Dat zou tijd wordenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:28 schreef sjampoeh het volgende:
Zou vandaag de beruchte drankavond dan eindelijk komen ?
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:30 schreef geindoctrineerd het volgende:
Staat er al vanaf het begin Ultiem geluk en complete chaos als ondertitel bij Utopia? Valt me nu pas op
Wie?!quote:Op maandag 20 januari 2014 19:30 schreef Urb het volgende:
Vandaag zien velen Peter voor het eerst vrees ik.
Edit: voila.
Zo niet JOU Utopia.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:31 schreef TigerXtrm het volgende:
Godverdomme helemaal pizza bestelt precies om 19:30, netjes op tijd, komen ze aan zetten met de verkeerde pizza
Of dat in z'n voordeel is?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:31 schreef pullup het volgende:
PeterHij krijgt ook air-time voor de verandering
jouwquote:
HIer kwam ze wel goed overquote:
8 dagen ofzo volgens mij.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:34 schreef IPA het volgende:
Iemand enig idee hoeveel dagen het achterloopt? Volgens mij ruim een week.
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:34 schreef IPA het volgende:
Iemand enig idee hoeveel dagen het achterloopt? Volgens mij ruim een week.
Dank voor de waarschuwingquote:Op maandag 20 januari 2014 19:35 schreef TigerXtrm het volgende:
Oh shit!! MUTE! MUTE! ZE GAAN ZINGEN!!!![]()
![]()
En ieder weekend komt er minimaal een dag bij lijkt me? Best jammer.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:36 schreef sjampoeh het volgende:
10 dagen achter pff das toch niks aan
Het boeit idd niet echt niet, en nu gaan ze samen zingenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:36 schreef sjampoeh het volgende:
10 dagen achter pff das toch niks aan
Nee, ligt niet aan jou.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:38 schreef Dotteke het volgende:
Jemig wat komt dat gemaakt over,, of ligt dat aan mij???
ik plas er een beetje in me broek vanquote:Op maandag 20 januari 2014 19:37 schreef iBenny het volgende:
Ik moet een beetje huilen van het lachen
Ik braak er ook een beetje bijquote:Op maandag 20 januari 2014 19:38 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik plas er een beetje in me broek van
Zo typischquote:Op maandag 20 januari 2014 19:40 schreef Injetta het volgende:
Allemaal mee gedaan en nu zeggen dat ze het stom vonden en niet wilden.
Ging over de stiefdochter van Andreaquote:Op maandag 20 januari 2014 19:41 schreef Copycat het volgende:
Het is binnen een graad of zeven.
Is ook.
Hard werken heet dat. Als je het koud hebt ben je niet hard genoeg bezig.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:42 schreef Injetta het volgende:
Graad of 7? Wat een nonsens, over een paar dagen is deze poppenkast ineens over en zonder CV lopen ze plotseling in t-shirts en zitten ze te puffen van de hitte waarvan het voor ons duister blijft waar dat vandaan komt.
Ja Andrea keek maar geen traan, de andere zaten de janken zij niet ppfffquote:Op maandag 20 januari 2014 19:42 schreef Ceetje.. het volgende:
Echt, ik lig helemaal dubbel om die herdenking...... Sorry
alleen weten we nu inmiddels dat er een behoorlijk aantal het met hem eens was achterafquote:Op maandag 20 januari 2014 19:42 schreef Dotteke het volgende:
Nou komt het zwartmaak momentje naar Peter toe.
Waar Peter zelf helemaal geen rol in speelde, het slachtoffertje.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:42 schreef Dotteke het volgende:
Nou komt het zwartmaak momentje naar Peter toe.
Met name Hakimquote:Op maandag 20 januari 2014 19:44 schreef Ransjih het volgende:
[..]
alleen weten we nu inmiddels dat er een behoorlijk aantal het met hem eens was achteraf
zo maar eens goed op de anderen letten
Leef je onder een rots ofzo?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:45 schreef geindoctrineerd het volgende:
hoe weten jullie dat allemaal? zijn er strams ofzo?
Paul is gewoon een hele meelevende en emotionele man.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:44 schreef MichaelScott het volgende:
Paul gaat zo weer even opportunistisch zitten zijn te wezen.
gemiddeld, snachts 4/5 overdag 14/15quote:Op maandag 20 januari 2014 19:45 schreef Ferdii het volgende:
Tis daar geen 7 graden, dan hadden ze wel dikkere kleding aangehad ipv alleen een vestje zoals Billy
Ja, beetje slecht welquote:Op maandag 20 januari 2014 19:44 schreef Injetta het volgende:
Jeetje, ze lopen dus echt 10 dagen achter of zo.
Preview gezien bij Shownieuws.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:45 schreef geindoctrineerd het volgende:
hoe weten jullie dat allemaal? zijn er strams ofzo?
Die alleen maar heel erg graag zijn eigen zin wil hebbenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:45 schreef Injetta het volgende:
[..]
Paul is gewoon een hele meelevende en emotionele man.
Ja en nog hindelijker dat ze geld vragen voor die streamsquote:Op maandag 20 januari 2014 19:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wel hinderlijk ja dat achterlopen
Ja, dat is zo, had dat van Hakim en Peter niet op de stream gezien nlquote:Op maandag 20 januari 2014 19:44 schreef Ransjih het volgende:
[..]
alleen weten we nu inmiddels dat er een behoorlijk aantal het met hem eens was achteraf
zo maar eens goed op de anderen letten
Dr zit sinds vrijdag al n nieuwe bewoner inquote:Op maandag 20 januari 2014 19:47 schreef Injetta het volgende:
IK vraag me af hoe ze dat gaan doen met die stemmingen en nieuwe bewoners als ze zo achter lopen. Dat is dan toch raar als dat pas anderhalve week later op tv komt?
Ook dat.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Dr zit sinds vrijdag al n nieuwe bewoner in
Ik ookquote:Op maandag 20 januari 2014 19:52 schreef HiDiHo het volgende:
En toch had ik allang verwarming genomen
Het is daar 20 graden gemiddeld. Iedereen loopt er in T-shirtjes.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:52 schreef HiDiHo het volgende:
En toch had ik allang verwarming genomen
Ja maar Rienk is allang blij dat die een dak boven zijn hoofd heeft en denkt wat zeuren de anderen nouquote:
ja viel mij ook opquote:Op maandag 20 januari 2014 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is daar 20 graden gemiddeld. Iedereen loopt er in T-shirtjes.
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Daar komt de Firma Kut met de stroom
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze hebben ook gewoon vloerverwarmingquote:Op maandag 20 januari 2014 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Firma 'We komen met 3 man sterk om u te vertellen dat de stoppenkast niet geschikt is'.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Daar zijn ze in de uitzending nog niet aan toe. Ik zag Paul net de kachel rookdicht maken.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kon ook best wel iets afquote:Op maandag 20 januari 2014 19:54 schreef iBenny het volgende:
Hier is wel heel duidelijk te zien dat Harold is afgevallen
Dat zat ik ook te denken het zijn een stelletje egocentrische zakkenwassersquote:Op maandag 20 januari 2014 19:56 schreef Ceetje.. het volgende:
Ze maken alles van de natuur, en een voor allen, allen voor een
Ja duh
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:57 schreef formerjellybean het volgende:
ja je had ook gewoon naar de begrafenis kunnen gaan meid in plaats van het door strot te rammen van mensen die haar totaal niet gekend hebben
Iedereen dacht het, maar hij zei hetquote:Op maandag 20 januari 2014 19:57 schreef Copycat het volgende:
Misschien had je er even over na kunnen denken.
Ach, tis wel amusant om terug te zienquote:Op maandag 20 januari 2014 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
Nee, ik vind het te ver achter lopen. Hou het wel bij de streams af en toe, de COS en de streamverslagen. Dit is geen doen.
Time and place ... Daar ging het finaal de mist in.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:59 schreef formerjellybean het volgende:
billy bemoeit zichzelf met iedereen en valt erover dat iedereen met elkaar bemoeit
Jaquote:Op maandag 20 januari 2014 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Time and place ... Daar ging het finaal de mist in.
En ook in de gesprekken die Peter ervoor had met sommige ze waren het helemaal met hem eens!quote:Op maandag 20 januari 2014 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Stelletje huichelaars. In eerste instantie zie je de instemming op de gezichten als Peter zijn punt maakt.
En ervoor gaan liggen? Werkt niet hoor.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:59 schreef onlogisch het volgende:
Billy moet echt een trein gaan koppen
ditquote:Op maandag 20 januari 2014 20:01 schreef MichaelScott het volgende:
Je had ook gewoon naar de begrafenis toe kunnen gaan in plaats van de aandachtshoer uit te hangen op tv.
Deze manquote:Op maandag 20 januari 2014 20:01 schreef MichaelScott het volgende:
Je had ook gewoon naar de begrafenis toe kunnen gaan in plaats van de aandachtshoer uit te hangen op tv.
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:01 schreef MichaelScott het volgende:
Hoorde ik het toch goed.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:01 schreef Scrutinizer het volgende:
"Ik sta zo haaks achter jou." Wat?
Zelfs Hakim, die dit nu weer als munitie blijft gebruiken.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ook in de gesprekken die Peter ervoor had met sommige ze waren het helemaal met hem eens!
Ze was juist bang dat ze alle aandacht naar zich toe zou trekken op de begrafenis, daarom heeft ze besloten om niet te gaan.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:01 schreef MichaelScott het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:02 schreef Unites het volgende:
[..]
Ze was juist bang dat ze alle aandacht naar zich toe zou trekken op de begrafenis, daarom heeft ze besloten om niet te gaan.
Tsja, en nu is het slechts op nationale TV @ prime time en word behoorlijk uitgesmeerd, vorige week al de teasers in allerlei sbs programma's, en nu de nasleep.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:02 schreef Unites het volgende:
[..]
Ze was juist bang dat ze alle aandacht naar zich toe zou trekken op de begrafenis, daarom heeft ze besloten om niet te gaan.
Maar ze bemoeid zich nergens mee..….quote:Op maandag 20 januari 2014 20:01 schreef pullup het volgende:
Zei Billy nu dat ze zo haaks achter Andrea stond
Precies.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:04 schreef geindoctrineerd het volgende:
ik vind dit, ik wil dit, mijn utopia zus, mijn utopia zo
maar we doen het samen natuurlijk. dat staat voorop!!
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
"Er zijn ook vrouwen in Utopia." En vervolgens is Rienk de eerste die wat zegt
Niet echt, ze wil precies hetzelfde als Peter maar ziet het niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |