quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:46 schreef sp3c het volgende:
jij mag me ook wel druiven voeren hoor, daar doe ik niet moeilijk over maar Greus heeft dikkere tetten
ik maak notities inmiddels.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:47 schreef sp3c het volgende:
gewoon naar binnen gieten, ik doe niet zo moeilijk
ja ik was dom bezig, gewoon opschrijven.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:50 schreef sp3c het volgende:
dat zeg je iedere keer, dat notitieblok is allang vol
nee wacht!!!
das zeker vanwege de korsakoff, je vergeet het natuurlijk iedere keer
Ik ken het wel maar nog nooit geweest, wat ik gisteren al zei: dat is echt iets voor toeristen en vrijgezellenfeestjesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:58 schreef sp3c het volgende:
oeh en we gaan een keer naar de bananenbar
ik had er nog nooit van gehoord maar het klinkt als een enorme topshow
OMGquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:58 schreef sp3c het volgende:
oeh en we gaan een keer naar de bananenbar
ik had er nog nooit van gehoord maar het klinkt als een enorme topshow
Volgens mij is het eigenlijk meer iets voor mannen hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:00 schreef sp3c het volgende:
nee Toek niet maar Greus mag wel mee als ze wil
Ik niet weet, provinciaaltje enzoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
De bananenbar is niet echt je in het uitgaansleven storten hoorDat is gewoon raar of zo.
Ja voor vrouwen is er volgens mij echt geen moer aan. Kan ik zelf bij wijze van sprekenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:15 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja, alleen leuk voor hetero mannen
Rondje groentenboerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja voor vrouwen is er volgens mij echt geen moer aan. Kan ik zelf bij wijze van spreken
Die komen er genoeg in de bananenbar volgens mijquote:
Bananenbar is jouw lokwoord?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Die komen er genoeg in de bananenbar volgens mij.
Wat heb jij voor beeld van mijquote:
Volgens mij alleen maarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Die komen er genoeg in de bananenbar volgens mij.
Tot 22.19 uur een heel ander beeld dan nu.quote:
mandarijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
mag ik van u: 1 wortel, 1 mandarijn, 1 asperge
Maar... maar...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tot 22.19 uur een heel ander beeld dan nu.
In plaats van die pingpongbalquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
mandarijn
Winterpeen, prei, komkommer
Dan hoop ik dat ze daar verdomd goede whisky schenkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:06 schreef Karina het volgende:
Beetje dure grap wel die bananenbar:
Bananenbar
Price (¤) Per Duration Drinks included
60,– 1 Person 1 Hour Unlimited!
Wel een uur lang zuipen voor 60 euro, maar ja dan nog.
Ik gok zomaar dat je alleen bier en bacootjes kunt bestellenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze daar verdomd goede whisky schenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |