quote:Op maandag 20 januari 2014 14:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
deze?
[ afbeelding ]
[..]
Nou, tot op tenerife dan![]()
Ik mag jou niet. Hoe je me probeert te versieren, zo kansloosquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:02 schreef xcachet het volgende:
Ik heb vet goede cijfers gehaald op school.
quote:
Gierigaard.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je eten en drinken die avond.
Jij bent 21, Stijn is toch twaalf? vind ik niet kunnenquote:Op maandag 20 januari 2014 15:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik mag jou niet. Hoe je me probeert te versieren, zo kansloosVooral als je weet dat ik enkel geïnteresseerd ben in Stijn.
Lekker bezig. Verslagen ook bijtijds afgekregen?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:02 schreef xcachet het volgende:
Ik heb vet goede cijfers gehaald op school.
Ezell niet, Esell welquote:Op maandag 20 januari 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ezell vergelijken met Nicki is qua status volledig kloppend.
Ik ben trots op je Aldo
Ik hoef jou ook niet je bent te jong, kinderachtig en lelijkquote:Op maandag 20 januari 2014 15:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik mag jou niet. Hoe je me probeert te versieren, zo kansloosVooral als je weet dat ik enkel geïnteresseerd ben in Stijn.
godver..quote:Op maandag 20 januari 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ezell vergelijken met Nicki is qua status volledig kloppend.
Ik ben trots op je Aldo
Blijkbaar niet, anders valt Stijn niet op mij.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik hoef jou ook niet je bent te jong, kinderachtig en lelijk.
Verblindt als ik ben door de hogere machten maak ik mijn eigen realiteit en blijf er ook achterstaan.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ezell niet, Esell wel![]()
nu verpest ik je trotse gevoel
Als je je haar met dat patroon beschildert vul ik je bedrag voor de maand aan naar 80 euroquote:
Nee. Wil het daar niet over hebbenquote:Op maandag 20 januari 2014 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker bezig. Verslagen ook bijtijds afgekregen?
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verblindt als ik ben door de hogere machten maak ik mijn eigen realiteit en blijf er ook achterstaan.
Jaja.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders valt Stijn niet op mij.
Sukkel en succes.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Wil het daar niet over hebben![]()
Ga ik zo mee aan de slag
Ik kan alles maken bij LR. Dat jij dat niet kan, komt door je vercrackte persoonlijkheid en je grijs schaamhaar. En je slurfje.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaja.
Hou er nu maar weer over op straks gaat LR weer mekkeren dat hier steeds dezelfde dingen besproken worden
Ik geef jou honderd euro als jij dat doet bij jezelf.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je je haar met dat patroon beschildert vul ik je bedrag voor de maand aan naar 80 euro
Een paar miljoen euro contant.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat had jij dan in gedachten?
Etsu is over en uit. niet voor niks live op cam een tekening voor hem gemaakt met een duidelijke boodschapquote:Op maandag 20 januari 2014 15:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaja.
Hou er nu maar weer over op straks gaat LR weer mekkeren dat hier steeds dezelfde dingen besproken worden
Challenge Acceptedquote:Op maandag 20 januari 2014 15:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik geef jou honderd euro als jij dat doet bij jezelf.
[..]
Een paar miljoen euro contant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |