Toch frappant dat dat noodzakelijk is in het rijke schaatsland dat Nederland is en dat ik in het arme Bulgarije waar 90% uberhaupt niet weet wat schaatsen is het gewoon in elke stad kan doenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat doe je goed, ik moet naar Utrecht of de Flevo polder rijden
quote:
ja die ga ik nog even veranderenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:47 schreef Snoepie85 het volgende:
wat een lekker snoetje heeft die chick
inderdaad heel erg bizar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Toch frappant dat dat noodzakelijk is in het rijke schaatsland dat Nederland is en dat ik in het arme Bulgarije waar 90% uberhaupt niet weet wat schaatsen is het gewoon in elke stad kan doen
Denk dat het in Nederland lastig is om winst te maken op schaatsbanen terwijl flink winst maken hier minder een drijfveer is om iets te doen of mogelijk te makenquote:
Ik wilde al bijna voor je knielen, dacht dat je de nieuwe Jezus was.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:49 schreef rival het volgende:
Ik stap zo vanuit de tuin het water op
Als het vriest
dat denk ik ook. De ene na de andere baan valt ook om of dreigt om te vallen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk dat het in Nederland lastig is om winst te maken op schaatsbanen terwijl flink winst maken hier minder een drijfveer is om iets te doen of mogelijk te maken
zo goed is mijn smaak blijkbaarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die staat er inmiddels ook al weer tig delen in
Werkt niet.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:52 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Nu maar gewoon post nr. 15 chick
Ga huilenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:03 schreef Buurpoes het volgende:
Geen OP plaatje?? Doe eens niet zo flauw!!
Ik doe niet aan zieligquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je geen zielig verhaaltje?
Maar je hebt dan ook de coolste internetzoon ooitquote:
Alsof jij haar niet zou doenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat haar ziet er ook ietwat onverzorgt uit, just sayin'.
Ik zou dr doenquote:
Dat heet 'out of bed' lookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat haar ziet er ook ietwat onverzorgt uit, just sayin'.
oh ja zo'n foto heb ik ook nog welquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat heet 'out of bed' look
ofwel suf geneukt haar, muhahahaatje
Van dat suf neuken door muahaha, of een out-of-bed look?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:19 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
oh ja zo'n foto heb ik ook nog welhehe
Dat zijn de geilste foto's .. met zo'n voldane lach op je snoetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:19 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
oh ja zo'n foto heb ik ook nog welhehe
jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zijn de geilste foto's .. met zo'n voldane lach op je snoet
en blosjes
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:23 schreef rival het volgende:
[..]
Vrouwen
Vrouwen
Vrouwen
Vrouwen