Nee ik haal hem er dan steeds af, doe ik ook met mijn achterlicht. Of snap ik de grap nou niet?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:51 schreef trovey het volgende:
[..]
En die halen anderen er dan voor je af.
Een lamp afbreken zoals ze nu bij mij hadden gedaan maakt een lamp ook onbruikbaar. Daar gaat het ze niet om, is gewoon vandalisme.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Tyrap kunnen ze nooit zomaar losmaken en als ze de rest lostrekken dan is de lamp kapot dus ook voor hen onbruikbaar, het helpt in ieder geval om het jatten te vertragen en onaantrekkelijk te maken.
Een beetje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee ik haal hem er dan steeds af, doe ik ook met mijn achterlicht. Of snap ik de grap nou niet?
Dat is ook gewoon vandalisme.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een lamp afbreken zoals ze nu bij mij hadden gedaan maakt een lamp ook onbruikbaar. Daar gaat het ze niet om, is gewoon vandalisme.
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
deze vind ik ook eng
ze hebben enge ogen
Ik vraag me dan meteen af of je dan ooit wel een thriller / horror film kunt kijken, maar dan dwalen we echt af.quote:
daar komen toch geen enge blikken poppetjes en gieters in voorquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan meteen af of je dan ooit wel een thriller / horror film kunt kijken, maar dan dwalen we echt af.
-OT-
Afgelopen week weer die kleine sapglazen bijgehaald, ze bevallen zo goed!
Chuckyquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
daar komen toch geen enge blikken poppetjes en gieters in voor
chucky vond ik trouwens idd niks
Nah serieus, een blikken gieter eng vinden, maar wel een goeie thriller kijken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
daar komen toch geen enge blikken poppetjes en gieters in voor
chucky vond ik trouwens idd niks
ik heb niks tegen gieters, maar wel iets tegen ogenquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah serieus, een blikken gieter eng vinden, maar wel een goeie thriller kijken.Nofi
Ik heb er geen angst voor, maar kan me iets voorstellen dat mensen dit soort poppen eng vinden. Ze staren ook flink.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb niks tegen gieters, maar wel iets tegen ogen
robots vind ik ook eng btw
Volgens mij heb ik die laatst gekochtquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:35 schreef quirina het volgende:
en een mooie brocante ovale witte spiegel voor in de garderobe bij de voordeur.
Hou toch op zeg...quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er geen angst voor, maar kan me iets voorstellen dat mensen dit soort poppen eng vinden. Ze staren ook flink.
[ afbeelding ]
Nou ja, ik bedoel, een metaal gietertjequote:
Ik had voor mijn oude huis de witte muurverf van de Action gekocht, kleurpasta van de Hema erdoor. Dekte in 1xquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:21 schreef Dragonberry het volgende:
Zo, even verfspullen ingeslagen. Rollers, kwasten, verfbakjes, terpetine.. Daarna nog langs de bouwmarkt geweest en dan is het toch leuk om te zien hoeveel je kan besparen
kan je daar ook een batterij indoen? (zodat je bij stroomonderbreking niet meteen je instellingen kwijt bent)quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
gister geweest en deze meegenomen, prima ding voor 5.99
en witte chocotof![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |