Ben ik niet. Onbetaalbaar alles. Cachet weet.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waarom zou jij een miljoen waard zijn?
DM me maarquote:Op maandag 20 januari 2014 15:13 schreef Etsu het volgende:
Aldo, ik moet je spreken. Ik ben boos op jou.
Echt leuk dat jij een DM ban hebtquote:Op maandag 20 januari 2014 15:13 schreef Etsu het volgende:
Aldo, ik moet je spreken. Ik ben boos op jou.
Enkel omkoopbaar. Als in zonden afkopen. Verder boven alle partijen en daarmee onbetaalbaar.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben ik niet. Onbetaalbaar alles. Cachet weet.
Klopt. Houdt Stijn wel vanquote:Op maandag 20 januari 2014 15:13 schreef Elan het volgende:
[..]
O yeah bitch.
Zie nu al dat jij later het teefje gaat worden in de relatie.
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel omkoopbaar. Als in zonden afkopen. Verder boven alle partijen en daarmee onbetaalbaar.
Was ze zo wild, ja?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Omdat ze de glazen fanta door je kamer gooit
Daarom. We zouden een powercouple zijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben ik niet. Onbetaalbaar alles. Cachet weet.
Wist ik allang, veel plezierquote:Op maandag 20 januari 2014 15:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Hier.
Jij weet dat ik weet wat jij weet. Wat vind je daarvan?
Stijn is zeker. niet onderdanig (behalve bij stroopwafeletende dikzakken die we niet nader zullen duiden hier).quote:
Dankjewel.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wist ik allang, veel plezier
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was ze zo wild, ja?
[..]
Daarom. We zouden een powercouple zijn.
Als je het doet, dan.. Weet ik niet. Gewoon niet doen.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Stijn is zeker. niet onderdanig (behalve bij stroopwafeletende dikzakken die we niet nader zullen duiden hier).
Wacht ik ga hem er bij roepen.
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankjewel.
Hier ga ik werk van maken. Onacceptabel.
Misschien is het maar beter voor de wereld.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
ik zou haar eerder als omhandig omschrijven dan als wild
Ik ben fucking handig. Klusjesvrouw in spé.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
ik zou haar eerder als omhandig omschrijven dan als wild
Ja, want jij bent oud alles. Ongepast dit dat.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien is het maar beter voor de wereld.
Je stootte eerst je been en toen gooide je in paniek je glas omquote:Op maandag 20 januari 2014 15:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben fucking handig. Klusjesvrouw in spé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |