Dit is toch al zijn 3e 24-uurs?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:09 schreef Hendrikdevijfde het volgende:
Op naar z'n derde avondmaal. Drie keer is scheepsrecht
Nou wordt een leuke rls zo, na je werk nog even kijken....niet dus.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:10 schreef renevanlaaren het volgende:
nee geen grapje vertelde vanessa na centraal naar bed.
opeens zit lotte naast emile,ze zoekt een nieuw maatje.
jahquote:Op maandag 20 januari 2014 20:11 schreef Voxs het volgende:
jemig Wat ziet die Paul er gestressed uit!
Je kunt ook overal wat achter zoeken. Er was gewoon nergens anders plek toen ze bij de tafel kwam.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:10 schreef renevanlaaren het volgende:
nee geen grapje vertelde vanessa na centraal naar bed.
opeens zit lotte naast emile,ze zoekt een nieuw maatje.
en snel alles op etenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:11 schreef Voxs het volgende:
Ik vind zulke FB pagina`s echt ruk, zoiets doe je toch niet, vind het zo vergezochtquote:Op maandag 20 januari 2014 20:02 schreef AnnaNassie het volgende:
Jammer die facebook pagina `Opratten Hakim en Paul` heeft nog maar 16 likes!
Ja, die ziet er echt steeds slechter uit, snel gegaan.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:11 schreef Voxs het volgende:
Meldt het voortaan even als Billy iets WEL door heeft.... Dan is het pas nieuws.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:12 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Billy had niet door dat Gio haar een oudere vrouw noemde
Ja idd, je hebt helemaal gelijk, ik snap je opmerking wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Meldt het voortaan even als Billy iets WEL door heeft.... Dan is het pas nieuws.
dus als billy zegt :"ik snap het" dan moeten we het melden ?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Meldt het voortaan even als Billy iets WEL door heeft.... Dan is het pas nieuws.
Er word Money owns this town gezongenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:11 schreef waxmask het volgende:
nothinownthis town..kadeng kadeng, kadeng. nothinownthistown.....
Haha, die is goed.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
dus als billy zegt :"ik snap het" dan moeten we het melden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |