zeker s'avondsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dacht het niet: het wordt minder kapot getrapt, maar is nog steeds schaatsbaan.

Via Feyenoord wel, bij Viagogo kun je al met de cc bestellen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alleen legioenpashouders toch? CC volgende week pas dacht ik

Oh, in 2011/2012 nog verkozen als beste..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]

Lange tijd toch als erg goed beoordeeld. 2011/2012 nog beste veld van de eredivisie. Laatste tijd is het inderdaad weer iets minder.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]

65.000 lijkt mij ook te veel. Dat krijg je misschien een keer vol in topwedstrijden, maar anders wordt dat bijzonder lastig. Zeker als de ticketprijzen maar blijven stijgen, wat helemaal reëel is na een renovatie/nieuwbouwproject. In zulke economische tijden is dat niet te betalen voor zo'n grote menigte.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat 55.000 genoeg is. Ik ben geen seizoenskaarthouder en kan toch voor elke wedstrijd aan kaartjes komen. Toont volgens mij wel aan dat de huidige grootte ook al redelijk voldoet qua aanvragen.

Ik meende me er nog iets over te herinneren in combi met Vertonghen...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Oh, in 2011/2012 nog verkozen als beste..
Vond het veld bij ons trouwens ook niet best in het begin van dit seizoen.
Maar dat kwam volgens mij door het overdadige sproeien. Stond die installatie nog gewoon aan terwijl het regende
quote:Aantal jaar geleden werden we tweede of derde omdat die kneus van Vertonghen zo kinderachtig was om ons veld een 1 te hebben

If soquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik meende me er nog iets over te herinneren in combi met Vertonghen...
[..]

quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]

Dit seizoen liet het veld toch los in het begin van het seizoen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:42 schreef Dven het volgende:
Blijft overigens staan dat er dan in de Arena nog steeds een goed veld zou liggen.

Oh, ja, kloptquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]

Begin dit jaar was het inderdaad erbarmelijk. Frons was er dan ook niet bepaald content mee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dit seizoen liet het veld toch los in het begin van het seizoen?

Overdag valt het allemaal wel mee maar s'avonds gewoon een groot drama, dat is toch wel een verschil met De Kuipquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:42 schreef Dven het volgende:
Blijft overigens staan dat er dan in de Arena nog steeds een goed veld zou liggen.

Hahaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]

Heeft er denk ik mee te maken dat de Arena naturlijk een stuk meer vocht vasthoudt. Valt zeker nog aan te werken. Volgens mij had het slechte veld begin dit seizoen vooral als oorzaak dat de mat net was vervangen en het toen extreem heet was in NL. Doet het allemaal geen goed.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Overdag valt het allemaal wel mee maar s'avonds gewoon een groot drama, dat is toch wel een verschil met De Kuip

nee, is gewoon een kutveldquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Heeft er denk ik mee te maken dat de Arena naturlijk een stuk meer vocht vasthoudt. Valt zeker nog aan te werken. Volgens mij had het slechte veld begin dit seizoen vooral als oorzaak dat de mat net was vervangen en het toen extreem heet was in NL. Doet het allemaal geen goed.

Ik ben overtuigd!!!!!!!1! xDquote:

Genaaid door je eigen medesupporterquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Je betaalt bij Viagogo gewoon 45 euro (incl. BTW) voor een plek op Y3 met de Klassiekert.

Zie er anders heel veel op staan voor 35,75. Of komen daar dan nog 10 euro kosten bij?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Je betaalt bij Viagogo gewoon 45 euro (incl. BTW) voor een plek op Y3 met de Klassiekert.

10 euro BTW en 'service'.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zie er anders heel veel op staan voor 35,75. Of komen daar dan nog 10 euro kosten bij?

Is dat zo? Dacht dat je daar alleen je SCC kon verhuren voor een wedstrijdje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Zijn ook gewoon ticket handelaren. Niet alleen supporters.

Clubcard ook natuurlijk. Slimme handelaren kopen gewoon kaarten op en verkopen dat via viagogo met winst.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Is dat zo? Dacht dat je daar alleen je SCC kon verhuren voor een wedstrijdje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |