Wel raar dat je dan niet gewoon stopt ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:32 schreef keizersnede het volgende:
Maar even serieus.. Dit is echt gebeurd en ik vond dat ze wel heel erg aan het bloeden was. Had niet verwacht dat jullie me al gelijk voor Trol aan zouden zien, want ik ben niet aan het trollen. En heel leuk voor Dven dat hij zich nu een baas mag voelen![]()
Raar dat jullie het raar vinden dat een jongen van 16 seks het met een meisje van 16 en dat er gewoon veel bloed uit haar poes komt.
Ja dat is voornamelijk de reden dat ik het vraag. Ik wil niet dat de klanten hetzelfde overkomt aangezien ze dan wel geklapt gaat worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:37 schreef Thezappa het volgende:
Heb je d'r niet een klap gegeven omdat ze zo bloedde?
Dat hoort zo
omdat ik toen geen fuck gafquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:44 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Wel raar dat je dan niet gewoon stopt ja.
Waarom ga je door?
Gast, wat ben jij stoer zeg!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
Ik heb hier toevallig onlangs een docu over gezien. Ben jij toevallig Moslim? Die kruipen, nadat ze is bevallen, bovenop hun vrouw om ze een veeg te geven. Kraamverzorgster met baby weg, ziekenhuispersoneel uit de kamer en raggen maar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:32 schreef keizersnede het volgende:
Maar even serieus.. Dit is echt gebeurd en ik vond dat ze wel heel erg aan het bloeden was. Had niet verwacht dat jullie me al gelijk voor Trol aan zouden zien, want ik ben niet aan het trollen. En heel leuk voor Dven dat hij zich nu een baas mag voelen![]()
Raar dat jullie het raar vinden dat een jongen van 16 seks het met een meisje van 16 en dat er gewoon veel bloed uit haar poes komt.
Ja als je wat meer ervaring hebt is dat wel waar, maar als je 1e keer doet ga je toch ff schrikken. Ik bedoel, ik ram gewoon door hoor, daar niet van.quote:
Gewoon droog erin en rammen maar?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja als je wat meer ervaring hebt is dat wel waar, maar als je 1e keer doet ga je toch ff schrikken. Ik bedoel, ik ram gewoon door hoor, daar niet van.
Ik spuug er meestal eerst ff op of lik het flink uit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon droog erin en rammen maar?
Waarom zou je in godsnaam die gapende schotwond willen uitlikken?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik spuug er meestal eerst ff op of lik het flink uit.
I`m kinky baby.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam die gapende schotwond willen uitlikken?
Is meer 'n bijlwond.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam die gapende schotwond willen uitlikken?
Ff de tanden erin zettenquote:
Ik ga er van uit dat jij dat ook wel weet eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:59 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Iedereen moet luisteren naar Snakelady want ze is 32 en weet het allemaal.
Bedankt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ga er van it dat jij dat ook wel weet eigenlik.
En ik ben nu 33, dus nu weet ik nog veel meer.quote:
Nee. Na 32 zet het geestelijk verval in.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
En ik ben nu 33, ds nu weet ik nog veel meer.
wedden dat het niet verzonnen is? Ongesteld zal ze dan zijn geweestquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:07 schreef Cinderellaaa het volgende:
Lieverd, waarschijnlijk heeft dit verhaal zich in jouw fantasie afgespeeld, want geloof me dat is niet hoe een ontmaagding gebeurd.
Het zijn niet meer dan een paar druppels bij ontmaagding of ze moet ongesteld zijn geweest, maar zelfs dat betwijfel ik, omdat je op je 1e dag niet zoveel bloedt
Conclusie: verzonnen klacht
Ik ben 17 en weet alles over treinen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
En ik ben nu 33, dus nu weet ik nog veel meer.
Lieverd, beter stop je met het aanspreken van mensen met lieverd, lieverd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:07 schreef Cinderellaaa het volgende:
Lieverd, waarschijnlijk heeft dit verhaal zich in jouw fantasie afgespeeld, want geloof me dat is niet hoe een ontmaagding gebeurd.
Het zijn niet meer dan een paar druppels bij ontmaagding of ze moet ongesteld zijn geweest, maar zelfs dat betwijfel ik, omdat je op je 1e dag niet zoveel bloedt
Conclusie: verzonnen klacht
Alleen ze wist zelf niet dat ze ongesteld was? dat voelde ze verder niet?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:23 schreef keizersnede het volgende:
[..]
wedden dat het niet verzonnen is? Ongesteld zal ze dan zijn geweest
Tss, ik zit zelfs nog niet op mijn potentiele top man.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Na 32 zet het geestelijk verval in.
Potver, je weet echt allesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tss, ik zit zelfs nog niet op mijn potentiele top man.
http://www.welingelichtek(...)ter-na-je-40ste.html
Jij bent niet de gemiddelde vrouw hé, toppertjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tss, ik zit zelfs nog niet op mijn potentiele top man.
http://www.welingelichtek(...)ter-na-je-40ste.html
Jawel hoor, ik ben heel gemiddeld.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:27 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Jij bent niet de gemiddelde vrouw hé, toppertje![]()
Pics van je middel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben heel gemiddeld.
Voor de eerste keer... Weet je zeker dat ze 16 was of zei ze dat alleen maar? Heeft ze toevallig iets verteld over de CITO toetsen waar ze nu mee bezig is?quote:
ik weet niet.. Ze zegt dat ze 16 is maar sluit ook niet uit dat ze 13 is..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:36 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Voor de eerste keer... Weet je zeker dat ze 16 was of zei ze dat alleen maar? Heeft ze toevallig iets verteld over de CITO toetsen waar ze nu mee bezig is?
En de troll is eindelijk uit zijn holquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:45 schreef keizersnede het volgende:
[..]
ik weet niet.. Ze zegt dat ze 16 is maar sluit ook niet uit dat ze 13 is..
nee.. Dit was wel een grapje maar ze is 16 en door mij ontmaagd, er was heel veel bloed voor een ontmaagding en ik vroeg me af hoe dat kon..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En de troll is eindelijk uit zijn hol
TROLLLLLLLLLLLLLOLLLLLLLLLLLLLquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:48 schreef keizersnede het volgende:
[..]
nee.. Dit was wel een grapje maar ze is 16 en door mij ontmaagd, er was heel veel bloed voor een ontmaagding en ik vroeg me af hoe dat kon..
Je maakt het nu alleen maar triester joh, laat het rustenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:48 schreef keizersnede het volgende:
[..]
nee.. Dit was wel een grapje maar ze is 16 en door mij ontmaagd, er was heel veel bloed voor een ontmaagding en ik vroeg me af hoe dat kon..
Haha ok lieverd, maar ts vond het geloof ik niet zo ergquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:24 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Lieverd, beter stop je met het aanspreken van mensen met lieverd, lieverd.
Ok schat ik vergeef het jequote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:09 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Haha ok lieverd, maar ts vond het geloof ik niet zo erg
Maagdenvlies gaat kapot. Die kan bij iedere vrouw enorm verschillen qua grootte en dikte.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:48 schreef keizersnede het volgende:
[..]
gooi jezelf door een bushokjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:19 schreef keizersnede het volgende:
[..]
Zelf heb je dit nog nooit meegemaakt zo te horen. Ach tuurlijk, je werd pas tijdens je 20ste levensjaar ontmaagd, op die koude winteravond in December, terwijl je zo bezopen als een paard op bed lag omdat je nuchter niet durfde.
Ga jij maar eens een maagd ontmaagden..
Of de haters die hun kleine pener projecteren met hun haterij.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:29 schreef SchoneZoon het volgende:
TS probeert indirect te vermelden dat hij groot geschapen is.
quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Autist?![]()
Beetje biggie doen met een verzonnen verhaal om 4uur in de nacht op een internetforum, kom niet testen broertje.
Stiekem heb je de hele nacht liggen trekken op het meisje die jou in de friendzone heeft geplaatst en met 3 buitenlanders geneukt heeft gister
hey thanks voor de enige serieuze reactie in dit topic. Bedankt voor het medeleven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:14 schreef A.Jensen het volgende:
Ook een keer gehad ja. Mocht ze naar de dokter toe bleek er iets geknapt te zijn daarbinnen![]()
Verder was er niks aan de hand behalve een litteken daar maar die zie je toch niet.
Misschien was ze wel ongesteld TS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |