Hell no, die chicks liepen daar allemaal in heerlijke zomerjurkjes rond etc. Nog nooit in Kiev in de zomer geweest zeker?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:56 schreef Ang3l het volgende:
Heatwave, zeg me aub dat je opmerking over Oekrainse vrouwenmode sarcastisch was... AUB! Restore my faith in mankind!
Er is geen clou, het is maandarghquote:Op maandag 20 januari 2014 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeeehmmmm, nee. Of mis ik de clou nu?
.
Mwah, ik heb niets te klagen verderquote:Op maandag 20 januari 2014 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is geen clou, het is maandargh
We gaan er allemaal aan mensen, OPEN JE OGEN!!quote:Op maandag 20 januari 2014 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Oh Stbabylon!!! : NWS / Roemenen roven Amsterdam leeg
Smoel dicht, jij woont hier nietquote:Op maandag 20 januari 2014 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We gaan er allemaal aan mensen, OPEN JE OGEN!!![]()
Nee, waar ik woon hebben ze nog producten in de schappen van de winkels liggen. En is het mooi weer.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Smoel dicht, jij woont hier niet.
*nannananananananan*quote:Op maandag 20 januari 2014 14:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, waar ik woon hebben ze nog producten in de schappen van de winkels liggen. En is het mooi weer.
Ik ben nu in Amsterdam, het valt wel mee met dat leeg zijn eigenlijkquote:Op maandag 20 januari 2014 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Oh Stbabylon!!! : NWS / Roemenen roven Amsterdam leeg
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben nu in Amsterdam, het valt wel mee met dat leeg zijn eigenlijk
Ja, en dat is natuurlijk ontzettend vervelend voor de gedupeerden, maar dan nog zijn het geen duizenden jattende Roemenenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ja ok, maar ik zag vanochtend een undercoverprogramma waarbij een journalist ze volgde, woensdag opgepakt, zaterdag alweer met 10 man verzameld om op rooftocht te gaan, echt tassen vol parfums etc...
Ik zet ff mijn zonnebril op. Haar badpak en die andere d'r buik reflecteren zo!quote:
Tijdens de gaypride ook auto's treinen bussen vol Roemenen die kant op, om te gaan stelen. Oliver Twist stylequote:Op maandag 20 januari 2014 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ja ok, maar ik zag vanochtend een undercoverprogramma waarbij een journalist ze volgde, woensdag opgepakt, zaterdag alweer met 10 man verzameld om op rooftocht te gaan, echt tassen vol parfums etc...
Blue monday ook nog eens!quote:
Ik moet bij die Telegraaf berichtgeving ook altijd denken dat het gaat zoals ditquote:Op maandag 20 januari 2014 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en dat is natuurlijk ontzettend vervelend voor de gedupeerden, maar dan nog zijn het geen duizenden jattende Roemenen
Het lijken wel miertjes op iets zoets. Zou ie donuts bij zich gehad hebben?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:39 schreef Barbusse het volgende:
Looks like somebody called the cops....
[ afbeelding ]
Dan kun je eigen onmeundige sixpack goed zien, jongûhquote:Op maandag 20 januari 2014 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zet ff mijn zonnebril op. Haar badpak en die andere d'r buik reflecteren zo!
Oh ja, dat is ook een goed punt, de Roemenen kwamen al om te jatten, dat werd niet anders toen de grens open ging voor arbeiders.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tijdens de gaypride ook auto's treinen bussen vol Roemenen die kant op, om te gaan stelen. Oliver Twist style
O ja, het zijn meestal degenen die hierheen gaan die de meest trashy "hippe" outfits aanhebben. Donatella is er blij meequote:Op maandag 20 januari 2014 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hell no, die chicks liepen daar allemaal in heerlijke zomerjurkjes rond etc. Nog nooit in Kiev in de zomer geweest zeker?.
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het lijken wel miertjes op iets zoets. Zou ie donuts bij zich gehad hebben?
Die hebben gewoon zoiets van "Jongens, road triiiiip! Make momma proud en niet met minder dan 10 horloges terugkomen!"quote:Op maandag 20 januari 2014 14:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook een goed punt, de Roemenen kwamen al om te jatten, dat werd niet anders toen de grens open ging voor arbeiders.
Ja die heb ik gezien! Triestquote:Op maandag 20 januari 2014 14:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb laatst Wir Jungens vom Bahnhof Zoo gekeken en daar ging t op een gegeven moment over een dorp in Roemenie waar ALLE (ja alle) meerderjarige jongens/mannen in de gay prostitutie zaten. Allemaal!
Gezellig met z'n allen naar berlijn om geld bij elkaar te neuken voor moeders en de kinderen. En thuis werd er niet over gesproken want homo-seks is een zonde en dat mag niet (maar wel cashen). Heftig!
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:12 schreef Barbusse het volgende:
Zit je nu het topic deaudt te deprimeren, Ang3l?
Met het risico dit een 1-2'tje te maken: Ik vond het een indrukwekkende documentaire.quote:
Ja werd er een beetje verdrietig vanquote:Op maandag 20 januari 2014 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met het risico dit een 1-2'tje te maken: Ik vond het een indrukwekkende documentaire.
Voor een slim persoon, ben je soms best dom.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met het risico dit een 1-2'tje te maken: Ik vond het een indrukwekkende documentaire.
uhuquote:Op maandag 20 januari 2014 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor een slim persoon, ben je soms best dom.
O. Ik zat alleen maar "hey in die bar ben ik geweest!"quote:Op maandag 20 januari 2014 15:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja werd er een beetje verdrietig van
fixedquote:Op maandag 20 januari 2014 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O. Ik zat alleen maar "hey in die Roemeen ben ik geweest!"
Jij vuige homo!quote:Op maandag 20 januari 2014 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O. Ik zat alleen maar "hey in die bar ben ik geweest!"
Getverdemme neequote:
We waren jong. We waren nieuwsgierig.quote:
Nog steeds toch?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We waren jong. We waren nieuwsgierig.
Ik nog wel. Jij niet meer. Dat is net die heeeeeele kleine grens met dat leeftijdsverschil tussen ons!quote:Op maandag 20 januari 2014 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nieuwsgierig, jong zijn wij al niet meer.
35 = 35quote:Op maandag 20 januari 2014 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik nog wel. Jij niet meer. Dat is net die heeeeeele kleine grens met dat leeftijdsverschil tussen ons!
Ja da bedoelde ik ookquote:Op maandag 20 januari 2014 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nieuwsgierig, jong zijn wij al niet meer.
Nee nee nee!quote:
Snotkinderen zijn het.quote:
Genoeg redenen om het gerecht helemaal niet te makenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:30 schreef missbehavin het volgende:
Boodschappenlijst voor een gerecht... één A4tje
Ga je snoeppapier maken?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:30 schreef missbehavin het volgende:
Nee joh, heb er juist zo'n zin in!quote:Op maandag 20 januari 2014 16:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Genoeg redenen om het gerecht helemaal niet te maken
quote:
Wat ga je maken?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:30 schreef missbehavin het volgende:
Kleiner schrijvenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:30 schreef missbehavin het volgende:
Bolognese sausquote:
Jeumiiiiiig. Dat staat bij op 1 regel op een papiertje: Pot bolognese saus kopen!quote:
Neehee!quote:Op maandag 20 januari 2014 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jeumiiiiiig. Dat staat bij op 1 regel op een papiertje: Pot bolognese saus kopen!
Een boodschappenlijstje waarbij je achter elk product " kopen!" zet?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jeumiiiiiig. Dat staat bij op 1 regel op een papiertje: Pot bolognese saus kopen!
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een boodschappenlijstje waarbij je achter elk product " kopen!" zet?
*legt hem daarna in de koelkastquote:Op maandag 20 januari 2014 16:51 schreef Ang3l het volgende:
*mept je met een gekochte komkommer om de oren*
Zelf gemaakte bolognesesausquote:
Kantoor-Gargamel gespot.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:53 schreef Cue_ het volgende:
De irritante collega "kijk wat m'n dochte rheeft gestuurd"
.. krijg zo'n foto van haar dochter + hond te zien
" ja ze was zielig (of de hond, dat weet ik niet meer)"
.. vertel haar dat ik er niets mee heb en ook neit ga zeggen dat ik het schattig ga vinden
" ow.. uhm.. nou.. dat zijn ze wel"![]()
Dol op kokenquote:
Mijn collega's zijn nog steeds boos op mij omdat ik niet mee ben geweest op kraambezoek naar het nieuwste (de vierde al) poepmonster van een collega. "Ik kom wel kijken als ie een PS4 koopt" werd niet geaccepteerd.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:53 schreef Cue_ het volgende:
De irritante collega "kijk wat m'n dochte rheeft gestuurd"
.. krijg zo'n foto van haar dochter + hond te zien
" ja ze was zielig (of de hond, dat weet ik niet meer)"
.. vertel haar dat ik er niets mee heb en ook neit ga zeggen dat ik het schattig ga vinden
" ow.. uhm.. nou.. dat zijn ze wel"![]()
Net als je zaad. Niet dat iemand er ooit behoefte aan zult hebben maar je weet nooit!quote:
Stomquote:Op maandag 20 januari 2014 17:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn collega's zijn nog steeds boos op mij omdat ik niet mee ben geweest op kraambezoek naar het nieuwste (de vierde al) poepmonster van een collega. "Ik kom wel kijken als ie een PS4 koopt" werd niet geaccepteerd. [ afbeelding ]
Sporten vergroot wel het geestelijk welbevinden maar persoonlijk zou ik voor iets gaan wat minder zwaar is voor je gewrichten die nog een heel leven mee moeten.quote:
Tieten! Tieten! Tieten!!quote:
Ja, ik wil een bepaald recept proberen, normaal is het niet zo gek neequote:Op maandag 20 januari 2014 17:19 schreef stbabylon het volgende:
Ik maak bolognese saus zelf, maar daar heb ik geen A4 ingrediënten voor nodig.
Potjes
Het zal ook echt heel kalm aan gaan bij mijquote:Op maandag 20 januari 2014 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sporten vergroot wel het geestelijk welbevinden maar persoonlijk zou ik voor iets gaan wat minder zwaar is voor je gewrichten die nog een heel leven mee moeten.
Genoeg manieren om jezelf af te matten.
Maar waarom dan perse hardlopen en geen andere sport?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zal ook echt heel kalm aan gaan bij mij
Schijnt het beste te zijnquote:Op maandag 20 januari 2014 18:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar waarom dan perse hardlopen en geen andere sport?
Zweefvliegen bijvoorbeeldquote:Op maandag 20 januari 2014 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sporten vergroot wel het geestelijk welbevinden maar persoonlijk zou ik voor iets gaan wat minder zwaar is voor je gewrichten die nog een heel leven mee moeten.
Genoeg manieren om jezelf af te matten.
Ik HAAT kinderen en dieren en schattig zijnquote:Op maandag 20 januari 2014 17:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Stom gedoe over kinderen en dieren en schattig zijn
Als er iemand is die schattig is, dan ben jij het wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:12 schreef Barbusse het volgende:
Ik HAAT kinderen en dieren en schattig zijn
Mopperquote:Op maandag 20 januari 2014 19:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom. Opwegflikkeretiefen met die poging tot concurrentiequote:Op maandag 20 januari 2014 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als er iemand is die schattig is, dan ben jij het wel.
"Een week later toog Q naar de kribbe, boekjes van Nijntje en Dribbel in zijn knuistjes, de verwachtingsvolle blikken van zijn collega's priemend in zijn rug"quote:Op maandag 20 januari 2014 17:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn collega's zijn nog steeds boos op mij omdat ik niet mee ben geweest op kraambezoek naar het nieuwste (de vierde al) poepmonster van een collega. "Ik kom wel kijken als ie een PS4 koopt" werd niet geaccepteerd. [ afbeelding ]
Ik zou het graag doen (ben dol op bijtjes) maar ik zit echt op zwart zaadquote:Op maandag 20 januari 2014 19:17 schreef Scorpie het volgende:
GC / FOK! de bloemetjes en de bijtjes: al 830 euro!
Zouden jullie ff willen kijken voor een kleine donatie? Thx schatjes
Dan ben je DOL op de vrucht van mijn lendenen.. godver wat een kutbui was dat net weer, compleet met dichtgesmeten deuren en 'ik-háát-je's'quote:Op maandag 20 januari 2014 19:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"... Huilend van binnen, omdat Q. als geen anders mens op de wereld ook een stille, onvervulde, langgekoesterde kinderwens had."quote:Op maandag 20 januari 2014 19:17 schreef Barbusse het volgende:
"Een week later toog Q naar de kribbe, boekjes van Nijntje en Dribbel in zijn knuistjes, de verwachtingsvolle blikken van zijn collega's priemend in zijn rug"
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan ben je DOL op de vrucht van mijn lendenen.. godver wat een kutbui was dat net weer, compleet met dichtgesmeten deuren en 'ik-háát-je's'
Het was mijn eigen schuld, hoe durfde ik ook het lef te hebben hem achter de xbox vandaan te willen hebben voor de afwasquote:Op maandag 20 januari 2014 19:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Als ik de verhalen zo hoor zouden we het best met elkaar kunnen vinden ja![]()
Arme MissB
Ja duh! Dat jij kinderen wou, betekent ook extra afwas voro jouquote:Op maandag 20 januari 2014 19:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het was mijn eigen schuld, hoe durfde ik ook het lef te hebben hem achter de xbox vandaan te willen hebben voor de afwas
"...Terwijl het kleine wondertje hem met grote ogen aankeek werd Q weer herinnerd aan het feit dat hij niemand had om zijn droom mee te verwezenlijken. Alhoewel er iets brak in hem volgde er direct een geruststelling. De route naar huis liep langs een slijterij."quote:Op maandag 20 januari 2014 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"... Huilend van binnen, omdat Q. als geen anders mens op de wereld ook een stille, onvervulde, langgekoesterde kinderwens had."
Het systeem is dat ik afwas en hij afdroogt. Het systeem moet gehandhaafd blijven!quote:Op maandag 20 januari 2014 19:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja duh! Dat jij kinderen wou, betekent ook extra afwas voro jou![]()
Jij mag ook wel eens op de xbox spelen vind ikquote:Op maandag 20 januari 2014 19:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het was mijn eigen schuld, hoe durfde ik ook het lef te hebben hem achter de xbox vandaan te willen hebben voor de afwas
Dat hele systeem is al kinderarbeidquote:Op maandag 20 januari 2014 19:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het systeem is dat ik afwas en hij afdroogt. Het systeem moet gehandhaafd blijven!
Ik heb Spelunky op de xboxquote:Op maandag 20 januari 2014 19:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij mag ook wel eens op de xbox spelen vind ik
Ja eh, er moet toch iets van voordeel uit te halen zijnquote:
Je hebt watte?quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, er moet toch iets van voordeel uit te halen zijn
She's got Spelunky. So at least she's got that goin' for her, which is nice....quote:
Geeneens langs een parkje waar hij teneinde raad een onschuldige deerne volspuit achter de rododendrons, en haar dan ontvoert naar huis in de hoop dat het Stockholmsyndroom hier zijn werk doet?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:38 schreef Barbusse het volgende:
"...Terwijl het kleine wondertje hem met grote ogen aankeek werd Q weer herinnerd aan het feit dat hij niemand had om zijn droom mee te verwezenlijken. Alhoewel er iets brak in hem volgde er direct een geruststelling. De route naar huis liep langs een slijterij."
Heeft ze dat kind toch niet voor nodigquote:Op maandag 20 januari 2014 19:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
She's got Spelunky. So at least she's got that goin' for her, which is nice....
Niet alleen op je xbox hoor.quote:
quote:
Misschien, maar dit is niet het goede topic hiervoor. Daar hebben we het AVNZMG-topic voor.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geeneens langs een parkje waar hij teneinde raad een onschuldige deerne volspuit achter de rododendrons, en haar dan ontvoert naar huis in de hoop dat het Stockholmsyndroom hier zijn werk doet?
Als Vrouw Niet Zwijgt, Mep Gigahard-topic?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:45 schreef Barbusse het volgende:
Misschien, maar dit is niet het goede topic hiervoor. Daar hebben we het AVNZMG-topic voor.
Welke H?quote:
Die ja, jij was toch mod daar?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als Vrouw Niet Zwijgt, Mep Gigahard-topic?
Ninja edit failquote:
Ook, net als vader van het gedachtegoed, voorzitter van de vakbond, hoogst getrainde in de bijbehorende gevechtskunst, etc.quote:
Komt doordat fok! het stom vindt dat ik er neits inzette..d us moest nog een keerquote:
Dredd.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook, net als vader van het gedachtegoed, voorzitter van de vakbond, hoogst getrainde in de bijbehorende gevechtskunst, etc.
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Komt doordat fok! het stom vindt dat ik er neits inzette..d us moest nog een keer![]()
en nu geen zin om m'n fouten te verbeteren
Geeft niet schat, ik doneer anders nog wel 5 euro uit jouw naam mkayquote:Op maandag 20 januari 2014 19:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou het graag doen (ben dol op bijtjes) maar ik zit echt op zwart zaad![]()
(kom maar op met de zaad grapjes)
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geeft niet schat, ik doneer anders nog wel 5 euro uit jouw naam mkay
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nu word ik bang wat ik voor die ¤5 moet doen. Don't get me wrong, ik hou van de bijtjes, maar het heeft zijn grenzen
quote:
Jullie hebben me ook meteen door.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"... Huilend van binnen, omdat Q. als geen anders mens op de wereld ook een stille, onvervulde, langgekoesterde kinderwens had."
Hazes was toch al afgeschoten?quote:
Meer bier voor ons, Q. Heel veel meer bier.quote:
Gelukkig leeft Q. nog, anders was Heineken failliet geweest.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meer bier voor ons, Q. Heel veel meer bier.
Heineken is geen bier.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meer bier voor ons, Q. Heel veel meer bier.
Dronk Hazes Heineken? Geen wonder dattie dood isquote:
Heineken is per definitie ongrappigquote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:27 schreef Barbusse het volgende:
Je blue monday had last van jetlag, babs?
Ach, hetzelfde kun je zeggen van de eeuwige Apple vs. Android en console vs PC games discussies, en die worden hier ook 5 maal per week gehoudenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor
Niks geen last van Blue Monday, want wintersport
Maar dat gelul over dat een willekeurig a-merk bier geen bier is, of niet te zuipen is, terwijl men dat gewoon wel doet als er niks anders is, is gewoon dom
Jij ookquote:
In die discussies zijn beide partijen er ook echt van overtuigd (en kunnen dat onderbouwen) dat de andere kant kut is. Ik zal ook niet als het echt niet anders kan een Apple gebruikenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, hetzelfde kun je zeggen van de eeuwige Apple vs. Android en console vs PC games discussies, en die worden hier ook 5 maal per week gehouden![]()
Dus laat ons lekker kankeren op hinniken
[..]
Jij ook
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Verklaard weer waarom ik me hier thuis voel
Dacht het niet!!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je moet je bek houden vrouwmensch!
Pauze in bad?quote:
Apple!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, hetzelfde kun je zeggen van de eeuwige Apple vs. Android en console vs PC games discussies, en die worden hier ook 5 maal per week gehouden![]()
Als ik thuis werk kleed ik me nog niet aan 's ochtends. En dan om 12:00 ga ik even in bad en kleed ik me daarna aan. Heurlijkquote:
Qquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Apple!!
Android..
PlayStation.!
X-Box
Grolsch!!
Heineken..
Zo.
Lekker hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik thuis werk kleed ik me nog niet aan 's ochtends. En dan om 12:00 ga ik even in bad en kleed ik me daarna aan. Heurlijk
Grolschquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Apple!!
Android..
PlayStation.!
X-Box
Grolsch!!
Heineken..
Zo.
quote:
Uit die smilies-selectie-box-dingesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En waar haal jij plots dievandaan?
Schandalig!quote:
Alleen Bond komt hiermee wegquote:
In het bruisende Utrecht heeft men natuurlijk nog maar net tijd voor een nat washandje over het gezicht.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Schandalig!
Had ik ook toen ik in Amersfoort woonde. Moest ook wel want er was daar weinig anders te doen dan in bad hangen.
Die zou dat nooit doen, die is veel te serieusquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen Connery. Timothy Dalton moet het niet proberen.
Och als de optie is of in bad de hele dag. .of de hele dag bier drinken. Ga ik toch echt voor het bad. Dus dat scheelt weerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:11 schreef Q. het volgende:
Schandalig!
Had ik ook toen ik in Amersfoort woonde. Moest ook wel want er was daar weinig anders te doen dan in bad hangen.
Bier drinken in bad.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och als de optie is of in bad de hele dag. .of de hele dag bier drinken. Ga ik toch echt voor het bad. Dus dat scheelt weer
Niet iets wat je online kon doen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
14 minuten in de wachtrij bij de DUO!
Neequote:
Ik zeg: doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
Dus het is ook nog eens niet mijn schuld!
Ze zouden mij moeten bellen en dan laat ik hen in de wacht staan!
Maar ze willen mij niet bellenquote:
Kutambtenaren!quote:
Het duurt even.. maar moet zeggen dat ik daar nooit zo'n ellende van heb ervaren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
na 14 minuten word ik na een halve minuut contact met een echt mens zelfs weer doorverbonden en sta ik daar weer in de wacht
waarom zijn dit soort dingen altijd zo'n enorme hel?
dat snap ik ook wel maar nu hebben ze het wel echt een beetje verkloot en ipv zeggen 'sorry we hebben het verkloot' komen ze met steeds een ander verhaal wat het voor mij niet makkelijker maaktquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het duurt even.. maar moet zeggen dat ik daar nooit zo'n ellende van heb ervaren.
Tenminste, zie het zelden als hel ofzo. Fijn is wat anders, maar ach, ze doen ook maar hun werk (in veel gevallen)
Omdat die instellingen moeten.bezuinigen zodat er meer asfalt gelegd kan worden. Oh en kinderbijslag betaald worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
na 14 minuten word ik na een halve minuut contact met een echt mens zelfs weer doorverbonden en sta ik daar weer in de wacht
waarom zijn dit soort dingen altijd zo'n enorme hel?
Ik moet nog zo'n 5 jaarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:48 schreef stbabylon het volgende:
Nog een maand en dan ben ik na 14,5 jaar van DUO af. Ik ga ze missen...
Ja, waar blijft mijn geld?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja. Ik moet deze maand de eerste terugbetaling doen. Nog ff snel regelen!
Daniel Craig zou de vraag niet eens begrijpen. Troglodiet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen Connery. Timothy Dalton moet het niet proberen.
Nee, toen was het nog IB Groep denk ik?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik wist heul niet wat de DUO isGoogle is my friend.
Geen idee of dat in mijn (ijs)tijd ook al zo heette
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, toen was het nog IB Groep denk ik?
Zelfde ijstijd hequote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jep. Ik zat ff te denken: Hoe heette dat ook alweer?
Maar idd, IB.
Is pas sinds een aantal jaar hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, toen was het nog IB Groep denk ik?
Ik was plaatjes voor een slideshow aan het maken. Frisofeest is 80/90's thema deze maand, Nou.... genoeg dino-momenten gehad!quote:
Ik heb nu allemaal studiegenoten met email adressen als Amy1993@gmail,comquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was plaatjes voor een slideshow aan het maken. Frisofeest is 80/90's thema deze maand, Nou.... genoeg dino-momenten gehad!
"O jaaaaa, popples!!!"
"O jaaaaaaaaaaa, Teddy Ruxpin!"
"OOOOOOOO JAAAA, Jem and the Holograms!!!"
Ik heb er al eens een intake gehad om daar te komen werken en het is één van onze belangrijkste klanten, dus ook al was ik geen gebruiker, dan nog ken ik het ondertussen het beste als DUOquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jep. Ik zat ff te denken: Hoe heette dat ook alweer?
Maar idd, IB.
Geef het een paar jaar en nieuwe gmail adressen kunnen alleen nog maar ifh39-0hrfiwejf4wfg4gtf-409ujfj0gewhgs0ahivspgvhwr0fhwefcfa@gmail.com zijn. De rest is gebruiktquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb nu allemaal studiegenoten met email adressen als Amy1993@gmail,com
Dan voel ik me ook zo oud
En zo'n faalhaas dat ik daarmee in de klas zit
Ik ben van '86 en keek ook altijd Teddy Ruxpin.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was plaatjes voor een slideshow aan het maken. Frisofeest is 80/90's thema deze maand, Nou.... genoeg dino-momenten gehad!
"O jaaaaa, popples!!!"
Ik herkende Popples en Jem and the Holograms. Even nagezocht, die laatste snap ik direct, dat is wel heel erg meisjesachtig...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"O jaaaaa, popples!!!"
Ik ook niet hoor, dus ms is dat niet zo leeftijdsgebonden als Ang3l denktquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik herkende Popples en Jem and the Holograms. Even nagezocht, die laatste snap ik direct, dat is wel heel erg meisjesachtig...
Jem, Jem is outrageous... truly truly truly outrageous!!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik herkende Popples en Jem and the Holograms. Even nagezocht, die laatste snap ik direct, dat is wel heel erg meisjesachtig...
Het was dus toen al duidelijk dat je into musical en disney bentquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jem, Jem is outrageous... truly truly truly outrageous!!
Het zegt mij ook niksquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, dus ms is dat niet zo leeftijdsgebonden als Ang3l denkt
Nopequote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het was dus toen al duidelijk dat je into musical en disney bent
OMG, you're a Bronie!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:33 schreef Seikcid het volgende:
Ik had vroeger wel een schattige roze My Little Pony.Met zo'n kammetje voor z'n haartjes.
Dit ligt een heel stuk dichterbij musicals en disney dan bij GI Joe hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:33 schreef Ang3l het volgende:
Jem & The Holograms was een enorrm foute jaren 80 tekenfilm serie over twee bands die tegen elkaar streden. Vol foute jaren 80 deuntjes en pakjes en vooral ook haren
[ afbeelding ]
En dan net als GI JOe altijd met zo'n heerlijk moraal aan het einde. Zo'n stukje waarin ze dan vertelden wat je nu dan toch eigenlijk wel geleerd had van deze aflevering"Now you know, and knowing is half the battle!" (Ja dat was dan GI Joe he)
Whehe die moest ik opzoeken.quote:
GI Joe de musicalquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dit ligt een heel stuk dichterbij musicals en disney dan bij GI Joe hoor
Dat is (nou ja, inmiddels een beetje "was") een hele hypequote:
En het was een hype met de nieuwe My Little Ponyquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is (nou ja, inmiddels een beetje "was") een hele hype
Oh nu herken ik hetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:33 schreef Ang3l het volgende:
Jem & The Holograms was een enorrm foute jaren 80 tekenfilm serie over twee bands die tegen elkaar streden. Vol foute jaren 80 deuntjes en pakjes en vooral ook haren
[ afbeelding ]
En dan net als GI JOe altijd met zo'n heerlijk moraal aan het einde. Zo'n stukje waarin ze dan vertelden wat je nu dan toch eigenlijk wel geleerd had van deze aflevering"Now you know, and knowing is half the battle!" (Ja dat was dan GI Joe he)
Ja dat is ook alleen bij de nieuwe, Bronies.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En het was een hype met de nieuwe My Little Pony
It's showtime Synergy!!! *raakt oorbel aan* BAM!quote:
Nou die slaat anders meer aan dan de oudequote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:47 schreef Cue_ het volgende:
Bronies zijn enkel fan van de nieuwe My Little Pony. Die is kut!!
Duh, zijn vooral nerds en nu is het grafischer enzo.. dus snap het welquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:49 schreef Ang3l het volgende:
Nou die slaat anders meer aan dan de oude
Oke, bij een ietwat andere doelgroep
Ik heb t nooit gezien. Alleen plaatjes. Lijkt een beetje Powerpuff stijl. Iets wat ik ooit nooit gekeken heb trouwens. Allemaal na mijn tijdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Duh, zijn vooral nerds en nu is het grafischer enzo.. dus snap het wel
Maar toch vind ik het stom
Powerpuff heb ik nog wel gekekenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb t nooit gezien. Alleen plaatjes. Lijkt een beetje Powerpuff stijl. Iets wat ik ooit nooit gekeken heb trouwens. Allemaal na mijn tijd
Met Sletvana van de second line?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:53 schreef HeatWave het volgende:
. Elke keer zeg ik weer dat ik na een officieele bedrijfsborrel niet meer meega met het callcentre, en elke keer laat ik me overhalen door ze
Half 2 thuis, op een maandag
.
Wheheheeequote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:53 schreef HeatWave het volgende:
. Elke keer zeg ik weer dat ik na een officieele bedrijfsborrel niet meer meega met het callcentre, en elke keer laat ik me overhalen door ze
Half 2 thuis, op een maandag
.
Wat doe je thuis dan?!quote:
De enige echte.quote:
Want weinig IQ en remmingen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WheheheeeNu zijn callcentre mutsjes wel leuk uitgaansvolk vaak
Ja, want studentes staan over het algemeen bekend om hun lage IQquote:
quote:
Zijn gewoon hele leuke mensen, gezellig groepje, en ja, zet een zooi mensen van begin 20 bij elkaar en giet er drank in en er gebeurt wel eens iets ja, hoe vreemdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Dat slaat natuurlijk nergens op 90% is student. Dat van die remmingen klopt vaak wel, maar meestal is het gewoon vaak open spontaan volk.
Ik vergat even de mensen die dit als bijbaan doenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want studentes staan over het algemeen bekend om hun lage IQ.
Dat van die remmingen klopt wel.
Hoeveel heb je er al van gehad?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn gewoon hele leuke mensen, gezellig groepje, en ja, zet een zooi mensen van begin 20 bij elkaar en giet er drank in en er gebeurt wel eens iets ja, hoe vreemd.
Het lijkt wel een hockeyclub, maar met minder kinderen voor kinderen R'en?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn gewoon hele leuke mensen, gezellig groepje, en ja, zet een zooi mensen van begin 20 bij elkaar en giet er drank in en er gebeurt wel eens iets ja, hoe vreemd.
Dat makkelijke scoren... da's toch heul niet leuk?quote:
Dat dus. Altijd goede avonden met dat volkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jagen voor een even een leuk avondje? Neh dat valt wel meequote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:21 schreef Ang3l het volgende:
Dat makkelijke scoren... da's toch heul niet leuk?
Een man wil jagen!
Ik heb er met 1 bijna 4 jaar samengewoondquote:
Dus er is helemaal niets gebeurd afgelopen nacht?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er met 1 bijna 4 jaar samengewoond. Voor de rest ben ik erg braaf, het zijn toch gewoon collega's en ik kan het als fulltimer gewoon niet maken om met meisjes van 22 te rotzooien
.
En ja, soms vergt dat zelfbeheersing.
Je zoekt diepgang in andere aspecten?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dus. Altijd goede avonden met dat volk
Vergeet aantrekkingskracht niet!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:23 schreef Cue_ het volgende:
Of doel je meer op het feit dat je best wel gebrek aan zelfbeheersing hebt?![]()
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
en ik kan het als fulltimer gewoon niet maken om met meisjes van 22 te rotzooien.
ja ok, met 1tje, maar niet de elke keer met een anderequote:
Dan steek ik anders in mekaar. Ik vidn laaghangend fruit verre van boeiendquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jagen voor een even een leuk avondje? Neh dat valt wel mee
De callcentre meiskes hier zijn niet zo dom hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:24 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je zoekt diepgang in andere aspecten?
Je werkt bij NASA?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De callcentre meiskes hier zijn niet zo dom hoor.
Het feit dat ze idd wat eenvoudig werk doen zegt idd niets over hun niveau. Ze krijgen hier bovengemiddeld betaald en welke studente kan zeggen dat ze een 39 inch LED TV voor de kerst krijgen, en een 1,5 factor bonus?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De callcentre meiskes hier zijn niet zo dom hoor.
Zoeken jullie nog mensen daar?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het feit dat ze idd wat eenvoudig werk doen zegt idd niets over hun niveau. Ze krijgen hier bovengemiddeld betaald en welke studente kan zeggen dat ze een 39 inch LED TV voor de kerst krijgen, en een 1,5 factor bonus?
Op het callcentre vaak wel jaquote:
Ga je op de eerste verdieping zittenquote:
Hoe kom je bij het idee dat ze allemaal dom zouden zijn?quote:
Zo goed hebben ze hier nu net nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het feit dat ze idd wat eenvoudig werk doen zegt idd niets over hun niveau. Ze krijgen hier bovengemiddeld betaald en welke studente kan zeggen dat ze een 39 inch LED TV voor de kerst krijgen, en een 1,5 factor bonus?
Ik zit nu al op de tweedequote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:13 schreef HeatWave het volgende:
Ga je op de eerste verdieping zitten.
Er zullen vast een paar uitzonderingen tussenzitten, inderdaad. Op één hand te tellen, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk eens omhoog, zie je dat glazen plafond?quote:
Helaas.. enkel platenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:17 schreef HeatWave het volgende:
Kijk eens omhoog, zie je dat glazen plafond?.
Callcenter medewerkers bovenmodaal verdienen?!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe kom je bij het idee dat ze allemaal dom zouden zijn?
[..]
Zo goed hebben ze hier nu net nietAlhoewel het salaris gewoon bovenmodaal ligt en de bonussen leuk zijn.
Hier niet. Het zijn allemaal buitenlanders die minimaal 3 talen spreken. Dat mag best wat waard zijn. Een gemiddel Maltees maandsalaris is ¤1,300 bruto, terwijl de callcentre medewerkers hier minimaal netto ¤1,600 exclusief bonus meekrijgen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Callcenter medewerkers bovenmodaal verdienen?!![]()
Ja, als je de modaal voor studenten uitrekent ja.
Ghehe, ja dat is HEEL wat anders dan bovenmodaal!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Nee, natuurlijk verdienen ze niet bovenmodaal, het is gewoon een bijbaan. Maar het verdient hier meer dan in de horeca of winkel, en ook meer dan bij andere callcenters.
Er is meestal een wachtlijst.
Ik heb ook niks met jouw vooroordelen te makenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ghehe, ja dat is HEEL wat anders dan bovenmodaal!
Bovengemiddeld voor een student ja.
En met Malta hebben we niks te maken
In zoverre dat ze dichterbij de waarheid liggen dan het bestaan van geniale belmeisjes met bijbehorende beloning.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met jouw vooroordelen te maken
Het was geen vooroordeel, het bleek werkelijkheid.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met jouw vooroordelen te maken
Ik heb nergens iemand geniaal genoemd, jij kwam met die onzinquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:06 schreef Seikcid het volgende:
[..]
In zoverre dat ze dichterbij de waarheid liggen dan het bestaan van geniale belmeisjes met bijbehorende beloning.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:27 schreef Seikcid het volgende:
Ik krijg zo'n vermoeden dat iemand een relatie heeft (gehad) met een belmeisje en nu lichtelijk beledigd is.
Grappig is het in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Nee en nee. Je zit gewoon met gechargeerde vooroordelen te komen. Daar is NWS al voor.
Ik durf best te beweren dat ik (veel) slimmer ben dan de gemiddelde belmiep ja. Gewoon omdat het in de praktijk allang bewezen is en ik geen politiek correcte kneus ben.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:31 schreef Barbusse het volgende:
Daarnaast vind ik mensen die denken slimmer/beter te zijn dan anderen vanwege het beroep dat men heeft nogal zielige kutkneusjes die zichzelf overschatten.
Dat geloof ik best. Maar daarom maar een denigrerend toontje opzetten over hun intellect maakt je een zielig kutkneusje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:35 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik durf best te beweren dat ik (veel) slimmer ben dan de gemiddelde belmiep ja. Gewoon omdat het in de praktijk allang bewezen is en ik geen politiek correcte kneus ben.
Dus toch..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Maar daarom maar een denigrerend toontje opzetten over hun intellect maakt je een zielig kutkneusje.
Daar hoef je je intellect niet voor te gebruiken, onverschilligheid is genoeg.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:46 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dus toch..Gelukkig ben ik dan zo slim om mij daar weinig van aan te trekken.
T.o.v. oppervlakkige personen is dat soms de beste of zelfs enige verdediging. Ze snappen het toch niet!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar hoef je je intellect niet voor te gebruiken, onverschilligheid is genoeg.
Niet echtquote:
O ja, ik draai vaak letters om jaquote:
Ach, deels vermakelijk, deels volkomen debiel, same old, same old dusquote:
Zonder jou was het niet mogelijk geweest, inderdaad.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, deels vermakelijk, deels volkomen debiel, same old, same old dus.
Ik ookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, ik draai vaak letters om ja
dna, ene, spetmeber
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |