Utopia is in volle gangquote:Op maandag 20 januari 2014 19:22 schreef zyx1981 het volgende:
Bijzonderleuke actie.Wie doet er mee mensen?! Bijtjes zijn een erg belangrijke schakel in onze voedselproductie. De laatste jaren krijgen imkers meer en meer tegenslagen. Het soort vandalisme zoals wat bovengenoemde imker is overkomen, blijft echter te bizar voor woorden. Bijen in het water gegooid... en met vuurwerk bestookt. Wie doet nu zo iets?
Daarom is het een mooi gebaar als Fok!kers die man een camerasysteem kunnen bezorgen.Met een camera bij zijn bijen is het voor die imker weer: "Don't worry, bee happy!"
Voor meer info, zie GC / FOK! de bloemetjes en de bijtjes: al 830 euro!
Het hoofd in de nek en de ogen ten hemel van Billy toen ze de publieksstem kreeg.quote:
Lijkt mij ook aan de lage kant.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Als dat zo is, is het niet veel toch? Of zie ik dat verkeerd.
Ik woonde vlak bij je, scawy!quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja ik heb het hier (Tongelre, oosten van Eindhoven) nog nooit gehoord. Beetje vreemd dat ze een paar minuten verderop ineens Limburgs praten dan
Na dat kutzooi, aparte woordkeuze.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:35 schreef maffeGeert het volgende:
blijven er gekken na kijken na dat kut zooi ... hoeveel mensen die kijken hadden nooit moeten worden geboren... IDIOTEN
Had je moeten komen vechtenquote:
We hebben er nog een huis, kom dan, gek.quote:
"We"quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:47 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben er nog een huis, kom dan, gek.
Gelukkig was ik ook in de buurt om je te beschermen. Of hugecooll.quote:
Ik bescherm haar niet tegen mezelfquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig was ik ook in de buurt om je te beschermen. Of hugecooll.
Heus wel.quote:
Maar hij was nog dichterbij dan jij! Bijna op mijn lip!quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig was ik ook in de buurt om je te beschermen. Of hugecooll.
Wat?quote:
Waar woon(de) jij dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar hij was nog dichterbij dan jij! Bijna op mijn lip!
Hu was mijn buurman en nou wil hij me doodmaken.quote:
Tongelrequote:
Er zit iets op je lip!quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:49 schreef mootie het volgende:
Maar hij was nog dichterbij dan jij! Bijna op mijn lip!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop