Dit is toch al zijn 3e 24-uurs?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:09 schreef Hendrikdevijfde het volgende:
Op naar z'n derde avondmaal. Drie keer is scheepsrecht
Nou wordt een leuke rls zo, na je werk nog even kijken....niet dus.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:10 schreef renevanlaaren het volgende:
nee geen grapje vertelde vanessa na centraal naar bed.
opeens zit lotte naast emile,ze zoekt een nieuw maatje.
jahquote:Op maandag 20 januari 2014 20:11 schreef Voxs het volgende:
jemig Wat ziet die Paul er gestressed uit!
Je kunt ook overal wat achter zoeken. Er was gewoon nergens anders plek toen ze bij de tafel kwam.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:10 schreef renevanlaaren het volgende:
nee geen grapje vertelde vanessa na centraal naar bed.
opeens zit lotte naast emile,ze zoekt een nieuw maatje.
en snel alles op etenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:11 schreef Voxs het volgende:
Ik vind zulke FB pagina`s echt ruk, zoiets doe je toch niet, vind het zo vergezochtquote:Op maandag 20 januari 2014 20:02 schreef AnnaNassie het volgende:
Jammer die facebook pagina `Opratten Hakim en Paul` heeft nog maar 16 likes!
Ja, die ziet er echt steeds slechter uit, snel gegaan.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:11 schreef Voxs het volgende:
Meldt het voortaan even als Billy iets WEL door heeft.... Dan is het pas nieuws.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:12 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Billy had niet door dat Gio haar een oudere vrouw noemde
Ja idd, je hebt helemaal gelijk, ik snap je opmerking wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Meldt het voortaan even als Billy iets WEL door heeft.... Dan is het pas nieuws.
dus als billy zegt :"ik snap het" dan moeten we het melden ?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Meldt het voortaan even als Billy iets WEL door heeft.... Dan is het pas nieuws.
Er word Money owns this town gezongenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:11 schreef waxmask het volgende:
nothinownthis town..kadeng kadeng, kadeng. nothinownthistown.....
Haha, die is goed.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
dus als billy zegt :"ik snap het" dan moeten we het melden ?
alleen als ze 't ook écht snapt.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
[..]
Dat trekken de Fok! servers niet denk ikquote:Op maandag 20 januari 2014 20:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
dus als ze het 2 keer zegtquote:
Billy heeft NIEMAND door; is te druk met zichzelf.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:12 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Billy had niet door dat Gio haar een oudere vrouw noemde
Nahh sommige avondmalen kun je duizenden jaren herhalen...quote:Op maandag 20 januari 2014 20:09 schreef Hendrikdevijfde het volgende:
Op naar z'n derde avondmaal. Drie keer is scheepsrecht
[..]
Door hebben he, niet zeggen: ik schnapquote:Op maandag 20 januari 2014 20:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
Nee. Alleen als ze erbij zegt "Ik begrijp jou helemaal, ik heb precies hetzelfde".quote:Op maandag 20 januari 2014 20:15 schreef Capaja het volgende:
[..]
dus als ze het 2 keer zegt
Ik snap ut
ja ja
nee echt ik snap het
DAN mag het ?
Ron Jeremy Juniorquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee. Alleen als ze erbij zegt "Ik begrijp jou helemaal, ik heb precies hetzelfde".
Dan mag het wel.
Doen ze in de etenspannenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:18 schreef renevanlaaren het volgende:
je ziet eigenlijk nooit iemand ze scheren,of mis ik dat steeds
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:18 schreef renevanlaaren het volgende:
rienkquote:Op maandag 20 januari 2014 20:18 schreef renevanlaaren het volgende:
Gelukkig nietquote:Op maandag 20 januari 2014 20:18 schreef renevanlaaren het volgende:
daar ging m'n avondetenquote:
Scheren is scheren....quote:Op maandag 20 januari 2014 20:20 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik dacht alleen benen geen baarden
2 doekjes, 2 beeldschermenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, daar heb je zeker wel een doekje voor nodig.
en dan raar staan te kijken van al dat boeren en schetenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:20 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Echt ee sociaal gebeuren daar het eten, iedereen bemoeit zich met elkaar, wat ze eten, hoeveel ze eten pfftt dan vergaat je de eetlust zou je denken, maar neee hoor
Snap you?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:21 schreef waxmask het volgende:
Billy is een Engelse naam. Als je "snap" in het Engels op zoekt is dit 1 van de betekenissen.
http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/EN/NL/snap
4 to speak in a sharp especially angry way: “'Mind your own business!' he snapped.”
hahahahaquote:Op maandag 20 januari 2014 20:21 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een smerig filmpje op internet
Freudiaans.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:22 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
ow ik verstond Billywartaal
trutquote:
Ze komen er straks dikker uit dan ze er in gingen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn van een survival programma. Hoeveel geld zit er nog in de kas trouwens?quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
truthoe is het met je??
OT: ligt het aan mij of fleurt Harold helemaal op nu hij weet dat hij weg mag/ kan?
4500 ofzo nog. Gister.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:24 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ze komen er straks dikker uit dan ze er in gingen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn van een survival programma. Hoeveel geld zit er nog in de kas trouwens?
Scheren, haar wassen etc, behalve tandenpoetsen, dat doen ze allemaal s'morgens in de loods!quote:Op maandag 20 januari 2014 20:18 schreef renevanlaaren het volgende:
Hij hoeft het niet eens meer te zeggen. Mag toch iedereen wel duidelijk zijn,. Of het nou onderling doorgelult is of niet.quote:
Gelukkig, moest ff schakelen tussen streams... zat wel paar minuten tussen....quote:
Utopia... met als spelelement: The biggest gainer...quote:Op maandag 20 januari 2014 20:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ze willen nog langer mee dan vandaag...duurzaam en zo
hakim weet het iigquote:Op maandag 20 januari 2014 20:25 schreef community het volgende:
[..]
Hij hoeft het niet eens meer te zeggen. Mag toch iedereen wel duidelijk zijn,. Of het nou onderling doorgelult is of niet.
dat is waar maar er moet toch wel een mooi tvmomentje komen he?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:25 schreef community het volgende:
[..]
Hij hoeft het niet eens meer te zeggen. Mag toch iedereen wel duidelijk zijn,. Of het nou onderling doorgelult is of niet.
Serieus ?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:25 schreef Stranger het volgende:
Oeh vanavond in Radar gaat het over de waardeloze kwaliteit van SONY XPERIA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |