3 genomineerden.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:45 schreef SecretStoryWous het volgende:
Maar op Hakim stemmen is nutteloos aangezien dat de enige stem zou zijn die hij krijgt?
daar hoop ik dus ook opquote:Op maandag 20 januari 2014 13:48 schreef Rica het volgende:
[..]
3 genomineerden.
Als hun alles op 2 bewoners doen kunnen wij de derde kiezen.
Niet erg waarschijnlijk maar het kan.
wie er weg moet lijkt mequote:Op maandag 20 januari 2014 13:49 schreef 5thencounter het volgende:
Stemmen we voor wie er weg moet? of wie er blijven mag?
Dat is de reden ook, als de bewonders afspreken om eidereen evenveel stemmen te geven. Dan is er een externe partij die er iemand uitstemt.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:48 schreef Rica het volgende:
[..]
3 genomineerden.
Als hun alles op 2 bewoners doen kunnen wij de derde kiezen.
Niet erg waarschijnlijk maar het kan.
Hoe moet je bewijzen dat je elite bent?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:06 schreef HiDiHo het volgende:
Kan Elite geen kleurtje krijgen op Fok!?
goud en bling bling ja....quote:Op maandag 20 januari 2014 14:06 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:07 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Hoe moet je bewijzen dat je elite bent?
Hebben een aantal toch al? 4*quote:Op maandag 20 januari 2014 14:06 schreef HiDiHo het volgende:
Ja precies haha heb andere nick op utopia.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:07 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Hoe moet je bewijzen dat je elite bent?
Hoe wordt er geëlimineerd?quote:
Ik wist wel dat je Corrie heetquote:Op maandag 20 januari 2014 13:43 schreef Sanshine het volgende:
Ow verrek ik sta er wel tussen!
En niet eens helemaal onderaan!!!
16973 Punten is dus ook genoeg!
[ afbeelding ]
Idd gewoon de stream aan laten staan als je er niet bent werkt het beste.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:09 schreef drumcell het volgende:
Ik heb ongeveer 400 a 500 video's gedeeld op alle mogelijke manieren, facebook/twitter/google+ enz
Dit heeft mij tot nu toe 3300 punten opgeleverd (niveau 4 promoprins)
Echter ben ik erachter gekomen dat het kijken van de stream je de meeste punten oplevert, wijze les is dit.
Ik heb met mijn 12.000+ punten naast de ELITE gegrepen....
[ afbeelding ]
Maar lopen ze vast dan tikt hij weer niet verder.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:12 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Idd gewoon de stream aan laten staan als je er niet bent werkt het beste.
Klopt, maar alle beetjes.....quote:Op maandag 20 januari 2014 14:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar lopen ze vast dan tikt hij weer niet verder.
Na een uur gaat ie automatisch uitquote:Op maandag 20 januari 2014 14:12 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Idd gewoon de stream aan laten staan als je er niet bent werkt het beste.
Nee hoor. Hier staat hij 's morgens nog regelmatig aan, en dan heb ik echt lekker geslapen.quote:
Nee hoor...op mijn pjoeter niet...als ik di-do naar de post ga zet ik hem aan en om 12:00 uur draait hij nog als ik thuis kom.quote:
Is meer macht als helemaal geen macht...quote:Op maandag 20 januari 2014 14:14 schreef Stranger het volgende:
Maar 1/1000 van 1/16 macht hebben boeit toch voor geen meter
Hoe dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:14 schreef Spooky4u het volgende:
Nee hoor. Hier staat hij 's morgens nog regelmatig aan, en dan heb ik echt lekker geslapen.
Ik kan mijn hand er ook niet precies op leggen hoe lang, maar geen ochtend stond ie bij mij nog aanquote:Op maandag 20 januari 2014 14:14 schreef blanket het volgende:
[..]
Nee hoor...op mijn pjoeter niet...als ik di-do naar de post ga zet ik hem aan en om 12:00 uur draait hij nog als ik thuis kom.
Ja klopt wel...op 2 dagen na..dan zit ik s'ochtends op het werk.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:17 schreef waxmask het volgende:
En de beste tip om elite te worden zit in een liedje...
Eat Sleep Stream Repeat Eat Sleep Stream Repeat Eat Sleep Stream Repeat Eat Sleep Stream Repeat Eat Sleep Stream Repeat Eat Sleep Stream Repeat Eat Sleep Stream Repeat Eat Sleep Stream Repeat Eat Sleep Stream Repeat Eat Sleep Stream Repeat Eat Sleep Stream Repeat Eat Sleep Stream Repeat Eat Sleep Stream Repeat Eat Sleep Stream Repeat Eat Sleep Stream Repeat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet dadelijk verbouwen en verhuizen, zal de eerste keer zijn dat ik geen muziek speel maar streams op de laptop laat draaien....quote:Op maandag 20 januari 2014 14:19 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja klopt wel...op 2 dagen na..dan zit ik s'ochtends op het werk.
Hahahaha ja...normaal heb ik ook muziek aan als ik aan het rommelen ben in huis...nu staan de streams aan...je hoort aan intonatie wel of er wat aan de hand is wat kijkwaardig is.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik moet dadelijk verbouwen en verhuizen, zal de eerste keer zijn dat ik geen muziek speel maar streams op de laptop laat draaien....
Oh mooi dat je het zegt, want ik krijg die pagina niet geopend. Hmm, moeilijk. Op wie gaan de inwoners stemmen. Ik zou het liefst Hakim laten wieberen, maar ik denk niet dat zij op hem gaan stemmen. Billy dan maar?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:01 schreef Dotteke het volgende:
Zie wel twee namen die me bekend voorkomen, Disana en Snetje, die mogen wel stemmen
Van mij mogen beide weg, jammer dat je niet eerst mag zien wie de bewoners stemmen hequote:Op maandag 20 januari 2014 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh mooi dat je het zegt, want ik krijg die pagina niet geopend. Hmm, moeilijk. Op wie gaan de inwoners stemmen. Ik zou het liefst Hakim laten wieberen, maar ik denk niet dat zij op hem gaan stemmen. Billy dan maar?
WIndows 7 met Chrome, geen instellingen aangepast, werkte zo meteen.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:16 schreef drumcell het volgende:
[..]
Hoe dan?
het is mij nog nooit gelukt, niet op macbook en niet op ipad. Schermbeveiliging etc allemaal uitgezet maar wil niet helpen....
Het klinkt vreselijk stom, ik weet het, maar ik kan niet vinden waar ik moet stemmen. Kan iemand mij wegwijs maken?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mogen beide weg, jammer dat je niet eerst mag zien wie de bewoners stemmen he
Denk dat het merendeel op Peter stemmen denk je niet en op Jimmy
( van de site) Morgenmiddag om exact 14.05 uur gaat de stembus open. Wees er snel bij want je hebt 24 uur de tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |