quote:
Dyon, maar die komt niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:00 schreef drakin het volgende:
Ik kan Hell baby ook meenemen zie ik nu in mijn bestanden, daar had iemand het gister over
He jammer dan moet ik hem zonder Meneer Dy zienquote:
Hell Babyquote:Op maandag 27 januari 2014 11:00 schreef drakin het volgende:
Ik kan Hell baby ook meenemen zie ik nu in mijn bestanden, daar had iemand het gister over
Of Fetih 1453quote:Op maandag 27 januari 2014 11:02 schreef ArtistA het volgende:
Ik heb ook nog een film op DVD waarvan ik zeker weet dat niemand 'm heeft gezien.
Les chevaux de Dieu (2012) - IMDb
Graag. Ik kom met de auto.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:29 schreef picodealion het volgende:
Ik zal even rondvragen waar er het gemakkelijkst geparkeerd kan worden zonder je blauw te betalen. Denk dat ik nog wel wat gratis plekken weet maar die zijn op zaterdag natuurlijk vol.
Ik kom sowieso niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:46 schreef picodealion het volgende:
Nog even lekker stoken en dan zeker zelf op het laatste moment weer afzeggen?
Sorry dat ik pas zo laat reageer, ben net dit weekend terug van vakantie.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:03 schreef picodealion het volgende:
Als ik goed tel zijn er nu 2 mensen die blijven slapen, wat betekent dat hornage op zijn eigen spullen ligt en ArtistA op de bank (slaapt prima, vraag victorinox maar).
Nog meer?
quote:
Hier http://goo.gl/maps/xhyNU en hier http://goo.gl/maps/hDqMo zou het sowieso gratis moeten zijn begreep ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:58 schreef victorinox het volgende:
[..]
Sorry dat ik pas zo laat reageer, ben net dit weekend terug van vakantie.
De bank slaapt idd heerlijk, maar als ik nu weer mag blijven slapen neem ik mijn eigen spullen mee.
Ik zal ook met de auto komen, dus als je een gratis plekje weet. Eventueel buiten het centrum, ik ben niet te beroerd om een flink stukje te wandelen.
Ja eerst had ik mezelf wel ingevuld op het lijstje, maar daarna durfde ik niet meer (serieus waar).quote:Op maandag 10 februari 2014 22:20 schreef picodealion het volgende:
Maar nu even serieus? Ik had helemaal niet door dat je niet kwam eigenlijk.
gewoon doen, we hebben je al vaker gezien en altijd gezelligquote:Op maandag 10 februari 2014 22:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja eerst had ik mezelf wel ingevuld op het lijstje, maar daarna durfde ik niet meer (serieus waar).
In juli was je er ook. Toen was het toch niet eng?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja eerst had ik mezelf wel ingevuld op het lijstje, maar daarna durfde ik niet meer (serieus waar).
Dat vind ik serieus erg jammer.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jawel, en ik voelde me totaal niet fijn... kwam ook amper een woord uit me.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In juli was je er ook. Toen was het toch niet eng?
En was Asap zegt.
Ditquote:Op maandag 10 februari 2014 23:10 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus erg jammer.
Oe, daar ga ik dan wel voorquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:00 schreef Asap het volgende:
Het is overigens betaald parkeren tot 18:00 in Arnhem centrum op zaterdag (en zondag weer vanaf 12:00). Dus volgens mij kan je ook dichterbij gaan parkeren.
Vriend van mij woont in het zuiden van het centrum en ik weet dat je bij de Turfstraat (zit ook een groot parkeerterrein aan de markt) waar je vanaf 18:00 gratis kan parkeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |