Ik wacht met smart op Doublepainquote:Op zondag 19 januari 2014 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hij zei dat PSV zou winnen.
Verliezer neemt een UI en de winnaar bepaalt welke en hoelang.
Oh daar istie al. Tijd om je UI te veranderen knul.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:56 schreef Doublepain het volgende:
Rekik? Die maakte voor de goal een wereldredding.
Dit was ook mijn eerste gedachte jaquote:Op maandag 20 januari 2014 04:34 schreef TLC het volgende:
Wacht, Norwich was te min voor Ola maar Stade Rennes niet ?![]()
![]()
![]()
![]()
Anders bemoei je er niet mee.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op Doublepain
[..]
Oh daar istie al. Tijd om je UI te veranderen knul.
Slechte verliezer ben je, maar ja, ben niet anders gewend van PSV-ers. Tompsv18 was ook al zo`n slechte verliezer.quote:
Dat je budget over hebt, betekend toch niet dat je dat maar persé op moet maken? Voor de eindstand maakt het waarschijnlijk weinig tot niets uit, dan kan je dat geld misschien beter in de ontwikkeling van je talenten stoppen. Of lekker op de bank zetten voor een aankoop voor volgend seizoen.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dustwitter:thijsslegers twitterde op zondag 12-01-2014 om 14:03:205: als PSV, zoals ze verwachten Toivonen slijt, dan is de huursom van Ruiz al geen issue meer. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 12-01-2014 om 14:04:19resterende salaris Toivonen is al de helft van de huursom. Als ze dan nog minimaal 4,5 ton voor hem vangen ben je qua budget rond reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 12-01-2014 om 14:04:54daarnaast heeft PSV sowieso ruimte in het budget. Dus er hoeft geen potje aangesproken te worden reageer retweet
Juist je hebt je mening al klaar liggen als je niet eens weet waarom, daarom zoals ik al zei bemoei je er niet mee.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Slechte verliezer ben je, maar ja, ben niet anders gewend van PSV-ers. Tompsv18 was ook al zo`n slechte verliezer.
Het staat je vrij om net zoals tompsv te weigeren om onduidelijke redenen. Gaat alleen je streetrep niet ten goede komen.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Juist je hebt je mening al klaar liggen als je niet eens weet waarom, daarom zoals ik al zei bemoei je er niet mee.
Ok.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het staat je vrij om net zoals tompsv te weigeren om onduidelijke redenen. Gaat alleen je streetrep niet ten goede komen.
Schijnbaar wilde PSV een ervaren speler erbij en eentje die ook nog wil inzetten (zie WK, zie bewijzen voor transfer volgend seizoen) en Ruiz de enige haalbare optie was.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat je budget over hebt, betekend toch niet dat je dat maar persé op moet maken? Voor de eindstand maakt het waarschijnlijk weinig tot niets uit, dan kan je dat geld misschien beter in de ontwikkeling van je talenten stoppen. Of lekker op de bank zetten voor een aankoop voor volgend seizoen.
Vage shit dan, want Ruiz is geen speler die je nodig hebt in dit PSV. Je hebt veel meer een leider nodig.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Schijnbaar wilde PSV een ervaren speler erbij en eentje die ook nog wil inzetten (zie WK, zie bewijzen voor transfer volgend seizoen) en Ruiz de enige haalbare optie was.
Eens, en je creëert een boel onrust in je team denk ik.. Ruiz stoot iemand van zijn plek af.. Die moet op de bank zitten.. Zal die(ik geloof Narsingh) niet tof vinden..quote:Op maandag 20 januari 2014 09:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat je budget over hebt, betekend toch niet dat je dat maar persé op moet maken? Voor de eindstand maakt het waarschijnlijk weinig tot niets uit, dan kan je dat geld misschien beter in de ontwikkeling van je talenten stoppen. Of lekker op de bank zetten voor een aankoop voor volgend seizoen.
Ja tuurlijk. Maar nu heb je 9 spelers voor de 4 aanvallende plekken:quote:Op maandag 20 januari 2014 09:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Schijnbaar wilde PSV een ervaren speler erbij en eentje die ook nog wil inzetten (zie WK, zie bewijzen voor transfer volgend seizoen) en Ruiz de enige haalbare optie was.
Met je eens maar dit is natuurlijk niet nieuw bij PSV, een beleid uitstippelen en er dan te pas en te onpas van afwijken bedoel ik.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Korte termijn denken. Beleid was altijd wel duidelijk. Tot er een hele wirwar van beleidsbepalers langs kwam die allemaal wilde laten zien dat ze een grotere hadden dan hun voorganger. Ik voorspel een paar jaar in de marge en dat kan eigenlijk niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met je eens maar dit is natuurlijk niet nieuw bij PSV, een beleid uitstippelen en er dan te pas en te onpas van afwijken bedoel ik.
Jup, Park is ook gehuurd.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:03 schreef BeamofLight het volgende:
hebben wij nu eigenlijk 3 huurlingen in de basis staan?
Park, Ruiz, Rekik. Of was die park nu gekocht?
Welnee, het gaat prima!quote:Op maandag 20 januari 2014 10:28 schreef Gutanoth het volgende:
Ik ben heel erg bang dat ze bij PSV het spoor een beetje bijster zijn. Ik denk met tranen in mijn ogen terug aan de tijd dat Kezman ons naar alle zeges leidde![]()
![]()
Ja ach, ik blijf achter PSV staan, maar ben die bijdehante opmerkingen van kakkerlakken en neuzen wel een beetje beu!quote:
Het is inderdaad geen schande om van de grootste club van Nederland te verliezen.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:09 schreef xzaz het volgende:
Wat is het probleem 1-0 verliezen in Amsterdam kan toch gewoon?
Gewoon negeren, het laat maar weer eens zien hoeveel pijn PSV hen in het verleden gedaan heeft.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:08 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja ach, ik blijf achter PSV staan, maar ben die bijdehante opmerkingen van kakkerlakken en neuzen wel een beetje beu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |