Geen idee, ik heb even het originele idee overgenomen. Het staat natuurlijk vrij om iets anders te vragen of laten bezorgen. Heel just-eat en thuisbezorgd staan tot 'onze' beschikking, nietwaar?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:28 schreef morgane het volgende:
Waarom specifiek een pizza en niet iets gezonders? Juist zieke/arme mensen hebben behoefte aan iets voedzamers denk ik. Het idee is wel leuk.
D'oh! Dat ik daar niet aan heb gedachtquote:Op maandag 20 januari 2014 16:32 schreef golfer het volgende:
Leuk idee.
Er bestaat een heel forum-onderdeel voor dit soort initiatieven, namelijk:
FOK!kers helpen FOK!kers
Ik vind Thuisafgehaald.nl dan een veel beter idee. Voor een paar euro kan je een gezonde maaltijd afhalen.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:22 schreef robdriessen het volgende:
Hallo Culinaire slowchatters. Mag ik even een proefballonnetje loslaten hier?
Naast FOK! ben ik ook op Reddit te vinden, alwaar er zoiets bestaat als "Random Acts of Pizza." Een plek waar arme/zieke/zielige/hongerige mensen een verzoek tot pizza kunnen indienen (vaak voorzien van een goede reden waarom ze een pizza vragen) en waar gulle gevers deze online bestellen en laten bezorgen. Nu word ik er regelmatig van beschuldigd erg naief en te goeder trouw te zijn, dus dacht ik: Zou zoiets ook op FOK! kunnen werken? En dan eerder als topic in CUL of GC? We zijn een grote community, en ja er zitten ook de nodige trollen op FOK! maar ... why not?
Wat vinden jullie van het idee?
Witte kool zou ik ook iets chinees van maken ofzo.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had dus een halve kool van beide nodig voor de coleslaw van afgelopen weekend. Dat leverde dus 1.1 kg van die zooi op. Ben er vandaag achter gekomen dat het erg smakelijk is met rookvlees op een boterham
Maar ja...twee halve over dusEn eigenlijk deze week geen gerechten waar het in kan. Ze liggen nu in plastic in de koelkast. Ik ga er zaterdag wel wat mee fabriceren
Kijken of ik die witte kool in een lekker chinees gerecht kan verwerken of zo
En de rode kool ga ik stoven met appeltjes
Ja!!quote:Op maandag 20 januari 2014 15:41 schreef Vork het volgende:
Ik word zowaar weer eens benaderd voor functies. Ga ik dan toch ooit nog een baan krijgen?
Vind ik ookquote:Op maandag 20 januari 2014 16:48 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind Thuisafgehaald.nl dan een veel beter idee. Voor een paar euro kan je een gezonde maaltijd afhalen.
Verhip! Die was ik helemaal vergeten. Dank.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:37 schreef Pietverdriet het volgende:
CUL / Eigen inmaak en andere conservering
Omdat het een uitprobeersel was en ik nu al omkom in de slaquote:Op maandag 20 januari 2014 17:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom heb je niet de hele kool tot sla gemaakt? Blijft afgesloten in een pot weken goed in de koelkast.
Je kan trouwens je tweede koolhelft tot zuurkool kunnen verwerken. Dun snijden, zout erop en bv wat karnemelk als starter.
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Tip, turkse pizza van de aldi in de diepvries, wat kaas erop en kort de oven in, dan vullen met flink koolsla en oprollen. Errug goed te eten
Gefeliciteerd met je aankomende hartvervetting.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
3 dagen achter elkaar Burger King-king deal eten
Neuh,valt best wel meequote:Op maandag 20 januari 2014 18:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je aankomende hartvervetting.
Nee.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:27 schreef --Sam het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met thuisafgehaald.nl?
http://www.omroepwest.nl/(...)jd-tegen-files-delftquote:IKEA Delft schaft het 1 euro ontbijtje in het weekend af. Deze maatregel neemt de meubelwinkel in de strijd tegen de lange files die op zondag vaak ontstaan door de gigantische toeloop van winkelend publiek.
Afgelopen zondag was het weer raak. De afrit van de A13 richting IKEA Delft loopt helemaal vol. Het zorgt voor gevaarlijke situaties. Rijkswaterstaat heeft al meerdere keren besloten de afrit helemaal af te sluiten, om ongelukken te voorkomen.
IKEA Delft probeert de overlast zelf ook te verminderen door bijvoorbeeld verkeersregelaars in te zetten.
Geen oplossing
Rijkswaterstaat laat weten geen concrete oplossing te hebben. ‘Wij zullen de afrit afsluiten als het te gevaarlijk wordt. Meer kunnen we nu nog niet doen’, zegt Raymund Valkhof van Rijkswaterstaat. Ook de gemeente Delft heeft de oplossing niet direct voor handen. ‘We zijn in nauw overleg met de betrokken partijen. Het draaiboek voor grote drukte wordt telkens bijgesteld en verbeterd’, is de reactie van wethouder verkeer Milène Junius.
Komende zondag zal blijken of de afslag weer vol loopt of dat het afschaffen van de 1 euro ontbijtjes het beoogde effect heeft.
Hoe triest ook als je op je vrije zondagochtend in de file staat voor een 1 euro ontbijtje bij de Ikeaquote:Op maandag 20 januari 2014 19:00 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.omroepwest.nl/(...)jd-tegen-files-delft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |