Waarom zeg je eerst iets interessants en daarna, nee gaat me te veel tijd kosten blah blah blah.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien kan jij 'n lijstje maken.
BNW / JFK; the (com)plot thickens dl.2quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:03 schreef Ferdo het volgende:
Ik weet wie Kennedy echt heeft vermoord!!!
Kom eerst maar eens met een lijst van mogelijke daders.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
BNW / JFK; the (com)plot thickens dl.2
Nou hier is het topic.
Ik ben benieuwd
Het gaat om duidelijk onderwerpen dat,als je zolang op BNW zijn,je zou al goed weten.....en als je weet niet 'wat er aan de hand' is' al,ik zie geen punt om het te uitleggen voor je.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waarom zeg je eerst iets interessants en daarna, nee gaat me te veel tijd kosten blah blah blah.
Ik ben ook wel benieuwd
Waarom eigenlijk niet, als je alles zo goed weet?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het gaat om duidelijk onderwerpen dat,als je zolang op BNW zijn,je zou al goed weten.....en als je weet niet 'wat er aan de hand' is' al,ik zie geen punt om het te uitleggen voor je.
Nee je hebt gewoon weer eens geen zin of geen goed onderbouwing om je eigen antwoord aan te vullen, dat is weer compleet wat anders.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het gaat om duidelijk onderwerpen dat,als je zolang op BNW zijn,je zou al goed weten.....en als je weet niet 'wat er aan de hand' is' al,ik zie geen punt om het te uitleggen voor je.
Leg het eens uit aan de onwetendendenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat groepjes zoals AQ zijn verzonnen en gebruikt als propaganda tegen t moslim volk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Leg het eens uit aan de onwetendendenAls het niet te ver offtopic gaat, natuurlijk.
Of die terreurorganisaties zijn verzonnen weet ik niet.. en zeker worden ze wel voor propagandadoeleinden gebruikt. Ook de oorlag tegen Irak was illegaal en gebaseerd op leugens.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat groepjes zoals AQ zijn verzonnen en gebruikt als propaganda tegen t moslim volk.
Dan hebben we al die onzinnige verhaaltjes over :
The Shoe bomber
The underpant bomber
The liquid bomb threat
The war on terror
The axis of evil
enz.enz.
Maar ja - als je zo lang op BNW zit en je weet niks over of je heb t niet door dat dit zijn allemaal leugens.....wat is nou t punt om t weer uit te leggen?
En niet te vergeten al die illegale aanvallen op moslim landen - allemaal gebasseerd op enorme leugens.
Iraq
Afghanistan
Libya
en nu Syria.
Ze hebben alleen maar ''n verschrikkelijk bende van gemaakt en tis echt niet te begrijpen hoe sommige hier geloven en vertrouwen de gasten nog steeds!
Hoe veel leugenachtige,stomme verhalen kunnen ze vertellen?
En ik wordt gevraagd 'wat er aan de hand' is?!
Dit is nou echt Burgerlijk New World. tsja.
de groepen die in de media vaak zo genoemd worden, bestaan wel degelijk en bepaalde geweldadige aanslagen of aanvallen, komen zeker voor, maar zijn vaak niet éénvormig, en betreffende zeer verschillende groepen die ook een verschillende geweldsdreiging hebben...quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:31 schreef Tingo het volgende:
Ik ben van mening dat groepjes zoals AQ zijn verzonnen en gebruikt als propaganda tegen t moslim volk.
Als je niet begrijpt dat er kritisch met alle beweringen die hier neer gepland worden omgegaan word.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dan hebben we al die onzinnige verhaaltjes over :
The Shoe bomber - niet zo bekend mee
The underpant bomber - niet zo bekend mee
The liquid bomb threat- niet zo bekend mee
The war on terror - Eens
The axis of evil - is gewoon een algemene benaming uit de jaren 40 voor japan duitsland en Italie, wie vallen daar nu onder?
enz.enz.
Maar ja - als je zo lang op BNW zit en je weet niks over of je heb t niet door dat dit zijn allemaal leugens.....wat is nou t punt om t weer uit te leggen? - Niet alles is een leugen, al zijn we er overeens dat hieronder wel aantal leugens gebruikt zijn om een land aan te vallen.
En wat jij onder leugens verstaat van de media wil niet zeggen dat het daadwerkelijk zo is, het zou zomaar kunnen als het goed onderbouwt is, en dat is het waar het een beetje aan ontbreekt
En niet te vergeten al die illegale aanvallen op moslim landen - allemaal gebasseerd op enorme leugens.
Iraq - true
Afghanistan- true
Libya - true
en nu Syria.- Eh is burgeroorlog en vanbuitenaf zijn er behalve door israel nog verder geen aanvalen geweest naar mijn weten , wel worden de rebellen door het westen ondersteund.
Ze hebben alleen maar ''n verschrikkelijk bende van gemaakt en tis echt niet te begrijpen hoe sommige hier geloven en vertrouwen de gasten nog steeds!
Hoe veel leugenachtige,stomme verhalen kunnen ze vertellen?
En ik wordt gevraagd 'wat er aan de hand' is?!
Dit is nou echt Burgerlijk New World. tsja.
Punt is : Je hoeft geen moslim te zijn om boos te worden over deze enorme oorlogs misdaden!quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Of die terreurorganisaties zijn verzonnen weet ik niet.. en zeker worden ze wel voor propagandadoeleinden gebruikt. Ook de oorlag tegen Irak was illegaal en gebaseerd op leugens.
Kritisch vermogen hebben is natuurlijk altijd goed, maar werkt wel beide kanten op.
Daarom heb ik ook een schurft hekel aan G.Wilders hij wakkerd de haat tegen moslims nog even aan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Punt is : Je hoeft geen moslim te zijn om boos te worden over deze enorme oorlogs misdaden!
En hoe anybody kan kom met vragen zoals : Waarom ben je zo anti-westerse/als je t niet leuk vind ga maar lekker terug' soort onzin.
Tsja.ZUCHT.
Ik woon en werk naast moslim volk jaren lang en ik vind ze aardig,.hardwerkende,vriendelijk enz.
The fact that they are not even angrier than they are already is a show a tremendous strength of character and patience - something that 'The West' could learn from! IMO.
And,sorry to say,I have had more problems from asosociale ethnic Nederlanders dan van 'moroccanse hangjongeren'.
En nee - ik draag geen kaftan en ga niet naar 'n moskee.
Ik vind extremen aan beide zijden even eng.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Punt is : Je hoeft geen moslim te zijn om boos te worden over deze enorme oorlogs misdaden!
En hoe anybody kan kom met vragen zoals : Waarom ben je zo anti-westerse/als je t niet leuk vind ga maar lekker terug' soort onzin.
Tsja.ZUCHT.
Ik woon en werk naast moslim volk jaren lang en ik vind ze aardig,.hardwerkende,vriendelijk enz.
The fact that they are not even angrier than they are already is a show of tremendous strength of character and patience - something that 'The West' could learn from! IMO.
And,sorry to say,I have had more problems from asociale ethnic Nederlanders dan van 'moroccanse hangjongeren'.
En nee - ik draag geen kaftan en ga niet naar 'n moskee.
Het gaat meer over de leugens en illegale bombardement van moslim landen en onschuldige mensen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een schurft hekel aan G.Wilders hij wakkerd de haat tegen moslims nog even aan.
De Koran is net zo Evil als de Bijbel, al vind ik dat in de bijbel zelfs ergere dingen staan.
BTW dit : Waarom ben je zo anti-westerse/als je t niet leuk vind ga maar lekker terug' soort onzin.
Was tegen die andere user bedoeld voor de zoveelste keer, als jij zijn post nou eens las in het begin van dit topic snap je deze reactie van een aantal users tegen hem.
Wat vind je dan van zelfmoordaanslagen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het gaat meer over de leugens en illegale bombardement van moslim landen en onschuldige mensen.
Hoe weten we zeker dat ze zijn zelfmoordaanslagen en niet 'n geplaatse bom?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat vind je dan van zelfmoordaanslagen?
Dus alles wat het westen fout doet is waar en alles wat met terrorisme te maken heeft wordt betwijfeld. Hoe krom is dat?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hoe weten we zeker dat ze zijn zelfmoordaanslagen en niet 'n geplaatse bom?
Waarom moet ik vertrouw de bronnen van die soort verhalen?
Er zijn wel paar filmpjes te vinden van mensen die dit doen. wie zoekt die vind.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hoe weten we zeker dat ze zijn zelfmoordaanslagen en niet 'n geplaatse bom?
Waarom moet ik vertrouw de bronnen van die soort verhalen?
Terrorisme van wie?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dus alles wat het westen fout doet is waar en alles wat met terrorisme te maken heeft wordt betwijfeld. Hoe krom is dat?
Dan kunnen we niets zeker weten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
Terrorisme van wie?
Hoe kunnen we zeker weten precies wie heeft bommen geplaatst?
Ik ga zeker niet bbc,cnn, enz.sowieso geloven.
Dat is het probleem juist.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dan kunnen we niets zeker weten.
Oke nou er zijn stuk of 10 nederlanders omgekomen in afghanistan door bermbommen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
Terrorisme van wie?
Hoe kunnen we zeker weten precies wie heeft bommen geplaatst?
Ik ga zeker niet bbc,cnn, enz.sowieso geloven.
Ik weet het niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oke nou er zijn stuk of 10 nederlanders omgekomen in afghanistan door bermbommen.
Behalve de Moslims die pissed off zijn op het feit dat mensen uit andere landen hun land zijn binnen gevallen.
veel bombardementen hebben uitgevoerd etc etc.
Wie zou dat nog meer een reden voor hebben om een bermbom te plaatsen?
Daar heb je helemaal gelijk in hoor, ze hadden nooit daar naar toe gemoeten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:56 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Feit is : They shouldn't be there in the first place.
Maar hoe weten we zeker dat t zelfmoordacties zijn?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:56 schreef Lavenderr het volgende:
Van een zelfmoordactie waarbij velen de dood vinden kun je moeilijk een ander de schuld geven.
Er zijn wel wat filmpjes en getuigenissen van mensen die zelfmoord acties hebben uitgevoerd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar hoe weten we zeker dat t zelfmoordacties zijn?
Want bbc,ccn, zegt het?
En jij gelooft hetzelde media bronnen/journos/politicos die hebben al die leugens verspreiden vanaf het begin? Sorry hoor maar,dat lijkt me niet erg wijs.
Oh maar dan geloof je verhalen over de misdaden van het westen ook niet. Media zijn immers niet geloofwaardig.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Want bbc,ccn, zegt het?
En jij gelooft hetzelde media bronnen/journos/politicos die hebben al die leugens verspreiden vanaf het begin? Sorry hoor maar,dat lijkt me niet erg wijs.
Ook leugens?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Want bbc,ccn, zegt het?
Zoals de verhalen over de abu ghraib gevangenis.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh maar dan geloof je verhalen over de misdaden van het westen ook niet. Media zijn immers niet geloofwaardig.
Tis zeker jammer dat ze zijn doodgegaan bij 'n aanval in 'n land dat ze hebben helemaal geen recht op om daar te zijn ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oke nou er zijn stuk of 10 nederlanders omgekomen in afghanistan door bermbommen.
Behalve de Moslims die pissed off zijn op het feit dat mensen uit andere landen hun land zijn binnen gevallen.
veel bombardementen hebben uitgevoerd etc etc.
Wie zou dat nog meer een reden voor hebben om een bermbom te plaatsen?
Ongeveer 300.000 tenminste uit schattingen van 2011 en dat is een aantal wat best wel zou kunnen kloppen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tis zeker jammer dat ze zijn doodgegaan bij 'n aanval in 'n land dat ze hebben helemaal geen recht op om daar te zijn ja.
Ik vraag me af hoe veel honderden duizenden onschuldige burger slachtoffers zijn er ....allemaal dood in de naam van de zogenaamde 'War on Terror,freedom en democracy,the hunt for Bin Laden' enz.maar in feit gaat t over macht,haat,hebzucht enz.
Het zou grappig zijn als t niet zo vreselijk was.
Daarom word er vaak gemeld, had banden met al-qaeda.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:46 schreef new_moon het volgende:
het is een beetje zoals zoveel dingen,
een label dat verder niks betekent
een ander woord voor "terrorist"
"we weten niet wie al deze zogenaamde jihadisten zijn maar daarom noemen we het allemaal al-qaeda"
het verhaal zou toch zijn dat de cia een database had aangelegd van betrokken personen en dat het woord al-qaeda in het arabisch vertaald database, of gegevens, lijst, etc betekent?
Al Qaeda betekent 'Fundament' dacht ik. Een basis waar allerlei groeperingen bij zijn aangesloten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:46 schreef new_moon het volgende:
"we weten niet wie al deze zogenaamde jihadisten zijn maar daarom noemen we het allemaal al-qaeda"
het verhaal zou toch zijn dat de cia een database had aangelegd van betrokken personen en dat het woord al-qaeda in het arabisch vertaald database, of gegevens, lijst, etc betekent?
maar bestaat het uberhaupt wel, zoals men suggereert?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Daarom word er vaak gemeld, had banden met al-qaeda.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:08 schreef new_moon het volgende:
[..]
maar bestaat het uberhaupt wel, zoals men suggereert?
de million dollar question!quote:
het is heel erg afhankelijk van de 'definitie'... Als men het nu heeft over 'Al Qaeda in Syrie', 'Al Qaeda in Irak' of 'Al Qaeda in noord-Afrika/mali' heeft dat niks te maken met de organisatie die in 2001 verantwoordelijk gehouden werd voor de aanslagen op WTC, en die bv wel aantoonbaar opdrachtgever was bij de aanslagen op de amerikaanse ambassade in Nairobi in jaren negentig en de aanslag op de US Cole.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:08 schreef new_moon het volgende:
[..]
maar bestaat het uberhaupt wel, zoals men suggereert?
Nouja, in het geval van Al Qaida zijn het juist vaak de jihadisten die zichzelf AQ noemen. In deze is het beter vergelijkbaar met een groep als anonymous. Daar heb je ook allerlei clowns die niet "officieel" bij de organisatie horen maar zichzelf toch maar de naam aanmeten omdat mensen dat kennen en ze zo dus meer indruk maken en aandacht krijgen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:46 schreef new_moon het volgende:
ja en over anynomous, geniaal bedacht natuurlijkquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Nouja, in het geval van Al Qaida zijn het juist vaak de jihadisten die zichzelf AQ noemen. In deze is het beter vergelijkbaar met een groep als anonymous. Daar heb je ook allerlei clowns die niet "officieel" bij de organisatie horen maar zichzelf toch maar de naam aanmeten omdat mensen dat kennen en ze zo dus meer indruk maken en aandacht krijgen.
Dat denk ik ook. Die lui die dan een aanslag opeisen namens AQ. Kan elke jihadist zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Nouja, in het geval van Al Qaida zijn het juist vaak de jihadisten die zichzelf AQ noemen. In deze is het beter vergelijkbaar met een groep als anonymous. Daar heb je ook allerlei clowns die niet "officieel" bij de organisatie horen maar zichzelf toch maar de naam aanmeten omdat mensen dat kennen en ze zo dus meer indruk maken en aandacht krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |