SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Heeinz op 20-01-2014 16:45:50 ]![]()
Ik ook, maar dat heeft nog altijd meer te maken met Sigiquote:Op maandag 20 januari 2014 15:06 schreef dimmak het volgende:
Ik had Siem graag woensdag erbij gezien.![]()
Vermeer; van Rhijn, Veltman, Moisander, Riedewald; Klaassen, Blind, Duarte; Bojan, Hoesen en Fischer.
Zoiets denk ik. Met Boilesen starten en dan tegen Go Ahead Riedewald kan ook.![]()
Lijkt me goed. Ook niet te veel spelers rust geven zou ik zeggenquote:Op maandag 20 januari 2014 15:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Vermeer; van Rhijn, Veltman, Moisander, Riedewald; Klaassen, Blind, Duarte; Bojan, Hoesen en Fischer.
Zoiets denk ik.![]()
![]()
Blijf het een beetje jammer vinden dat Schone niet gewoon zelf die bal er inramt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik verwacht eigenlijk het duo Moisander-Denswil.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Zoiets denk ik.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Denk dat het middenveld Klaassen - Blind - Serero niet verandert wordt, Vermeer, Bojan en Hoesen zullen wel spelen![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:14 schreef Dven het volgende:
Blijf het een beetje jammer vinden dat Schone niet gewoon zelf die bal er inramt.![]()
![]()
Zo, nu ff die kakkerlakjes afmaken in eigen huis en de week is weer geslaagd. Pelle even een paar beuken geven en dan is het gauw afgelopen met die havenslaafjes. 3 a 4-0 overwinning moet kunnen.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2014 16:01:19 ]![]()
Moeten ze wel wat scherper beginnen dan gisteren, die kansen die Locadia miste maakt Pelle welquote:Op maandag 20 januari 2014 16:01 schreef Scorpie het volgende:
Zo, nu ff die kakkerlakjes afmaken in eigen huis en de week is weer geslaagd. Pelle even een paar beuken geven en dan is het gauw afgelopen met die havenslaafjes. 3 a 4-0 overwinning moet kunnen.![]()
Komt wel goed, als je hun plan A weet te verhinderen weten ze het niet meer.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moeten ze wel wat scherper beginnen dan gisteren, die kansen die Locadia miste maakt Pelle wel![]()
Lijkt me ook maar ik begrijp nooit zo goed dat ze zo slap kunnen beginnenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Komt wel goed, als je hun plan A weet te verhinderen weten ze het niet meer.![]()
Zit dat gifje nog eens te kijken. Klaassen kan niet kiezen naar wie hij toe moet om te juichen bij het doelpunt
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Locadiaquote:Op maandag 20 januari 2014 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moeten ze wel wat scherper beginnen dan gisteren, die kansen die Locadia miste maakt Pelle wel![]()
Pelle![]()
![]()
Ik hoop dat Veltman gewoon in de basis staat, en dat hij geen rust oid krijgt. Wil hem wel eens zien tegen Pellé![]()
![]()
Pelle schiet ze er van links en rechts in. Daar zou ik niet zo smalend over doen
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
Hoe zie je dat voor je?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:17 schreef Neuroscience het volgende:
Pelle schiet ze er van links en rechts in. Daar zou ik niet zo smalend over doen
Hij gaat niet eens in de 16 komen.![]()
Deze man is dus niet serieus te nemen.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:18 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je?
Hij gaat niet eens in de 16 komen.Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
het is een uitwedstrijd hequote:Op maandag 20 januari 2014 16:17 schreef Neuroscience het volgende:
Pelle schiet ze er van links en rechts in. Daar zou ik niet zo smalend over doen![]()
Ik fap niet op Pelle maar je moet niet doen alsof het een of andere koekenbakker is. Die kerel kan tegen elke club scoren dus ook tegen Ajax.quote:![]()
Jij wel dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:19 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Deze man is dus niet serieus te nemen.
Pelle, 2 man erop en je ziet hem de rest van de wedstrijd niet![]()
Dat weet ik. Maar ik ben het met Litmanen eens. Doen alsof Pelle er niks van bakt toont aan dat je een trolletje bentquote:
Ach wifebeaterjrquote:Op maandag 20 januari 2014 16:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik fap niet op Pelle maar je moet niet doen alsof het een of andere koekenbakker is. Die kerel kan tegen elke club scoren dus ook tegen Ajax.ga er niet op in
![]()
We zullen zienquote:Op maandag 20 januari 2014 16:21 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Jij wel dan?
Pelle, 2 man erop en je ziet hem de rest van de wedstrijd niet
In uitwedstrijden bakt Pelle er doorgaans weinig van ja. Van de 14 doelpunten zijn er 11 thuisquote:Op maandag 20 januari 2014 16:22 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik ben het met Litmanen eens. Doen alsof Pelle er niks van bakt toont aan dat je een trolletje bent![]()
Klopt, Kuban Krasnodar kan het beamenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik fap niet op Pelle maar je moet niet doen alsof het een of andere koekenbakker is. Die kerel kan tegen elke club scoren dus ook tegen Ajax.![]()
Inderdaad, ook tegen Kuban heeft hij gescoord.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:24 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Klopt, Kuban Krasnodar kan het beamenBFF met GGMM![]()
[quote]Op maandag 20 januari 2014 16:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
In uitwedstrijden bakt Pelle er doorgaans weinig van ja. Van de 14 doelpunten zijn er 11 thuis
[/quote]![]()
Als je hem die ruimtes geeft die gisteren Locadia kreeg in de 1e helft weet hij er echt wel raad mee hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 16:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
In uitwedstrijden bakt Pelle er doorgaans weinig van ja. Van de 14 doelpunten zijn er 11 thuis![]()
Pelle doet helemaal niets met ruimtes, geen werkethiekquote:Op maandag 20 januari 2014 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je hem die ruimtes geeft die gisteren Locadia kreeg in de 1e helft weet hij er echt wel raad mee hoor![]()
Ik ben banger voor Boetius dan voor Pelle als we er dan toch iemand moeten uitlichten.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
En van die 3, is er eentje in Amsterdam gemaakt.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
In uitwedstrijden bakt Pelle er doorgaans weinig van ja. Van de 14 doelpunten zijn er 11 thuis
BFF met GGMM![]()
Boetius de vallende zwaan, neequote:Op maandag 20 januari 2014 16:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik ben banger voor Boetius dan voor Pelle als we er dan toch iemand moeten uitlichten.![]()
Dat klopt wel maar het gaat er gewoon om dat ze scherp beginnen.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik ben banger voor Boetius dan voor Pelle als we er dan toch iemand moeten uitlichten.![]()
Ik ookquote:Op maandag 20 januari 2014 16:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Ontiegelijk zwak balletje was dat, hij hoefde hem maar in te blazenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En van die 3, is er eentje in Amsterdam gemaakt.![]()
Oh dus dan telt die nietquote:Op maandag 20 januari 2014 16:31 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Ontiegelijk zwak balletje was dat, hij hoefde hem maar in te blazen![]()
Telt nog steeds voor 1. Hoe lelijk ook.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:31 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Ontiegelijk zwak balletje was dat, hij hoefde hem maar in te blazenBFF met GGMM![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:31 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Ontiegelijk zwak balletje was dat, hij hoefde hem maar in te blazen
We hebben onze eigen bianconeri![]()
![]()
En die ene kwam heel erg ongelukkig tot stand.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En van die 3, is er eentje in Amsterdam gemaakt.![]()
het mooiste aan die panna vind ik dat het spel niet stil lag toen die gegeven werdOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Denk niet dat die bestaanquote:Op maandag 20 januari 2014 16:40 schreef Heeinz het volgende:
Iemand al betere .gifjes van panna Boilesen en de goal?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
De panna van Fischer vind ik mooier dan die van Boilesen, puur omdat Fischer vooruit gaat en Boilesen hem een tikkie terug doet.![]()
Nu nog even kijken of hij ook weer kan scoren. Komt goed denk ik.quote:Hij moet wel weer minimaal aan zijn aantal van vorig seizoen komen, 10 gols.
![]()
Ruiz hapte ook niet een klein beetje als ik hem zo terugzie, mooie comebackquote:
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Moet lukken, woensdag om te beginnen.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nu nog even kijken of hij ook weer kan scoren. Komt goed denk ik.Hij moet wel weer minimaal aan zijn aantal van vorig seizoen komen, 10 gols.
![]()
Ik kom niet meer bijquote:Op maandag 20 januari 2014 17:48 schreef Enchanter het volgende:
Weet niet op deze al geplaatst was
[ afbeelding ]![]()
Denk het niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:48 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
'Be like'-plaatjes zijn pure aids namelijk.![]()
Raap me opquote:Op maandag 20 januari 2014 17:48 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Heldquote:Op maandag 20 januari 2014 17:54 schreef PeeJie_ het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)elden-we-heel-slecht
Baas.![]()
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:48 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:54 schreef PeeJie_ het volgende:
Baas.![]()
![]()
Pisveequote:Op maandag 20 januari 2014 17:54 schreef PeeJie_ het volgende:
Baas.![]()
![]()
De duels tussen Boilesen en Ruiz deden mij denken aan de kampioenswedstrijd op 15 mei 2011. Daar was Boilesen ook erg goed en glipte hij als een aal overal doorheen.quote:![]()
Heel fijn dat hij weer terug is. Fit is hij gewoon de beste linksback van de eredivisie. Al lopen er niet heel veel rond.quote:![]()
Zeker.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:13 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Heel fijn dat hij weer terug is. Fit is hij gewoon de beste linksback van de eredivisie. Al lopen er niet heel veel rond.
Jammer dat die angst voor blessure voorlopig blijft. Hoop echt dat het nu achter hem ligt.
Mocht dat het geval zijn dan gaan we veel plezier van hem hebben en ooit weer minimaal +10 miljoen voor hem vangen
So confused when you're lost in the groove![]()
Bron: AT5quote:Ajax heeft al een aantal kaarten voor het bekerduel met Feyenoord aanstaande woensdag geblokkeerd, dat laat de club aan AT5 weten.
'Via internet en langs andere kanalen bereikten ook ons berichten dat een aantal kaarten wellicht in verkeerde handen zijn gekomen. Om die reden zijn enkele kaarten geblokkeerd of is contact geweest met de mensen op wiens clubcard deze kaarten zijn aangeschaft', aldus Ajax.
In de voorverkoop was het eerst mogelijk twee kaarten per clubcard te kopen. Dat is nu niet meer het geval. Op een paar honderd kaarten na is het stadion volledig uitverkocht.AFCA!![]()
Valt best mee, er zijn beelden en geruchten dat er plastic bakjes met kakkerlakken zijn achtergelaten.
Denk dat ze bij Ajax meer wakker liggen om dat verwaaide luchtkussen.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Zie dat Boëtius waarschijnlijk toch mee kan doen morgen. Die gaat de avond van z'n leven hebben tegen Van Rhijn![]()
![]()
quote:Ajax-lid uit functies gezet om misbruikbeschuldiging
Ajax heeft het prominente clublid dat werd beschuldigd van seksueel misbruik uit al zijn functies ontheven. Het besluit is volgens Ajax 'in gezamenlijk en goed overleg' genomen.
De vrijwilliger, die ruim dertig jaar vele belangrijke functies bij Ajax vervulde en vaak in aanraking kwam met jonge spelers, kreeg vorig jaar al een kleedkamerverbod. Ook mocht hij geen enkel direct contact meer hebben met spelers en jeugdspelers. Mail-, sms- en telefoonverkeer met voetballers werd hem verboden. Daarnaast raakte hij taken kwijt, zoals het instrueren van de ballenjongens.
'Risicobron'
De zaak kwam aan het rollen nadat een oud-speler ruim een jaar geleden onder ede had verklaard dat hij seksueel was misbruikt door de man. Ajax schakelde daarop een onderzoeksbureau in. Dat constateerde volgens de clubleiding dat 'de aanvankelijke melding over seksuele handelingen met een minderjarige Ajax-speler niet juist was gebleken'. Het bureau concludeerde niettemin dat de vrijwilliger 'een risicobron' was en dat hij zich schuldig had gemaakt aan verschillende vormen van 'grensoverschrijdend gedrag'.
Bij Ajax ontstond grote onrust omdat hij zich niet aan de gedragsregels zou houden, meldde de Volkskrant in december. In september eisten Wim Jonk en Dennis Bergkamp, leden van het technisch hart van de club, in een brandbrief dat de man per direct werd verwijderd van het jeugdcomplex. De clubleiding weigerde dit meermaals.
'Gezamenlijke beslissing'
Nu verliest hij alsnog al zijn functies. 'Afgelopen week is met de man gesproken over zijn positie', aldus Ajax. 'Nadat de zaak in de publiciteit is gekomen, is er niet veel veranderd in de situatie. Er zijn er geen nieuwe meldingen binnengekomen over hem. Wel heeft Ajax zich afgevraagd of het wenselijk was om door te gaan. Vanuit Ajax is besloten dat dat niet wenselijk was. Maar het was een gezamenlijke beslissing; hij was het ermee eens.'
Het clublid laat via advocaat Diederik Oolbekkink weten dat hij zich kan vinden in het besluit, maar dat hij zich 'nimmer schuldig heeft gemaakt aan seksueel ontoelaatbaar gedrag'. Zijn identiteit is bekend bij de Volkskrant, maar wordt vanwege zijn privacy niet bekendgemaakt. Volgens Oolbekkink stelt zijn cliënt zich op het standpunt dat het onderzoek hem op het punt van seksueel misbruik vrijspreekt en is hij 'onherstelbaar beschadigd'.
'Delicate kwestie'
Ajax wil het besluit niet verder toelichten. 'Dat komt ook doordat het zo'n delicate kwestie is', aldus de woordvoerder. De vrijwilliger mag wel op het jeugdcomplex blijven komen en blijft lid van de club.![]()
Dat was bij Depay ook. Kijken hoe snel Van Rhijn er van kan leren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:38 schreef Heeinz het volgende:
Zie dat Boëtius waarschijnlijk toch mee kan doen morgen. Die gaat de avond van z'n leven hebben tegen Van Rhijn![]()
Ach, het is toch al maanden, wat zeg ik, jaren zo bij hem. Ook uitverdedigen gaat vaak genoeg mis. Laten we hopen dat Tete en anders Ligeon zich nog goed ontwikkelenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat was bij Depay ook. Kijken hoe snel Van Rhijn er van kan leren.![]()
Ligeon kan er niet zo veel van en Tete speelt nauwelijks nog RBquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach, het is toch al maanden, wat zeg ik, jaren zo bij hem. Ook uitverdedigen gaat vaak genoeg mis. Laten we hopen dat Tete en anders Ligeon zich nog goed ontwikkelen![]()
Alleen maar omdat er geen centrale verdedigers zijn. Die gaat in Ajax 1 gewoon rechtsback spelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ligeon kan er niet zo veel van en Tete speelt nauwelijks nog RB![]()
Die nam spieken wel iets te letterlijk dus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb begrepen over de stadionspeaker. Er was zondag ook een andere."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die gast zat er wel heel langquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:21 schreef Wessiej het volgende:
Stadionspeaker is toch geen vrijwilligerswerk?![]()
Ja maar dat is pure speculatie. In een groot bedrijf als Ajax zitten er nou eenmaal veel mensen heel lang. Ik neem aan dat 2x per week 3 uur werken en ook nog voorbereiden en weet ik veel allemaal wat geen vrijwilligerswerk is......Kennedy
Forum Opties Forumhop: Hop naar: