SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2014 14:51:12 ]
Met vavo ook?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:37 schreef supersof het volgende:
Nu snappen jullie wel waarom ik stop met vwo
maw engels frans gs en kunst. Laatste twre heb ik laten vallen. En wisa op havoquote:
wat is t nut van die certificaten danquote:Op maandag 20 januari 2014 14:46 schreef supersof het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
maw engels frans gs en kunst. Laatste twre heb ik laten vallen. En wisa op havo
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat is t nut van die certificaten dan
Snap het niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:46 schreef supersof het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
maw engels frans gs en kunst. Laatste twre heb ik laten vallen. En wisa op havo
Ik zou graag eens een dame daten met fel gekleurd haar.quote:
nickiquote:Op maandag 20 januari 2014 14:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
deze?
[ afbeelding ]
[..]
Nou, tot op tenerife dan![]()
Idd.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou graag eens een dame daten met fel gekleurd haar.
Helaas is het gros van de dames die ik ken en dit doen lesbisch.
brb haar roze vervenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou graag eens een dame daten met fel gekleurd haar.
Helaas is het gros van de dames die ik ken en dit doen lesbisch.
Hoezo post jij een foto van Ezell?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
deze?
[ afbeelding ]
[..]
hommoquote:
Hoe weet jij nou hoe ik eruit ziequote:Op maandag 20 januari 2014 14:58 schreef Elan het volgende:
Vind Etsu een beetje op Sheldon lijken van TBBT.
Inb4 een keiharde dis over mijn grijze schaamhaar.
Hmm. Je bent best slim aangelegd.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee ik postte een foto van Esell
iewl, heb jij grijs schaamhaar?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:58 schreef Elan het volgende:
Vind Etsu een beetje op Sheldon lijken van TBBT.
Inb4 een keiharde dis over mijn grijze schaamhaar.
Voor een Roemeense hoer niet nee. Deze foto is verre van natural.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:59 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
Lady GaGa is ook niet lelijk
Ik heb je ook een keer gezien op TC met je geile krulletjes.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou met m'n mobiel voor m'n gezicht, heel duidelijk allemaal.
Daar gaat het ook niet om. Die tekst klopt niet nee.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor een Roemeense hoer niet nee. Deze foto is verre van natural.
Creep.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb je ook een keer gezien op TC met je geile krulletjes.
Ik kom sinds een paar dagen alleen in dit topic als er een Feyenoord TT of Feyenoord OP is (en als ik het door heb). Verder zal je mij hier amper zienquote:
Moet je maar niet in die VBL-SC posten die zit vol met joden.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik kom sinds een paar dagen alleen in dit topic als er een Feyenoord TT of Feyenoord OP is (en als ik het door heb). Verder zal je mij hier amper zien
okquote:Op maandag 20 januari 2014 15:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik kom sinds een paar dagen alleen in dit topic als er een Feyenoord TT of Feyenoord OP is (en als ik het door heb). Verder zal je mij hier amper zien
Daar kom ik dan ook amper, dus dat scheeltquote:Op maandag 20 januari 2014 15:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je maar niet in die VBL-SC posten die zit vol met joden.
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
deze?
[ afbeelding ]
[..]
Ik mag jou niet. Hoe je me probeert te versieren, zo kansloosquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:02 schreef xcachet het volgende:
Ik heb vet goede cijfers gehaald op school.
quote:
Gierigaard.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je eten en drinken die avond.
Jij bent 21, Stijn is toch twaalf? vind ik niet kunnenquote:Op maandag 20 januari 2014 15:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik mag jou niet. Hoe je me probeert te versieren, zo kansloosVooral als je weet dat ik enkel geïnteresseerd ben in Stijn.
Lekker bezig. Verslagen ook bijtijds afgekregen?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:02 schreef xcachet het volgende:
Ik heb vet goede cijfers gehaald op school.
Ezell niet, Esell welquote:Op maandag 20 januari 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ezell vergelijken met Nicki is qua status volledig kloppend.
Ik ben trots op je Aldo
Ik hoef jou ook niet je bent te jong, kinderachtig en lelijkquote:Op maandag 20 januari 2014 15:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik mag jou niet. Hoe je me probeert te versieren, zo kansloosVooral als je weet dat ik enkel geïnteresseerd ben in Stijn.
godver..quote:Op maandag 20 januari 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ezell vergelijken met Nicki is qua status volledig kloppend.
Ik ben trots op je Aldo
Blijkbaar niet, anders valt Stijn niet op mij.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik hoef jou ook niet je bent te jong, kinderachtig en lelijk.
Verblindt als ik ben door de hogere machten maak ik mijn eigen realiteit en blijf er ook achterstaan.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ezell niet, Esell wel![]()
nu verpest ik je trotse gevoel
Als je je haar met dat patroon beschildert vul ik je bedrag voor de maand aan naar 80 euroquote:
Nee. Wil het daar niet over hebbenquote:Op maandag 20 januari 2014 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker bezig. Verslagen ook bijtijds afgekregen?
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verblindt als ik ben door de hogere machten maak ik mijn eigen realiteit en blijf er ook achterstaan.
Jaja.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders valt Stijn niet op mij.
Sukkel en succes.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Wil het daar niet over hebben![]()
Ga ik zo mee aan de slag
Ik kan alles maken bij LR. Dat jij dat niet kan, komt door je vercrackte persoonlijkheid en je grijs schaamhaar. En je slurfje.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaja.
Hou er nu maar weer over op straks gaat LR weer mekkeren dat hier steeds dezelfde dingen besproken worden
Ik geef jou honderd euro als jij dat doet bij jezelf.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je je haar met dat patroon beschildert vul ik je bedrag voor de maand aan naar 80 euro
Een paar miljoen euro contant.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat had jij dan in gedachten?
Etsu is over en uit. niet voor niks live op cam een tekening voor hem gemaakt met een duidelijke boodschapquote:Op maandag 20 januari 2014 15:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaja.
Hou er nu maar weer over op straks gaat LR weer mekkeren dat hier steeds dezelfde dingen besproken worden
Challenge Acceptedquote:Op maandag 20 januari 2014 15:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik geef jou honderd euro als jij dat doet bij jezelf.
[..]
Een paar miljoen euro contant.
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu is over en uit. niet voor niks live op cam een tekening voor hem gemaakt met een duidelijke boodschap
Jij hebt het echt gemaakt in je leven man wowquote:Op maandag 20 januari 2014 15:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan alles maken bij LR. Dat jij dat niet kan, komt door je vercrackte persoonlijkheid en je grijs schaamhaar. En je slurfje.
Je verkeert in de veronderstelling dat ik niet dubbel zo leuk ben als Aldo.quote:
Jwzquote:Op maandag 20 januari 2014 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt het echt gemaakt in je leven man wow
Je weet toch hoe leuk ik benquote:Op maandag 20 januari 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je verkeert in de veronderstelling dat ik niet dubbel zo leuk ben als Aldo.
Kale koppen niet te stoppen.quote:
Bewijzen alles.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je verkeert in de veronderstelling dat ik niet dubbel zo leuk ben als Aldo.
Daarom, kan ik goed beschilderenquote:Op maandag 20 januari 2014 15:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kale koppen niet te stoppen.
[..]
Bewijzen alles.
Behalve Stijn, die haat je nu nog meer dan vroeger omdat elke keer als hij zichzelf sherlockt er 25 pagina's met irrelevante posts van jouw verschijnen die over hem en jullie vermeende seksuele affectie gaan.quote:
Daarom zeg ik het.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je weet toch hoe leuk ik ben
Daarom wil ik dus afspreken zodat je het kunt zien.quote:
Ik bekijk het nogmaals en ik vind dat ik in die 2/3 minuten best een artistiek kunstwerk heb weten te makenquote:
Ik wacht op mijn miljoen.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom wil ik dus afspreken zodat je het kunt zien.
Dit boeit me echt niet. Zolang ik mijn lusten en behoeftes maar op Stijn kan botvieren.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Behalve Stijn, die haat je nu nog meer dan vroeger omdat elke keer als hij zichzelf sherlockt er 25 pagina's met irrelevante posts van jouw verschijnen die over hem en jullie vermeende seksuele affectie gaan.
Wauwquote:Op maandag 20 januari 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bekijk het nogmaals en ik vind dat ik in die 2/3 minuten best een artistiek kunstwerk heb weten te maken![]()
[ afbeelding ]
Dit gaat in fobo.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bekijk het nogmaals en ik vind dat ik in die 2/3 minuten best een artistiek kunstwerk heb weten te maken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Wauw
Dat is nog eens een weinig verhullende doodsverwensing.
Hier zal hij dus echt nooit akkoord mee gaan zolang je je excuses niet aan gaat bieden .quote:Op maandag 20 januari 2014 15:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit boeit me echt niet. Zolang ik mijn lusten en behoeftes maar op Stijn kan botvieren.
Wat. Hij staat nog op het plateau en ik heb het live op TC getekend. Dan is het gewoon artistiek verantwoordquote:Op maandag 20 januari 2014 15:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Wauw
Dat is nog eens een weinig verhullende doodsverwensing.
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waarom zou jij een miljoen waard zijn?
Heeft hij pech.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier zal hij dus echt nooit akkoord mee gaan zolang je je excuses niet aan gaat bieden .
Omdat ze de glazen fanta door je kamer gooitquote:Op maandag 20 januari 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ik niet. Onbetaalbaar alles. Cachet weet.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
DM me maarquote:Op maandag 20 januari 2014 15:13 schreef Etsu het volgende:
Aldo, ik moet je spreken. Ik ben boos op jou.
Echt leuk dat jij een DM ban hebtquote:Op maandag 20 januari 2014 15:13 schreef Etsu het volgende:
Aldo, ik moet je spreken. Ik ben boos op jou.
Enkel omkoopbaar. Als in zonden afkopen. Verder boven alle partijen en daarmee onbetaalbaar.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben ik niet. Onbetaalbaar alles. Cachet weet.
Klopt. Houdt Stijn wel vanquote:Op maandag 20 januari 2014 15:13 schreef Elan het volgende:
[..]
O yeah bitch.
Zie nu al dat jij later het teefje gaat worden in de relatie.
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel omkoopbaar. Als in zonden afkopen. Verder boven alle partijen en daarmee onbetaalbaar.
Was ze zo wild, ja?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Omdat ze de glazen fanta door je kamer gooit
Daarom. We zouden een powercouple zijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben ik niet. Onbetaalbaar alles. Cachet weet.
Wist ik allang, veel plezierquote:Op maandag 20 januari 2014 15:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Hier.
Jij weet dat ik weet wat jij weet. Wat vind je daarvan?
Stijn is zeker. niet onderdanig (behalve bij stroopwafeletende dikzakken die we niet nader zullen duiden hier).quote:
Dankjewel.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wist ik allang, veel plezier
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was ze zo wild, ja?
[..]
Daarom. We zouden een powercouple zijn.
Als je het doet, dan.. Weet ik niet. Gewoon niet doen.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Stijn is zeker. niet onderdanig (behalve bij stroopwafeletende dikzakken die we niet nader zullen duiden hier).
Wacht ik ga hem er bij roepen.
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankjewel.
Hier ga ik werk van maken. Onacceptabel.
Misschien is het maar beter voor de wereld.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
ik zou haar eerder als omhandig omschrijven dan als wild
Ik ben fucking handig. Klusjesvrouw in spé.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
ik zou haar eerder als omhandig omschrijven dan als wild
Ja, want jij bent oud alles. Ongepast dit dat.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien is het maar beter voor de wereld.
Je stootte eerst je been en toen gooide je in paniek je glas omquote:Op maandag 20 januari 2014 15:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben fucking handig. Klusjesvrouw in spé.
Maar dat andere was niet mijn schuld...quote:Op maandag 20 januari 2014 15:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je stootte eerst je been en toen gooide je in paniek je glas om![]()
Ben benieuwd wat er gebeurt als je per ongeluk met je hamer op je vinger tikt
Ik pak gewoon direct 1 op 1 aandacht op mijn eerste meet. Jij was één van de vele hoogstwaarschijnlijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:18 schreef Elan het volgende:
Ik heb totaal 3 mods op 1 meet gezien beat that LR
Steven, Mono en nog iemand.
Wiens voeten waren dat dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar dat andere was niet mijn schuld...![]()
Je bent zelf ongepast.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, want jij bent oud alles. Ongepast dit dat.
Zit er nou verschil tussen wanneer je Toward gebruikt of wanneer je Towards gebruikt? Dat kun je beide toch altijd gebruiken?quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
w00t I pwn u noobs in english roflmao
1 op 1 aandacht van een mod is meestal een slecht teken. Daarbij had je zelf ook allang mod moeten zijn dus extra confronterend wel zo'n meetquote:Op maandag 20 januari 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik pak gewoon direct 1 op 1 aandacht op mijn eerste meet. Jij was één van de vele hoogstwaarschijnlijk.
http://grammarist.com/spelling/toward-towards/quote:Op maandag 20 januari 2014 15:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Zit er nou verschil tussen wanneer je Toward gebruikt of wanneer je Towards gebruikt? Dat kun je beide toch altijd gebruiken?
Ja, vroeger kon je nog je dochter verkopen voor 2 kamelen, een schaap en een vat wijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Duh, je kan niet met mensen betalen. Ongepast geld alles.
Die heeft geen voetenquote:Op maandag 20 januari 2014 15:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die van je huisgenoot.
[..]
Duh, je kan niet met mensen betalen. Ongepast geld alles.
Kan allebei ja, volgens mij is de een wat meer gebruikt in de UK en de ander wat meer in de VS.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Zit er nou verschil tussen wanneer je Toward gebruikt of wanneer je Towards gebruikt? Dat kun je beide toch altijd gebruiken?
Het is toch altijd Towards?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan allebei ja, volgens mij is de een wat meer gebruikt in de UK en de ander wat meer in de VS.
Nog nooit als slecht ervaren. Rawr..!!! xDquote:Op maandag 20 januari 2014 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
1 op 1 aandacht van een mod is meestal een slecht teken. Daarbij had je zelf ook allang mod moeten zijn dus extra confronterend wel zo'n meet
Nu voor alleen een schaapje zeker? O jeetje, de economie...quote:Op maandag 20 januari 2014 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, vroeger kon je nog je dochter verkopen voor 2 kamelen, een schaap en een vat wijn.
Dus Muto, waar schrijf je voor/naar?quote:But while both these directional words are used in all varieties of English, toward is preferred in American and Canadian English, while towards is preferred in varieties of English from outside North America. These are not rules, however, and exceptions are easily found.
Ah kijk. Voortaan gebruik ik wel googlequote:Op maandag 20 januari 2014 15:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
http://grammarist.com/spelling/toward-towards/
Thanks ouwe jood. (voor als de aivd meeleest, pas je UI aan)quote:Op maandag 20 januari 2014 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan allebei ja, volgens mij is de een wat meer gebruikt in de UK en de ander wat meer in de VS.
Erg ja. Straks maar even langs Yvonne. Glittermascara om de ogen moet wel afdoende zijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
1 op 1 aandacht van een mod is meestal een slecht teken. Daarbij had je zelf ook allang mod moeten zijn dus extra confronterend wel zo'n meet
u has been ownd pew pew badass lazerzquote:
En dat alleen als ze knap is.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nu voor alleen een schaapje zeker? O jeetje, de economie...
Het is mijn scriptie. Ik vind towards mooier, dus gebruik dat maar.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus Muto, waar schrijf je voor/naar?
Blijven oefenen K'neelquote:Op maandag 20 januari 2014 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dat alleen als ze knap is.
goeiequote:Op maandag 20 januari 2014 15:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Het is mijn scriptie. Ik vind towards mooier, dus gebruik dat maar.
Arme aldoquote:Op maandag 20 januari 2014 15:26 schreef Ezell het volgende:
Ik wil met een Ier trouwen. Nooit ruzie want leuk accent.
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben verliefd op het land. Wil snel terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |