ga naar ontspanningsmasseuzequote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
algehele pijntjes
spieren die vastzitten
stijfheid
Heb nog wat bewaard gelukkig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
even zoete witte ingeschonken
(no homo)
kanjer relaxed ja ging er vroeger ook 1 keer per maand naar toequote:
Ik heb zelfs weer gerookt vandaagquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vanavond niet dronken worden helaas
niets mis meequote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zelfs weer gerookt vandaag
Kan het wel gebruiken na vandaagquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vanavond niet dronken worden helaas
Zou wel symbolisch voor jou zijn voor morgenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dronken worden kan een mens altijd goed gebruiken
ben echt benieuwd wanneerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou wel symbolisch voor jou zijn voor morgen
Je moet meequote:
Leuk hoorquote:
dan ik*quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:21 schreef Jimbo het volgende:
Lr is een schatje. Al kan ie wel sneller atten dan mij
Lr
samenvatting*quote:
Alsjeblieft, hahaquote:
Ik scheer me nooit 's avonds. Vind ik heel vervelend. Jij niet?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk hoor![]()
Dan ga ik mij nu scheren. En daarna FOK! niet meer opstarten. Quotemelder zal verdere vragen beantwoorden.
Niet echt. Al geeft het wel aan hoe weinig zin ik in dan wel slapen dan wel leren heb.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik scheer me nooit 's avonds. Vind ik heel vervelend. Jij niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |