Ik zie geen pics in de OP, en dat een lelijk wijf je knap vind zegt niksquote:
Waar wil je pics van? Van mij? HOMMO! Of van dat wijf? No probquote:Op maandag 20 januari 2014 10:05 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Ik zie geen pics in de OP, en dat een lelijk wijf je knap vind zegt niks
Ja... gewoon doen en dan probleem met rubber en mevrouw die toevallig d'r pil is vergeten... Te hoog risico dude... En TS heeft andere chickies....quote:Op maandag 20 januari 2014 10:05 schreef dragon4ce het volgende:
Gewoon doen en daarna dumpen.
Nu exporteer je je "kwaliteitssperma" ook naar een kleenex
Moet je klappen ofzoquote:Op maandag 20 januari 2014 10:05 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Waar wil je pics van? Van mij? HOMMO!
Geef maarquote:Of van dat wijf? No prob
In de OPquote:Op maandag 20 januari 2014 10:06 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Moet je klappen ofzo
[..]
Geef maar
Zo maar mensen herkenbaar posten is dus niet de bedoeling.quote:
Ja, maar die rechter was er dus niet bij...quote:Op maandag 20 januari 2014 10:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
En heb je foto gezien, je zou die rechter moeten nemen. Die is wat knapper dan de linker. Wel allebei blond, een pluspunt
verdomme. net te laat. foto is weg.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:20 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ja, maar die rechter was er dus niet bij...
Als dat voor jou onder een natte droom valt zegt dat veel over jouquote:Op maandag 20 januari 2014 10:19 schreef DroogDok het volgende:
Klinkt alsof TS een natte droom heeft gehad.
Dan probeer je die via haar te pakken krijgenquote:Op maandag 20 januari 2014 10:20 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ja, maar die rechter was er dus niet bij...
Zit ongeveer 1.100km van mij vandaan... Niet echt praktischquote:Op maandag 20 januari 2014 10:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan probeer je die via haar te pakken krijgen
link van je 5/10?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:24 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Zit ongeveer 1.100km van mij vandaan... Niet echt praktisch
Of ik niet naar een optreden wilde gaan. Je weet niet wat mijn antwoord was, er is dus niks tegenstrijdigs aan. En heb idd Rappers met een hoofdletter geschreven ter verduidelijking... poeh poeh... Nu terug je groene boekje uitpluizen!quote:Op maandag 20 januari 2014 10:23 schreef A-mineur het volgende:
Je 1e zin is zo tegenstrijdig, je krijgt een SMS om niet naar een paar rappers te gaan. Tevens schrijf je rappers met een hoofdletter R, wat de toon al zet wat voor pauper je bent.
Je antwoord is vrij duidelijk want je bent gegaan volgens je eigen verhaaltje terwijl de dames jou verzochten niet te gaan zoals blijkt uit de 1e zin.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:26 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Of ik niet naar een optreden wilde gaan. Je weet niet wat mijn antwoord was, er is dus niks tegenstrijdigs aan. En heb idd Rappers met een hoofdletter geschreven ter verduidelijking... poeh poeh... Nu terug je groene boekje uitpluizen!
TS heeft andere chickies maar is wel genoodzaakt zijn vrijdagavond/nacht door te brengen met een 5quote:Op maandag 20 januari 2014 10:06 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ja... gewoon doen en dan probleem met rubber en mevrouw die toevallig d'r pil is vergeten... Te hoog risico dude... En TS heeft andere chickies....
Het groene boekjequote:Op maandag 20 januari 2014 10:26 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Of ik niet naar een optreden wilde gaan. Je weet niet wat mijn antwoord was, er is dus niks tegenstrijdigs aan. En heb idd Rappers met een hoofdletter geschreven ter verduidelijking... poeh poeh... Nu terug je groene boekje uitpluizen!
Zoals gezegd als vrienden en volgens mij is het niet echt bevordelijk als je dat soort dingen met een van je FWB gaat doen... Beetje relatie gevoel enzo.. Maar misschien dat jij dat niet snapt... Dat kan natuurlijk...quote:Op maandag 20 januari 2014 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
TS heeft andere chickies maar is wel genoodzaakt zijn vrijdagavond/nacht door te brengen met een 5
Waarom uberhaupt contact met een 5?
quote:Op maandag 20 januari 2014 10:28 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Het groene boekje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
معا لمحاربة لمرشد الثورة، معمر القذافيquote:
Ach sociale cirkel uitbreiden kan nooit kwaad....quote:Op maandag 20 januari 2014 10:31 schreef Aiciu het volgende:
Je niet te goed voelen voor een 5
Dat over betasten en als een baas niet reageren mag ik wel![]()
Welkom in de klaagbaakquote:Op maandag 20 januari 2014 10:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een nikszeggend topic dit. Vraag me af wat de bedoeling ervan is en wat wij ermee moeten?
Valt er iets via haar te halen? Dan doen.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:36 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ach sociale cirkel uitbreiden kan nooit kwaad....
Ik hoorde haar eierstokken inderdaad duidelijk Vivaldi - Spring from the four seasons en Johann Pachelbel - Canon in D spelenquote:Op maandag 20 januari 2014 10:40 schreef Barachem het volgende:
Ach, ze heeft alleen maar last van klapperende eierstokjes, TS.
Doe haar een plezier, trouw met haar en schenk haar kinderen.![]()
![]()
Uhu, probeer het maar te kaatsen naar mijquote:Op maandag 20 januari 2014 10:29 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Zoals gezegd als vrienden en volgens mij is het niet echt bevordelijk als je dat soort dingen met een van je FWB gaat doen... Beetje relatie gevoel enzo.. Maar misschien dat jij dat niet snapt... Dat kan natuurlijk...
Goede comeback!quote:Op maandag 20 januari 2014 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uhu, probeer het maar te kaatsen naar mij
Dit ookquote:
Thanks! Toch een beetje frustratie van jouw kant te bespeurenquote:Op maandag 20 januari 2014 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit ook
Veel plezier met je 5 man, hoop dat je ooit hoger kan scoren
Frustratie? waar over?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:54 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Thanks! Komt toch een beetje frustratie van jouw kant te bespeurenJammer! Dacht dat je wel beter zou kunnen...
Kappen met reageren danquote:Op maandag 20 januari 2014 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Frustratie? waar over?boeit mij het dat je niet hoger kan krijgen joh... ieder zijn ding.
Waarom? ik heb de tijd wel. Vind het wel mooi hoe je jezelf in allerlei bochten wringt om maar niet te reageren op waarom je zo diept zinkt om je met zo'n wijf in te latenquote:
Dat heb ik je op de 1e quote al verteld en al meerdere keren hier. Sociale contacten maar als echte zolderkamer fokker begrijp je dat duidelijk niet. Je weet wel net zoals een vrouw jou ook fijn in haar friendzone plaatst... Moet je toch bekend in de oren klinkenquote:Op maandag 20 januari 2014 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom? ik heb de tijd wel. Vind het wel mooi hoe je jezelf in allerlei bochten wringt om maar niet te reageren op waarom je zo diept zinkt om je met zo'n wijf in te laten
Sociale contacten doe je toch voor je lol? en met leuke mensen?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:58 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dat heb ik je op de 1e quote al verteld en al meerdere keren hier. Sociale contacten maar als echte zolderkamer fokker begrijp je dat duidelijk niet. Je weet wel net zoals een vrouw jou ook fijn in haar friendzone plaatst... Moet je toch bekend in de oren klinken
Waarom zou een 5 niet sociaal leuk kunnen zijn? Volgens mij al een theorie die in jouw hoofd rondzwerft om te beginnen.... Dat je je pener niet in iemand wil steken betekent niet dat het sociaal niet gezellig kan zijn of uiteindelijk meer op kan leveren...quote:Op maandag 20 januari 2014 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sociale contacten doe je toch voor je lol? en met leuke mensen?
Nogmaals; Waarom laat je je in met zulke figuren? is die vraag nou zo lastig?
En verder, als iemand je een kritische vraag stelt ga je dan altijd gelijk aan de haal met allerlei theorien en maak je je conclusies al?
Jezus tering, kerel ben je dom?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:03 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Waarom zou een 5 niet sociaal leuk kunnen zijn? Volgens mij al een theorie die in jouw hoofd rondzwerft om te beginnen.... Dat je je pener niet in iemand wil steken betekent niet dat het sociaal niet gezellig kan zijn of uiteindelijk meer op kan leveren...
En dan bedoel ik dus, eventuele leuke vriendinnen of kwa werk en dat soort dingen... Geen contact met een meid willen omdat ze een 5 is
Snap je het nou echt niet of doe je nou net of je het niet wil snappen?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jezus tering, kerel ben je dom?
Het gaat toch om deze 5?
En inderdaad waarom met lelijke 5'enals er ook leuke 7's zijn.
Beetje rare actie van je, helemaal als je zoveel chickies hebtmaar ja zullen ook wel 5'en of minder zijn.
Dus nu op naar de volgende 5?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:09 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Snap je het nou echt niet of doe je nou net of je het niet wil snappen?
Als ze de 2e keer dat ik haar ontmoet zo desperate gaat doen en daarvoor alles normaal was wat is er dan zo vreemd aan? Kan ik er wat aan doen dat ze vrijdag doordraait...
Hoe kom je aldoor aan die conclusies?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:14 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Sociaal geen probleem... Maar jij snapt schijnbaar de waarde van een sociaal netwerk niet...
Aan jou manier van reageren. Da's niet zo moeilijk... Maar hoe was dat gezegde ook alweer... Oh ja... De pot verwijt de ketel...quote:Op maandag 20 januari 2014 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe kom je aldoor aan die conclusies?
Het is: "jouw manier".quote:Op maandag 20 januari 2014 11:20 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Aan jou manier van reageren. Da's niet zo moeilijk... Maar hoe was dat gezegde ook alweer... Oh ja... De pot verwijt de ketel...
Maar de lol is er nu wel af voor mij en mijn e-penis genoeg op je tafel geslagen dus
Jij meent ook mijn psyche, gewoonten en prioriteiten te kennen:quote:Op maandag 20 januari 2014 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is: "jouw manier".
Zeer knap van je, dat je aan de hand van een forumgebruiker die een paar reacties plaatst zijn psyche, gewooonten en prioriteiten weet
Je bent er klaar mee omdat je uitgelult bent zeg maar? meest makkelijke manier om het af te kappen idd... en helemaal door te melden dat je 'gewonnen hebt'. Er is geen winnen en verliezen op internet, vriend.
Maar als dat wel zo was, dan neig jij meer naar verliezen, met je 5
Jonge dit begint echt te zielig te wordenquote:TS heeft andere chickies maar is wel genoodzaakt zijn vrijdagavond/nacht door te brengen met een 5
Nee hoor? ik zeg alleen dat je stoer doet dat je genoeg chickies hebt maar wel een heel betoog over een mentaal gestoorde 5. Jij maakt verder allemaal conclusies over mij door wat ik hier type.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:29 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Jij meent ook mijn psyche, gewoonten en prioriteiten te kennen:
[..]
Jonge dit begint echt te zielig te worden
Quote even waar ik zeg dat ik heb gewonnen?Alweer een conclusie van meneer.
En wat probeer je nou constant te kloten met die 5? Denk je dat je me daarmee raakt ofzo?
Maar verderEn ik heb nu echt m'n zegje wel gedaan
Maar waarom ging je nou met die gestoorde helemaal mee op sleeptouw? Uit de OP haal ik niet dat het verder zo gezellig is met haar of zo.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:42 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ja hoor! Voor volk en vaderland dan maar
Omdat ik zoals ik al zei niet de beroerste ben om sociale contacten er op na te houden en als ze wat vriendinnen mee neemt... Who knows? Daar komt bij dat de 1e keer best wel gezellig was... Was verder niet met haar op sleeptouw... Was met eigen auto daar en ook nog wat andere bekenden die er ook waren.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar waarom ging je nou met die gestoorde helemaal mee op sleeptouw? Uit de OP haal ik niet dat het verder zo gezellig is met haar of zo.
Kan ik me ook niet voorstellen trouwens, als ze je gelijk naar je sterrenbeeld gaat vragen.
Haha nee. Groep van 5 jongens juist eerder.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:50 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Verder is het ook nooit verkeerd om met een groep meiden bij zo een event te zijn als enige man. Meiden zijn toch competitief ingesteld. Want zeg nou zelf. Jij zou ook eerder op een man stappen die met wat meiden rondhangt dan een groep van 5 jongens...
Verschil moet er wezen en dan sta wel je stevig in je schoenen voor een meidquote:Op maandag 20 januari 2014 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha nee. Groep van 5 jongens juist eerder.
Hoezo? Daar valt veel meer te winnen dan bij die jongen met bitches om zich heen hoor.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:56 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Verschil moet er wezen en dan sta wel je stevig in je schoenen voor een meid
Tuurlijk is een groep jongens makkelijker...quote:Op maandag 20 januari 2014 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? Daar valt veel meer te winnen dan bij die jongen met bitches om zich heen hoor.
En heeft zijn enige kans in dit leven voorbij laten gaan.quote:
Held!quote:Op maandag 20 januari 2014 12:45 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
En heeft zijn enige kans in dit leven voorbij laten gaan.
Back to the fapping board...
Land waar TS woont zijn bijna geen niggers en daar heb je allemaal helemaal gelijk in. Maar toch wat cultuur opsnuiven hequote:Op maandag 20 januari 2014 12:59 schreef Trollscience het volgende:
niks mis met hip hop, maar waarom zou je naar een optreden gaan? ik bedoel het grootste deel zijn gewoon samples of backing tracks en de cd is vaak beter geïntoneerd. om niet te spreken over het risico dat je neer wordt gehoekt als iemand je "nigger" hoort zeggen
Zeker! Die grap ben ik al een keer ternauwernood ontsnapt... Acht haar sinds vrijdag in staat condooms met gaatjes te geven enzo...quote:Op maandag 20 januari 2014 13:35 schreef Helsinki het volgende:
Wees blij dat je er nu achter bent gekomen en niet pas nadat ze met een zwangerschapstestje voor je neus staat te zwaaien omdat ze haar pil zogenaamd was vergeten. Ofzoiets.
Ok jij weet dit niet voor nietsquote:Op maandag 20 januari 2014 13:35 schreef Helsinki het volgende:
Wees blij dat je er nu achter bent gekomen en niet pas nadat ze met een zwangerschapstestje voor je neus staat te zwaaien omdat ze haar pil zogenaamd was vergeten. Ofzoiets.
Nog high van het weekend ofzo?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:52 schreef KaoloJoeka het volgende:
Het woord niggers gebruiken als blanke.. Hoogstwaarschijnlijk heb je dit allemaal uit je dikke duim gezogen.
Nu gebruik je het woord weer. Je bent gewoon bang voor geslachtsverkeer.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:55 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nog high van het weekend ofzo?Ik gebruik het woord niggers niet. Ik antwoord op iemand die het woord gebruikt
Haha... Logica van een koequote:Op maandag 20 januari 2014 13:55 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Nu gebruik je het woord weer. Je bent gewoon bang voor geslachtsverkeer.
Je bent verdomme sinds 2008 al lid van Fok en je wilt beweren dat je de grootste neukbaas hier bent. Nou, zo werkt dat dus niet.quote:
Kijk anders naar m'n post geschiedenisquote:Op maandag 20 januari 2014 13:57 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Je bent verdomme sinds 2008 al lid van Fok en je wilt beweren dat je de grootste neukbaas hier bent. Nou, zo werkt dat dus niet.
Lukraak roepen dat het verzonnen isquote:
Sukkel, je liegt dat je barst. Pathetisch leugenaar.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:01 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Lukraak roepen dat het verzonnen isNet zo productief als mensen die constant photoshop roepen
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:02 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Sukkel, je liegt dat je barst. Pathetisch leugenaar.
Ga je kontje verkopen achter het station.quote:
Niet iedereen heeft dezelfde gewoontes zoals jijquote:Op maandag 20 januari 2014 14:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ga je kontje verkopen achter het station.
Lees anders heel het topic... Herhalen word saaiquote:Op maandag 20 januari 2014 14:04 schreef porsche1 het volgende:
Wat is TS eigenlijk voor vent?
Als het een 5 is ga je toch niet eens mee met haar? Kom op zeg, beetje eigenwaarde heb je toch wel?
Ik heb de OP gelezen, dat is al heel wat. Normaal heb ik daar de tijd niet eens voor.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:05 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Lees anders heel het topic... Herhalen word saai
Jij blij!quote:Op maandag 20 januari 2014 14:06 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb de OP gelezen, dat is al heel wat. Normaal heb ik daar de tijd niet eens voor.
Ja.quote:
Je hoort zo wel eens van die verhalen.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:41 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ok jij weet dit niet voor niets
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:14 schreef Tjepper078 het volgende:
De boy TS heeft nul ballen om te zeggen dat hij geen interesse heeft...
Dyslectie is a bitchquote:Zeg duidelijk dat ik alleen vrienden wil zijn waarop meid jankend naar WC verdwijnt![]()
Ze blijft toch terugkomen? Dan kan je toch gewoon even kort maar krachtig zeggen dat ze op moet rotten?quote:
Ja, en als daar niet naar word geluisterd? En dus mogelijk in de toekomst m'n vaste stek op zaterdag gaat verpestenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Ze blijft toch terugkomen? Dan kan je toch gewoon even kort maar krachtig zeggen dat ze op moet rotten?
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:32 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Jouw ondertitel, ik mag je nu al.
Het is normaal dat de minder bedeelden in de geenen poel er zelf op uit trekken om iets te pakken te krijgen, zeker bij meiden.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:34 schreef LelijKnap het volgende:
Ts, wat zegt het over jou dat vijfjes denken een kans te maken? 7etjes komen al bijna niet uit hun woorden wanneer ze tegenover me staan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |