SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Limone op 20-01-2014 16:06:06 ]
Ha, dan weet je dat je echt ECHT ECHT EEECCCHHTT heel moe bentquote:Op maandag 20 januari 2014 12:51 schreef .Sparkling. het volgende:
Het is mij afgelopen weekend 2 keer gelukt om in slaap te vallen terwijl E. keihard lag te krijsenMijn man was helemaal verbaasd maar heeft me lekker laten liggen en is met E. naar beneden gegaan om haar te kalmeren
![]()
Ik snap werkelijk niet hoe dat kan, in 8 maanden is mij dat nog nooit overkomen. Normaal schrik ik altijd meteen wakker van haar huiltje.
JAquote:Op maandag 20 januari 2014 12:58 schreef Spirit82 het volgende:
Nah, ik heb nog 2 vuilniszakken vol in de berging waar ik ooit weer in hoop te passen. Maar ken je dat, dat als je moeder bent, je ineens vindt dat bepaalde kleren gewoon niet meer kunnen?Nou, daar heb ik dus een sloot van en van een aantal miskopen die ik amper heb gedragen.
Je kan ze bij de H&M inleveren voor 15% korting - geloof ik-, kan je gelijk een nieuwe MILF-outfit scorenquote:Op maandag 20 januari 2014 12:58 schreef Spirit82 het volgende:
Nah, ik heb nog 2 vuilniszakken vol in de berging waar ik ooit weer in hoop te passen. Maar ken je dat, dat als je moeder bent, je ineens vindt dat bepaalde kleren gewoon niet meer kunnen?Nou, daar heb ik dus een sloot van en van een aantal miskopen die ik amper heb gedragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
Oh nee! Dat kan ik nog net niet aan, hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 13:03 schreef Kyara het volgende:
Klinkt goed Limone!
ik dacht even dat jullie een of andere onbekende oppas in een hotel hadden geregeld of zo
Inleveren bij de H&M is wel een goede. Maar daar lever ik de kleding in die echt niet meer kan. Daar mag je namelijk ook kapotte kleding en zo inleveren.
Moest jij het ook zelf voor schieten? Ik vond het maar raar, eerst betalen en dan weer declaren bij de verzekering.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:06 schreef Kyara het volgende:
Ik wil ook geen spiraal. Hier ook de cerazette inderdaad.
Ja dat was ik! Ik las net ook nog over de cezarette en dat is ook nog een optie...dus moet nog even goed nadenken wat ik wil.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:48 schreef .Sparkling. het volgende:
Angela, wat Kyara zegt dus.En was jij dat die twijfelde over de Mirena? Hij is veiliger dan de pil he! Maar laat hem na het plaatsen wel even controleren na 6 weken
![]()
Ja, plastictas vol, bij de kassa krijg je dan een kortingsbon en dan kun je de zak daar achterlatenquote:Op maandag 20 januari 2014 13:43 schreef Cwen het volgende:
Kleren die niet meer passen gaan hier in de bak voor Humana of zoiets. Maar kan dat echt bij H&M?
Bh's pas ik dan weer niet mer...quote:Op maandag 20 januari 2014 13:51 schreef Loj het volgende:
Ik doe m'n oude kleding in de kledingcontainer... Maar waar het dan heen gaat, geen idee... In ieder geval niet op de vuilnisbelt. Heb ook wel eens een lading op marktplaats gezet, gratis af te halen.
Pas trouwens nog steeds m'n oude kleding niet, alleen m'n bh's
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:19 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Limone, wat een mooi beertje!(Jij had ook gerekend op een iets strengere winter?
)
Jaaaaaaaa, berenpakjes!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:29 schreef Kyara het volgende:
Oooh Limone![]()
![]()
ik heb een zwak voor berenpakkindjes
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:40 schreef Suikertante het volgende:
LimoneManduca
M
Ik wil haar echt opeten, als ik er nog een maak wil ik er wel zo een! En zo'n ontspannen vrolijk gezicht voor zo'n kleintje!
Oja sorry, ik zal het direct even noteren op het weekplannerquote:Op maandag 20 januari 2014 14:22 schreef L-E het volgende:
Haaruitval hier van maand 4 tot 6 ofzo. Daarna ging het weer groeien.
Ik had therapie vandaag Spirit, hou dat toch eens bij!En mijn baby dronk weer niet uit de fles. Hij viel aan op mijn borsten toen hij me zag, echt bizar
Te kleine kleding doe ik weg in de zak van Max.
Dat meen jequote:Op maandag 20 januari 2014 14:48 schreef L-E het volgende:
Haha Spirit, dat is echt PRECIES wat Sticker doet! Is het gewoon babygedrag en heeft het niets met mijn borsten te maken?
Ik ben bijna weer normaal ja!
Serieus, therapie gaat goed. SupergoedIk kan iedereen emdr aanraden. Bij dezen dus, ga dat doen menschen!
Oh zou dat het zijn? Ik laat altijd bepanthen intrekken, smeer dan dik zinkzalf en strooi dat kwistig met maizena int rond!quote:Op maandag 20 januari 2014 15:44 schreef Gulara het volgende:
Hier deed de maizena niks trouwens. (Echt deceptie van de eeuw)
Bepanthen daarentegen wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag momenteel niksquote:Op maandag 20 januari 2014 19:54 schreef ferrari_rood het volgende:
xm heeft gisteren nog gepost in het dummies voor ouders topic.
fijn te lezen dat alles goed gaat gotc. spierballen aan het kweken dus.
Hier komt Sac ook steeds sneller ik wilde echt tot minimaal 5mnd wachten met bijvoeding maar ik vrees dat we ernstig in de knoei gaan komen met de maximale hoeveelheid die ze mag.
rust nemen? waar heb je last van?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik mag momenteel niksHet is dat ik T. moet tillen, maar anders moest ik volledig rust nemen
/mietje
Ja datzelfde ben ik ook bang voor. Hij zit nu aan 5x 180/6, de max dus. Geloof niet dat we het tot 6 mnd kunnen rekken
Kan m'n armen niet boven horizontaal krijgen en kan niet op m'n zij liggen door de pijn in armen en schouders. En m'n nek is een blok beton.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:59 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
rust nemen? waar heb je last van?
spark poeh nog even in spanning dus
sull jeetje kunnen ze niet luisteren daar?
Yup en yupquote:Op maandag 20 januari 2014 20:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Komt dat allemaal door het tillen van T? Ben je al bij de fysio geweest?
Ik paste alles gelijk weer alleen zijn bijna al mijn bh's nu te groot.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:51 schreef Loj het volgende:
Pas trouwens nog steeds m'n oude kleding niet, alleen m'n bh's![]()
Dit heb ik dus ook, maar dan in rug en polsen! Jij hebt helemaal rust opgelegd gekregen? Ik nog niet, maar dat gaat nog wel komenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:52 schreef GotC het volgende:
Oh en m'n bovenarmen+schouders zijn overbelast door het dragen van T.
Vandaag 3 spuitluiersquote:Op maandag 20 januari 2014 14:00 schreef Limone het volgende:
Ach Mabawa, mijn M. had dat 2 weken geleden ook. Waarschijnlijk past hij over twee dagen geen enkel kleertje maat 56 meer.En wat dapper dat je gaat rijden. Ik durf niet zo goed te rijden met M. Slaat nergens op natuurlijk, maar ik moet binnenkort echt gaan oefenen.
De werking van de spiraal. Het houdt geen bevruchting tegen, maar een innesteling. In feite is een spiraal dus een heeeel vroeg abortusmiddelquote:Op maandag 20 januari 2014 21:26 schreef Limone het volgende:
huh? Wat is er onethisch aan een koperspiraal?
ooooooh! Ik dacht tenminste aan koper dat door middel van slavernij verkregen was..quote:Op maandag 20 januari 2014 21:29 schreef Shandaly het volgende:
[..]
De werking van de spiraal. Het houdt geen bevruchting tegen, maar een innesteling. In feite is een spiraal dus een heeeel vroeg abortusmiddel
(toch?)
Bij een koperspiraal werkt dat anders, dacht ik.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:29 schreef Shandaly het volgende:
[..]
De werking van de spiraal. Het houdt geen bevruchting tegen, maar een innesteling. In feite is een spiraal dus een heeeel vroeg abortusmiddel
(toch?)
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:37 schreef Limone het volgende:
[..]
ooooooh! Ik dacht tenminste aan koper dat door middel van slavernij verkregen was..
Al die kleine slavenhandjes die het koper om onze spiraaltjes smeltenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:37 schreef Limone het volgende:
[..]
ooooooh! Ik dacht tenminste aan koper dat door middel van slavernij verkregen was..
+1!quote:Op maandag 20 januari 2014 21:39 schreef Mabawa. het volgende:
[..]![]()
![]()
Ahh Riley!
Shandaly 8 maanden is super joh! Kijk die mooie grote meid en dat op jouw melk!
Ik heb het even nagelezen, en ik lees overal dat een spiraal een bevruchting gewoon tegen houdt.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:29 schreef Shandaly het volgende:
[..]
(toch?)
Voor mij is het een soort klok & klepel verhaal, heb me zelf nog niet serieus ingelezen. Ik heb wel een tijdje terug dit topic: Anticonceptie na zwangerschap eens nagelezen. Het is een oudje, maar blijft actueel natuurlijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb het even nagelezen, en ik lees overal dat een spiraal een bevruchting gewoon tegen houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |