abonnement Unibet Coolblue
pi_135882783
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 08:17 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

kan je daar ook een batterij indoen? (zodat je bij stroomonderbreking niet meteen je instellingen kwijt bent)
ja :) kan n batterij in als back-up
  roze vrijdag 24 januari 2014 @ 09:17:02 #52
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_135882805
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb er geen angst voor, maar kan me iets voorstellen dat mensen dit soort poppen eng vinden. Ze staren ook flink.
[ afbeelding ]
Ik vind dit soort poppen wel een beetje creapy ja :P
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 11:37:37 #53
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_135886696
Heb tijdje terug van die ledlampjes voor op het fietsventiel gekocht, die blauw licht geven als het wiel draait. Ik raad af ze te kopen; dingen zijn heel beroerd te monteren op een standaard NL ventiel (op buitenlands ventiel passen ze wel goed) en de werking is verschillend, de een doet het goed en de ander geeft minder licht en reageert minder snel op de wielbeweging. Ook beloven ze groen, wit of roze licht te geven, maar het enige kleurtje wat de lichtjes echt geven is blauw.

Gkocht op Overvecht UT, verder nergens anders gezien.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 24 januari 2014 @ 15:20:55 #54
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_135894973
Daarnaast zijn ze ook nog eens "illegaal", je mag alleen voor op je fiets wit licht schijnen, achterkant rood schijnen en zijkanten oranje reflecteren.
Kleuren als blauw mag daarnaast ook niet want "die zijn voorbehouden voor politiediensten" o.i.d.
Bij Wegmisbruikers mocht zelfs een blauw streepje licht op de achterruit niet omdat dat misschien ook bij andere weggebruikers de indruk kon wekken dat je van de politie was :')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_135921974
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb er geen angst voor, maar kan me iets voorstellen dat mensen dit soort poppen eng vinden. Ze staren ook flink.
[ afbeelding ]
Haha... :-)
http://en.wikipedia.org/wiki/Modern_Toilet
---------- ---------- ---------- ---------- ---------- ---------- ---------- ---------- ----------
ik heb altijd al iets met talen gehadt
pi_135922071
Is dit wat denken jullie?

EASY HANG MUURHAAK PISTOOL
complete 53-delige set voor het ophangen van bijvoorbeeld fotolijstjes, schilderijen en kleding
houdt tot max. 5 kg per set 2.49

http://en.wikipedia.org/wiki/Modern_Toilet
---------- ---------- ---------- ---------- ---------- ---------- ---------- ---------- ----------
ik heb altijd al iets met talen gehadt
  zaterdag 25 januari 2014 @ 10:52:09 #57
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_135922457
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 10:29 schreef zakschijt het volgende:
Is dit wat denken jullie?

EASY HANG MUURHAAK PISTOOL
complete 53-delige set voor het ophangen van bijvoorbeeld fotolijstjes, schilderijen en kleding
houdt tot max. 5 kg per set 2.49
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatst voorbij zien komen en ook een link naar Amazone. De recensies waren niet echt positief.

Een maatje van mij had het over dit ding. Iemand een idee of hem zelf al gekocht?
pi_135922802
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 10:29 schreef zakschijt het volgende:
Is dit wat denken jullie?

EASY HANG MUURHAAK PISTOOL
complete 53-delige set voor het ophangen van bijvoorbeeld fotolijstjes, schilderijen en kleding
houdt tot max. 5 kg per set 2.49
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 10:52 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Laatst voorbij zien komen en ook een link naar Amazone. De recensies waren niet echt positief.

Een maatje van mij had het over dit ding. Iemand een idee of hem zelf al gekocht?
[ afbeelding ]
Voor beide, daar hebben ze het eind vorig topic al over gehad.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_135936420
zijn er bij de action ook fietsdynamo's, zo ja hoe duur?
pi_135936946
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 20:03 schreef meneer_kozijn het volgende:
zijn er bij de action ook fietsdynamo's, zo ja hoe duur?
Ben er vandaag geweest voor fietsspullen, maar geen dynamo's gezien.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_135937436
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:48 schreef lady-wrb het volgende:
jezus man, net wildwest bij mij in de action.
er stond een doorgenoven kerel een boel stennis te maken en het personeel te bedreigen :o
en hij ging maar door en het ging maar door.
ik dacht echt dat hij ze te lijf zou gaan op een gegeven moment.
ik stond al klaar om mijn winkelwagentje in zijn kruis te rossen :(
vette complimenten voor het personeel dat ze al die shit en verwensingen over zich heen kregen maar er op geen enkele manier terugscholden.

maar zo maak je nog eens wat mee :D
Ah, er is dus niks veranderd sinds ik daar niet meer werk. :+ Heb ook wel eens een doodsbedreiging gehad en ben achtervolgd door de winkel omdat ik geen geld mocht teruggeven. Na sluitingstijd onder toeziend oog van een rondrijdende politieauto het pand verlaten. Volgende dag was er een ruit ingegooid.
  † In Memoriam † zaterdag 25 januari 2014 @ 20:32:31 #62
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135937907
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 20:23 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Ah, er is dus niks veranderd sinds ik daar niet meer werk. :+ Heb ook wel eens een doodsbedreiging gehad en ben achtervolgd door de winkel omdat ik geen geld mocht teruggeven. Na sluitingstijd onder toeziend oog van een rondrijdende politieauto het pand verlaten. Volgende dag was er een ruit ingegooid.
heb jij bij de action op de westzijde/behouden haven gewerkt? :o
pi_135938125
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 20:32 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

heb jij bij de action op de westzijde/behouden haven gewerkt? :o
Nope, Wormerveer. 5,5 jaar assistent bedrijfsleider, jaren geleden. Maar ach, zelfde winkel, ongeveer zelfde publiek. En hoe goedkoper de winkel, hoe meer je als stront wordt behandeld helaas.
pi_135952698
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 20:03 schreef meneer_kozijn het volgende:
zijn er bij de action ook fietsdynamo's, zo ja hoe duur?
pi_135952744
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 10:13 schreef meneer_kozijn het volgende:

[..]

Heb ik al op geantwoord..
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_135952759
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 20:23 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Ah, er is dus niks veranderd sinds ik daar niet meer werk. :+ Heb ook wel eens een doodsbedreiging gehad en ben achtervolgd door de winkel omdat ik geen geld mocht teruggeven. Na sluitingstijd onder toeziend oog van een rondrijdende politieauto het pand verlaten. Volgende dag was er een ruit ingegooid.
:o wat eng
Gelukkig goed afgelopen..
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_135952766
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 10:17 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Heb ik al op geantwoord..
misschien in die vestiging niet..
  zondag 26 januari 2014 @ 10:19:59 #68
134538 chansadres
Black & White
pi_135952794
Deze week die action cam in de aanbieding. Weet iemand een merk om wat gegevens op te zoeken? Of misschien heeft iemand hem al gehaald en kan die het vertellen?
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_135953491
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 20:36 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Nope, Wormerveer. 5,5 jaar assistent bedrijfsleider, jaren geleden. Maar ach, zelfde winkel, ongeveer zelfde publiek. En hoe goedkoper de winkel, hoe meer je als stront wordt behandeld helaas.
ik werk ook bij ee action en de klanten zijn soms echt vsrschrikkelijk. Grootste probleem zijn de verstandelijk gebandicPtem of zo die boos worden omdat zd niks begrijpen.

twee weken terug was er iemand bij ons ontslagen die zijn vader naar de winkel stuurde om midden op het speelgoedpad met de dood te dreigen. Er waren veel meer incidenten, waaronddr dat in december de moeder midden in de wi kel kwam discussieren over dat haar zoon geen kerstpakket had gekregen.
Dat ontslagen personeelslid is ontslagen o.a. omdat hij handtastelijk is en onzin op facebookzette eover collega's

Personeel is soms mef zo erg maae die wordt dan ook ontdlage .
pi_135954321
quote:
14s.gif Op zondag 26 januari 2014 10:18 schreef meneer_kozijn het volgende:

[..]

misschien in die vestiging niet..
Niet gezien. Maar wil je nu van alle 300 vestigingen horen dat het er niet is?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † zondag 26 januari 2014 @ 12:12:46 #71
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135955955
de bezoekjes van geestelijk wat minder vermogende klanten heb ik ook wel meegemaakt.
daar kan ik wel hartelijk om lachen (zolang ik ze niet voor me in de kassarij heb :') )
maar die dreigende mafkees was nieuw voor me.

ik heb ook helemaal geen negatieve ervaringen met het personeel. ze allemaal even hulpvaardig en vriendelijk aan de kassa. het valt me wel op dat als er één een beetje uit de toon valt, die ook nooit zo lang blijft hangen :)

o en voor de schiedamgangers : er schijnt een nieuwe action in het centrum te komen. dat kan niet anders dan een verbetering worden, aangezien het bestaande filiaal een ramp is, waar zelfs ik als fanatieke actionganger nooit meer heen wil :)
pi_135956336
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 12:12 schreef lady-wrb het volgende:
de bezoekjes van geestelijk wat minder vermogende klanten heb ik ook wel meegemaakt.
daar kan ik wel hartelijk om lachen (zolang ik ze niet voor me in de kassarij heb :') )
maar die dreigende mafkees was nieuw voor me.

ik heb ook helemaal geen negatieve ervaringen met het personeel. ze allemaal even hulpvaardig en vriendelijk aan de kassa. het valt me wel op dat als er één een beetje uit de toon valt, die ook nooit zo lang blijft hangen :)

o en voor de schiedamgangers : er schijnt een nieuwe action in het centrum te komen. dat kan niet anders dan een verbetering worden, aangezien het bestaande filiaal een ramp is, waar zelfs ik als fanatieke actionganger nooit meer heen wil :)
bij ons zijn ze ook streng. Veel mensen worden ontslagen. Alleen dat dreigende personeelslid was de enige die door de proeftijd heen was.
  zondag 26 januari 2014 @ 13:40:08 #73
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_135959066
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 12:12 schreef lady-wrb het volgende:
de bezoekjes van geestelijk wat minder vermogende klanten heb ik ook wel meegemaakt.
daar kan ik wel hartelijk om lachen (zolang ik ze niet voor me in de kassarij heb :') )
maar die dreigende mafkees was nieuw voor me.

ik heb ook helemaal geen negatieve ervaringen met het personeel. ze allemaal even hulpvaardig en vriendelijk aan de kassa. het valt me wel op dat als er één een beetje uit de toon valt, die ook nooit zo lang blijft hangen :)

o en voor de schiedamgangers : er schijnt een nieuwe action in het centrum te komen. dat kan niet anders dan een verbetering worden, aangezien het bestaande filiaal een ramp is, waar zelfs ik als fanatieke actionganger nooit meer heen wil :)
Die in Schiedam zal wel in de passage komen ofzo? Staan echt veel panden leeg daar in het centrum :D

V/d week langs het filiaal in Vlaardingen, vind ik altijd wel een fijne winkel eigenlijk. En nooit echt gekke dingen gezien/gehoord daar.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_135963543
Ik hoop dat ze hier weer aangevuld worden, kan ik een tweede grote pot maken O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † zondag 26 januari 2014 @ 15:54:44 #75
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135964962
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 15:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat ze hier weer aangevuld worden, kan ik een tweede grote pot maken O+
[ afbeelding ]
die heb ik van de week nog gezien, maar het was niet op kleur maar een soort van allegaartje.
ik heb het laten liggen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')