Volgens mij zijn ze bij de italiaan wel nog heel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:35 schreef Lucille het volgende:
Vogens mij zijn de zaadlobben er dan al uit. Zo ken ik ze in ieder geval met rode pepers. Via een snede aan 1 kant is de binnenkant dan al schoongemaakt.
Wat betreft de heetheid, dat is denk ik de soort peper die gebruikt wordt. Wat je wel kan doen is de peper in olie bewaren, de hete stof van pepers, capsisine, lost niet op in water, maar wel in vet, zodat de stof uit de peper komt als je het in olie bewaard.
Dat lijkt mij een lekkere maaltijd.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:48 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze bij de italiaan wel nog heel.
Maar als ik ze dus halveer, leegmaak en in de olie bewaar dan kan ik ze gebruiken voor op brood.
Zekers, lekker met italiaanse worst en kaas !quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:50 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een lekkere maaltijd.
Ja, maar da's niet leuk !!quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:58 schreef Rio het volgende:
Jalapenos kun je kant en klaar uit een pot/blik kopen. Gewoon in de supermarkt.
Pietverdrietquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Je hebt ze van uiterst mild tot heet, en zoals gezegt gewoon in pot te koop.
Het zelf inmaken ervan zal ik vanavond ff naar kijken of ik daar een recept voor heb.
Dat boek ligt zeker heeeeel ver weg Piet?quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:35 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet kan zijn inmaak boek niet vinden, komt nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |