Maak het zo mooi als dat je zelf wilt!quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:35 schreef drakin het volgende:
Ik heb 3 vragen nu, zijn dat genoeg of zouden er nog een paar bijkunnen?
Oh dat wist ik niet. Ik heb nog op FB rondgevraagd maar weinig reacties gehad. Turfstraat klinkt wel heel bekend ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:00 schreef Asap het volgende:
Het is overigens betaald parkeren tot 18:00 in Arnhem centrum op zaterdag (en zondag weer vanaf 12:00). Dus volgens mij kan je ook dichterbij gaan parkeren.
Vriend van mij woont in het zuiden van het centrum en ik weet dat je bij de Turfstraat (zit ook een groot parkeerterrein aan de markt) waar je vanaf 18:00 gratis kan parkeren.
Bier.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:28 schreef picodealion het volgende:
Drinkt iedereen bier of moet ik ook wijn inkopen?
Ik drink vooral veel koffie, ben niet zo'n alcohol gebruikster.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:28 schreef picodealion het volgende:
Drinkt iedereen bier of moet ik ook wijn inkopen?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:05 schreef picodealion het volgende:
Ik heb net extra koffie ingeslagen, dus dat komt wel goed.
spelletjesquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:14 schreef picodealion het volgende:
Komt mooi uit dat ik over 2 weken een spelletjesavond heb, dus ik koop gewoon lekker veel in en wat overblijft komt dan wel weer op.
'spelletjes'.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:36 schreef drakin het volgende:
[..]
spelletjes
kom ik gewoon nog een keer
risk en monopolyquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
"risk"
"monopoly"
Ik zie al waar dit heen gaat.
ja, zonder jou wordt het hier nooit gezellig!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |