SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Limone op 20-01-2014 16:06:06 ]
Ha, dan weet je dat je echt ECHT ECHT EEECCCHHTT heel moe bentquote:Op maandag 20 januari 2014 12:51 schreef .Sparkling. het volgende:
Het is mij afgelopen weekend 2 keer gelukt om in slaap te vallen terwijl E. keihard lag te krijsenMijn man was helemaal verbaasd maar heeft me lekker laten liggen en is met E. naar beneden gegaan om haar te kalmeren
![]()
Ik snap werkelijk niet hoe dat kan, in 8 maanden is mij dat nog nooit overkomen. Normaal schrik ik altijd meteen wakker van haar huiltje.
JAquote:Op maandag 20 januari 2014 12:58 schreef Spirit82 het volgende:
Nah, ik heb nog 2 vuilniszakken vol in de berging waar ik ooit weer in hoop te passen. Maar ken je dat, dat als je moeder bent, je ineens vindt dat bepaalde kleren gewoon niet meer kunnen?Nou, daar heb ik dus een sloot van en van een aantal miskopen die ik amper heb gedragen.
Je kan ze bij de H&M inleveren voor 15% korting - geloof ik-, kan je gelijk een nieuwe MILF-outfit scorenquote:Op maandag 20 januari 2014 12:58 schreef Spirit82 het volgende:
Nah, ik heb nog 2 vuilniszakken vol in de berging waar ik ooit weer in hoop te passen. Maar ken je dat, dat als je moeder bent, je ineens vindt dat bepaalde kleren gewoon niet meer kunnen?Nou, daar heb ik dus een sloot van en van een aantal miskopen die ik amper heb gedragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
Oh nee! Dat kan ik nog net niet aan, hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 13:03 schreef Kyara het volgende:
Klinkt goed Limone!
ik dacht even dat jullie een of andere onbekende oppas in een hotel hadden geregeld of zo
Inleveren bij de H&M is wel een goede. Maar daar lever ik de kleding in die echt niet meer kan. Daar mag je namelijk ook kapotte kleding en zo inleveren.
Moest jij het ook zelf voor schieten? Ik vond het maar raar, eerst betalen en dan weer declaren bij de verzekering.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:06 schreef Kyara het volgende:
Ik wil ook geen spiraal. Hier ook de cerazette inderdaad.
Ja dat was ik! Ik las net ook nog over de cezarette en dat is ook nog een optie...dus moet nog even goed nadenken wat ik wil.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:48 schreef .Sparkling. het volgende:
Angela, wat Kyara zegt dus.En was jij dat die twijfelde over de Mirena? Hij is veiliger dan de pil he! Maar laat hem na het plaatsen wel even controleren na 6 weken
![]()
Ja, plastictas vol, bij de kassa krijg je dan een kortingsbon en dan kun je de zak daar achterlatenquote:Op maandag 20 januari 2014 13:43 schreef Cwen het volgende:
Kleren die niet meer passen gaan hier in de bak voor Humana of zoiets. Maar kan dat echt bij H&M?
Bh's pas ik dan weer niet mer...quote:Op maandag 20 januari 2014 13:51 schreef Loj het volgende:
Ik doe m'n oude kleding in de kledingcontainer... Maar waar het dan heen gaat, geen idee... In ieder geval niet op de vuilnisbelt. Heb ook wel eens een lading op marktplaats gezet, gratis af te halen.
Pas trouwens nog steeds m'n oude kleding niet, alleen m'n bh's
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:19 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Limone, wat een mooi beertje!(Jij had ook gerekend op een iets strengere winter?
)
Jaaaaaaaa, berenpakjes!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:29 schreef Kyara het volgende:
Oooh Limone![]()
![]()
ik heb een zwak voor berenpakkindjes
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:40 schreef Suikertante het volgende:
LimoneManduca
M
Ik wil haar echt opeten, als ik er nog een maak wil ik er wel zo een! En zo'n ontspannen vrolijk gezicht voor zo'n kleintje!
Oja sorry, ik zal het direct even noteren op het weekplannerquote:Op maandag 20 januari 2014 14:22 schreef L-E het volgende:
Haaruitval hier van maand 4 tot 6 ofzo. Daarna ging het weer groeien.
Ik had therapie vandaag Spirit, hou dat toch eens bij!En mijn baby dronk weer niet uit de fles. Hij viel aan op mijn borsten toen hij me zag, echt bizar
Te kleine kleding doe ik weg in de zak van Max.
Dat meen jequote:Op maandag 20 januari 2014 14:48 schreef L-E het volgende:
Haha Spirit, dat is echt PRECIES wat Sticker doet! Is het gewoon babygedrag en heeft het niets met mijn borsten te maken?
Ik ben bijna weer normaal ja!
Serieus, therapie gaat goed. SupergoedIk kan iedereen emdr aanraden. Bij dezen dus, ga dat doen menschen!
Oh zou dat het zijn? Ik laat altijd bepanthen intrekken, smeer dan dik zinkzalf en strooi dat kwistig met maizena int rond!quote:Op maandag 20 januari 2014 15:44 schreef Gulara het volgende:
Hier deed de maizena niks trouwens. (Echt deceptie van de eeuw)
Bepanthen daarentegen wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag momenteel niksquote:Op maandag 20 januari 2014 19:54 schreef ferrari_rood het volgende:
xm heeft gisteren nog gepost in het dummies voor ouders topic.
fijn te lezen dat alles goed gaat gotc. spierballen aan het kweken dus.
Hier komt Sac ook steeds sneller ik wilde echt tot minimaal 5mnd wachten met bijvoeding maar ik vrees dat we ernstig in de knoei gaan komen met de maximale hoeveelheid die ze mag.
rust nemen? waar heb je last van?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik mag momenteel niksHet is dat ik T. moet tillen, maar anders moest ik volledig rust nemen
/mietje
Ja datzelfde ben ik ook bang voor. Hij zit nu aan 5x 180/6, de max dus. Geloof niet dat we het tot 6 mnd kunnen rekken
Kan m'n armen niet boven horizontaal krijgen en kan niet op m'n zij liggen door de pijn in armen en schouders. En m'n nek is een blok beton.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:59 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
rust nemen? waar heb je last van?
spark poeh nog even in spanning dus
sull jeetje kunnen ze niet luisteren daar?
Yup en yupquote:Op maandag 20 januari 2014 20:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Komt dat allemaal door het tillen van T? Ben je al bij de fysio geweest?
Ik paste alles gelijk weer alleen zijn bijna al mijn bh's nu te groot.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:51 schreef Loj het volgende:
Pas trouwens nog steeds m'n oude kleding niet, alleen m'n bh's![]()
Dit heb ik dus ook, maar dan in rug en polsen! Jij hebt helemaal rust opgelegd gekregen? Ik nog niet, maar dat gaat nog wel komenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:52 schreef GotC het volgende:
Oh en m'n bovenarmen+schouders zijn overbelast door het dragen van T.
Vandaag 3 spuitluiersquote:Op maandag 20 januari 2014 14:00 schreef Limone het volgende:
Ach Mabawa, mijn M. had dat 2 weken geleden ook. Waarschijnlijk past hij over twee dagen geen enkel kleertje maat 56 meer.En wat dapper dat je gaat rijden. Ik durf niet zo goed te rijden met M. Slaat nergens op natuurlijk, maar ik moet binnenkort echt gaan oefenen.
De werking van de spiraal. Het houdt geen bevruchting tegen, maar een innesteling. In feite is een spiraal dus een heeeel vroeg abortusmiddelquote:Op maandag 20 januari 2014 21:26 schreef Limone het volgende:
huh? Wat is er onethisch aan een koperspiraal?
ooooooh! Ik dacht tenminste aan koper dat door middel van slavernij verkregen was..quote:Op maandag 20 januari 2014 21:29 schreef Shandaly het volgende:
[..]
De werking van de spiraal. Het houdt geen bevruchting tegen, maar een innesteling. In feite is een spiraal dus een heeeel vroeg abortusmiddel
(toch?)
Bij een koperspiraal werkt dat anders, dacht ik.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:29 schreef Shandaly het volgende:
[..]
De werking van de spiraal. Het houdt geen bevruchting tegen, maar een innesteling. In feite is een spiraal dus een heeeel vroeg abortusmiddel
(toch?)
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:37 schreef Limone het volgende:
[..]
ooooooh! Ik dacht tenminste aan koper dat door middel van slavernij verkregen was..
Al die kleine slavenhandjes die het koper om onze spiraaltjes smeltenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:37 schreef Limone het volgende:
[..]
ooooooh! Ik dacht tenminste aan koper dat door middel van slavernij verkregen was..
+1!quote:Op maandag 20 januari 2014 21:39 schreef Mabawa. het volgende:
[..]![]()
![]()
Ahh Riley!
Shandaly 8 maanden is super joh! Kijk die mooie grote meid en dat op jouw melk!
Ik heb het even nagelezen, en ik lees overal dat een spiraal een bevruchting gewoon tegen houdt.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:29 schreef Shandaly het volgende:
[..]
(toch?)
Voor mij is het een soort klok & klepel verhaal, heb me zelf nog niet serieus ingelezen. Ik heb wel een tijdje terug dit topic: Anticonceptie na zwangerschap eens nagelezen. Het is een oudje, maar blijft actueel natuurlijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb het even nagelezen, en ik lees overal dat een spiraal een bevruchting gewoon tegen houdt.
Doen?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:16 schreef Kyara het volgende:
Je wil geen risico nemen en het zonder doen LB?
Ruim-8-maanden-bv-boks.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:38 schreef Shandaly het volgende:
Het borstvoedingsverhaal is echt ten einde hier. Vanochtend voor het laatst gevoed, misschien morgenochtend nog, en dan zal het zo ongeveer klaar zijn. Productie holt echt achteruit nu.
Ruim 8 maanden... ach... best mooi toch?
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Doen?![]()
En jawel, opzich ook wel hoor! Maar dat hangt er een beetje vanaf wanneer ik überhaupt weer een cyclus krijg![]()
Ik heb me voorgenomen om te wachten tot E kan lopen. Bekkentechnisch wel verstandig.
+1!quote:Op maandag 20 januari 2014 22:27 schreef Kyara het volgende:
Gulara
Doe dan alleen even een update! Hoe is het met pi?
Nextquote:Op maandag 20 januari 2014 22:27 schreef Kyara het volgende:
Ik heb zo'n soortgelijk pakje gehad. Carters? Volgens mij heeft skippy die nu.
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:40 schreef Gulara het volgende:
Pi hangt de social butterfly (beetje gay voor een jongen maar ja) uit.
Hij wordt motorisch steeds handiger. Probeert afentoe een milliseconde los te staan. Hij wil alleen maar staan, lopen, kruipen. Maar ook kiekeboe en andere spelletjes vindt ie leuk.
Praten beperkt zich tot mamamamamamamamamama, maar hij doet andere geluiden wel na. Zoals bijvoorbeeld hoesten.
Dat zorgde laatst voor een gênante situatie in de bus: een mevrouw had een behoorlijk nare hoestbui, dus Pi zat haar nogal intens aan te staren om vervolgens toen ze klaar was haar heel overdreven na te gaan doen.![]()
![]()
En hij is SNOTverkouden. Het zit werkelijk overal!![]()
Hij is gewoon heel tof. Zoals altijd eigenlijk.![]()
Na mijn ervaring afgelopen weekend zou ik toch iedereen aanraden ECHT een nacontrole te laten doen bij een Mirena hoor. Mijn Mirena zit er nog gewoon in, heb afgelopen dagen wel honderd keer gecheckt en toch ben ik zwanger geraakt. Enige wat ik me kan bedenken is dat hij niet goed zit..quote:Op maandag 20 januari 2014 22:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Het koper in een koperspiraal maakt de baarmoeder tot een vijandelijke omgeving voor zaadcellen, t komt dus nooit tot een bevruchting ( de 0,01% daar even buiten gelaten)
Dat is tenminste wat ik heb geleerd toen ik m.kreeg
Koperspiraal is trouwens onbetrouwbaar tot controle geweest is, hij moet echt goed in je baarmoeder zitten, itt de mirena waarbij het door de hormonen iets minder nauw luistert
Jup, hier!quote:Op maandag 20 januari 2014 22:27 schreef Kyara het volgende:
Ik heb zo'n soortgelijk pakje gehad. Carters? Volgens mij heeft skippy die nu.
Wacht even, zeg je nu wat ik denk dat je zegt????!!!!quote:Op maandag 20 januari 2014 22:54 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Na mijn ervaring afgelopen weekend zou ik toch iedereen aanraden ECHT een nacontrole te laten doen bij een Mirena hoor. Mijn Mirena zit er nog gewoon in, heb afgelopen dagen wel honderd keer gecheckt en toch ben ik zwanger geraakt. Enige wat ik me kan bedenken is dat hij niet goed zit..
Helaas, de nacho is nog steeds deadquote:Op maandag 20 januari 2014 21:34 schreef Omentielvo het volgende:
Spiritvoor de nacho. Ik hoop dat het dead nacht weer beter gaat
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Helaas, de nacho is nog steeds dead
Bizar joh. Je had goede betrouwbare testen? Ik heb september 2012 ook wel eens een positieve test in handen gehad (weet je nog Spirit?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:54 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Na mijn ervaring afgelopen weekend zou ik toch iedereen aanraden ECHT een nacontrole te laten doen bij een Mirena hoor. Mijn Mirena zit er nog gewoon in, heb afgelopen dagen wel honderd keer gecheckt en toch ben ik zwanger geraakt. Enige wat ik me kan bedenken is dat hij niet goed zit..
Dat vond ik een van de tofste dingen om te doen toen ik uitgelekt wasquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:09 schreef Shandaly het volgende:
Simpel op te lossen dus, Limone, gewoon weer op vakantie gaan
Ik heb zojuist mijn reservering op de kolfkamer opgezegd, en m'n spulletjes opgehaald. 25 weken gekolfd. Het is mooi geweest. Ik heb me voorgenomen binnenkort eens naar een echte lingeriewinkel te gaan om een (paar) mooie nieuwe bh('s) te kopen, zónder voedingsflapje of extra rekbaar ivm zwanger of andere gekke dingen. Gewoon mooi...
Mijn meisje wordt groot
(en nu weer aan het werk)
Maandagen, 12 september, wat moet ik veel van jou onthouden johquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Bizar joh. Je had goede betrouwbare testen? Ik heb september 2012 ook wel eens een positieve test in handen gehad (weet je nog Spirit?) daarna twee weken niet, terug kijkend denk ik dat die test reageerde op mijn eisprong.
OMGquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:42 schreef Spirit82 het volgende:
Oh en irritatiefactortje nummer 1: de godganse nacht met een huilende, jengelende, trappelende, snotterige baby in de weer zijn zodat je man kan blijven liggen, die dan in de ochtend loopt te klagen dat hij zo'n slechte nacht heeft gehad
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maandagen, 12 september, wat moet ik veel van jou onthouden joh
Ik weet wel nog de negatieve testen en het huilen bij een barbiefilm
'Uitgelekt'quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat vond ik een van de tofste dingen om te doen toen ik uitgelekt was![]()
Of zo heel hard uitgeput/geïrriteerd zuchtenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Die mannen he.. Sticker had weer een moppernacht. En elke keer dat hij dan geluid maakte ging mijn man heel luid kreunen. Daar kan ik zooo niet tegen he.
En elke keer als jij dan wakker bent hoor je hem snurkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:42 schreef Spirit82 het volgende:
Oh en irritatiefactortje nummer 1: de godganse nacht met een huilende, jengelende, trappelende, snotterige baby in de weer zijn zodat je man kan blijven liggen, die dan in de ochtend loopt te klagen dat hij zo'n slechte nacht heeft gehad
Ik heb ze ook overal liggenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:56 schreef Spirit82 het volgende:
En ik ga vandaag extra spenen kopen. Soms denk ik dat Isa ze gewoon opeet. Die dingen verdwijnen echt! En vannacht om 3 uur was ik het zo zat dat ik weer 3 spenen onder het bed uit moest vissen terwijl Isa keihard lag te blèren omdat ze haar speen weer uit bed had gemikt , dat ik er vandaag gewoon 3 ofzo bij ga kopen.
Tip! Tip! Tip! Speendoekjes! I-de-aal! Wij konden 'vroeger' ook nog wel eens het bed uit om speentjes terug in bed te leggen maar dankzij die doekjes krijgt ze ze het bed niet meer uitquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:56 schreef Spirit82 het volgende:
En ik ga vandaag extra spenen kopen. Soms denk ik dat Isa ze gewoon opeet. Die dingen verdwijnen echt! En vannacht om 3 uur was ik het zo zat dat ik weer 3 spenen onder het bed uit moest vissen terwijl Isa keihard lag te blèren omdat ze haar speen weer uit bed had gemikt , dat ik er vandaag gewoon 3 ofzo bij ga kopen.
Dat dus ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Of zo heel hard uitgeput/geïrriteerd zuchten![]()
Ja, dit! Of hij is wel half wakker, maar hij hoeft dat kind niet te voeden... Grmbl. Watjes.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:57 schreef Tally het volgende:
[..]
En elke keer als jij dan wakker bent hoor je hem snurken
Jij bent dan bijna de hele nacht wakker en dan roept hij 's morgens dat hij de hele nacht wakker heeft gelegen.
Das hier![]()
![]()
Nee hoor schat. Ik heb heerlijk geslapenALS EEN ROOSJE
Van die dipsticks, ik gebruik ze al een hele tijd en ze zijn nog nooit positief uitgeslagen als het niet zo was. En nu ook 2 dagen achter elkaar positief.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Bizar joh. Je had goede betrouwbare testen? Ik heb september 2012 ook wel eens een positieve test in handen gehad (weet je nog Spirit?) daarna twee weken niet, terug kijkend denk ik dat die test reageerde op mijn eisprong.
Die heb ik aan de spenen overdag wel zitten zodat ik ze niet kwijt kan raken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:06 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Tip! Tip! Tip! Speendoekjes! I-de-aal! Wij konden 'vroeger' ook nog wel eens het bed uit om speentjes terug in bed te leggen maar dankzij die doekjes krijgt ze ze het bed niet meer uit.
http://www.bol.com/nl/p/l(...)ar/9200000005489307/
Zo een bijvoorbeeld!
Ik had deze besteld maar ipv 1 stuk kreeg ik er 8![]()
voor dezelfde prijs
Dat komt het ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:01 schreef L-E het volgende:
Dat lijkt me toch best lastig, Tal. Dan komt er wel heel veel op jou neer.
Gaat toch best veel tijd in zitten he, dat grut?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat komt het ook.
Hier in huis is het nu echt zo'n ouderwetse indeling
Mama zorgt voor de kinders. En Papa voor het geld dat binnenkomt
Ik ben echt blij dat ik 2 dagen heb dat ze even bij Opa en Oma zijn.
Al moet ik dan ook wel veel doen (het huishouden zo veel mogelijk en natuurlijk mijn studie).
Omdat er zo veel op mijn schouders komt op het moment heb ik mijn laatste 2 studie modules uitgesteld naar einde van het jaar. Dan hoop ik wat meer ruimte te krijgen van de kinders
Een klein beetje maarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Gaat toch best veel tijd in zitten he, dat grut?
Hier is het idd ook zo. Mijn man werkt nu fulltime, en ik 'doe' de kinderen en het huishouden![]()
God, ik kijk zo uit naar weer gaan werken, lijkt me heeeeerrrrrlijk
Ik ga dan rolstoelen duwen of zo. Of koffie schenken in het bejaardentehuis. Knutselen met die oudjes.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:25 schreef L-E het volgende:
Oh, goed plan, dat had ik ook bedacht ja! Moet het wel nog even met de therapeute doorspreken, maar het lijkt me geweldig om iets te kunnen betekenen voor de maatschappij (en dan in mijn geval zonder dat er meteen hoogstaande taferelen van me worden verwacht want overvragen = paniekaanvallen)
Dit! Ik heb voor E. een tijd nederlandse les gegeven aan buitenlandse mensen. Heerlijk vond ik dat, het waren vaak ouderen die zó lief warenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:25 schreef L-E het volgende:
Oh, goed plan, dat had ik ook bedacht ja! Moet het wel nog even met de therapeute doorspreken, maar het lijkt me geweldig om iets te kunnen betekenen voor de maatschappij (en dan in mijn geval zonder dat er meteen hoogstaande taferelen van me worden verwacht want overvragen = paniekaanvallen)
Hier ook ja Iedere keer als ik denk dat ze niet minder kan drinken weet ze me te verbazen. Gisteren hebben we volgens mij krap aan 250 cc binnen kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:25 schreef Tally het volgende:
Ze doet nu trouwens vaker aan fles weigeren. Meer kindjes dat? Gisteravond wilde ze hem niet. En gisterochtend bij mijn ouders ook niet.
Ik denk dat ik gister ook net aan de 250cc ben gekomen. Vanmorgen wilde ze wel een fles maar na wat slokjes duwde ze hem weg. Tegenwoordig laat mevrouw het ook uit haar mond lopenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:02 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Hier ook ja Iedere keer als ik denk dat ze niet minder kan drinken weet ze me te verbazen. Gisteren hebben we volgens mij krap aan 250 cc binnen kunnen krijgen.![]()
Ben nu op zoek naar alternatieven om toch melk binnen te kunnen krijgen, iets van fruit door de melk pureren en maar weer wat schepjes melkpoeder door haar eten doen.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:05 schreef Tally het volgende:
Nu ga ik zo eens een biefstukje halen bij de slager en zal ik langs de turk lopen om een stukje baklava te halen? Gewoon om mezelf eens te verwennen
Of zal ik het gewoon niet doen want er moet toch al zo veel vanaf
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:14 schreef .Sparkling. het volgende:
Mijn dochter is vandaag 8 maanden!
[ afbeelding ]
Daarvoor hadden wij ook een co sleeper gefabriceerd. Ik heb een forse beperking in mijn pols en vaak snachts veel last van beide armen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:10 schreef Cwen het volgende:
Speen? Wasdat? Hier van pure wanhoop geprobeerd er een speen in te stoppen, maar ze spuugt ze allemaal uit en rustig wordt ze er ook niet van... Ze wil alleen maar mama. ML is nu dus boven het bedje aan het ombouwen, want ook ik mag van de fysio 's nachts niet meer tillen.
Loj, beterschap!
Tally, lekker! Gewoon doen!
Hihi, Wat een typefouten van mij.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Helaas, de nacho is nog steeds dead
Stuur maar door!!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:06 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Tip! Tip! Tip! Speendoekjes! I-de-aal! Wij konden 'vroeger' ook nog wel eens het bed uit om speentjes terug in bed te leggen maar dankzij die doekjes krijgt ze ze het bed niet meer uit.
http://www.bol.com/nl/p/l(...)ar/9200000005489307/
Zo een bijvoorbeeld!
Ik had deze besteld maar ipv 1 stuk kreeg ik er 8![]()
voor dezelfde prijs
quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:14 schreef .Sparkling. het volgende:
Mijn dochter is vandaag 8 maanden!
Alleen een update mag ook hequote:Op maandag 20 januari 2014 23:24 schreef ProjSkippy het volgende:
Verder nog niet bijgelezen, beetje druk en chaotisch hier.
Ik vind jouw updates altijd zo leuk om te lezen! Lekker relativerend maar ook zo vol liefdequote:Op maandag 20 januari 2014 22:40 schreef Gulara het volgende:
Pi hangt de social butterfly (beetje gay voor een jongen maar ja) uit.
Hij wordt motorisch steeds handiger. Probeert afentoe een milliseconde los te staan. Hij wil alleen maar staan, lopen, kruipen. Maar ook kiekeboe en andere spelletjes vindt ie leuk.
Praten beperkt zich tot mamamamamamamamamama, maar hij doet andere geluiden wel na. Zoals bijvoorbeeld hoesten.
Dat zorgde laatst voor een gênante situatie in de bus: een mevrouw had een behoorlijk nare hoestbui, dus Pi zat haar nogal intens aan te staren om vervolgens toen ze klaar was haar heel overdreven na te gaan doen.![]()
![]()
En hij is SNOTverkouden. Het zit werkelijk overal!![]()
Hij is gewoon heel tof. Zoals altijd eigenlijk.![]()
Einde van een tijdperk maar wel een mooie beloning voor jezelf. Mooie bh'squote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:09 schreef Shandaly het volgende:
Ik heb zojuist mijn reservering op de kolfkamer opgezegd, en m'n spulletjes opgehaald. 25 weken gekolfd. Het is mooi geweest. Ik heb me voorgenomen binnenkort eens naar een echte lingeriewinkel te gaan om een (paar) mooie nieuwe bh('s) te kopen, zónder voedingsflapje of extra rekbaar ivm zwanger of andere gekke dingen. Gewoon mooi...
Oh dat is helemaal relaxt, kan E lekker thuis blijven in haar vertrouwde omgeving en voor jou scheelt het ook een boel gesleep. (je vriend is dan ook naar de vrijgezellenfeest?)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:19 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en gisteren had ik al bijna besloten dat ik mijn vriendin zou vragen om ook op te passen tijdens dat vrijgezellenfeest (dus zij in Groningen, ik in Utrecht), en toen ineens bedacht ik me dat ik mijn moeder gewoon kan vragen om hier een nachtje te komen logerenverbluffende simpelheid!
Dat kan dus niet. Heel rustig aan doen, kind soms iets langer tv laten kijkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:19 schreef Loj het volgende:
Hier ook zo een nacht
Maar dat kwam door mezelf
Hoe doe je dat? Zelf ziek zijn en voor je baby zorgen? Nu is vriendje maar thuisgebleven, Maarja dat is wel een vrije dag minder
Nou, in het peutertopic hebben ze aandelen fietskar/bakfietsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:10 schreef L-E het volgende:
Is dat een dingetje, een fietskar of bakfiets?
Ik heb besloten dat ik tzt voor een bakfiets ga, als er een derde komt. Hoe onsexy ik dat ook vind.
Leuk!! Kunnen de jongetjes meeten!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:23 schreef L-E het volgende:
Oh Juud, mijn man en ik gaan ook naar die beurs! Heb er echt nu al zin in!
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:20 schreef Mabawa. het volgende:
Vandaag 3 spuitluiersDus of dat, óf ik kan eindelijk maatje 62 tevoorschijn toveren!! Ben 56 best een beetje zat. Had niet zo heel veel in de kleinste maatjes en vind het zonde om alsnog te kopen. En er is zoveel leuks in 62!!
Rijden ging prima. Ik rij normaal (alleen) heeeel veel voor werk en vind ik de auto zitten heerlijk maar met M toch een beetje spannend om 115 km te doen. Maar het ging prima, zowel heen als terug. Ben net een half uurtje thuis en hij ligt nu nog te tukken in de MCHaal m er wel zo uit want anders zit hij er zo lang in.
Jullie weekendje Berlijn klinkt heerlijk zeg! Hier ook een berenpakje. Wel de lichte versie, mijn beertje is bruin van zichzelf
Zojuist geboekt: mijn eerste tripje zonder man en kind.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:09 schreef Shandaly het volgende:
Simpel op te lossen dus, Limone, gewoon weer op vakantie gaan
Mijn meisje wordt groot
(en nu weer aan het werk)
Ik las de laatste bladzijde van beneden naar boven en zag deze post en dacht echt dat het over de negenmaandenbeurs ging. Viel je daar even bijna van je voetstuk!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:23 schreef L-E het volgende:
Oh Juud, mijn man en ik gaan ook naar die beurs! Heb er echt nu al zin in!
Ik heb de oudste nooit laten huilen en doe dat bij de jongste ook niet. Fee reageert ook zo en toch pak ik dr elke keer op.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:08 schreef Spirit82 het volgende:
Isa heeft al een poos moeite met slapen en af en aan ook met in slaap vallen. We laten haar eigenlijk nooit echt huilen, maar ik kom nu op een punt dat ik me afvraag of we er echt wel goed aan doen om altijd te reageren.
Hebben jullie je kind laten huilen? En zo ja, tot hoe ver laat je het huilen gaan? Isa huilt echt heel erg van streek, gaat volledig over de zeik, zo lijkt het, maar als je haar pakt is ze instant bijna stil. Tranen en snot overal, dus het lijkt me geen toneelspel.
Ja? Ik vind je zo wijs, zeker, oer beetje stom woord, lief, stabiel, duidelijk in je moederschap! Zo wil ik ook voor M. zijn.quote:
Zoutoplossing in de neus? Ui bij dr bedje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:34 schreef Juud-- het volgende:
Mag ik even inbreken met een vraag? E. is ziek en ik wil even weten of ik iets over het hoofd heb gezien/nog kan doen om het haar zo comfortabel mogelijk te maken.
Checklist ->
-snotogen, beetje rood en dik en een beetje troep dus. Eruit geveegd met een watje met afgekoeld gekookt water
-hoesten en proesten en 'snurkend' ademen: luuf onder de voetjes, neusje leeggebaggerd met zo'n neusslurper
-Getempt, 38,7, pcm gegeven
-Voor de nacht: romper, pyjamabroek, sokjes en slaapzak zonder armen omdat ze het wegens temperatuur te warm kan krijgen.
-Diarree
-Bedje een beetje schuin omhoog gezet.
Mis ik nog iets? Ze drinkt wel, maar moeizaam omdat d'r neus zo dicht zit en ze ademt als een zeehond. Heb de HAP gebeld (weetikveel, wilde geen enkel risico nemen) en volgens de assistente moeten we temperatuur in de gaten houden (mag tot 42,7??? Serieus???), als we ieder uur de oogjes moeten schoonwrijven moeten we terugbellen en drink- en plasgedrag in de gaten houden. Ze slaapt nu, maar ik vind het zooo naar om mijn kleine prupke zo ziek te zien. Kan ik nog iets doen denken jullie? Voor haar of voor mezelf?
Edit -> oh, lekker warrige post en taaltechnisch ook niet echt je-van-het. Nouja..
Hmm zoutoplossing heb ik nog niet geprobeerd, ze werd al narrig van die neusslurper in haar neus..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoutoplossing in de neus? Ui bij dr bedje.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:38 schreef Kyara het volgende:
een lieve mama in haar buurt Juud. Dat je er voor haar bent. Verder heb je al aan alles gedacht denk ik zo.
Beterschap
Haha, ja dat is ook de reden dat ik het nu waarschijnlijk nog even uitstelquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:31 schreef Omentielvo het volgende:
Eigenlijk geen idee LB. In de zomer was ze nog te klein om alleen te zitten en toen vond ik het te koud![]()
Kyara wat goed
Ik heb de eerste posts na beide geboortes op een papiertje in een mooi lijstjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:21 schreef Omentielvo het volgende:
Pessie wat goed![]()
LB![]()
Mijn laatste dagen post ik elke dag dat baby het reuze naar haar zin heeft in buik. Woensdagnacht had ik wat voorwerk. In de middag was dat weer weg. Tegen zessen begon het voorwerk en was ik zo emotioneel dat ik de hele tijd kon huilen. En daarna de post dat ze geboren is.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb de eerste posts na beide geboortes op een papiertje in een mooi lijstjeSuikertante
Uhhuquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:15 schreef Suikertante het volgende:
[..]
En de foto's stonden er zelfs nog op!
Suikerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:18 schreef Suikertante het volgende:
Oh hi LBhoe gaat het met je muur?
Juud als er niet meer gedronken en wel veel gepoept wordt: ORS!
Omen geniet nog even van je baby
Die niet. Maar je gedicht kan ik niet lezen zonder tranenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:20 schreef Suikertante het volgende:
Tof Tallygelukkig niet te sentimenteel dus
En Ohja Spark, hier ook veeeeel knuffelbehoefte en wat verlatingsangst.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Die niet. Maar je gedicht kan ik niet lezen zonder tranen
Enige tot nu toe (even afkloppen) dat Oma met de ambulance werd weggehaald 3 januari maar dat bleek mee te vallen. Dus het valt mee nogquote:Op woensdag 22 januari 2014 08:13 schreef Suikertante het volgende:
[..]![]()
![]()
Tis ook niet normaal hoor2014 begint wel iets lichter geloof ik he? Afgezien van zieke meisjes dan
LB wat een mooie actiefoto! Ik ben dus echt jaloers he. Maar echt! Soms ben ik ons appartementje zo zat. Maar als het lukt om weg te komen zal het qua sfeer en locatietechnisch hoe dan ook een achteruitgang worden. Dubbel hoor!
Maar mensen zoals jij zijn er om dromen in stand te houden heblijf dus lekker praten over hoe gaaf het is!
Ja dat ja. Tot bijna overspannen toequote:Op woensdag 22 januari 2014 08:22 schreef Suikertante het volgende:
kreeg hij het ineens op z'n heupen?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:22 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja? Ik vind je zo wijs, zeker, oer beetje stom woord, lief, stabiel, duidelijk in je moederschap! Zo wil ik ook voor M. zijn.
Jepquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:42 schreef Omentielvo het volgende:
Shandaly zwam zwem jij voordat je gaat werken? Wauw echt respect
En hoe verloop het ritueel anders. Doet ze er langer over met de fles?
Wat zij zei...quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:16 schreef pessie het volgende:
Belle jij maakt altijd van die toffe foto's
Nee, is J. En heel oud? Zo oud ben ik nou ook weer niet hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 08:19 schreef Shandaly het volgende:
Toffe foto Kyara! Is dat D.? Leuk ook dat hele oude en hele nieuwe duplo door elkaar
quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:37 schreef L-E het volgende:
Hier al een paar nachten een 8 op de schaal van LojFokwet he, ik had niet moeten delen dat hij 5 uur na elkaar sliep vorige week. My bad. Komt wel weer goed, het is een faaaaaaaaaaaaaaaaase
![]()
Dank voor het meedenken omtrent de verjaardag. Wij hebben een redelijk grote familie idd, dat maakt dat je een feestje moeilijk klein houdt zonder mensen teleur te stellen. We overwegen nu om van de zomer een tuinfeest te geven, en dan dubbel: omdat Sticker 1 is geworden, en omdat we vorig jaar zijn getrouwd (dat is nooit gevierd door alle toestanden). Dan is hij net weer even wat ouder, en dan is alle drukte lekker buiten, kan hij binnen gewoon zijn rust vinden. En wordt het toch gevierd, win-win!
ooohquote:
Sorry, ik moest lachen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:04 schreef Shandaly het volgende:
En het ritueel.. ach, het was ook mijn eigen schuld. Ik moet ook niet iets 'nieuws' willen proberen als ik eigenlijk haast heb. Ik had bedacht dat het wel lekker voor haar was om een papje als ontbijt te krijgen nu er geen bv meer is. Paar maanden geleden vond ze dat 's avonds heel lekker. Maar 's ochtends dus niet. Dus eerst geklooi met de pap, toen toch maar een gewoon melkflesje gemaakt, maar madam had er geen haast mee Morgen herkansing
Slaapbabyquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:44 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een rust hier!!
Ik heb een slaapbaby bovenop me liggenVanochtend heb ik dr in ons bed gevoed en heeft ze daar 3 kwartier geslapen, maar ben er vanmiddag toch weer ingestonken
Ze heeft zo heerlijk brood zitten etenecht een feest om naar te kijken!
Klinkt super! Heel erg gezelligquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:15 schreef Kyara het volgende:
Ik denk eerder dat ze je een baan aanbieden als vaste fotograaf Belle
Zeker doen, je foto's zijn echt prachtig!
Ja die kinderboerderij is erg leuk. Het is een stadsboerderij met beestjes en een speeltuin maar ook met bijen en een vlinderdeel (nog niet geweest). Er wordt ook heel veel georganiseerd zoals oogstfeest en ze verkopen ook eieren en zelfgemaakte dingen. Echt zo leuk dat het hier praktisch om de hoek is
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:13 schreef Kyara het volgende:
Mijn dochter is boos op me. Ik heb het speculaasje dat ze van haar broer had gekregen afgepakt.
Ahquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:37 schreef L-E het volgende:
Omen, terugblikken ftw!
LB, je huis wordt volgens mij echt zooo tofBen zo benieuwd naar de foto's van als het helemaal af is!
Hier al een paar nachten een 8 op de schaal van LojFokwet he, ik had niet moeten delen dat hij 5 uur na elkaar sliep vorige week. My bad. Komt wel weer goed, het is een faaaaaaaaaaaaaaaaase
![]()
Dank voor het meedenken omtrent de verjaardag. Wij hebben een redelijk grote familie idd, dat maakt dat je een feestje moeilijk klein houdt zonder mensen teleur te stellen. We overwegen nu om van de zomer een tuinfeest te geven, en dan dubbel: omdat Sticker 1 is geworden, en omdat we vorig jaar zijn getrouwd (dat is nooit gevierd door alle toestanden). Dan is hij net weer even wat ouder, en dan is alle drukte lekker buiten, kan hij binnen gewoon zijn rust vinden. En wordt het toch gevierd, win-win!
Ja, ik heb vanaf zaterdag nog gecorrigeerde baby'squote:Op woensdag 22 januari 2014 19:24 schreef Fieder het volgende:
Kyara goed zeg die kniezit! En je beertjes Blijf je hier nog even hangen?
Kleine bijna-dreumes!!quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:29 schreef Omentielvo het volgende:
Net Riley op bed gelegd. En ik ben gewoon emo, omdat dit de laatste dag is dat ik haar als baby op bed legt.![]()
Nog even een foto
[ afbeelding ]
Dit is wel zónder kinderen he.. Sportief baantjes zwemmen om mijn eigen lijf weer een beetje in vorm te krijgen. (En ja, ik weet het, rond is ook een vorm, maar ietsjes minder bol zou wel mogen)quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:23 schreef Omentielvo het volgende:
Gaaf Shandaly dat dat voor je werk doet
Ik wil ook weer gaan zwemmen met Riley. Alleen moet ze een nieuwe badpak
Kyara idee berenpakjes![]()
Belle zeker proberen die foto's op te sturen. Ze zijn echt mooi
Fieder. Wat blijft hij toch kwakkelen.
Nee hoor... gewoon zoals het leven van een jonge moeder gaatquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:06 schreef vencodark het volgende:
Verder lees ik trouwens zelden bij.Ik onthoud toch zelden wie wat schrijft. Sorry, lijkt waarschijnlijk heel ongeïnteresseerd.
En net als je foto's zijn ook je verhalen over Nin zo mooi...quote:
Geïnspireerd door belle!quote:
Je weet dat E ook alleen nog maar zit hequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:41 schreef L-E het volgende:
Ik blijf me verbazen over het verschil tussen Sticker en de andere aprilkindjes. Het verbale herken ik, er wordt veel gekletst, hij heeft overal wel een mening over. Maar motorisch gezien? Hij kan zitten, that's it. En dat is niet erg, ik maak me niet druk, maar ik heb altijd mijn best gedaan hem niet te zien als 'het prematuurtje' en het frustreert dan wel als er zo duidelijk dingen zijn die anders lopen vanwege zijn prematuriteit, ofzo![]()
Omen, nog even
Herkenbaar, ik lees ook dingen die mijn januari kindje nog niet eens kanquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:41 schreef L-E het volgende:
Ik blijf me verbazen over het verschil tussen Sticker en de andere aprilkindjes. Het verbale herken ik, er wordt veel gekletst, hij heeft overal wel een mening over. Maar motorisch gezien? Hij kan zitten, that's it. En dat is niet erg, ik maak me niet druk, maar ik heb altijd mijn best gedaan hem niet te zien als 'het prematuurtje' en het frustreert dan wel als er zo duidelijk dingen zijn die anders lopen vanwege zijn prematuriteit, ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |