Klopt idd ze zijn zelfs kapot skeer zelfs bij een aantal dingen.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:42 schreef mujentas het volgende:
[..]
Jumbo geeft ook liever geen geld uit als dat niet nodig is hoor
Hier zien de bancarella's er niet echt uit om over naar huis te schrijvenquote:Op maandag 20 januari 2014 22:44 schreef exelletor het volgende:
Omzet in de hamsterweek lager dan normaal gesproken, hollaaa.Restanten naar de klote, prognose naar de klote en winkelbeeld is een drama, maar hey, wij hebben de uurtjes gehaald.
Ons winkelbeeld is uitstekend eigenlijk, alles gespiegeld en bijna geen nee-verkoop dus het gaat best aardig. Ook de restanten zijn wel netjes.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:44 schreef exelletor het volgende:
Omzet in de hamsterweek lager dan normaal gesproken, hollaaa.Restanten naar de klote, prognose naar de klote en winkelbeeld is een drama, maar hey, wij hebben de uurtjes gehaald.
Ik werk graag met mijn medewerkers en niet tegen ze. Als je iets wil bereiken doe je dat met je team. En ja er word bij mij in de winkel niet meer in trainingsbroeken gewerkt. En ook truien met cappusion vind ik niet staan in de winkel. Dat zijn dingen die ik wel heb meegenomen uit mijn vorige winkel.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kijk, mensen die zelf nog kunnen nadenken in plaats van krampachtig vasthouden aan allerlei debiele regeltjes. Dat het nog bestaat tegenwoordig.
Kwam er in het kader van IDB dan dingen naar voren van de medewerkers dat die dat niet goed vonden... Tja het is de invulling die je als management er aan geeft.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ons beleid was er ook niet zo strikt in. Sinds IDB en D&L wel.
Naar mijn weten staat er niks in de wet dat er maar 12 uurtjes gewerkt mogen worden. De 3 tijdelijke contracten uiteraard wel maar die tijdelijke contracten kan je natuurlijk zo lang maken als je zelf wil lijkt mij.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat ligt aan wetgeving, niet aan de cao.
[..]
Jumbo heeft lagere marges dan AH. Die moeten ergens van betaald worden.
Voor de arbeidsvoorwaarden kun je, van hoog tot laag, beter bij AH zitten.
Gestegen resultatenquote:Op maandag 20 januari 2014 22:45 schreef Loll het volgende:
[..]
Klopt idd ze zijn zelfs kapot skeer zelfs bij een aantal dingen.
Maar het gaat er om de vakbond wel een punt heeft als de resultaten zijn gestegen mag je wat mij betreft wel met wat geld over de brug komen. AH heeft bijvoorbeeld de winstdeel regeling dat vind ik hele goede regeling puur en alleen om het principe.
Zalmfilet hadden we ook niet meer, terwijl de banca half leeg stond. Ander vlees was wel redelijk aanwezig, maar heb verder niet echt met vers beziggehouden.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:45 schreef d4v1d het volgende:
Hier zien de bancarella's er niet echt uit om over naar huis te schrijven
Op een blue monday ook nog...quote:En Watdoeteenvulploegleider is terug. Een beter begin van de week is er niet.
Jawel, 3 jaar max.quote:De 3 tijdelijke contracten uiteraard wel maar die tijdelijke contracten kan je natuurlijk zo lang maken als je zelf wil lijkt mij.
Hoeveel uren gebruiken jullie gemiddeld op VKK?(evt. DM)quote:Ons winkelbeeld is uitstekend eigenlijk, alles gespiegeld en bijna geen nee-verkoop dus het gaat best aardig. Ook de restanten zijn wel netjes.
Ik vermoed toen ik wegging vrijdag (en ik heb nu een weekje vrij) Dat de restanten wederom bij ons wel mee zullen vallen!quote:Op maandag 20 januari 2014 22:44 schreef exelletor het volgende:
Voor wat betreft de toeslagen inderdaad niet, dat is een cao-dingetje. Er is wel een kleine-banen(subsidie-)regeling voor dienstverbanden van 12 uur en minder.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:46 schreef Loll het volgende:
[..]
Naar mijn weten staat er niks in de wet dat er maar 12 uurtjes gewerkt mogen worden.
Niet als de wet zegt dat het na drie jaar een vast dienstverband moet worden.quote:De 3 tijdelijke contracten uiteraard wel maar die tijdelijke contracten kan je natuurlijk zo lang maken als je zelf wil lijkt mij.
Een flexcontract mag maximaal 3 jaar duren.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:46 schreef Loll het volgende:
[..]
Naar mijn weten staat er niks in de wet dat er maar 12 uurtjes gewerkt mogen worden. De 3 tijdelijke contracten uiteraard wel maar die tijdelijke contracten kan je natuurlijk zo lang maken als je zelf wil lijkt mij.
3 rc's Cola 6-pack, karretje Bonduelle/GI/Unox + aardig wat fust.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:48 schreef ikbenschipper het volgende:
Ik vermoed toen ik wegging vrijdag (en ik heb nu een weekje vrij) Dat de restanten wederom bij ons wel mee zullen vallen!
Ik hoor je alleen maar zeggen dat je weekjes vrij hebtquote:Op maandag 20 januari 2014 22:48 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ik vermoed toen ik wegging vrijdag (en ik heb nu een weekje vrij) Dat de restanten wederom bij ons wel mee zullen vallen!
Wij kijken niet zozeer naar urenverbruik, maar naar de totale loonsom.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:48 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hoeveel uren gebruiken jullie gemiddeld op VKK?(evt. DM)
Klopt.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:51 schreef Loll het volgende:
Dafaq ik was altijd in de veronderstelling dat ik na 1 contract voor een jaar en 1 contract voor 18 maanden nog een contract van een jaar of 18 maanden kon krijgen. Dat betekent dus dat ik een 3e contract van 6 maanden kan krijgen.
Moet een contract niet minimaal dezelfde lengte hebben als het voorgaande contract? Dus als je 1e contract 1 jaar is, het tweede anderhalf jaar dat het derde dan ook anderhalf jaar moet zijn (en dus vast wordt)?quote:
Ik zou niet weten waarom. Al maak je het 4 maanden en 17 dagen.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:53 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Moet een contract niet minimaal dezelfde lengte hebben als het voorgaande contract? Dus als je 1e contract 1 jaar is, het tweede anderhalf jaar dat het derde dan ook anderhalf jaar moet zijn (en dus vast wordt)?
Alles stond in de winkel vrijdag. Denk dat we misschien wel wat hardys (had ik bijbesteld omdat het systeem een beetje scarre aanmaakte (lees vrijdag stond er 6 flessen wit en 6flessen rose en er zouden 2 dozen binnen komen. (hele actiekop). GI spaggetti was retourname dus dat scheelde al behoorlijk. Maar die bodembak stond i.d.d. nog best vol. Rest viel erg mee.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:48 schreef exelletor het volgende:
[..]
3 rc's Cola 6-pack, karretje Bonduelle/GI/Unox + aardig wat fust.
Oké, ik dacht dat dat ook gelde voor contracten die je schriftelijk of mondeling verlengd. Weer wat geleerdquote:Op maandag 20 januari 2014 22:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Al maak je het 4 maanden en 17 dagen.
Het is alleen zo dat als het stilzwijgend wordt verlengd, dus zonder mondelinge of schriftelijke aanzegging en bevestiging, de verlenging geldt voor eenzelfde periode als het voorgaande.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |