Deze man is dus niet serieus te nemen.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:18 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je?
Hij gaat niet eens in de 16 komen.
het is een uitwedstrijd hequote:Op maandag 20 januari 2014 16:17 schreef Neuroscience het volgende:
Pelle schiet ze er van links en rechts in. Daar zou ik niet zo smalend over doen
Ik fap niet op Pelle maar je moet niet doen alsof het een of andere koekenbakker is. Die kerel kan tegen elke club scoren dus ook tegen Ajax.quote:
Jij wel dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:19 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Deze man is dus niet serieus te nemen.
Dat weet ik. Maar ik ben het met Litmanen eens. Doen alsof Pelle er niks van bakt toont aan dat je een trolletje bentquote:
Ach wifebeaterjrquote:Op maandag 20 januari 2014 16:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik fap niet op Pelle maar je moet niet doen alsof het een of andere koekenbakker is. Die kerel kan tegen elke club scoren dus ook tegen Ajax.
We zullen zienquote:Op maandag 20 januari 2014 16:21 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Jij wel dan?
Pelle, 2 man erop en je ziet hem de rest van de wedstrijd niet
In uitwedstrijden bakt Pelle er doorgaans weinig van ja. Van de 14 doelpunten zijn er 11 thuisquote:Op maandag 20 januari 2014 16:22 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik ben het met Litmanen eens. Doen alsof Pelle er niks van bakt toont aan dat je een trolletje bent
Klopt, Kuban Krasnodar kan het beamenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik fap niet op Pelle maar je moet niet doen alsof het een of andere koekenbakker is. Die kerel kan tegen elke club scoren dus ook tegen Ajax.
Inderdaad, ook tegen Kuban heeft hij gescoord.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:24 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Klopt, Kuban Krasnodar kan het beamen
Als je hem die ruimtes geeft die gisteren Locadia kreeg in de 1e helft weet hij er echt wel raad mee hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 16:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
In uitwedstrijden bakt Pelle er doorgaans weinig van ja. Van de 14 doelpunten zijn er 11 thuis
Pelle doet helemaal niets met ruimtes, geen werkethiekquote:Op maandag 20 januari 2014 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je hem die ruimtes geeft die gisteren Locadia kreeg in de 1e helft weet hij er echt wel raad mee hoor
En van die 3, is er eentje in Amsterdam gemaakt.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
In uitwedstrijden bakt Pelle er doorgaans weinig van ja. Van de 14 doelpunten zijn er 11 thuis
Boetius de vallende zwaan, neequote:Op maandag 20 januari 2014 16:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik ben banger voor Boetius dan voor Pelle als we er dan toch iemand moeten uitlichten.
Dat klopt wel maar het gaat er gewoon om dat ze scherp beginnen.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik ben banger voor Boetius dan voor Pelle als we er dan toch iemand moeten uitlichten.
Ik ookquote:Op maandag 20 januari 2014 16:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Ontiegelijk zwak balletje was dat, hij hoefde hem maar in te blazenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En van die 3, is er eentje in Amsterdam gemaakt.
Oh dus dan telt die nietquote:Op maandag 20 januari 2014 16:31 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Ontiegelijk zwak balletje was dat, hij hoefde hem maar in te blazen
Telt nog steeds voor 1. Hoe lelijk ook.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:31 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:31 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |