abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135713115
N.a.v. van de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_135713826
WAT EEN RUST HIER?! Wat is iedereen aan het doen? Werken ofzo :? :P

FR wat een popje! Ik heb zo de neiging om haar door het beeldscherm heen te knuffelen :D

Spark :*

En voorderest gewoon *O* omdat het kan!

En even een offtopic vraag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
pi_135714087
Ik zet wat dingen op mp en voor de rest hoop ik er ooit weer in te passen ;(
pi_135714107
We waren dit weekend in Berlijn en het ging hartstikke goed! Onderweg zijn we vaak gestopt om de benen te strekken, taartjes te eten of om naar een museum te gaan. Haar eerste moderne kunst museum en ze vond het overweldigend. Het mooiste vond ze een schilderij met grote blote tetten :9
In Berlijn heeft ze de hele dag in de draagzak gezeten en ik heb in het openbaar gevoed en verschoond (of naja, dat heeft mijn man gedaan). 's Avonds hadden we een oppas dus toen zijn we met z'n tweetjes uit eten gegaan. Ik was alleen zoooo moe! :') Maar we hebben wel gelachen en hand-in-hand gelopen. O+ Als klap op de vuurpijl kreeg ik van M. al drie nachten doorslapen! :o Ik had helemaal niet verwacht dat dat nu al zou zijn, maar wat scheelt dat zeg!

Nu even terug reageren, hoor..!
pi_135714118
Werken? Wat is dat? ;)

Fr, wow wat een lieve sac heb je daar. Daar knap ik al helemaal van op. :)

Sparkling, dat is even schrikken. Denk je alle maatregelen te nemen en dan dat! :o

Verder was ik even echt even klaar met alles. Maar nu alweer over. Ik had vannacht een kleuter die snotverkouden was aankom bed. Net tussen twee voedingen van mini flobo door. Denk je dat (8> het wel even overneemt. Maar nee hoor, al verging de wereld. Hij slaapt door. En toen bleek hij vanochtend ook nog de autosleutels te hebben in zijn jas. Hij was al aan het werk.... :')

Maar vanaf nu is het weer klaar. Zo even middagdutje doen. Heb,ik wel verdiend
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_135714217
Spirit, te kleine kleding bewaar ik ook in de hoop er weer in te passen :@

Limone, klink goed! Hadden jullie een bekende oppas daar?

Flowerbox, waarom heb je je man dan niet wakker gemaakt? Ik geef mijn man regelmatig een zetje als hij wakker moet worden. Bijvoorbeeld om baby nr 2 uit bed te vissen.
pi_135714340
Bubs, wat rot dat hij zoveel pijn doet joh! Daar heb ik dan weer geen ervaring mee :+

Angela, wat Kyara zegt dus. ;) En was jij dat die twijfelde over de Mirena? Hij is veiliger dan de pil he! Maar laat hem na het plaatsen wel even controleren na 6 weken ;)

Limone, wat heerlijk en wat stoer dat jullie dat aandurven. Ik ben zelfs nog nooit een dag weg geweest met E., als we haar eens meenemen naar Ikea ofzo dan krijst ze de hele boel bij elkaar :@

Spirit, lastig probleem. Denk je er snel weer in te passen? Ik zou kijken of verkopen lukt en anders toch maar in zo'n container.

Flowerbox, je moet mannen soms gewoon even uit bed dirigeren joh :D
E.
pi_135714391
Even in een spoiler hoor, vanwege de herleidbaarheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 17% gewijzigd door Limone op 20-01-2014 16:06:06 ]
pi_135714407
Het is mij afgelopen weekend 2 keer gelukt om in slaap te vallen terwijl E. keihard lag te krijsen :o Mijn man was helemaal verbaasd maar heeft me lekker laten liggen en is met E. naar beneden gegaan om haar te kalmeren O+
Ik snap werkelijk niet hoe dat kan, in 8 maanden is mij dat nog nooit overkomen. Normaal schrik ik altijd meteen wakker van haar huiltje.
E.
pi_135714650
Nah, ik heb nog 2 vuilniszakken vol in de berging waar ik ooit weer in hoop te passen. Maar ken je dat, dat als je moeder bent, je ineens vindt dat bepaalde kleren gewoon niet meer kunnen? :@ Nou, daar heb ik dus een sloot van en van een aantal miskopen die ik amper heb gedragen.
Sarcasme. Herken het.
pi_135714654
Ohh limone, dat is dan wel heel lekker hoor!
E.
pi_135714666
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:51 schreef .Sparkling. het volgende:
Het is mij afgelopen weekend 2 keer gelukt om in slaap te vallen terwijl E. keihard lag te krijsen :o Mijn man was helemaal verbaasd maar heeft me lekker laten liggen en is met E. naar beneden gegaan om haar te kalmeren O+
Ik snap werkelijk niet hoe dat kan, in 8 maanden is mij dat nog nooit overkomen. Normaal schrik ik altijd meteen wakker van haar huiltje.
Ha, dan weet je dat je echt ECHT ECHT EEECCCHHTT heel moe bent :P
Sarcasme. Herken het.
pi_135714695
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:58 schreef Spirit82 het volgende:
Nah, ik heb nog 2 vuilniszakken vol in de berging waar ik ooit weer in hoop te passen. Maar ken je dat, dat als je moeder bent, je ineens vindt dat bepaalde kleren gewoon niet meer kunnen? :@ Nou, daar heb ik dus een sloot van en van een aantal miskopen die ik amper heb gedragen.
JA :D Ik dacht al dat ik gek was!
E.
pi_135714715
Ik vond het ook spannend, Spark! Maar misschien is dat wel het voordeel van een plakbaby: je kan haar bijna overal mee naartoe nemen, zolang ze maar kan plakken (in de draagzak). Maar dat is nu, wie weet hoe het over een week is. :P
pi_135714756
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:58 schreef Spirit82 het volgende:
Je kan ze bij de H&M inleveren voor 15% korting - geloof ik-, kan je gelijk een nieuwe MILF-outfit scoren ;)
pi_135714810
Klinkt goed Limone!
ik dacht even dat jullie een of andere onbekende oppas in een hotel hadden geregeld of zo :o

Inleveren bij de H&M is wel een goede. Maar daar lever ik de kleding in die echt niet meer kan. Daar mag je namelijk ook kapotte kleding en zo inleveren.
pi_135714855
Haha, sparkling en Kyara, dat is ook zo maar dan is (8> echt zoooo chagi dat ik soms denk, laat maar. Maar vanavond maar even weer de taken 'herverdelen' voor vannacht. Hij de twee oudsten, ik de jongste ;)

SPOILER
pi_135714902
Ik wil ook geen spiraal. Hier ook de cerazette inderdaad.
pi_135714921
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:03 schreef Kyara het volgende:
Klinkt goed Limone!
ik dacht even dat jullie een of andere onbekende oppas in een hotel hadden geregeld of zo :o

Inleveren bij de H&M is wel een goede. Maar daar lever ik de kleding in die echt niet meer kan. Daar mag je namelijk ook kapotte kleding en zo inleveren.
Oh nee! Dat kan ik nog net niet aan, hoor :D ;)
pi_135715479
Voor 15% vind ik dat echt zonde van mijn kleren -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_135715589
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:06 schreef Kyara het volgende:
Ik wil ook geen spiraal. Hier ook de cerazette inderdaad.
Moest jij het ook zelf voor schieten? Ik vond het maar raar, eerst betalen en dan weer declaren bij de verzekering.
pi_135715679
Ja, voorschieten inderdaad. Ik vind het vooral irritant dat ik steeds maar voor 3 maanden meekrijgen. Die vliegen voorbij.

Spirit, dan zou ik ze op MP zetten. Of via zo'n verkoop fb groep?
pi_135715736
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:48 schreef .Sparkling. het volgende:
Angela, wat Kyara zegt dus. ;) En was jij dat die twijfelde over de Mirena? Hij is veiliger dan de pil he! Maar laat hem na het plaatsen wel even controleren na 6 weken ;)
Ja dat was ik! Ik las net ook nog over de cezarette en dat is ook nog een optie...dus moet nog even goed nadenken wat ik wil.

Oh en ik hoop ook ooit weer in mijn oude kleding te passen... :')

En ik wou nog wat zeggen maar dat weet ik even niet meer }:|
pi_135715956
Spirit ... of hier op Fok! in V&A zetten? Of ruilen met vriendinnen? Of inleveren bij een tweedehands kledingwinkel/webshop? Vintykids doet nu bijvoorbeeld ook Vintywomen (oid).
pi_135716382
Ik was aan de cerazette begonnen, maar werd daar vrijwel meteen zo slechthumeurd en labiel van dat ik er op aandringen van ML mee gestopt ben nadat ik één van onze katten bijna een mep met de stofzuiger had gegeven (m'n katten zijn normaliter kind 2 en 3 hier O+). Maar goed ook... Wil nieten weten hoeveel slechter ik me nu had gevoeld.

Spark, wow! Duidelijk écht moe.

Kleren die niet meer passen gaan hier in de bak voor Humana of zoiets. Maar kan dat echt bij H&M?
Home is where the O+ is...
  maandag 20 januari 2014 @ 13:48:34 #26
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_135716570
Spirit, ik heb al mijn nog goede-maar-draag-ik-niet-meer-kleding gratis aangeboden op weggeef faceboekgroep van mijn woonplaats.

Mensen kunnen dan reageren, en je geeft weg aan de eerste die reageert of dmv loting. Heb al een aantal mensen die niets of weinig te besteden hebben toch blij kunnen maken met mijn spullen. Werkt ook goed met alle andere spullen die ik kwijt wil trouwens (tv, printer, oud pak van vriend).
pi_135716677
Ik doe m'n oude kleding in de kledingcontainer... Maar waar het dan heen gaat, geen idee... In ieder geval niet op de vuilnisbelt. Heb ook wel eens een lading op marktplaats gezet, gratis af te halen.
Pas trouwens nog steeds m'n oude kleding niet, alleen m'n bh's ;) :(
pi_135716881
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:43 schreef Cwen het volgende:
Kleren die niet meer passen gaan hier in de bak voor Humana of zoiets. Maar kan dat echt bij H&M?
Ja, plastictas vol, bij de kassa krijg je dan een kortingsbon en dan kun je de zak daar achterlaten :Y
pi_135716898
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:51 schreef Loj het volgende:
Ik doe m'n oude kleding in de kledingcontainer... Maar waar het dan heen gaat, geen idee... In ieder geval niet op de vuilnisbelt. Heb ook wel eens een lading op marktplaats gezet, gratis af te halen.
Pas trouwens nog steeds m'n oude kleding niet, alleen m'n bh's
Bh's pas ik dan weer niet mer...
pi_135716980
c&a doet dat ook volgens mij.
merkloze kleding dump ik idd in een kledingbak oid maar ik heb ook echt dure kleding die ik niet meer pas. En ik vrees ook nooit meer ga passen, Na ean had het nog wel gekund maar mijn buik is nu echt lelijk en slap.

Ik heb nieuwe tommy Hilfiger laarzen op mp gezet, Ik heb grote voeten en koop weleens schoenen die net niet passen. Krijg ik een bod 4euro dat doe ik dus echt niet he, Dan geef ik ze liever weg.
pi_135716984
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 08:19 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Limone, wat een mooi beertje! O+ (Jij had ook gerekend op een iets strengere winter? ;) )
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:29 schreef Kyara het volgende:
Oooh Limone O+ O+ O+
ik heb een zwak voor berenpakkindjes O+
Jaaaaaaaa, berenpakjes! O+ M. heeft mazzel dat ze in de herfst is geboren, anders had ze het wel heel warm gehad in de zomer ;)

Ik word een beetje bang van jullie haar-verhalen.. ;( Ik heb van mijzelf erg dik haar, dus een beetje uitdunnen kan geen kwaad. Wanneer begint dat uitvallen eigenlijk? Er gebeurt nu niet zo veel namelijk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:40 schreef Suikertante het volgende:
Limone O+ Manduca O+ M O+ Ik wil haar echt opeten, als ik er nog een maak wil ik er wel zo een! En zo'n ontspannen vrolijk gezicht voor zo'n kleintje!
O+ Nou dat! Opeten wil ik haar ook vaak! En ik moet soms ook een beetje huilen van hoe leuk ze is. En ze wordt nog leuker? Ik vind haar nu al zo veel leuker dan toen ze geboren was (en toen vond ik haar al zo leuk)!
Lekker knuffelen met zo’n grote baby! Knuffelt hij dan ook terug?

Wat goed dat ze losstaat, Omen! Die devote blik! O+

Toch wel lekker hè Cwen, zonder baby? Ik ben ook al een keer twee uur naar de kroeg geweest! :D

Wat een helder ding, skip! En wat past ze lekker in de MC, flink gegroeid of niet?

Ooooooooooooooh Kyara! Die uitnodigingsfoto's! En die verjaardagsfoto's O+ O+ O+!

Jeetje Juud--, dat moet wel een avond zijn geweest als jullie pas om 02:00u sliepen! ;)

Oh ik mis GotC en XM ook. Ik hoop dat alles goed gaat! :*

Shandaly, wat een lief langpootje! En wat knap!

En dat lieve rokjeskontje van Danic! O+

Ach Mabawa, mijn M. had dat 2 weken geleden ook. Waarschijnlijk past hij over twee dagen geen enkel kleertje maat 56 meer. :') En wat dapper dat je gaat rijden. Ik durf niet zo goed te rijden met M. Slaat nergens op natuurlijk, maar ik moet binnenkort echt gaan oefenen.

Wat heeft SAC mooie ogen!

Aii Spark, door het oog van de naald dus. :* Heftig hoor.

Nou dat was het, ik weet niet of ik dat gat ga vullen dat ontstaat als Omen weg is, hoor!

[ Bericht 1% gewijzigd door Limone op 20-01-2014 14:21:12 ]
pi_135717062
Wow, monsterpost! _O_

Haaruitval begon hier met een maand of 3 geloof ik. En het ging hier door tot 9 maanden dacht ik.
Nu is het in elk geval weer normaal....
pi_135717145
Haaruitval is hier ook begonnen wel minder dan bij Ean. Ik hoop nog een beetje haar over te houden.

Limone dat klinkt als erg geslaagd.
Ik heb ook 2 dikke winterpakjes en nog 2 skipakjes van ean liggen maar echt koud is het nog niet.

Sac heeft mijn ogen O+ Ik hoop voor haar dat die van haar wel zo groot blijven.
pi_135717178
Oii! beetje een overkill aan hartjes.. O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
pi_135717255
Ter geruststelling: hier met 4,5 maand nog geen uitval gespot! *klopt af*
pi_135717347
Zo limone, je post _O_

Hier ook geen overdreven haaruitval gehad. Wel meer dan ik gewend ben maar geen kale plekken. Wel een bos stro waar je u tegen zegt terug gekregen, dat wel. En nu na 8 maanden is het nog steeds een vogelnest :')
E.
pi_135717839
Haaruitval hier van maand 4 tot 6 ofzo. Daarna ging het weer groeien.

Ik had therapie vandaag Spirit, hou dat toch eens bij! :( En mijn baby dronk weer niet uit de fles. Hij viel aan op mijn borsten toen hij me zag, echt bizar :')

Te kleine kleding doe ik weg in de zak van Max.
pi_135718197
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:22 schreef L-E het volgende:
Haaruitval hier van maand 4 tot 6 ofzo. Daarna ging het weer groeien.

Ik had therapie vandaag Spirit, hou dat toch eens bij! :( En mijn baby dronk weer niet uit de fles. Hij viel aan op mijn borsten toen hij me zag, echt bizar :')

Te kleine kleding doe ik weg in de zak van Max.
Oja sorry, ik zal het direct even noteren op het weekplanner :+ Werkt het al? Ben je weer normaal?

Mijn baby valt ook nog steeds aan op mijn borsten, maar dat is omdat je er blijkbaar heel goed waa-waa-waa op kan doen. Dat werkt beter blijkbaar dan met je hand :') (ok visualiseer hier dan even een baby bij die met open mond heel hard waaaaa-roepend met haar hoofd op mijn borst af duikt om dat indianengeluidje na te bootsen). :') Das mijn kind O+
Sarcasme. Herken het.
pi_135718222
Oja, en ik woon dus in een stad waar het blijkbaar normaal is voor bepaalde bevolkingsgroepen om die containers te plunderen en leeg te vissen :@ Vandaar mijn aversie tegen de humanabak. Ik heb 2 merkshirts op marktplaats gezet. Eens zien of daar iets van reactie op komt, anders kan ik het alsnog weggeven via zo'n pagina.
Sarcasme. Herken het.
pi_135718332
Oja 2 over haaruitval: ik sprak hier laatst een collega over en die zei dat je dat tijdens de overgang ook gaat krijgen :'(
Sarcasme. Herken het.
pi_135718830
Haha Spirit, dat is echt PRECIES wat Sticker doet! Is het gewoon babygedrag en heeft het niets met mijn borsten te maken? :D

Ik ben bijna weer normaal ja! *O*

Serieus, therapie gaat goed. Supergoed O+ Ik kan iedereen emdr aanraden. Bij dezen dus, ga dat doen menschen! :+
pi_135719220
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:48 schreef L-E het volgende:
Haha Spirit, dat is echt PRECIES wat Sticker doet! Is het gewoon babygedrag en heeft het niets met mijn borsten te maken? :D

Ik ben bijna weer normaal ja! *O*

Serieus, therapie gaat goed. Supergoed O+ Ik kan iedereen emdr aanraden. Bij dezen dus, ga dat doen menschen! :+
Dat meen je :D Te grappig O+

Fijn te horen dat het zo goed gaat!!
Sarcasme. Herken het.
pi_135720147
Spark :* Wow, wat heavy allemaal!

Haaruitval was hier vanaf 3 maanden tot 8 maanden zoiets. Het ging ook al wel meteen weer groeien vanaf 3 maanden trouwens. Er zijn ook vrouwen die er helemaal geen last van hebben! Suiker volgens mij toch ook niet?

Limone, wat heerlijk! Doe mij ook zo'n zus O+

Kleding sorteer ik zelf van te voren, dingen met supergave stofjes doe ik in een bak om truitjes/jurkjes/broekjes/shirtjes voor Nin van te maken, nog goed bruikbare dingen die te klein zijn voor mij gaan naar m'n moeder en/of zusje, kleding die te groot is gaat naar de kringloop. Kapotte en versleten dingen in zo'n textielbak, ter recycling, om verhuiskleden van te maken of zo.
Ik ben sinds de bevalling ca. 20kg afgevallen ten opzichte van voor m'n zwangerschap, dus bij mij zijn de kleren voornamelijk te groot geworden.
pi_135720433
Mijn baby heeft kapotte billen :'(. Toch al tandjestijd?

Ze ligt nu met de kachel hoog in haar blote kont in de box :D
pi_135720494
Cwen!! Maizena *O*
Sarcasme. Herken het.
pi_135720615
Jup, heb 't al klaar staan :D
pi_135720691
Ja, Belle, maar ik mis haar soms echt hartverscheurend.

Wat goed dat je zo veel kwijt bent! Heb je er nog iets speciaals voor gedaan?

Ik bewaar ook mooie stofjes om dingen van te maken. De rest gooi ik in de textielbak. Volgens mij worden die hier ook leeggeroofd, maar dan hoop ik maar dat ze alsnog goed terecht komen. Als je zoveel moeite doet voor zakken oude kleren, dan gaat het vast ook niet al te florissant met je - denk ik dan.

Overigens heb ik in Berlijn bij de Humana superstore een gebreide hipster trui voor M en eentje voor mij gekocht. O+
pi_135720816
Ik las hier dat de bakken ook leeggehaald werden en al die zakken werden naar 1 huis gebracht. en van daaruit verkocht. Een zak kleding levert best nog wat op aan grondstoffen ofzo. Helaas zijn het dus niet de hulpbehoevende die ze leeghalen.

belle wauw 20kilo allemaal door borstvoeding?
  maandag 20 januari 2014 @ 15:44:26 #49
381212 Gulara
From the future
pi_135721079
Hier deed de maizena niks trouwens. (Echt deceptie van de eeuw -O- )
Bepanthen daarentegen wel.
pi_135721801
Ow dat van h&m wist ik niet, handig om te weten als ik dingen weg doe :)

Cerazette?? Echt nog nooit van gehoord :@ zal straks eens googlen
Als de volgende bevalling een kz gaat worden laat ik me gelijk steriliseren,
Als het een gewone bevalling gaat worden weet ik het nog niet, maar ga in ieder geval nooit meer aan de hormonen :N
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')