Alleen ze wist zelf niet dat ze ongesteld was? dat voelde ze verder niet?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:23 schreef keizersnede het volgende:
[..]
wedden dat het niet verzonnen is? Ongesteld zal ze dan zijn geweest
Tss, ik zit zelfs nog niet op mijn potentiele top man.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Na 32 zet het geestelijk verval in.
Potver, je weet echt allesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tss, ik zit zelfs nog niet op mijn potentiele top man.
http://www.welingelichtek(...)ter-na-je-40ste.html
Jij bent niet de gemiddelde vrouw hé, toppertjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tss, ik zit zelfs nog niet op mijn potentiele top man.
http://www.welingelichtek(...)ter-na-je-40ste.html
Jawel hoor, ik ben heel gemiddeld.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:27 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Jij bent niet de gemiddelde vrouw hé, toppertje![]()
Pics van je middel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben heel gemiddeld.
Voor de eerste keer... Weet je zeker dat ze 16 was of zei ze dat alleen maar? Heeft ze toevallig iets verteld over de CITO toetsen waar ze nu mee bezig is?quote:
ik weet niet.. Ze zegt dat ze 16 is maar sluit ook niet uit dat ze 13 is..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:36 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Voor de eerste keer... Weet je zeker dat ze 16 was of zei ze dat alleen maar? Heeft ze toevallig iets verteld over de CITO toetsen waar ze nu mee bezig is?
En de troll is eindelijk uit zijn holquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:45 schreef keizersnede het volgende:
[..]
ik weet niet.. Ze zegt dat ze 16 is maar sluit ook niet uit dat ze 13 is..
nee.. Dit was wel een grapje maar ze is 16 en door mij ontmaagd, er was heel veel bloed voor een ontmaagding en ik vroeg me af hoe dat kon..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En de troll is eindelijk uit zijn hol
TROLLLLLLLLLLLLLOLLLLLLLLLLLLLquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:48 schreef keizersnede het volgende:
[..]
nee.. Dit was wel een grapje maar ze is 16 en door mij ontmaagd, er was heel veel bloed voor een ontmaagding en ik vroeg me af hoe dat kon..
Je maakt het nu alleen maar triester joh, laat het rustenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:48 schreef keizersnede het volgende:
[..]
nee.. Dit was wel een grapje maar ze is 16 en door mij ontmaagd, er was heel veel bloed voor een ontmaagding en ik vroeg me af hoe dat kon..
Haha ok lieverd, maar ts vond het geloof ik niet zo ergquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:24 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Lieverd, beter stop je met het aanspreken van mensen met lieverd, lieverd.
Ok schat ik vergeef het jequote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:09 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Haha ok lieverd, maar ts vond het geloof ik niet zo erg
Maagdenvlies gaat kapot. Die kan bij iedere vrouw enorm verschillen qua grootte en dikte.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:48 schreef keizersnede het volgende:
[..]
gooi jezelf door een bushokjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:19 schreef keizersnede het volgende:
[..]
Zelf heb je dit nog nooit meegemaakt zo te horen. Ach tuurlijk, je werd pas tijdens je 20ste levensjaar ontmaagd, op die koude winteravond in December, terwijl je zo bezopen als een paard op bed lag omdat je nuchter niet durfde.
Ga jij maar eens een maagd ontmaagden..
Of de haters die hun kleine pener projecteren met hun haterij.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:29 schreef SchoneZoon het volgende:
TS probeert indirect te vermelden dat hij groot geschapen is.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |