abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 januari 2014 @ 02:23:00 #1
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_135747153
farce.....moet ik dat nou als allochtoon jou vertellen joh!
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_135747155
Farce is het toch :@

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 01:51 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Een tijdje geleden waren vrijwel alle Nederlandstalige Islam-boeken salafistische lectuur. Eigenlijk is dat pas echt beetje bij beetje laatste jaren veranderd. Het is dus niet raar dat als Moslims en bekeerlingen die geen Arabisch/Turks kunnen zich in de Islam verdiepen eerst met die boeken en Islam in aanraking komen.

Ga je Engelstalige boeken zoeken dan is dit echter heel anders...omdat dat een wereldtaal is en je dus een veel breder aanbod hebt en daarmee ook andere en meer mainstream soennitische vertaalde boeken.
Klopt, ze beginnen nu pas en lopen daardoor wel wat achter ja.
pi_135747156
TS, heb je bewust 'farse' opgeschreven, verwijzend naar Iran?
-
pi_135747164
Maghrebijnse je stelt me teleur, hoe kan een sunniet (wat je bedoelt met praktiseren weet ik eve niet?) nou zeggen dat Assad de oplossing is? Het lijkt me eerder dat je bent beinvloed geraakt door sjietisch propaganda! En of je doet je voor alsof je een sunniet bent, maar in werkelijkheid ben je gewoon een Ayatollah (Ayatoshaytaan) aanbidder?!
pi_135747171
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 02:25 schreef De_Ilias het volgende:
Maghrebijnse je stelt me teleur, hoe kan een sunniet (wat je bedoelt met praktiseren weet ik eve niet?) nou zeggen dat Assad de oplossing is? Het lijkt me eerder dat je bent beinvloed geraakt door sjietisch propaganda! En of je doet je voor alsof je een sunniet bent, maar in werkelijkheid ben je gewoon een Ayatollah (Ayatoshaytaan) aanbidder?!
Jij mist ome Saddam, de baathistische broeder van Assad, dus wat doe je hypocriet?
-
pi_135747175
Je kunt als sunniet inderdaad afkeer hebben van extreme groepen in Syrie, zoals ISIS en JN. Dat heb ik ook en is ook acceptabel, maar dan ga je toch niet gelijk kant kiezen voor Sjietische dictatuur? Een Sunniet leeft liever onder ISIS dan ASSAD! En of anders ben je een liberaal/secularist...?
pi_135747184
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 02:25 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Jij mist ome Saddam, de baathistische broeder van Assad, dus wat doe je hypocriet?
Ik heb niks met Saddam, maar zijn vijandigheid en zijn toon jegens de sjiieten is wel iets om te prijzen!
  dinsdag 21 januari 2014 @ 02:29:04 #9
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_135747190
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 02:27 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Ik heb niks met Saddam, maar zijn vijandigheid en zijn toon jegens de sjiieten is wel iets om te prijzen!
Ik heb het niet zo op haters knul..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_135747195
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik heb het niet zo op haters knul..
Iedereen haat wel iets.... Jij ook....
pi_135747198
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 02:24 schreef Aloulou het volgende:
farce.....moet ik dat nou als allochtoon jou vertellen joh!
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 02:24 schreef expans het volgende:
Farce is het toch :@

[..]

Klopt, ze beginnen nu pas en lopen daardoor wel wat achter ja.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 02:24 schreef Charismatisch het volgende:
En Genève is toch ook niet Geneva?

De TT is Engels dus...
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_135747206
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 02:27 schreef De_Ilias het volgende:
Je kunt als sunniet inderdaad afkeer hebben van extreme groepen in Syrie, zoals ISIS en JN. Dat heb ik ook en is ook acceptabel, maar dan ga je toch niet gelijk kant kiezen voor Sjietische dictatuur? Een Sunniet wahabi leeft liever onder ISIS dan ASSAD! En of anders ben je een liberaal/secularist...?
Effe rechtzetten Ilias, niet onbelangrijk.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  dinsdag 21 januari 2014 @ 02:31:36 #13
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_135747209
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 02:29 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Iedereen haat wel iets.... Jij ook....
Ja, moordende engnekken
  dinsdag 21 januari 2014 @ 02:32:28 #14
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_135747212
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 02:31 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Soms Aloulou O+
pi_135747215
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 02:31 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Het is makkelijk om alles wat je niet aanstaat af te weren met het woordje "wahabie" of "wahabisme".
pi_135747218
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 02:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja, moordende engnekken
Dan hebben we toch iets gemeen?
  dinsdag 21 januari 2014 @ 02:34:44 #17
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_135747222
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 02:33 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Dan hebben we toch iets gemeen?
Wij hanteren niet dezelfde definitie vrees ik :D
pi_135747223
Mijn reactie als ik als allochtoon een autochtoon verbeter

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit blijft gewoon zo doorgaan, rebellen verliezen steun vanuit het Westen, Assad word langzamerhand steeds meer gezien als stabiele factor, media begint ook al om te draaien (Syrisch leger ipv Syrisch Arabisch leger), focus op jihadisten, focus op jihadisten die thuis problemen komen veroorzaken (haha, je 'broeders' vechten tot de dood in Syrië maar jij komt Europa opblazen want infidels, seems legit).

Ze zoeken nu meer steun vanuit de Golf, maarja, de Golfstaten lijken gebouwd te zijn door immigranten uit armere landen, leger stelt vaak niks voor. Ziet er niet goed uit.
pi_135747231
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 02:32 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Het is makkelijk om alles wat je niet aanstaat af te weren met het woordje "wahabie" of "wahabisme".
Dit is de waarheid, dat weet jij ook heel goed. En voor anderen is het niet onbelangrijk je woorden in dit perspectief te zien. Jij vertegenwoordigt "salafis", oftewel wahabis. Zodat we wel even het verschil zien. En natuurlijk wil jij dan liever een in een andere wahabi-staat/emiraat ipv onder Assad...ISIS en Nusrah zijn immers ook trouwe volgelingen van Muhammed ibn Abdelwahhab en onderwijzen de lokale mensen zijn ideeen. Overigens zijn volgens ISIS en Abdelwahhab's ideeen de Saudische machthebbers afvalligen en taghout...die moeten worden bestreden. Dus of jij echt zo blij wordt van een ISIS-staat?
  dinsdag 21 januari 2014 @ 02:36:09 #20
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_135747232
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 02:34 schreef expans het volgende:
Mijn reactie als ik als allochtoon een autochtoon verbeter

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit blijft gewoon zo doorgaan, rebellen verliezen steun vanuit het Westen, Assad word langzamerhand steeds meer gezien als stabiele factor, media begint ook al om te draaien (Syrisch leger ipv Syrisch Arabisch leger), focus op jihadisten, focus op jihadisten die thuis problemen komen veroorzaken (haha, je 'broeders' vechten tot de dood in Syrië maar jij komt Europa opblazen want infidels, seems legit).
Dat blijkt helaas op geen enkele wijze uit die achterlijke "vredesconferentie"
pi_135747233
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 02:24 schreef Charismatisch het volgende:
Age ye rooooooozz....
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_135747238
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 02:25 schreef De_Ilias het volgende:
Ja joh, want een soenniet die pro-Assad is bestaat niet? Lieve Illias, ik ben hoe dan ook toch echt een soenniet hoor.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 02:37:44 #23
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_135747239
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 02:36 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Age ye rooooooozz....
Owh ja.. Farsi mocht niet he? Laat staan Farsi/Dari :6

Nou, hier noemen we het gewoon zo, sorry..
pi_135747240
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 02:37 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja joh, want een soenniet die pro-Assad is bestaat niet? Lieve Illias, ik ben hoe dan ook toch echt een soenniet hoor.
IB4 Takfir.
pi_135747241
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 02:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

Een vredesconferentie of een UN macht werkt alleen als er unaniem word besloten dat er iets gaat gebeuren, er vervolgens duidelijke afspraken gemaakt worden en dan pas kunnen ze echt optreden. En dat alleen in derdewereldlanden zonder civiele staat, een Syrië is daar nog te sterk voor.

Anders gebeurt er niks. Er zijn genoeg dingen gebeurd waar iedereen moeilijk over deed en later niet eens meer naar omkeek. Het blijft een bureaucratische organisatie met alle nadelen van dien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')