SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
vrouwen op sneakersquote:Op maandag 20 januari 2014 23:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ja lopen hier alleen maar wijven op die schoenen
Ga weg danquote:
Hoiquote:
Watquote:
quote:
adidas, all stats, vansquote:
wat moeten vrouwen dan aanquote:
Gewoon lekker jezelf zijn!quote:Op maandag 20 januari 2014 23:58 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat is er nou weer mis met sneakers? Heb ik ook een hoop van en het maakt mij niet uit wie erop loopt, man/vrouw.
ik gooi ze direct wegquote:Op maandag 20 januari 2014 23:59 schreef Fok-it het volgende:
Chicks met Vans, daar kan ik wel een trucje op.
altijd +1quote:Op maandag 20 januari 2014 23:59 schreef Fok-it het volgende:
Chicks met Vans, daar kan ik wel een trucje op.
ok.quote:
nee dan ben ik te langquote:
fijn voor jequote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus die <1,70 vuistregel
1,75quote:
ja?quote:
je doet stomquote:
wow langquote:
ik beetjequote:
mijn vader is 2,00quote:
hoe weet je dat ik t over dr hebquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ik beetje
adorabella mag wel oprotten
Jij hebt dan ook rare smaak van wat ik heb gezienquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kan echt niet warmlopen van meisjes met hakken, op een of andere manier. Met sneakers lijken ze veel chiller
wowquote:
nee hoor jij haat mijquote:
Zijn er lage borsten danquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
rood haar , hoge borsten en sneakers.
vraag het maar aan fokkie die gister een prachtanalyse gaf van een vrouwtjequote:
Chicks vinden dat lelijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Dit shirt, hebbon
ik heb een neef en nicht en die komen tot mijn heupquote:
Niks mis meequote:
wat een raar shirtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Dit shirt, hebbon
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb een neef en nicht en die komen tot mijn heup
geef mij die jongen maarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Dit shirt, hebbon
dit is echt serieus etsuquote:
hoe oud zijn zequote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
dit is echt serieus etsugeen grap
boven de 20 ofzoquote:
jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil die jongen hard anaal vernederen
mag ik?
ja raar he, ze dachten eerst dat ik ook zo klein zou worden, maar dat is dus niet zoquote:
Wat een mensenkennis, dat wil ik ook wel.quote:
Ik kan het je lerenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een mensenkennis, dat wil ik ook wel.
nee hoor wil je nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een mensenkennis, dat wil ik ook wel.
Ik heb al genoeg van mezelf gelukkig. Zo weet ik dat jij een hele slechte dierensmaak hebt omdat je je kat in je UI omgedraaid hebt.quote:
quote:
nee hoorquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg van mezelf gelukkig. Zo weet ik dat jij een hele slechte dierensmaak hebt omdat je je kat in je UI omgedraaid hebt.
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:11 schreef supersof het volgende:
ik heb vandaag juist goed aan school gewerkthoofdstuk samengevat en engelse woordjes in wits gezet
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn Jip & Janneke taart was wel de beste taart ever
dankjequote:
ik zie niksquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
dit was mijn kerst cadeau voor m'n broertje
Wat zou er nou op die sjaal staanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Er had alleen jam moeten staan, ipv jan. Dan was het epic geweestquote:
ja washij lekker?quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:13 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van maandag 20 januari 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 325 JanCees
02. 293 community
03. 292 supersof
04. 288 WitteMuur
05. 265 xcachet
06. 255 Insomnia_
07. 248 Etsu
08. 246 Rezania
09. 240 Toto69
10. 194 ToT
11. 184 Urb
12. 183 Voxs
13. 182 Jimbo
14. 180 ChocoFan
15. 177 Typisch
16. 176 MaryMouse
17. 174 Faxie
18. 172 Toverheks
18. 172 Guus_Geluk7
20. 171 BlauweTijger
20. 171 Leafeon672
Deze cijfers zijn op werkdagen na 9:00 en in het weekeinde de gehele dag geldig.
Klik hier voor meer stats
quote:
heuj die heb ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je beter zoals ons over duleef filosoferen in GRTDquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:17 schreef Fok-it het volgende:
al die debiele Utopia volgers
Hele dag naar die streams kijken en hier posten
Wat denk jequote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:13 schreef supersof het volgende:
morgen krijg ik mijn wiskunde cijfer #spannend
ik stuur wel een stip video van etsu door naar jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Kutleven. Mis trein op een seconde en mag nu een halfuur wachten door vertraging...
wie vermaakt mij?
Einde klacht
Ja toch niet danquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kun je beter zoals ons over duleef filosoferen in GRTD
denk wel voldoendequote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er had alleen jam moeten staan, ipv jan. Dan was het epic geweest
Ja dat welquote:
ja sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ha...haquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Kutleven. Mis trein op een seconde en mag nu een halfuur wachten door vertraging...
wie vermaakt mij?
Einde klacht
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ja sorry
kijk dat jij mij nu opeens haat
betekent niet dat ik weg moet gaan als jij dat zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
stripquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen idee wat een stip video is, en quoten lukt niet mobiel maar verbaas me
Heb je de sjoelcompetitie gewonnen LR?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen idee wat een stip video is, en quoten lukt niet mobiel maar verbaas me
tot zoquote:
Ligt eraan wanneer je ergens heen moet.quote:
De hele dag leren is de bedoeling.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je ergens heen moet.
Uurtje of 9/10?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
De hele dag leren is de bedoeling.
samen vatting.quote:
zyzz song altijd terechtquote:
Je komt hem echt overal tegen he.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wow we zitten beide al in 55k posts
Ik top jullie zonder moeite. Dan pak ik nu nog een biertje en ga ik proberen wat powerpoints door te nemen.quote:
Baas boven baas he. Succesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik top jullie zonder moeite. Dan pak ik nu nog een biertje en ga ik proberen wat powerpoints door te nemen.
Trustenquote:
Keer flinken cashen op UB en dan in duurste hotel van de wereld slapen 1 nacht. Dan voel je je ook wel een koningquote:
las wel dat er keer britten waren opgepakt omdat ze seks buiten het huwelijk hadden gehadquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Keer flinken cashen op UB en dan in duurste hotel van de wereld slapen 1 nacht. Dan voel je je ook wel een koning
Die mogen ze daar toch helemaal niet berechten?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
las wel dat er keer britten waren opgepakt omdat ze seks buiten het huwelijk hadden gehad
Want?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die mogen ze daar toch helemaal niet berechten?
schijnbaar wel moesten toch tijdje zittenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die mogen ze daar toch helemaal niet berechten?
Ja geen idee, zal er qua toeristen wel anders aan toegaan toch?quote:
Nehquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee, zal er qua toeristen wel anders aan toegaan toch?
Ja jezus, op straat is wel even anders dan in een hotelquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neh
Of wil je beweren dat ik niet word vervolgd als ik en m'n vriend gaan seksen op straat in saudie Arabië?
Nooit aan mij twijfelen. Les nr 1.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jezus, op straat is wel even anders dan in een hotelMaar het klopt ook wel inderdaad, nu je er over nadenkt.
Utopiaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Nu al 2 Utopia-deelnemers eruit gestapt![]()
Leuk joh, 3 weken in een koude kutloods zitten en daar een borgsom van minimaal 2500 euro voor betalen
Nee, telefoon ligt boven. Blijf dan gewoon hierquote:
beetje stil hier thoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, telefoon ligt boven. Blijf dan gewoon hier
True.quote:
Ja beetje moe, ga zo pitten denk ik.quote:
verstandigquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja beetje moe, ga zo pitten denk ik.
Gaat het nog goed met le wond?quote:
Wat is de rest?quote:
ga naar ontspanningsmasseuzequote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
algehele pijntjes
spieren die vastzitten
stijfheid
Heb nog wat bewaard gelukkig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
even zoete witte ingeschonken
(no homo)
kanjer relaxed ja ging er vroeger ook 1 keer per maand naar toequote:
Ik heb zelfs weer gerookt vandaagquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vanavond niet dronken worden helaas
niets mis meequote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zelfs weer gerookt vandaag
Kan het wel gebruiken na vandaagquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vanavond niet dronken worden helaas
Zou wel symbolisch voor jou zijn voor morgenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dronken worden kan een mens altijd goed gebruiken
ben echt benieuwd wanneerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou wel symbolisch voor jou zijn voor morgen
Je moet meequote:
Leuk hoorquote:
dan ik*quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:21 schreef Jimbo het volgende:
Lr is een schatje. Al kan ie wel sneller atten dan mij
Lr
samenvatting*quote:
Alsjeblieft, hahaquote:
Ik scheer me nooit 's avonds. Vind ik heel vervelend. Jij niet?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk hoor![]()
Dan ga ik mij nu scheren. En daarna FOK! niet meer opstarten. Quotemelder zal verdere vragen beantwoorden.
Niet echt. Al geeft het wel aan hoe weinig zin ik in dan wel slapen dan wel leren heb.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik scheer me nooit 's avonds. Vind ik heel vervelend. Jij niet?
Gewoon geslapen. Zo werken, bah.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Al wakker of nog steeds wakker Elan?
Oh die zijn in principe niet heel moeilijk. Maar even scherp zijn is handigquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:40 schreef supersof het volgende:
Ohja vanavond moet ik om negen uur naar bed want ik heb morgenochtend een kijk luistertoets
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:40 schreef supersof het volgende:
Ohja vanavond moet ik om negen uur naar bed want ik heb morgenochtend een kijk luistertoets
hey va nog gefeliciteerd.quote:
duwde ik heb niet eens genoeg tijd om alle antwoorden die daar in het frans staan te begrijpenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh die zijn in principe niet heel moeilijk. Maar even scherp zijn is handig
watquote:
engels is nog wel te doen, maar fransquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:50 schreef LETMEIN het volgende:
Kijkluistertoets was bij mij altijd standaard een 4.
Dan kan ik je niet meer dan heel veel succes wensenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:51 schreef supersof het volgende:
[..]
duwde ik heb niet eens genoeg tijd om alle antwoorden die daar in het frans staan te begrijpen
Gelukkig praten Fransen niet zo snel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:51 schreef supersof het volgende:
[..]
engels is nog wel te doen, maar fransdat slaat gewoon nergens op
Beide zijn niet aan mij besteed.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:51 schreef supersof het volgende:
[..]
engels is nog wel te doen, maar fransdat slaat gewoon nergens op
Nee gewoon je doet altijd zo rebels. Verwacht je niet zulk overdreven braaf gedrag irlquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:51 schreef supersof het volgende:
[..]
wat
vorige week ging ik ook twee keer om negen uur slapen
Goedemorgen, succesm ej e tentamen dalijk dit datquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet jij niet slapen dan?
De helft alweer weggeedit aangezien ik bier haalde.
jawel, had nog wel wat langer gekundquote:
ook wel maar dat is dan ook altijd zo met slapenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:21 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel, had nog wel wat langer gekund
en jij?
Ja was gezelligquote:
oh ik heb soms wel genoeg gehad hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ook wel maar dat is dan ook altijd zo met slapen
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:26 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik heb soms wel genoeg gehad hoor
ja dat wel, maar niet als je hele dagen in bed ligtquote:
Mooi.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja was gezelligjammer dat je er niet was, t was gewoon een klein groepje
Ik heb vannacht 9 uur geslapen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:26 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik heb soms wel genoeg gehad hoor
Mwah daar heb ik niet zo last mee. Al droomde ik vannacht wel dat ik mn ps4 boven naast t bed gezet had zodat ik akker kon worden en door kon gamenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat wel, maar niet als je hele dagen in bed ligt
Lekker man.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:26 schreef Jimbo het volgende:
ik merk dati k weer zin in world of warcraft begin te krijgen![]()
jij haat mequote:Op maandag 20 januari 2014 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
LETMEIN
J.James dus ook AdoraBelle
Toto69
Jimbo
Jhali
Ben na TBC ook afgehaakt, toen in cata weer even geleveld en daarna niet meer.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man.
Speel ook alweer 3 maanden, al vond ik de laatste uitbreiding maar zozo.
Ik snap het.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoi
Ik reageer bewust op je ivm de poster tussen ons.
Net gefaptquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik snap het.
Wat ben jij nu aan het doen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |