abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 februari 2014 @ 19:33:16 #151
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_136251585
Ik heb vanaf Geck-o tot 6:45 de stream gekeken en mijn conclusie is: :')

Green en Blue konden mij echt niet boeien geen één leuk nrtje gehoord. Alsof ik 4 uur naar breaks heb zitten luisteren. Yellow was zo'n drama dat ik maar even TV ben gaan kijken. Red was matig, paar leuke nrs. Omdat ik geen zin had in de prutshardcore die ze op HS feesten draaien toen maar om 6:45 naar m'n nest gegaan.

Wat me ook opviel is dat er echt gigantisch veel edits waren, niet normaal. Dacht je een paar keer ' HEY!' was 't drie seconde later toch weer ;(

Nee ik ben blij dat ik niet naar HB ben gegaan. Maar ik moet wel zeggen props voor b2s, aankleding was nice ( niet zo vet als 2010 ) en de live stream was toch wel top. Lekker met wijn, whisky en southern comfort toch kunnen genieten (voor zover dat kon...) van een feest :)
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zondag 2 februari 2014 @ 19:59:32 #152
383170 euphoria19
Life is like a dance!!
pi_136252916
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 17:16 schreef Kriebelhoest het volgende:

[..]

Dat is toch altijd zo met livesets? Dat alleen eigen platen gedraaid worden
Ik bedoel meer de hits van eenieder. Had gedacht dat ze net zn drieën nieuwe nummers zouden draaien en niet de hits van radical redemption, crypsis en chain reaction.
pi_136253697
Ghetto van Delete was wel :9~ in het gelredome
pi_136258111
kwam ik gisteren de Panic Room bij Index binnen, was de eerste plaat die ik hoorde;

_O_ O+ :D
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_136258688
Hard Bass gemist :{
Maar de week daarvoor in de HMH was ook een heel lekker feestjes :P

Dit jaar maar weer eens flink wat hardstyle feestjes mee gaan pakken *O*
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_136259527
Zelf houd ik wel van muziek met de nodige breaks, als ik wil beuken zet ik wel weer een hardcore setje op ;)

Ook een fijne remix van Audiotricz en Atmozfears

Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_136261564
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:16 schreef KeesBromfiets het volgende:

[..]

Was 2,60 per munt, en idd fris en bier 1 munt, wijn 1,5 en (redbull) en water 2 munten. Redbull weet ik niet zeker hoor.
Eten was wel weer ongekend duur, en een ijsje gewoon een hele munt :o
Of ik heb het dan verkeerd gezien. Ik dacht dat er 13 euro stond voor 4 muntjes.....

Maar als ik nu terugdenk heb ik volgens mij 107 betaald voor 40 en dan kom ik weer op 2,65..... never mind :P
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_136261724
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 18:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
- 3,25 voor 1 muntje!!!!
Ik heb toch echt maar ¤2,60 per muntje betaald hoor ;)
Maar zie dat dat al duidelijk was
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:16 schreef KeesBromfiets het volgende:
idd fris en bier 1 munt, wijn 1,5 en (redbull) en water 2 munten. Redbull weet ik niet zeker hoor.
Eten was wel weer ongekend duur, en een ijsje gewoon een hele munt
Zoals gewoonlijk. Broodje hamburger was ook 2 muntjes bijvoorbeeld. Raketjes een heel muntje, het is bizar. Maar ontzettend slim van de organisatie natuurlijk: Mensen pakken het toch wel. En dat zag je gisteren wel weer, 85% van de zaal liep met een ijsje in z`n bek (moi inclusief :P )
pi_136287370
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:59 schreef euphoria19 het volgende:

[..]

Ik bedoel meer de hits van eenieder. Had gedacht dat ze net zn drieën nieuwe nummers zouden draaien en niet de hits van radical redemption, crypsis en chain reaction.
Waren 3 nieuwe nummers en een paar edits niks mis mee toch
HAR!!! HAR!!11!!!1
pi_136296670
ticket voor HardFest binnen :D
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_136301822
quote:
A² Records expands their team with none other than the raw hardstyle talent: X-Pander. The French Valentin developed his passion for the harder styles at a young age by watching shows like Qlimax and other hardstyle events. After his collab with E-Force he set his name loud and clear in the rawstyle scene. With his unique raw sound, he is a valuable asset for the legendary A² Records team.

A² Records has been an essential part of the raw hardstyle scene for years now. Through the years they signed the best raw artists to their label and released only the hardest tracks. With the release of their album ‘Unleashed’ in 2013 and the best hostings, A² Records is and remains leading in the scene.

Curious about the sound of X-Pander? Then check out the official previews of his first EP called Monster E. P. here!

Weer van dat donkere duistere raw gedoe. Vind het een beetje te veel worden tegenwoordig

Edit:

Voor de gene die de set van minus militia willen horen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 16% gewijzigd door Lamabal op 03-02-2014 21:20:51 ]
pi_136304378
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:09 schreef Lamabal het volgende:

Weer van dat donkere duistere raw gedoe. Vind het een beetje te veel worden tegenwoordig
tegenwoordig
Dit werd mij ook pijnlijk duidelijk bij afgelopen Hard Bass, dat geforceerde "rawstyle" van bijvoorbeeld Minus Militia, ga dan gewoon een fatsoenlijke hardcore act beginnen ipv deze afgeslapte rommel.. :')
  FOK!fotograaf maandag 3 februari 2014 @ 22:27:37 #163
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_136306257
Ik kon me draai niet echt vinden tijdens team green en blue. Die euforische hardstyle is niet echt mijn ding. Luisterde voor de "raw hardstyle" opkwam ook geen hardstyle, maar voornamelijk hardcore. Dus maar een beetje rond gelopen, waarbij ik veel vrienden en bekenden tegen kwam. Beetje lopen ouwehoeren en biertjes lopen drinken. Vanaf team yellow begon het meer mijn ding te worden en heb ik vooraan lopen knallen tot het einde.

Na afloop nog even door de zaal gelopen met hoofd richting de grond, hetgeen me nog 9 muntjes en een briefje van 20,- opleverde. Voor 8 munten nog een Hardbass CD gehaald bij de uitgang. Dat moet ik maar eens vaker doen op feesten waar je CD's kan kopen met je overgebleven munten. :D

Voor de rest vond ik het een aardig feest, maar vond de locatie eigenlijk te groot. Ik ga denk ik toch liever naar locaties met een capaciteit als bijvoorbeeld het Klokgebouw, HMH, Maassilo etc.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  dinsdag 4 februari 2014 @ 17:46:35 #164
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_136329053
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 17:53:19 #165
408023 S-te-Fan
Rate Reducer
pi_136329293
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:09 schreef Lamabal het volgende:

Inderdaad. Alhoewel er wel degelijk leuke raw platen worden geproduceerd (bijv. Degos & Re-Done) vind ik het overgrote gedeelte niet veel aan. Het is vaak te geforceerd, te "raw willen zijn". Zo'n Digital Punk, Ran-D, Frequencerz of Hard Driver boeit me tegenwoordig ook helemaal niks meer. De creativiteit lijkt ook zijn dieptepunt te hebben bereikt.

Ik zou zeggen:

Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
pi_136330782
quote:
Deze?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of

SPOILER
Tevens vind ik dit echt een bazen track. <3

dinsdag 4 februari 2014 @ 18:40:41 #167
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_136331057
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:33 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Deze?

SPOILER
of

SPOILER
Tevens vind ik dit echt een bazen track. <3

Sorry, ik bedoel de track in het begin! :D
Dankje iig!
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_136340569
quote:
^O^ :)

en even iets in datzelfde kader;
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_136367144
Hoeveel plaatsen zijn er eigenlijk voor Qapital 2014?
pi_136372462
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:55 schreef Euroteller het volgende:
Hoeveel plaatsen zijn er eigenlijk voor Qapital 2014?
zitplaatsen? :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_136373850
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:11 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

zitplaatsen? :Y)
Nee, sorry ik formuleerde mijn vraag verkeerd. Hoeveel kaarten zijn er beschikbaar voor Qapital? Ik wil graag een kaartje kopen maar moet helaas nog wel wat geld bij elkaar regelen. Is de kans groot dat de kaarten op raken?
pi_136373972
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:38 schreef Euroteller het volgende:

[..]

Nee, sorry ik formuleerde mijn vraag verkeerd. Hoeveel kaarten zijn er beschikbaar voor Qapital? Ik wil graag een kaartje kopen maar moet helaas nog wel wat geld bij elkaar regelen. Is de kans groot dat de kaarten op raken?
Wikipedia over Ziggo Dome: "De hal heeft een capaciteit van 17.000 plaatsen. Op de vloer is plaats voor 6.300 personen, de overige plaatsen zijn op de twee ringen met tribunes."

geen idee of alle ruimte beschikbaar is tijdens Qapital...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_136374032
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:40 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Wikipedia over Ziggo Dome: "De hal heeft een capaciteit van 17.000 plaatsen. Op de vloer is plaats voor 6.300 personen, de overige plaatsen zijn op de twee ringen met tribunes."

geen idee of alle ruimte beschikbaar is tijdens Qapital...
^O^ Toch bedankt!

Wordt tevens mijn eerste hardstyle feest :@
pi_136391319
In de liveset van team Red zit een stukje waar ik kippevel van blijf krijgen (ongeveer op 5 minuten) Soort trance-achtig en dan wat screeches erbij. :D
Het is zo jammer dat ze dat niet doorverwerkt in de climax hebben, maar dat het gewoon weer een standaard ram stukje wordt wat totaal niet aansluit op wat er voor gebeurde...zo jammer. :{
Daar was zoveel meer uit te halen.....

quote:
1. Titan - My Angel (Hard Bass 2014 Edit)
2. Phuture Noize - Twist It
3. Adaro ft. Danny Scandal - For The Street

[ Bericht 2% gewijzigd door Boy_Snakeye op 06-02-2014 13:02:39 ]
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  donderdag 6 februari 2014 @ 10:09:00 #175
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_136393171
Congrats Bert ^O^
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties