Ik bedoel meer de hits van eenieder. Had gedacht dat ze net zn drieën nieuwe nummers zouden draaien en niet de hits van radical redemption, crypsis en chain reaction.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:16 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo met livesets? Dat alleen eigen platen gedraaid worden
Of ik heb het dan verkeerd gezien. Ik dacht dat er 13 euro stond voor 4 muntjes.....quote:Op zondag 2 februari 2014 19:16 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Was 2,60 per munt, en idd fris en bier 1 munt, wijn 1,5 en (redbull) en water 2 munten. Redbull weet ik niet zeker hoor.
Eten was wel weer ongekend duur, en een ijsje gewoon een hele munt
Ik heb toch echt maar ¤2,60 per muntje betaald hoorquote:
Zoals gewoonlijk. Broodje hamburger was ook 2 muntjes bijvoorbeeld. Raketjes een heel muntje, het is bizar. Maar ontzettend slim van de organisatie natuurlijk: Mensen pakken het toch wel. En dat zag je gisteren wel weer, 85% van de zaal liep met een ijsje in z`n bek (moi inclusiefquote:Op zondag 2 februari 2014 19:16 schreef KeesBromfiets het volgende:
idd fris en bier 1 munt, wijn 1,5 en (redbull) en water 2 munten. Redbull weet ik niet zeker hoor.
Eten was wel weer ongekend duur, en een ijsje gewoon een hele munt
Waren 3 nieuwe nummers en een paar edits niks mis mee tochquote:Op zondag 2 februari 2014 19:59 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de hits van eenieder. Had gedacht dat ze net zn drieën nieuwe nummers zouden draaien en niet de hits van radical redemption, crypsis en chain reaction.
quote:A² Records expands their team with none other than the raw hardstyle talent: X-Pander. The French Valentin developed his passion for the harder styles at a young age by watching shows like Qlimax and other hardstyle events. After his collab with E-Force he set his name loud and clear in the rawstyle scene. With his unique raw sound, he is a valuable asset for the legendary A² Records team.
A² Records has been an essential part of the raw hardstyle scene for years now. Through the years they signed the best raw artists to their label and released only the hardest tracks. With the release of their album ‘Unleashed’ in 2013 and the best hostings, A² Records is and remains leading in the scene.
Curious about the sound of X-Pander? Then check out the official previews of his first EP called Monster E. P. here!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Lamabal op 03-02-2014 21:20:51 ]
Dit werd mij ook pijnlijk duidelijk bij afgelopen Hard Bass, dat geforceerde "rawstyle" van bijvoorbeeld Minus Militia, ga dan gewoon een fatsoenlijke hardcore act beginnen ipv deze afgeslapte rommel..quote:Op maandag 3 februari 2014 21:09 schreef Lamabal het volgende:
Weer van dat donkere duistere raw gedoe. Vind het een beetje te veel worden tegenwoordig
tegenwoordig
Inderdaad. Alhoewel er wel degelijk leuke raw platen worden geproduceerd (bijv. Degos & Re-Done) vind ik het overgrote gedeelte niet veel aan. Het is vaak te geforceerd, te "raw willen zijn". Zo'n Digital Punk, Ran-D, Frequencerz of Hard Driver boeit me tegenwoordig ook helemaal niks meer. De creativiteit lijkt ook zijn dieptepunt te hebben bereikt.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:09 schreef Lamabal het volgende:
Weer van dat donkere duistere raw gedoe. Vind het een beetje te veel worden tegenwoordig
Deze?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens vind ik dit echt een bazen track. <3
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:33 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSorry, ik bedoel de track in het begin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens vind ik dit echt een bazen track. <3
Dankje iig!SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
quote:
zitplaatsen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:55 schreef Euroteller het volgende:
Hoeveel plaatsen zijn er eigenlijk voor Qapital 2014?
Nee, sorry ik formuleerde mijn vraag verkeerd. Hoeveel kaarten zijn er beschikbaar voor Qapital? Ik wil graag een kaartje kopen maar moet helaas nog wel wat geld bij elkaar regelen. Is de kans groot dat de kaarten op raken?quote:
Wikipedia over Ziggo Dome: "De hal heeft een capaciteit van 17.000 plaatsen. Op de vloer is plaats voor 6.300 personen, de overige plaatsen zijn op de twee ringen met tribunes."quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:38 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Nee, sorry ik formuleerde mijn vraag verkeerd. Hoeveel kaarten zijn er beschikbaar voor Qapital? Ik wil graag een kaartje kopen maar moet helaas nog wel wat geld bij elkaar regelen. Is de kans groot dat de kaarten op raken?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Wikipedia over Ziggo Dome: "De hal heeft een capaciteit van 17.000 plaatsen. Op de vloer is plaats voor 6.300 personen, de overige plaatsen zijn op de twee ringen met tribunes."
geen idee of alle ruimte beschikbaar is tijdens Qapital...
quote:1. Titan - My Angel (Hard Bass 2014 Edit)
2. Phuture Noize - Twist It
3. Adaro ft. Danny Scandal - For The Street
quote:
quote:
quote:
Bedanktquote:
Had ook gewoon gefeliciteerd TS kunnen zeggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |