Hahaquote:
Oe, das ook wel een leuk idee! Ik ben voor!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:48 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Haha
Ik tel 8 mensen, maal 3 is 24. *Legt rekenmachine weg*
Dat is wat veel denk ik. De discussies die daaruit voortkomen kunnen al de hele nacht in beslag nemen. Ik stel voor dat iedereen één film opschrijft die hij/zij nog niet heeft gezien en die hoog op de watchlist staat, deze á la suprise in een bakje en de gastheer mag graaien. Maar goed, dat ben ik.
Goed punt, ik dacht, ik druk deze datum er nu gewoon door omdat er anders nooit wat van komt, maar opzich wel handig als hij er van op de hoogte isquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:51 schreef ArtistA het volgende:
En even op een andere noot, waar is onze gastheer eigenlijk? Heb al in tijden geen post meer van 'm gezien.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb de 15de een feest en mijn rooster gister gekregen... mag de 16de om 7uur beginnen, dus ik denk niet dat ik nog langskom die avond... volgende keer beter
Ah jammer, had de man graag eens in 't echt ontmoet. Ik weet ook nog niet hoe ik het ga doen. Heb geen auto en eigenlijk zie ik het niet zo zitten om met een luchtbed te gaan zeulen. Ik ga er voor het gemak vanuit dat we tot zeker 6 uur 's ochtends films gaan kijken, dus dan pak ik de eerste trein wel terug naar huis.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:04 schreef hornage het volgende:
En dyonvbaal gaat van de misschien lijst af, en jammer genoeg door naar de "ik kom zeker niet" lijst.....
[..]
En anders heeft pico ook nog wel slaapspul of neem ik wat extra's meequote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:17 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ah jammer, had de man graag eens in 't echt ontmoet. Ik weet ook nog niet hoe ik het ga doen. Heb geen auto en eigenlijk zie ik het niet zo zitten om met een luchtbed te gaan zeulen. Ik ga er voor het gemak vanuit dat we tot zeker 6 uur 's ochtends films gaan kijken, dus dan pak ik de eerste trein wel terug naar huis.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:23 schreef hornage het volgende:
[..]
En anders heeft pico ook nog wel slaapspul of neem ik wat extra's mee
Mooizo, al een idee welke film je in de bak wilt gooien?quote:
Uhmm... er staan er 532 in m'n watchlistquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:24 schreef hornage het volgende:
[..]
Mooizo, al een idee welke film je in de bak wilt gooien?
Ik heb hetzelfde en ik weet ook niet hoever Pico bij een vriendin van me vandaan woont waar ik eventueel kan gaan pitten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:17 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ah jammer, had de man graag eens in 't echt ontmoet. Ik weet ook nog niet hoe ik het ga doen. Heb geen auto en eigenlijk zie ik het niet zo zitten om met een luchtbed te gaan zeulen. Ik ga er voor het gemak vanuit dat we tot zeker 6 uur 's ochtends films gaan kijken, dus dan pak ik de eerste trein wel terug naar huis.
Ik rij er met de auto vanuit Steenwijk naartoe en ik doe wel aan 1 a 2 taxiritjes vanaf stations die dag desgewenstquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde en ik weet ook niet hoever Pico bij een vriendin van me vandaan woont waar ik eventueel kan gaan pitten.
Maar misschien zijn er wel FMT-ers die je tenminste van of naar het station kunnen brengen om het gezeul iets minder gezeul te maken?
Ik wil trouwens zelf ook wel een beetje gezeulverlichtingshulp die dag:)
met de auto die je in het vorige bericht nog niet had? Steenwijk is lekker dichtbij hierquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:49 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik rij er met de auto vanuit Steenwijk naartoe en ik doe wel aan 1 a 2 taxiritjes vanaf stations die dag desgewenst
hu? vorig bericht? En Steenwijk is dichtbij genoeg bij Friesland jahquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:37 schreef drakin het volgende:
[..]
met de auto die je in het vorige bericht nog niet had? Steenwijk is lekker dichtbij hier
Ik ben kennelijk in de middag ook weleens niet helemaal wakkerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:11 schreef hornage het volgende:
[..]
hu? vorig bericht? En Steenwijk is dichtbij genoeg bij Friesland jah
Don Jon gezien, Wrong Cops nog niet. Maar omwille van Scarlett is Don Jon per definitie niet uitgesloten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:03 schreef picodealion het volgende:
Films die ik nog graag wil zien en wellicht wel in het programma passen:
Don Jon
Wrong Cops
Wil je zeggen dat onderstaande actrice in die film acteert. Mooi,dan delete ik de film niet want zoiets wulps doet het natuurlijk bij mannelijke Nederland altijd goed.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:05 schreef ArtistA het volgende:
Don Jon gezien, Wrong Cops nog niet. Maar omwille van Scarlett is Don Jon per definitie niet uitgesloten.
In haar sexyste rol wel te verstaan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:11 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat onderstaande actrice in die film acteert. Mooi,dan delete ik de film niet want zoiets wulps doet het natuurlijk bij mannelijke Nederland altijd goed.
[ afbeelding ]
Eten en quizquote:Op maandag 27 januari 2014 08:02 schreef hornage het volgende:
Zo, weer een week dichterbij onze meet![]()
Hebben we zin om rond 17:00 af te spreken in een kroeg om eerst wat te eten, in te drinken en real-life FMT te spelen of spreken we rond 19:00 af bij pico om gelijk los te gaan met films kijken?
Hehe die isquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:11 schreef picodealion het volgende:
Lijstje met films die niet ter discussie staan maar gewoon gekeken gaan worden of jullie nou willen of niet:
Pootie Tang
Ik zorg uiteraard voor een basis aan bier/fris/chips maar neem gerust wat lekkers mee.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:04 schreef Asap het volgende:
[..]
Eten en quiz![]()
Moeten we nog wat snacks/ drinken meenemen pico?
Dat is erg lang geleden voor mij, geen bezwaar tegen.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:05 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe die is![]()
Eigenlijk ook Braindead kijken als mensen die nog niet gezien hebben
Klinkt als een plan.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:22 schreef hornage het volgende:
17:00 in de Mick O' Connels dan maar?
Ik ben denk ik wel wat later dan (rond 1800) want ik heb 's middags scouting tot 1630.
Nog niet gezien, wil 'm wel graag zien.quote:
Ik blijf slapen en ik neem zelf spul mee. Ik zal ze deze keer niet vergetenquote:Op maandag 27 januari 2014 09:33 schreef picodealion het volgende:
Dan hebben we toch nog minstens een film nodig, wellicht zelfs 2.
Wie blijven er allemaal slapen? Dan zorg ik deze keer even voor wat extra matrassen ipv dat gedoe met luchtbedden.
Escape Plan al gezien, maar Rush nog nietquote:Op maandag 27 januari 2014 09:42 schreef ArtistA het volgende:
Ik hoor van iedereen dat Escape Plan leuk moet zijn. Rush heb ik ook nog niet gezien.
Voor wat betreft de overnachting, zou ik daar ook graag gebruik van maken mits er nog plek is.
Ik heb behoorlijk wat films, maar dan als mp4 of avi, kan ik dat ook meenemen of moet het beslist op dvd?quote:
quote:
Dyon, maar die komt niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:00 schreef drakin het volgende:
Ik kan Hell baby ook meenemen zie ik nu in mijn bestanden, daar had iemand het gister over
He jammer dan moet ik hem zonder Meneer Dy zienquote:
Hell Babyquote:Op maandag 27 januari 2014 11:00 schreef drakin het volgende:
Ik kan Hell baby ook meenemen zie ik nu in mijn bestanden, daar had iemand het gister over
Of Fetih 1453quote:Op maandag 27 januari 2014 11:02 schreef ArtistA het volgende:
Ik heb ook nog een film op DVD waarvan ik zeker weet dat niemand 'm heeft gezien.
Les chevaux de Dieu (2012) - IMDb
Graag. Ik kom met de auto.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:29 schreef picodealion het volgende:
Ik zal even rondvragen waar er het gemakkelijkst geparkeerd kan worden zonder je blauw te betalen. Denk dat ik nog wel wat gratis plekken weet maar die zijn op zaterdag natuurlijk vol.
Ik kom sowieso niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:46 schreef picodealion het volgende:
Nog even lekker stoken en dan zeker zelf op het laatste moment weer afzeggen?
Sorry dat ik pas zo laat reageer, ben net dit weekend terug van vakantie.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:03 schreef picodealion het volgende:
Als ik goed tel zijn er nu 2 mensen die blijven slapen, wat betekent dat hornage op zijn eigen spullen ligt en ArtistA op de bank (slaapt prima, vraag victorinox maar).
Nog meer?
quote:
Hier http://goo.gl/maps/xhyNU en hier http://goo.gl/maps/hDqMo zou het sowieso gratis moeten zijn begreep ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:58 schreef victorinox het volgende:
[..]
Sorry dat ik pas zo laat reageer, ben net dit weekend terug van vakantie.
De bank slaapt idd heerlijk, maar als ik nu weer mag blijven slapen neem ik mijn eigen spullen mee.
Ik zal ook met de auto komen, dus als je een gratis plekje weet. Eventueel buiten het centrum, ik ben niet te beroerd om een flink stukje te wandelen.
Ja eerst had ik mezelf wel ingevuld op het lijstje, maar daarna durfde ik niet meer (serieus waar).quote:Op maandag 10 februari 2014 22:20 schreef picodealion het volgende:
Maar nu even serieus? Ik had helemaal niet door dat je niet kwam eigenlijk.
gewoon doen, we hebben je al vaker gezien en altijd gezelligquote:Op maandag 10 februari 2014 22:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja eerst had ik mezelf wel ingevuld op het lijstje, maar daarna durfde ik niet meer (serieus waar).
In juli was je er ook. Toen was het toch niet eng?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja eerst had ik mezelf wel ingevuld op het lijstje, maar daarna durfde ik niet meer (serieus waar).
Dat vind ik serieus erg jammer.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jawel, en ik voelde me totaal niet fijn... kwam ook amper een woord uit me.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In juli was je er ook. Toen was het toch niet eng?
En was Asap zegt.
Ditquote:Op maandag 10 februari 2014 23:10 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus erg jammer.
Oe, daar ga ik dan wel voorquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:00 schreef Asap het volgende:
Het is overigens betaald parkeren tot 18:00 in Arnhem centrum op zaterdag (en zondag weer vanaf 12:00). Dus volgens mij kan je ook dichterbij gaan parkeren.
Vriend van mij woont in het zuiden van het centrum en ik weet dat je bij de Turfstraat (zit ook een groot parkeerterrein aan de markt) waar je vanaf 18:00 gratis kan parkeren.
Maak het zo mooi als dat je zelf wilt!quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:35 schreef drakin het volgende:
Ik heb 3 vragen nu, zijn dat genoeg of zouden er nog een paar bijkunnen?
Oh dat wist ik niet. Ik heb nog op FB rondgevraagd maar weinig reacties gehad. Turfstraat klinkt wel heel bekend ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:00 schreef Asap het volgende:
Het is overigens betaald parkeren tot 18:00 in Arnhem centrum op zaterdag (en zondag weer vanaf 12:00). Dus volgens mij kan je ook dichterbij gaan parkeren.
Vriend van mij woont in het zuiden van het centrum en ik weet dat je bij de Turfstraat (zit ook een groot parkeerterrein aan de markt) waar je vanaf 18:00 gratis kan parkeren.
Bier.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:28 schreef picodealion het volgende:
Drinkt iedereen bier of moet ik ook wijn inkopen?
Ik drink vooral veel koffie, ben niet zo'n alcohol gebruikster.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:28 schreef picodealion het volgende:
Drinkt iedereen bier of moet ik ook wijn inkopen?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:05 schreef picodealion het volgende:
Ik heb net extra koffie ingeslagen, dus dat komt wel goed.
spelletjesquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:14 schreef picodealion het volgende:
Komt mooi uit dat ik over 2 weken een spelletjesavond heb, dus ik koop gewoon lekker veel in en wat overblijft komt dan wel weer op.
'spelletjes'.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:36 schreef drakin het volgende:
[..]
spelletjes
kom ik gewoon nog een keer
risk en monopolyquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
"risk"
"monopoly"
Ik zie al waar dit heen gaat.
ja, zonder jou wordt het hier nooit gezellig!quote:
Doordat de films van hoge kwaliteit waren was er gelukkig ook tijd voor sociale activiteitenquote:Op zondag 16 februari 2014 18:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Klinkt als een selectie van hoge kwaliteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |