Ow, thxquote:Op maandag 20 januari 2014 15:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jaja, ik heb je allang gezien hoor, hier ook in een eerdere post neergezet.
dit doe ik dus al op mijn werk............(hoezo verslaafd)quote:Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik moet dadelijk verbouwen en verhuizen, zal de eerste keer zijn dat ik geen muziek speel maar streams op de laptop laat draaien....
Ha ha, nee morgen pas. Hopelijk ben je er wel bij met je hoofd dan!quote:Op maandag 20 januari 2014 15:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Het klinkt vreselijk stom, ik weet het, maar ik kan niet vinden waar ik moet stemmen. Kan iemand mij wegwijs maken?
Oh morgen pas. Ik ben er met mijn hoofd niet bij![]()
Dat beloof ik plechtig. Het is toch een beetje een Fokstem.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha, nee morgen pas. Hopelijk ben je er wel bij met je hoofd dan!
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat beloof ik plechtig. Het is toch een beetje een Fokstem.
Deal.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]En anders geef je maar een gil dan zoek ik wel voor je.
Ik ben (nog) niet werkloos en geen huisvrouw.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:11 schreef Lyza666 het volgende:
De elite bestaat dus uit verveelde huisvrouwen en werklozen anders kom je nooit aan voldoende punten. Mooie representatieve groep om te stemmen.
Ik ook niet....quote:Op maandag 20 januari 2014 16:13 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik ben (nog) niet werkloos en geen huisvrouw.
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:11 schreef Lyza666 het volgende:
De elite bestaat dus uit verveelde huisvrouwen en werklozen anders kom je nooit aan voldoende punten. Mooie representatieve groep om te stemmen.
Hehehehehe ach ja...ben binnenkort wel weer werkloos...dus dan klopt de stelling weerquote:Op maandag 20 januari 2014 16:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ook niet....Zowel dan had ik mezelf nu in me tieten geknepen...
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |