Dat vond ik juist het slechtste qlimax anthem tot dan toe (daarna overtrof brennend baard het natuurlijk).quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:18 schreef Lamabal het volgende:
Blijft ik dit toch een geweldig anthem vinden
die "tok"-kick van Willem is inderdaad (één van) de beste ooit gemaakt, mee eens!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vanaf 8:21 is wel een hoogtepuntje.![]()
Denk toch wel de lekkerste hardstyle kick evah!
Wel als Geck-e hequote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:52 schreef Quyxz_ het volgende:
Die geruchten zijn nu ook bevestigd. Vet voor hem!
Ik neem aan dat je zaterdag avond gewoon in het FOK! Hardbass slowchat topic zit?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:06 schreef T-Force het volgende:
[..]
Wel als Geck-e he![]()
X-X-X-X-X-X-X-XTC YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Had op zich best graag een uurtje naar Hard Bass gewild
Absoluut niet, vind Hardstyle niet meer leuk. Wordt dit uitgezonden ofzo? Wil Geck-e wel luisterenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:07 schreef Basxt het volgende:
Ik neem aan dat je zaterdag avond gewoon in het FOK! Hardbass slowchat topic zit?
Je draait met youtube RIP's ofzo?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:51 schreef Basxt het volgende:
Ik ben nu al een aardig tijdje bezig met mixjes maken en zou nou toch wel gewoon eens willen weten of ik het goed doe, en wat ik eventueel zou kunnen veranderen.
Mocht er iemand geïnteresseerd zijn en eventueel ook wat kritiek willen geven:
Tracklist:
Intro:
- Audiofreq - Guardians of Time (Official Reverze 2014 Anthem)
- Noisecontrollers - What
- Adaro & E-Force ft. MC Nolz - Open the Gates
- Frequencerz - Raw & Uncut
Als Geck-O toch gewoon? Hoewel dat eigenlijk niet verschil zal maken :pquote:
Yes, live op Youtube. Maar weet niet of Geck-o/-e ook al uitgezonden wordt eigenlijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:08 schreef T-Force het volgende:
[..]
Absoluut niet, vind Hardstyle niet meer leuk. Wordt dit uitgezonden ofzo? Wil Geck-e wel luisteren
Geck-e voor zover ik weetquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:09 schreef Levitas het volgende:
Als Geck-O toch gewoon? Hoewel dat eigenlijk niet verschil zal maken :p
Jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
Je draait met youtube RIP's ofzo?
[..]
Als Geck-O toch gewoon? Hoewel dat eigenlijk niet verschil zal maken :p
[..]
Yes, live op Youtube. Maar weet niet of Geck-o/-e ook al uitgezonden wordt eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Volgens mij is een Youtube rip nooit gelijk aan de kwaliteit van 320 kpbs mp3 files. En dat is ook wel te horen eigenlijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:10 schreef Basxt het volgende:
[..]
Ja![]()
Sommige wel sommige niet.
Probeer ze wel altijd in 320 kbs te downloaden.
een verbeter punt! Thanksquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:12 schreef Levitas het volgende:
[..]
Volgens mij is een Youtube rip nooit gelijk aan de kwaliteit van 320 kpbs mp3 files. En dat is ook wel te horen eigenlijk
Vreemde mixstijl. Ook mixen met YouTube ripjes wordt absoluut niet gewaardeerd. YouTube verneukt de kwaliteit van tracks zowiezo. Het is eigenlijk niet eens mixwerk, maar meer overfaden van nummers, ik hoor geen enkele plaat over de andere heen/geijk gelegd worden. Heb je dit met MixMeister gedaan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:51 schreef Basxt het volgende:
Ik ben nu al een aardig tijdje bezig met mixjes maken en zou nou toch wel gewoon eens willen weten of ik het goed doe, en wat ik eventueel zou kunnen veranderen.
Mocht er iemand geïnteresseerd zijn en eventueel ook wat kritiek willen geven:
Tracklist:
Intro:
- Audiofreq - Guardians of Time (Official Reverze 2014 Anthem)
- A² All-Stars - The Resistance
- Hard Driver - Exploration (special combo mix)
- Hard Driver - The Red Kill (special combo mix)
- Hard Driver - Nature Of Blue (special combo mix)
- Noisecontrollers - What
- Deetox Warface - Erratic
- Hard Driver - The Cold Angel (Frequencerz Remix)
- Phuture Noize - Wrong Attitude
- Phuture Noize - Runnin'
- The Machine - Rollin
- Adaro & E-Force ft. MC Nolz - Open the Gates
- Zatox - Brutal
- Frequencerz - Raw & Uncut
- Artifact - Sanctum
Hoop dat het te luisteren is!
En het had inderdaad beter "themed for Hard Bass" kunnen zijn achteraf..
Maar toen had ik mijn text al schaamtevol opgenomen![]()
Nee met virtual.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:54 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
Vreemde mixstijl. Ook mixen met YouTube ripjes wordt absoluut niet gewaardeerd. YouTube verneukt de kwaliteit van tracks zowiezo. Het is eigenlijk niet eens mixwerk, maar meer overfaden van nummers, ik hoor geen enkele plaat over de andere heen/geijk gelegd worden. Heb je dit met MixMeister gedaan?
Dat kan ook niet met geripte nummers van Youtube, deze hebben geen intro of outro, dan is 't lastig om ze over elkaar heen te laten lopen. Tenzij je de breakdown van de ene plaat over een outro van de andere plaat wil laten lopen.. Maar dat is volgens mij niet optimaalquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:54 schreef S-te-Fan het volgende:
Het is eigenlijk niet eens mixwerk, maar meer overfaden van nummers,
Lekker hoorquote:
Ja maar er word ook lekker gedraaid dus dan is de goede sfeer er zoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:06 schreef Basxt het volgende:
Sfeer zit er volgens mij zeer goed in daar!!![]()
Ik zag het ja:P maar wie is die neger die met de mic rond loopt... lijkt wel een verdwaalde vader..quote:Op zondag 2 februari 2014 00:44 schreef Sc0tTy het volgende:
Geck-O was sweet
Team green heeft nog 0 leuke plaatjes gedraaid en Frontliner klapt de muziek er opeens uit... Bwhahaha ben blij da'k daar niet heen ben
Het was dus john harris die mc'dequote:Op zondag 2 februari 2014 00:51 schreef Convict het volgende:
[..]
Ik zag het ja:P maar wie is die neger die met de mic rond loopt... lijkt wel een verdwaalde vader..
That kickquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De 1e 3 teams zullen mij het meest gaan boeien
Ik zie het allemaal morgen wel. Het is een thuiswedstrijd. Dus dat is wel prettig
Maar zo'n set als HHZ in 2009 had, zal niet snel overtroffen worden:
Vanaf 8:21 is wel een hoogtepuntje.![]()
Denk toch wel de lekkerste hardstyle kick evah!
Dat is toch altijd zo met livesets? Dat alleen eigen platen gedraaid wordenquote:Op zondag 2 februari 2014 17:07 schreef euphoria19 het volgende:
Jammer dat het eerste team al vrij hard begon en de tweede wat minder. Ze hadden de teams beter anders kunnen inplannen. Had trouwens ook wat anders van minus militia verwacht dan hun eigen geremixte hitjes.
Ja, en vrijwel altijd pre-mixed dus waarom iemand dat ooit "live" heeft genoemd is mij nog steeds een raadsel.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:16 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo met livesets? Dat alleen eigen platen gedraaid worden
Klopt, ken ook maar een enkele dj die ook echt iets toevoegt aan "livesets". Maarja het klinkt nou eenmaal exclusief in de orenquote:Op zondag 2 februari 2014 17:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja, en vrijwel altijd pre-mixed dus waarom iemand dat ooit "live" heeft genoemd is mij nog steeds een raadsel.
Ik heb maar ¤2,60 betaald voor een muntje. Misschien vergeten je wisselgeld terug te pakken??quote:Op zondag 2 februari 2014 18:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hardbass. Tja ik ging er sowieso heen omdat het een thuiswedstrijd was. Veel vrienden en vriendinnen ging, dus gezellig zou het sowieso zijn.
Vond het een aardig feestje,
+ Decks gaven mooi de ruimte om een beetje los te gaan.
+ Drinken halen ging snel
+ Best aardige setjes.
- 3,25 voor 1 muntje!!!!![]()
- Matige stage, die van 2/3 jaar terug was WOW...dit was....tja matig
- Geen verwarmde ruimte bij de kluisjes
- Geen standaard lockerbox kluisjes, dus veels te klein. Normaal makkelijk 4 jassen...nu dus echt niet.
- Geluid was soms ook niet 'je van het' Hoge tonen vielen vaak weg...
Was 2,60 per munt, en idd fris en bier 1 munt, wijn 1,5 en (redbull) en water 2 munten. Redbull weet ik niet zeker hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:13 schreef -Menn0- het volgende:
3,25?
Cola was gewoon 1 muntje neem ik aan? Water 2 zeker?
Aah ik dacht al..quote:Op zondag 2 februari 2014 19:16 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Was 2,60 per munt, en idd fris en bier 1 munt, wijn 1,5 en (redbull) en water 2 munten. Redbull weet ik niet zeker hoor.
Eten was wel weer ongekend duur, en een ijsje gewoon een hele munt
Ik bedoel meer de hits van eenieder. Had gedacht dat ze net zn drieën nieuwe nummers zouden draaien en niet de hits van radical redemption, crypsis en chain reaction.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:16 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo met livesets? Dat alleen eigen platen gedraaid worden
Of ik heb het dan verkeerd gezien. Ik dacht dat er 13 euro stond voor 4 muntjes.....quote:Op zondag 2 februari 2014 19:16 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Was 2,60 per munt, en idd fris en bier 1 munt, wijn 1,5 en (redbull) en water 2 munten. Redbull weet ik niet zeker hoor.
Ik heb toch echt maar ¤2,60 per muntje betaald hoorquote:
Zoals gewoonlijk. Broodje hamburger was ook 2 muntjes bijvoorbeeld. Raketjes een heel muntje, het is bizar. Maar ontzettend slim van de organisatie natuurlijk: Mensen pakken het toch wel. En dat zag je gisteren wel weer, 85% van de zaal liep met een ijsje in z`n bek (moi inclusiefquote:Op zondag 2 februari 2014 19:16 schreef KeesBromfiets het volgende:
idd fris en bier 1 munt, wijn 1,5 en (redbull) en water 2 munten. Redbull weet ik niet zeker hoor.
Waren 3 nieuwe nummers en een paar edits niks mis mee tochquote:Op zondag 2 februari 2014 19:59 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de hits van eenieder. Had gedacht dat ze net zn drieën nieuwe nummers zouden draaien en niet de hits van radical redemption, crypsis en chain reaction.
quote:A² Records expands their team with none other than the raw hardstyle talent: X-Pander. The French Valentin developed his passion for the harder styles at a young age by watching shows like Qlimax and other hardstyle events. After his collab with E-Force he set his name loud and clear in the rawstyle scene. With his unique raw sound, he is a valuable asset for the legendary A² Records team.
A² Records has been an essential part of the raw hardstyle scene for years now. Through the years they signed the best raw artists to their label and released only the hardest tracks. With the release of their album ‘Unleashed’ in 2013 and the best hostings, A² Records is and remains leading in the scene.
Curious about the sound of X-Pander? Then check out the official previews of his first EP called Monster E. P. here!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Lamabal op 03-02-2014 21:20:51 ]
Dit werd mij ook pijnlijk duidelijk bij afgelopen Hard Bass, dat geforceerde "rawstyle" van bijvoorbeeld Minus Militia, ga dan gewoon een fatsoenlijke hardcore act beginnen ipv deze afgeslapte rommel..quote:Op maandag 3 februari 2014 21:09 schreef Lamabal het volgende:
Weer van dat donkere duistere raw gedoe. Vind het een beetje te veel worden tegenwoordig
tegenwoordig
Inderdaad. Alhoewel er wel degelijk leuke raw platen worden geproduceerd (bijv. Degos & Re-Done) vind ik het overgrote gedeelte niet veel aan. Het is vaak te geforceerd, te "raw willen zijn". Zo'n Digital Punk, Ran-D, Frequencerz of Hard Driver boeit me tegenwoordig ook helemaal niks meer. De creativiteit lijkt ook zijn dieptepunt te hebben bereikt.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:09 schreef Lamabal het volgende:
Weer van dat donkere duistere raw gedoe. Vind het een beetje te veel worden tegenwoordig
Deze?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens vind ik dit echt een bazen track. <3
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:33 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSorry, ik bedoel de track in het begin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens vind ik dit echt een bazen track. <3
Dankje iig!SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
quote:
zitplaatsen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:55 schreef Euroteller het volgende:
Hoeveel plaatsen zijn er eigenlijk voor Qapital 2014?
Nee, sorry ik formuleerde mijn vraag verkeerd. Hoeveel kaarten zijn er beschikbaar voor Qapital? Ik wil graag een kaartje kopen maar moet helaas nog wel wat geld bij elkaar regelen. Is de kans groot dat de kaarten op raken?quote:
Wikipedia over Ziggo Dome: "De hal heeft een capaciteit van 17.000 plaatsen. Op de vloer is plaats voor 6.300 personen, de overige plaatsen zijn op de twee ringen met tribunes."quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:38 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Nee, sorry ik formuleerde mijn vraag verkeerd. Hoeveel kaarten zijn er beschikbaar voor Qapital? Ik wil graag een kaartje kopen maar moet helaas nog wel wat geld bij elkaar regelen. Is de kans groot dat de kaarten op raken?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Wikipedia over Ziggo Dome: "De hal heeft een capaciteit van 17.000 plaatsen. Op de vloer is plaats voor 6.300 personen, de overige plaatsen zijn op de twee ringen met tribunes."
geen idee of alle ruimte beschikbaar is tijdens Qapital...
quote:1. Titan - My Angel (Hard Bass 2014 Edit)
2. Phuture Noize - Twist It
3. Adaro ft. Danny Scandal - For The Street
quote:
quote:
quote:
Bedanktquote:
Had ook gewoon gefeliciteerd TS kunnen zeggen.quote:
Ja ik wilde in september al maar vlak daarvoor dus mn been gebroken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:31 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Had ook gewoon gefeliciteerd TS kunnen zeggen.
Ik zag trouwens dat je naar QULT gaat! Heb je het virus ook te pakken?
Thnxquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:34 schreef NLS04 het volgende:
• Headhunterz toen Headhunterz nog baas was (ja echt):
Helemaal afgeluisterd, heerlijkquote:Op zondag 9 februari 2014 13:34 schreef NLS04 het volgende:
• headhunterz nu:
[ afbeelding ]
• Headhunterz toen Headhunterz nog baas was (ja echt):
01. Headhunterz - Rock Civilization (Live Edit)
02. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
03. Headhunterz - Hate It Or Love It (Live Edit)
04. Headhunterz - Subsonic (Late Night Edit)
05. Headhunterz - Reloaded Part 2 (Live Edit)
06. Headhunterz - A New Day (Live Edit)
07. Headhunterz - Sacrifice (Evil Edit)
08. Headhunterz - Fear Of Darkness (Live Edit)
09. Headhunterz - Woznotwoz
![]()
* NLS04 heeft zin in de tijdmachine!
En oja, nog 3 wekenquote:01. The Beholder & Balistic Feat. Max Enforcer - Nuclear Reaction
02. B-Front - Confuse (2-Sidez Remix)
03. Dutch Master - Motion
04. Tatanka - Mess Up
05. Alphaverb & Intractable One - Low Frequenced Bass
06. Tat & Zat - Proud to be Loud
07. Jones & B-Front - Lunatic (Raw Mix)
08. Donkey Rollers - Voice of Conscience
09. W.A.S.H. - We Are Still Here (Diego Buffoni Remix)
10. DJ Nightkiller - Skwert
quote:Weet je nog?! Toen hardstyle nog gewoon hardstyle was en je niet hoefde te kiezen tussen rauw en euforisch? De tijd van Partyflockmeetings linksvoor, wegwerpcamera's en na elke editie van Defqon.1 het zand van Almere strandfavoriet weer in je onderbroek vinden. Wat was het mooi hè? Dat gevoel van saamhorigheid, leven voor de muziek en de feesten. Elk weekend weer op pad met je vrienden om je favoriete dj's te zien. Zou je dat niet nog één keer mee willen maken?!
Op zaterdag 1 maart 2014 wordt de loods van de Ndsm-werf in Amsterdam door Lose Your Mind gekaapt voor een nostalgisch avondje beuken! De formule is simpel: de beste hardstyle uit de periode 2005 – 2010, de helden van toen en een hele hoop gezelligheid.
Mijn god. Wat. Ontzettend. Goed! Zwaar kippenvel!quote:Op maandag 10 februari 2014 22:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Klinkt wel erg nice! Al zullen het ook wel de leukere stukjes uit de leukere platen zijn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |