SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
10 jaar al weer ja.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:42 schreef roos85 het volgende:
Het is trouwens al bijna 10 jaar geleden dat Guusje overleed
Afgelopen vrijdag bij Vrienden van Amstel geweest, Dinand zong als bridge een stukje uit Dreamer.
De tijd vliegt inderdaad.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:42 schreef roos85 het volgende:
Het is trouwens al bijna 10 jaar geleden dat Guusje overleed
Afgelopen vrijdag bij Vrienden van Amstel geweest, Dinand zong als bridge een stukje uit Dreamer.
De jaren daarna helaas ook nog vaak geschrokken.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
10 jaar al weer ja.![]()
Ik weet nog wel dat ik me die middag rot schrok toen ik dat bericht las.
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:01 schreef PeterKelder het volgende:
Exclusieve beelden van de opnames van de nieuwe GTST-tune:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:01 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Gofferquote:Op maandag 20 januari 2014 22:01 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Dat en ik weet zelfs nog dat ik het las in de headlines bij RTL Z.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
10 jaar al weer ja.![]()
Ik weet nog wel dat ik me die middag rot schrok toen ik dat bericht las.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weinig spannend nieuws over Rik, ik vrees dat hij de set van GTST zal verlaten en dat dit het eind voor hem kan zijn.![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:45 schreef GSMboy het volgende:
En de spoilers voor deze en de komende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weinig spannend nieuws over Rik, ik vrees dat hij de set van GTST zal verlaten en dat dit het eind voor hem kan zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:45 schreef GSMboy het volgende:
En de spoilers voor deze en de komende week:Niet voor lang dan, als ze het een beetje realistisch willen houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weinig spannend nieuws over Rik, ik vrees dat hij de set van GTST zal verlaten en dat dit het eind voor hem kan zijn.![]()
.
Dat wordt dus gewoon een dagje schoffelen in de tuin van de Rozenboomquote:Nu zijn de maximumstraffen een wassen neus, want door de zogenoemde 'oriëntatierichtlijnen voor straftoemeting' worden jarenlange celstraffen dikwijls omgezet in enkele maanden of zelfs een taakstraf.
bron.
zit je daar pas? Ik al halverwege seizoen7quote:Op maandag 20 januari 2014 18:43 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat schiet al wel mooi op ja!![]()
Ik zelf weet nog niet of na seizoen 9 verder doorga met kijken. Maar z[quote]Op maandag 20 januari 2014 18:43 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat schiet al wel mooi op ja!![]()
Ik zelf weet nog niet of na seizoen 9 verder doorga met kijken. Maar zover is het nog niet. Deze maand eerst seizoen 5 afkijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |