Dit is toch al zijn 3e 24-uurs?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:09 schreef Hendrikdevijfde het volgende:
Op naar z'n derde avondmaal. Drie keer is scheepsrecht
Nou wordt een leuke rls zo, na je werk nog even kijken....niet dus.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:10 schreef renevanlaaren het volgende:
nee geen grapje vertelde vanessa na centraal naar bed.
opeens zit lotte naast emile,ze zoekt een nieuw maatje.
jahquote:Op maandag 20 januari 2014 20:11 schreef Voxs het volgende:
jemig Wat ziet die Paul er gestressed uit!
Je kunt ook overal wat achter zoeken. Er was gewoon nergens anders plek toen ze bij de tafel kwam.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:10 schreef renevanlaaren het volgende:
nee geen grapje vertelde vanessa na centraal naar bed.
opeens zit lotte naast emile,ze zoekt een nieuw maatje.
en snel alles op etenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:11 schreef Voxs het volgende:
Ik vind zulke FB pagina`s echt ruk, zoiets doe je toch niet, vind het zo vergezochtquote:Op maandag 20 januari 2014 20:02 schreef AnnaNassie het volgende:
Jammer die facebook pagina `Opratten Hakim en Paul` heeft nog maar 16 likes!
Ja, die ziet er echt steeds slechter uit, snel gegaan.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:11 schreef Voxs het volgende:
Meldt het voortaan even als Billy iets WEL door heeft.... Dan is het pas nieuws.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:12 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Billy had niet door dat Gio haar een oudere vrouw noemde
Ja idd, je hebt helemaal gelijk, ik snap je opmerking wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Meldt het voortaan even als Billy iets WEL door heeft.... Dan is het pas nieuws.
dus als billy zegt :"ik snap het" dan moeten we het melden ?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Meldt het voortaan even als Billy iets WEL door heeft.... Dan is het pas nieuws.
Er word Money owns this town gezongenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:11 schreef waxmask het volgende:
nothinownthis town..kadeng kadeng, kadeng. nothinownthistown.....
Haha, die is goed.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
dus als billy zegt :"ik snap het" dan moeten we het melden ?
alleen als ze 't ook écht snapt.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
[..]
Dat trekken de Fok! servers niet denk ikquote:Op maandag 20 januari 2014 20:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
dus als ze het 2 keer zegtquote:
Billy heeft NIEMAND door; is te druk met zichzelf.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:12 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Billy had niet door dat Gio haar een oudere vrouw noemde
Nahh sommige avondmalen kun je duizenden jaren herhalen...quote:Op maandag 20 januari 2014 20:09 schreef Hendrikdevijfde het volgende:
Op naar z'n derde avondmaal. Drie keer is scheepsrecht
[..]
Door hebben he, niet zeggen: ik schnapquote:Op maandag 20 januari 2014 20:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
Nee. Alleen als ze erbij zegt "Ik begrijp jou helemaal, ik heb precies hetzelfde".quote:Op maandag 20 januari 2014 20:15 schreef Capaja het volgende:
[..]
dus als ze het 2 keer zegt
Ik snap ut
ja ja
nee echt ik snap het
DAN mag het ?
Ron Jeremy Juniorquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee. Alleen als ze erbij zegt "Ik begrijp jou helemaal, ik heb precies hetzelfde".
Dan mag het wel.
Doen ze in de etenspannenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:18 schreef renevanlaaren het volgende:
je ziet eigenlijk nooit iemand ze scheren,of mis ik dat steeds
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:18 schreef renevanlaaren het volgende:
rienkquote:Op maandag 20 januari 2014 20:18 schreef renevanlaaren het volgende:
Gelukkig nietquote:Op maandag 20 januari 2014 20:18 schreef renevanlaaren het volgende:
daar ging m'n avondetenquote:
Scheren is scheren....quote:Op maandag 20 januari 2014 20:20 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik dacht alleen benen geen baarden
2 doekjes, 2 beeldschermenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, daar heb je zeker wel een doekje voor nodig.
en dan raar staan te kijken van al dat boeren en schetenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:20 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Echt ee sociaal gebeuren daar het eten, iedereen bemoeit zich met elkaar, wat ze eten, hoeveel ze eten pfftt dan vergaat je de eetlust zou je denken, maar neee hoor
Snap you?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:21 schreef waxmask het volgende:
Billy is een Engelse naam. Als je "snap" in het Engels op zoekt is dit 1 van de betekenissen.
http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/EN/NL/snap
4 to speak in a sharp especially angry way: “'Mind your own business!' he snapped.”
hahahahaquote:Op maandag 20 januari 2014 20:21 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een smerig filmpje op internet
Freudiaans.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:22 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
ow ik verstond Billywartaal
trutquote:
Ze komen er straks dikker uit dan ze er in gingen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn van een survival programma. Hoeveel geld zit er nog in de kas trouwens?quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
truthoe is het met je??
OT: ligt het aan mij of fleurt Harold helemaal op nu hij weet dat hij weg mag/ kan?
4500 ofzo nog. Gister.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:24 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ze komen er straks dikker uit dan ze er in gingen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn van een survival programma. Hoeveel geld zit er nog in de kas trouwens?
Scheren, haar wassen etc, behalve tandenpoetsen, dat doen ze allemaal s'morgens in de loods!quote:Op maandag 20 januari 2014 20:18 schreef renevanlaaren het volgende:
Hij hoeft het niet eens meer te zeggen. Mag toch iedereen wel duidelijk zijn,. Of het nou onderling doorgelult is of niet.quote:
Gelukkig, moest ff schakelen tussen streams... zat wel paar minuten tussen....quote:
Utopia... met als spelelement: The biggest gainer...quote:Op maandag 20 januari 2014 20:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ze willen nog langer mee dan vandaag...duurzaam en zo
hakim weet het iigquote:Op maandag 20 januari 2014 20:25 schreef community het volgende:
[..]
Hij hoeft het niet eens meer te zeggen. Mag toch iedereen wel duidelijk zijn,. Of het nou onderling doorgelult is of niet.
dat is waar maar er moet toch wel een mooi tvmomentje komen he?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:25 schreef community het volgende:
[..]
Hij hoeft het niet eens meer te zeggen. Mag toch iedereen wel duidelijk zijn,. Of het nou onderling doorgelult is of niet.
Serieus ?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:25 schreef Stranger het volgende:
Oeh vanavond in Radar gaat het over de waardeloze kwaliteit van SONY XPERIA
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:25 schreef Stranger het volgende:
Oeh vanavond in Radar gaat het over de waardeloze kwaliteit van SONY XPERIA
Ik denk dat die krokodillentranen niet eens komen. Ze heten hem gewoon de mazzel en daarmee basta.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:26 schreef espri het volgende:
[..]
dat is waar maar er moet toch wel een mooi tvmomentje komen he?
Het zou me verbazen als er iemand is die dat niet weet, maar ze gaan straks verbazing veinzen en zeggen hoe jammer ze het vinden, maar dat ze het begrijpen en het Harold gunnenquote:
http://www.trosradar.nl/u(...)levering/20-01-2014/quote:
quote:Uitzending 20-01-2014
20-01-2014
Uitgemolken koeien? | Sony Xperia Z
Ja, vanas zei: AFROIMUH!quote:
Ik kan wel iemand bedenken die voor de krokodillentranen gaat... sowieso... Maar, dat heb je als je alles begrijpt...quote:Op maandag 20 januari 2014 20:26 schreef community het volgende:
[..]
Ik denk dat die krokodillentranen niet eens komen. Ze heten hem gewoon de mazzel en daarmee basta.
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zou zulke gebaren maar niet op 4 mei maken..
[ afbeelding ]
Xperia Z kwam ook als slechtste uit de bus bij een test tussen de HTC Onequote:Op maandag 20 januari 2014 20:28 schreef Stranger het volgende:
[..]
http://www.trosradar.nl/u(...)levering/20-01-2014/
[..]
Loooollllquote:Op maandag 20 januari 2014 20:28 schreef Stranger het volgende:
[..]
http://www.trosradar.nl/u(...)levering/20-01-2014/
[..]
Voor de sfeer. Extra dramatisch effect.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Oh centraal tegenwoordig rond het vuurtje?
ik denk een flikflakquote:Op maandag 20 januari 2014 20:32 schreef davidderotator het volgende:
Ik kijk uit naar wat Billy zo meteen gaat doen
I am so surprised!quote:Op maandag 20 januari 2014 20:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gaat Harold eruit???????
Dat had ik echt niet verwacht.
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gaat Harold eruit???????
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gaat Harold eruit???????
Ships, kan ik dus niet zien gggrrrrquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:33 schreef Urb het volgende:
Die arm van Hakim om Harold's schouder, voor TV.
De aandacht naar zich toetrekken.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:32 schreef davidderotator het volgende:
Ik ook nietquote:Op maandag 20 januari 2014 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ships, kan ik dus niet zien gggrrrr
isa wel, was echt zijn maatjequote:Op maandag 20 januari 2014 20:34 schreef Stroom het volgende:
interesseert niemand iets dat Harold gaat
De enige valt me op!quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 20 januari 2014 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ships, kan ik dus niet zien gggrrrr
hoop dat zijn vrouw aan de poort staat om hem op te halenquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:34 schreef R0T29 het volgende:
De plaatselijke Shoarmaboer zit te juichen nu!
dit is heul serieus jah....quote:Op maandag 20 januari 2014 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ga zijn vertrek ook missen jammer
haar lippen stiften want ze komt op tvquote:Op maandag 20 januari 2014 20:32 schreef davidderotator het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:36 schreef waxmask het volgende:
Ja ja even genezen van suikerziekte door een dieet te volgen dat gaat niet werken hoor.
Echt wel, gewicht verliezen kan bij type II tot genezing leidenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:36 schreef waxmask het volgende:
Ja ja even genezen van suikerziekte door een dieet te volgen dat gaat niet werken hoor.
en Lindy?! Heej Pearlbitch, opletten dusquote:Op maandag 20 januari 2014 20:35 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
hoop dat zijn vrouw aan de poort staat om hem op te halen
en dat meent ze Echt!quote:Op maandag 20 januari 2014 20:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
Billy vindt het echt superlief van emil
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:35 schreef Burner82 het volgende:
Wel goed van Harold dat hij gewoon zegt: ik heb issues met dingen en volgende week ga ik daar aan werken met iemand.
Ik heb d'r zelf ook tegenaangehangen.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:37 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
[..]
Echt wel, gewicht verliezen kan bij type II tot genezing leiden
quote:
hij kan zo een nieuwe laten makenquote:
Leuk, superleuk! Echt tof!quote:Op maandag 20 januari 2014 20:37 schreef espri het volgende:
ik zit om half 11 bij de mondhyg. dat meen ik echt
Ben je verzekerd? Want dan kost het geen drolquote:Op maandag 20 januari 2014 20:37 schreef espri het volgende:
da's mooi kut dan, maar dit afscheid zal heus wel in de tv uitzending komen en op de utopia site en hier op fok ook vast en zeker. alleen zie je het niet live helaasquote:Op maandag 20 januari 2014 20:37 schreef espri het volgende:
Echt overal op reageren ... Als elite stem ik Billy eruitquote:Op maandag 20 januari 2014 20:36 schreef davidderotator het volgende:
[..]
Ze luistert niet eens hé
En dan snel eens iets herhalen wat een ander zegt, sterf toch
GEEN nonsensquote:Op maandag 20 januari 2014 20:39 schreef Injetta het volgende:
Helft van gewicht kwijt en suikerziekte overwonnen? Wat een nonsens.
Naast het smerige geboer, gerochel en geschijt op zich geen onsympathieke gozer.
Gewoon ff een maandje wachten.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
da's mooi kut dan, maar dit afscheid zal heus wel in de tv uitzending komen en op de utopia site en hier op fok ook vast en zeker. alleen zie je het niet live helaas
Isa is een schatje.quote:
klopt hoor, hoop dat hij het volhoudtquote:Op maandag 20 januari 2014 20:39 schreef Capaja het volgende:
[..]
GEEN nonsens
overgewicht kan leiden tot diabetes
als overgewicht minder of weg is, dan KAN diabetes weg zijn
ik hoop dat zn vrouw zo veel om hem geeft dat ze een matteklopper klaar heeft staanquote:Op maandag 20 januari 2014 20:40 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
klopt hoor, hoop dat hij het volhoudt
Niet van toepassing hier he. Leer je hashtagsquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hakim gaat verder met de orde van de dag
gewoon de G5quote:Op maandag 20 januari 2014 20:42 schreef sjampoeh het volgende:
Vanaf 9u worden de mails doorgenomen door Hakim en ?
Aaike is toch een mens?! serieusquote:Op maandag 20 januari 2014 20:39 schreef TigerXtrm het volgende:
Aaike heeft laten zien dat ze emoties heeft
hakim als eerste, dat is oppersteuker, billy is maar een bilmaatjequote:Op maandag 20 januari 2014 20:41 schreef ChocoFan het volgende:
billy is gewoon irritant zoals altijd, maar hakim zit weer te praten aaarrggghh, wie moet ik kiezen om eruit te stemmen, ze zijn allebei verschrikkelijk
Is geen shoarma, dit is wat de supermarkt onder de naam shoarma verkooptquote:Op maandag 20 januari 2014 20:37 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kwakje kan ik niet helemaal thuisbrengen
Als je het gebral als een persiflage ziet is het verdomd grappig!quote:Op maandag 20 januari 2014 20:40 schreef Rhosyn het volgende:
Als Hakim praat draai ik het geluid uit!
Hakim is de baas.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:42 schreef TigerXtrm het volgende:
Ze houden wel mooi allemaal hun smoel als er iemand aan het woord is. Dat was de eerste dag wel anders
Verstandig, die vrouw is zo onecht!quote:Op maandag 20 januari 2014 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt overal op reageren ... Als elite stem ik Billy eruit
Door gewichtsverlies en gezond eten kun je van de medicijnen afkomen en de diabetes onder controle krijgen... weg gaat het nietquote:Op maandag 20 januari 2014 20:39 schreef Capaja het volgende:
[..]
GEEN nonsens
overgewicht kan leiden tot diabetes
als overgewicht minder of weg is, dan KAN diabetes weg zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |