3 genomineerden.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:45 schreef SecretStoryWous het volgende:
Maar op Hakim stemmen is nutteloos aangezien dat de enige stem zou zijn die hij krijgt?
daar hoop ik dus ook opquote:Op maandag 20 januari 2014 13:48 schreef Rica het volgende:
[..]
3 genomineerden.
Als hun alles op 2 bewoners doen kunnen wij de derde kiezen.
Niet erg waarschijnlijk maar het kan.
wie er weg moet lijkt mequote:Op maandag 20 januari 2014 13:49 schreef 5thencounter het volgende:
Stemmen we voor wie er weg moet? of wie er blijven mag?
Dat is de reden ook, als de bewonders afspreken om eidereen evenveel stemmen te geven. Dan is er een externe partij die er iemand uitstemt.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:48 schreef Rica het volgende:
[..]
3 genomineerden.
Als hun alles op 2 bewoners doen kunnen wij de derde kiezen.
Niet erg waarschijnlijk maar het kan.
Hoe moet je bewijzen dat je elite bent?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:06 schreef HiDiHo het volgende:
Kan Elite geen kleurtje krijgen op Fok!?
goud en bling bling ja....quote:Op maandag 20 januari 2014 14:06 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:07 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Hoe moet je bewijzen dat je elite bent?
Hebben een aantal toch al? 4*quote:Op maandag 20 januari 2014 14:06 schreef HiDiHo het volgende:
Ja precies haha heb andere nick op utopia.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:07 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Hoe moet je bewijzen dat je elite bent?
Hoe wordt er geëlimineerd?quote:
Ik wist wel dat je Corrie heetquote:Op maandag 20 januari 2014 13:43 schreef Sanshine het volgende:
Ow verrek ik sta er wel tussen!
En niet eens helemaal onderaan!!!
16973 Punten is dus ook genoeg!
[ afbeelding ]
Idd gewoon de stream aan laten staan als je er niet bent werkt het beste.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:09 schreef drumcell het volgende:
Ik heb ongeveer 400 a 500 video's gedeeld op alle mogelijke manieren, facebook/twitter/google+ enz
Dit heeft mij tot nu toe 3300 punten opgeleverd (niveau 4 promoprins)
Echter ben ik erachter gekomen dat het kijken van de stream je de meeste punten oplevert, wijze les is dit.
Ik heb met mijn 12.000+ punten naast de ELITE gegrepen....
[ afbeelding ]
Maar lopen ze vast dan tikt hij weer niet verder.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:12 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Idd gewoon de stream aan laten staan als je er niet bent werkt het beste.
Klopt, maar alle beetjes.....quote:Op maandag 20 januari 2014 14:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar lopen ze vast dan tikt hij weer niet verder.
Na een uur gaat ie automatisch uitquote:Op maandag 20 januari 2014 14:12 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Idd gewoon de stream aan laten staan als je er niet bent werkt het beste.
Nee hoor. Hier staat hij 's morgens nog regelmatig aan, en dan heb ik echt lekker geslapen.quote:
Nee hoor...op mijn pjoeter niet...als ik di-do naar de post ga zet ik hem aan en om 12:00 uur draait hij nog als ik thuis kom.quote:
Is meer macht als helemaal geen macht...quote:Op maandag 20 januari 2014 14:14 schreef Stranger het volgende:
Maar 1/1000 van 1/16 macht hebben boeit toch voor geen meter
Hoe dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:14 schreef Spooky4u het volgende:
Nee hoor. Hier staat hij 's morgens nog regelmatig aan, en dan heb ik echt lekker geslapen.
Ik kan mijn hand er ook niet precies op leggen hoe lang, maar geen ochtend stond ie bij mij nog aanquote:Op maandag 20 januari 2014 14:14 schreef blanket het volgende:
[..]
Nee hoor...op mijn pjoeter niet...als ik di-do naar de post ga zet ik hem aan en om 12:00 uur draait hij nog als ik thuis kom.
Ja klopt wel...op 2 dagen na..dan zit ik s'ochtends op het werk.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:17 schreef waxmask het volgende:
En de beste tip om elite te worden zit in een liedje...
Eat Sleep Stream Repeat Eat Sleep Stream Repeat Eat Sleep Stream Repeat Eat Sleep Stream Repeat Eat Sleep Stream Repeat Eat Sleep Stream Repeat Eat Sleep Stream Repeat Eat Sleep Stream Repeat Eat Sleep Stream Repeat Eat Sleep Stream Repeat Eat Sleep Stream Repeat Eat Sleep Stream Repeat Eat Sleep Stream Repeat Eat Sleep Stream Repeat Eat Sleep Stream Repeat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet dadelijk verbouwen en verhuizen, zal de eerste keer zijn dat ik geen muziek speel maar streams op de laptop laat draaien....quote:Op maandag 20 januari 2014 14:19 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja klopt wel...op 2 dagen na..dan zit ik s'ochtends op het werk.
Hahahaha ja...normaal heb ik ook muziek aan als ik aan het rommelen ben in huis...nu staan de streams aan...je hoort aan intonatie wel of er wat aan de hand is wat kijkwaardig is.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik moet dadelijk verbouwen en verhuizen, zal de eerste keer zijn dat ik geen muziek speel maar streams op de laptop laat draaien....
Oh mooi dat je het zegt, want ik krijg die pagina niet geopend. Hmm, moeilijk. Op wie gaan de inwoners stemmen. Ik zou het liefst Hakim laten wieberen, maar ik denk niet dat zij op hem gaan stemmen. Billy dan maar?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:01 schreef Dotteke het volgende:
Zie wel twee namen die me bekend voorkomen, Disana en Snetje, die mogen wel stemmen
Van mij mogen beide weg, jammer dat je niet eerst mag zien wie de bewoners stemmen hequote:Op maandag 20 januari 2014 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh mooi dat je het zegt, want ik krijg die pagina niet geopend. Hmm, moeilijk. Op wie gaan de inwoners stemmen. Ik zou het liefst Hakim laten wieberen, maar ik denk niet dat zij op hem gaan stemmen. Billy dan maar?
WIndows 7 met Chrome, geen instellingen aangepast, werkte zo meteen.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:16 schreef drumcell het volgende:
[..]
Hoe dan?
het is mij nog nooit gelukt, niet op macbook en niet op ipad. Schermbeveiliging etc allemaal uitgezet maar wil niet helpen....
Het klinkt vreselijk stom, ik weet het, maar ik kan niet vinden waar ik moet stemmen. Kan iemand mij wegwijs maken?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mogen beide weg, jammer dat je niet eerst mag zien wie de bewoners stemmen he
Denk dat het merendeel op Peter stemmen denk je niet en op Jimmy
( van de site) Morgenmiddag om exact 14.05 uur gaat de stembus open. Wees er snel bij want je hebt 24 uur de tijd.
Ow, thxquote:Op maandag 20 januari 2014 15:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jaja, ik heb je allang gezien hoor, hier ook in een eerdere post neergezet.
dit doe ik dus al op mijn werk............(hoezo verslaafd)quote:Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik moet dadelijk verbouwen en verhuizen, zal de eerste keer zijn dat ik geen muziek speel maar streams op de laptop laat draaien....
Ha ha, nee morgen pas. Hopelijk ben je er wel bij met je hoofd dan!quote:Op maandag 20 januari 2014 15:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Het klinkt vreselijk stom, ik weet het, maar ik kan niet vinden waar ik moet stemmen. Kan iemand mij wegwijs maken?
Oh morgen pas. Ik ben er met mijn hoofd niet bij![]()
Dat beloof ik plechtig. Het is toch een beetje een Fokstem.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha, nee morgen pas. Hopelijk ben je er wel bij met je hoofd dan!
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat beloof ik plechtig. Het is toch een beetje een Fokstem.
Deal.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]En anders geef je maar een gil dan zoek ik wel voor je.
Ik ben (nog) niet werkloos en geen huisvrouw.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:11 schreef Lyza666 het volgende:
De elite bestaat dus uit verveelde huisvrouwen en werklozen anders kom je nooit aan voldoende punten. Mooie representatieve groep om te stemmen.
Ik ook niet....quote:Op maandag 20 januari 2014 16:13 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik ben (nog) niet werkloos en geen huisvrouw.
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:11 schreef Lyza666 het volgende:
De elite bestaat dus uit verveelde huisvrouwen en werklozen anders kom je nooit aan voldoende punten. Mooie representatieve groep om te stemmen.
Hehehehehe ach ja...ben binnenkort wel weer werkloos...dus dan klopt de stelling weerquote:Op maandag 20 januari 2014 16:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ook niet....Zowel dan had ik mezelf nu in me tieten geknepen...
![]()
![]()
achquote:Op maandag 20 januari 2014 16:38 schreef Goejedag het volgende:
Even een mededeling alle Eliters zijn stom.
twitter:HiDiHo twitterde op maandag 20-01-2014 om 17:10:11Please help support Utopia Elite, add a #Twibbon now! http://t.co/6XFWIAugXX reageer retweet
is niet te controlerenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:20 schreef danilel het volgende:
kan er geen poll gemaakt worden waarin de elite aangeeft op wie ze stemmen?
Ik ben benieuwd hoe de 3 stemmen van de elite verdeeld zullen worden. Ik vrees 1 punt voor iedere bewoner in de top3 zodat niet al te veel invloed maar wie weet. Ben zowieso benieuwd naar de reacties op de stemmen van de kijkers die alles gezien hebben.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:09 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Hoe wordt er geëlimineerd?
Elke vier weken vindt er een eliminatieronde plaats. De inwoners en de Elite bepalen samen wie Utopia moet verlaten. Op elke maandag 8 dagen voorafgaand aan de eliminaties worden om 13:00 uur de 1000 Utopianen (=Elite) bekendgemaakt. Vanaf dinsdag 14:00 uur heeft de Elite 24 uur de tijd om te nomineren wie zij het liefst zien vertrekken uit Utopia.
Op woensdag om 14:00 uur sluiten de lijnen voor de Elite. Om 20:00 uur wordt er die dag door de huidige inwoners van Utopia genomineerd. De inwoners van Utopia hebben per persoon 3 stemmen. Stemmen waarmee ze mede-inwoners kunnen nomineren voor eliminatie. De stemmen kunnen ze verdelen hoe ze maar willen: over 3 mensen of ze kunnen ervoor kiezen 3 keer op één persoon te stemmen. Of twee keer op de één en één keer op de ander. Er worden dus 45 stemmen verdeeld door de inwoners zelf. Maar daar blijft het niet bij. De Elite geldt namelijk als 16e inwoner. Ook zij hebben 3 stemmen te verdelen en drukken dus een forse stempel op de uitkomst van de nominaties.
Op donderdag nemen de twee potentiële inwoners hun intrede in Utopia. De maandag erop zal er een van deze twee naar huis worden gestuurd. Op dinsdag nemen we afscheid van de genomineerde inwoner.
dus de Elite kan niet op 1 persoon stemen, behalve als er maar 2 namen in de lijst van 1000 staanquote:Op maandag 20 januari 2014 18:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe de 3 stemmen van de elite verdeeld zullen worden. Ik vrees 1 punt voor iedere bewoner in de top3 zodat niet al te veel invloed maar wie weet. Ben zowieso benieuwd naar de reacties op de stemmen van de kijkers die alles gezien hebben.
Dat is niet echt op te maken uit dat stukje tekst wat Mark postte denk ikquote:Op maandag 20 januari 2014 18:44 schreef Capaja het volgende:
[..]
dus de Elite kan niet op 1 persoon stemen, behalve als er maar 2 namen in de lijst van 1000 staan
want als paul er 900 heeft
rienk 75 en billy 25
zullen deze 3 dus een stem krijgen van de elite ?
nee op de site ergens stond dat er maar 1 gekozen wordt door de elitequote:Op maandag 20 januari 2014 18:44 schreef Capaja het volgende:
[..]
dus de Elite kan niet op 1 persoon stemen, behalve als er maar 2 namen in de lijst van 1000 staan
want als paul er 900 heeft
rienk 75 en billy 25
zullen deze 3 dus een stem krijgen van de elite ?
Dat zou wel cool zijn, zeker als die dan de volle 3 stemmen krijgt.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee op de site ergens stond dat er maar 1 gekozen wordt door de elite
maar in dat stukje staat dat de elite samen 3 stemmen hebbenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee op de site ergens stond dat er maar 1 gekozen wordt door de elite
maar dat zie ik dus niet gebeurenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat zou wel cool zijn, zeker als die dan de volle 3 stemmen krijgt.
wacht ik zoek het zo op. Even grote mok thee zetten en dan.kruip ik achter de pc (en.streams)quote:Op maandag 20 januari 2014 18:46 schreef Capaja het volgende:
[..]
maar in dat stukje staat dat de elite samen 3 stemmen hebben
Dat zei ik dus ook ja, maar we zullen zien.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:47 schreef Capaja het volgende:
[..]
maar dat zie ik dus niet gebeuren
ik vrees dat gewoon de bovenste 3 ieder 1 punt krijgt
Volg de poll, zo laat je heel Fok! stemmenquote:
billy dusquote:Op maandag 20 januari 2014 19:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volg de poll, zo laat je heel Fok! stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |