abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135730957
Utopia is in volle gang

Hier ben je welkom voor off en ontopic geklets.
Maar dat kan ook in andere topics.
Maar niet in het streamverslagentopic }:|
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135731042
_O- Ik wist het dat je dit als een soort TT ging maken....nee ik hou niet van insecten enzo, grote wespen worden door mijn Terror Jaap altijd opgegeten, is altijd goed gegaan maar op een dag wordt hij eens geprikt
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135731092
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:22 schreef zyx1981 het volgende:
Bijzonderleuke actie. *O* Wie doet er mee mensen?! Bijtjes zijn een erg belangrijke schakel in onze voedselproductie. De laatste jaren krijgen imkers meer en meer tegenslagen. Het soort vandalisme zoals wat bovengenoemde imker is overkomen, blijft echter te bizar voor woorden. Bijen in het water gegooid... en met vuurwerk bestookt. Wie doet nu zo iets? :'(

Daarom is het een mooi gebaar als Fok!kers die man een camerasysteem kunnen bezorgen. *O* Met een camera bij zijn bijen is het voor die imker weer: "Don't worry, bee happy!" _O_

Voor meer info, zie GC / FOK! de bloemetjes en de bijtjes: al 830 euro!
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135731123
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:35 schreef Toverheks het volgende:
_O- Ik wist het dat je dit als een soort TT ging maken....nee ik hou niet van insecten enzo, grote wespen worden door mijn Terror Jaap altijd opgegeten, is altijd goed gegaan maar op een dag wordt hij eens geprikt
Ik mis een m :( :( :( :(
  maandag 20 januari 2014 @ 19:38:48 #5
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_135731262
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:36 schreef Soury het volgende:

[..]

Thanx! _O_ Ook namens alle andere bijenfans. *O* Waanzinnig topictitel overigens! :D!
pi_135731276
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:35 schreef Toverheks het volgende:
Nah behalve muggen kan ik ze wel waarderen. Ik zet wespen, bijen en spinnen ook netjes buiten.
pi_135731294
quote:
17s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:38 schreef zyx1981 het volgende:

[..]

Thanx! _O_ Ook namens alle andere bijenfans. *O* Waanzinnig topictitel overigens! :D!
Grrrrrrrrrrrrrrr ;)
  maandag 20 januari 2014 @ 19:40:07 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135731339
quote:

Spinazie a la bloep!
Alhoewel ik vanavond voor verse spinazie heb gekozen. Met knoflook en pijnboompitten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_135731410
quote:

[..]

ff dm sturen naar Benny...Benny is er las ik in de COS
pi_135731450
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Spinazie a la bloep!
Alhoewel ik vanavond voor verse spinazie heb gekozen. Met knoflook en pijnboompitten.
Lekker Hutspot hier :Y) Spinazie is lekker in de wol met knoflook.
pi_135731514
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:41 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ff dm sturen naar Benny...Benny is er las ik in de COS
Welnee morgen is dit topic weg. Bloep is ook wel leuk
  maandag 20 januari 2014 @ 19:43:15 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135731543
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:41 schreef Soury het volgende:

Lekker Hutspot hier :Y) Spinazie is lekker in de wol met knoflook.
Schapenwol?
Heb het ook in de wok bereid. En een stukje vis en aardappeltjes in de schil uit de oven erbij :Y) .
pi_135731549
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:38 schreef Soury het volgende:

[..]

Nah behalve muggen kan ik ze wel waarderen. Ik zet wespen, bijen en spinnen ook netjes buiten.
ik stuur Jaap erop af :@ schijt 7 kleuren geloof me, wij hebben boven wespennesten gehad, midden in de winter hoor ik Hans was hij nog klein roepen, ik naar boven ze liepen gewoon over hem heen, geprikt was hij nou je hebt me nog nooit een kind zo vlug zien pakken en hoppa zaten we in het lucas, zijn hele arm was opgezet heeft hij tegengif gekregen en een ballon en lolly, vergeet dat nooit meer
pi_135731611
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Schapenwol?
Heb het ook in de wok bereid. En een stukje vis en aardappeltjes in de schil uit de oven erbij :Y) .
Ik moet maar eens vroeg naar bed :D
  maandag 20 januari 2014 @ 19:45:12 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135731657
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:44 schreef Soury het volgende:

Ik moet maar eens vroeg naar bed :D
Vroeg onder de wok!
pi_135731732
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vroeg onder de wok!
:')
pi_135731924
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:43 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ik stuur Jaap erop af :@ schijt 7 kleuren geloof me, wij hebben boven wespennesten gehad, midden in de winter hoor ik Hans was hij nog klein roepen, ik naar boven ze liepen gewoon over hem heen, geprikt was hij nou je hebt me nog nooit een kind zo vlug zien pakken en hoppa zaten we in het lucas, zijn hele arm was opgezet heeft hij tegengif gekregen en een ballon en lolly, vergeet dat nooit meer
Dat heb één keer gedaan er liep een vette spin en ik riep TREES !!! alsof katten luisteren. ;( Maar die dook er achteraan. Die spin rennen, ik voelde me schuldig
pi_135732205
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:50 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat heb één keer gedaan er liep een vette spin en ik riep TREES !!! alsof katten luisteren. ;( Maar die dook er achteraan. Die spin rennen, ik voelde me schuldig
als ik een vliegje nog niet zie heeft Jaap hem allang gezien,ze hebben zo een goed gehoor dat ze het zoemen kunnen horen
pi_135732309
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:55 schreef Toverheks het volgende:

[..]

als ik een vliegje nog niet zie heeft Jaap hem allang gezien,ze hebben zo een goed gehoor dat ze het zoemen kunnen horen
Ja dat wel, en dat gezellige gekraak als het opgegeten word :X Maar die spin zag ze niet :@
pi_135732431
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:57 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja dat wel, en dat gezellige gekraak als het opgegeten word :X Maar die spin zag ze niet :@
hahahaha oh ik ben zo dol op de winter, dan komen die enge beesten niet tevoorschijn
pi_135732486
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:00 schreef Toverheks het volgende:

[..]

hahahaha oh ik ben zo dol op de winter, dan komen die enge beesten niet tevoorschijn
Die komen dan juist lekker warm naar binnen :)
pi_135732668
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:00 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ik ben dierloos nu. Ik mis het wel, Trees is van het balkon gevallen en nooit meer gevonden. Bounty was al oud en had problemen. Na oplap nummer drie ging het niet meer, die was echt op
  maandag 20 januari 2014 @ 20:04:23 #23
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_135732685
Ik had vandaag zin in pannekoeken, met spek,kaas en stroop. Normaliter maak ik die alleen als m'n dochter op bezoek is,maar das ook niet elk jaar.....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_135732772
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:04 schreef chufi het volgende:
Ik had vandaag zin in pannekoeken, met spek,kaas en stroop. Normaliter maak ik die alleen als m'n dochter op bezoek is,maar das ook niet elk jaar.....
Haha dat heb ik ook soms als ik de cos lees. Morgen maar eens doen :Y)
pi_135733013
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:01 schreef Laysa het volgende:

[..]

Die komen dan juist lekker warm naar binnen :)
nee want ik jaag ze gelijk weg, maar vorig jaar weinig wespen, ze hebben de muren gezandstraald en opnieuw gemetseld dus ze hebben geen gaatjes meer
pi_135733084
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:04 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ben dierloos nu. Ik mis het wel, Trees is van het balkon gevallen en nooit meer gevonden. Bounty was al oud en had problemen. Na oplap nummer drie ging het niet meer, die was echt op
van balkon gevallen, oh wat zielig maar dus wel op de pootjes terecht gekomen anders had je Trees wel gevonden denk ik, zou je niet opnieuw een poes nemen?
pi_135733116
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:04 schreef chufi het volgende:
Hakim zijn schuld :P
  maandag 20 januari 2014 @ 20:13:09 #28
420456 community
ex-communebewoner
pi_135733222
Gaan ze om tien uur ook nog een keer vreten?
pi_135733289
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:13 schreef community het volgende:
Gaan ze om tien uur ook nog een keer vreten?
UTO / [COS #308] Harold's 2e laatste avondmaal :+
  maandag 20 januari 2014 @ 20:15:09 #30
420456 community
ex-communebewoner
pi_135733307
quote:
Ja ik zag het net :p
pi_135733338
Al weet ik niet of ik Jaap nog lang kan houden, hij valt me steeds aan van achteren, en zet zijn poten in me en bijt, bijten deed hij toch wel, volgens Tonja of Deissy waren dat liefdesbeetjes, maar dit heeft niks meer met liefde te maken _O-
pi_135733369
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:15 schreef community het volgende:

[..]

Ja ik zag het net :p
O+ geeft niet hoor :P
pi_135733372
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:10 schreef Toverheks het volgende:

[..]

van balkon gevallen, oh wat zielig maar dus wel op de pootjes terecht gekomen anders had je Trees wel gevonden denk ik, zou je niet opnieuw een poes nemen?
Vier hoog he? Ze zal gewond zijn geweest en weggekropen, Ik heb weken lang met een blik brokjes als het donker was door de straten gelopen. Ze leeft niet meer, en als ik een cypertje zie lopen zet ik mijn auto aan de kant. Bounty is dood dat weet ik maar Trees zoek ik nog steeds
pi_135733530
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:16 schreef Soury het volgende:

[..]

Vier hoog he? Ze zal gewond zijn geweest en weggekropen, Ik heb weken lang met een blik brokjes als het donker was door de straten gelopen. Ze leeft niet meer, en als ik een cypertje zie lopen zet ik mijn auto aan de kant. Bounty is dood dat weet ik maar Trees zoek ik nog steeds
oh en kon je niet de dierenambu bellen of ze haar gevonden hadden, hier verdwenen er steeds katten, 2 van mij nooit gevonden meer en van de buren en aan de overkant, een stuk of 7 katten zo binnen een paar weken weg,maar er woont of woonde een kattenhater hier, Jaap durft niet naar buiten dat scheelt.
pi_135733642
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:19 schreef Toverheks het volgende:

[..]

oh en kon je niet de dierenambu bellen of ze haar gevonden hadden, hier verdwenen er steeds katten, 2 van mij nooit gevonden meer en van de buren en aan de overkant, een stuk of 7 katten zo binnen een paar weken weg,maar er woont of woonde een kattenhater hier, Jaap durft niet naar buiten dat scheelt.
Ik ben gelijk naar de dierenarts gegaan. Ze heeft een chip met mij als eigenaar. Het mocht niet baten.
pi_135733670
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:21 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ben gelijk naar de dierenarts gegaan. Ze heeft een chip met mij als eigenaar. Het mocht niet baten.
ach dan is ze dood anders hadden ze haar toch wel gevonden, triest
pi_135733853
heel triest ja, ik woon nu gelukkig 10 hoog dus mijn katten gaan niet meer naar buiten. ik ben er in het verleden helaas ook een aantal kwijtgeraakt en verloren. die beesten doen meer met je dan je soms zou willen. de drie die ik nu nog heb zijn allemaal bejaard. is wel lekker rustig. behalve als ze eten willen, dan laten ze me niet met rust :)
pi_135734283
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:22 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ja ik weet nog dat het een warme avond was, Bounty en Trees lagen met zijn tweetjes op één stoel close als ze waren. Ik ging naar bed,
Ze mochten niet op het randje van het balkon. Als ze dat deden en ik keek naar ze sprongen ze er schuldig vanaf.

Trees sliep ook wel eens op de leuning van de bank, en in haar slaap kukelde ze er vanaf. Dat was grappig ik moest daar om lachen, dat is, ben ik bang gebeurt
pi_135734529
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:22 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ik blijf wel even dierloos wat dat betreft. Maar Bounty heeft iig nog een tof 7 jaar gehad bij me. Die was vals en gemeen. En was lief en eigenaardig
pi_135736913
Soury triest he, dat je nooit van Trees afscheid zeg maar hebt kunnen nemen
pi_135736962
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
heel triest ja, ik woon nu gelukkig 10 hoog dus mijn katten gaan niet meer naar buiten. ik ben er in het verleden helaas ook een aantal kwijtgeraakt en verloren. die beesten doen meer met je dan je soms zou willen. de drie die ik nu nog heb zijn allemaal bejaard. is wel lekker rustig. behalve als ze eten willen, dan laten ze me niet met rust :)
Hou ze maar lekker binnen op 10 hoog.........ja wat je zegt, het doet je meer als je zou denken als je een dier kwijt raakt
pi_135737662
En ook op pagina 3 lullen ze nog door over het openen van een topic. :|W
pi_135737760
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:23 schreef mootie het volgende:
En ook op pagina 3 lullen ze nog door over het openen van een topic. :|W
Kusje erop :*
pi_135737966
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:25 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Kusje erop :*
Ik heb net even geteld. Van de 131 posts waren er 40 gerelateerd aan topichunten en nieuwe topics maken. _O-
pi_135738024
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:29 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik heb net even geteld. Van de 131 posts waren er 40 gerelateerd aan topichunten en nieuwe topics maken. _O-
Vanmiddag over als je Elite was, Gert had al paar keer gepost een andere link.........ik had per ongeluk 1 keer wat gezegd :@
Maar denk dat er veel zitten niet eens lezen wat de ander post
pi_135738135
Ze lezen echt niet. Ik vond het wel tof dat Gert het nu zelf zag.

Elite blablabla.
Ga even weg met je Elite.
Blablabla elite.
Ja maar, Elite kun je in deze link bespreken.
Blablabla Elite.
EN NOU OPBOKKEN MET JE ELITE,
pi_135738182
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:32 schreef mootie het volgende:
Ze lezen echt niet. Ik vond het wel tof dat Gert het nu zelf zag.

Elite blablabla.
Ga even weg met je Elite.
Blablabla elite.
Ja maar, Elite kun je in deze link bespreken.
Blablabla Elite.
EN NOU OPBOKKEN MET JE ELITE,
Ik be Elite
pi_135738221
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:33 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik be Elite [ afbeelding ]
Opbokken dan. :(
pi_135738290
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:34 schreef mootie het volgende:

[..]

Opbokken dan. :(
  maandag 20 januari 2014 @ 21:35:51 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135738322
Wij zaten net nog even de compilatie van zaterdag en de uitzending van vandaag te kijken en ergens zag ik Peter zeggen dat zijn Utopia een kroeg was.

Ik realiseerde me ineens dat ze natuurlijk alle kandidaten gevraagd hebben hoe hun Utopia er uitziet, en dat ze vervolgens degenen met de meest tegengestelde antwoorden in die loods hebben gezet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')