Nee, ben ff de naam kwijtquote:Op maandag 20 januari 2014 22:34 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Teslynd bedoel je? Van de breiclub
Maar hoe gaat het bij Jumbo? Alle resultaten alweer op orde op jouw afdeling?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:34 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Haha er ligt hier niet eens een ikea in de buurt, was gewoon benieuwd.
Jajaquote:Op maandag 20 januari 2014 22:34 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Haha er ligt hier niet eens een ikea in de buurt, was gewoon benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM dit is 3KB
Kijk, mensen die zelf nog kunnen nadenken in plaats van krampachtig vasthouden aan allerlei debiele regeltjes. Dat het nog bestaat tegenwoordig.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:34 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ons beleid is hier niet zo strikt in. Als er fatsoenlijk mee omgegaan word hoor je mij verder niet.
Het betekend ook dat men bij ons niet te beroerd is om even 10 minuten door te gaan. En dan hebben ze dan misschien 2 minuten pauze teveel gehad. Die krijg je op zoveel vlakken vaak weer terug. Ik zou het nooit wijzigen als het in een winkel al netjes via AH-beleid is maar om het aan te passen moet men er misbruik van maken in mijn ogen.
Dat had ik nou echt niet verwachtquote:Op maandag 20 januari 2014 22:36 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
haha, ik las stiekem wel veel mee
Maar je ontwijkt mijn vraagquote:Op maandag 20 januari 2014 22:36 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
haha, ik las stiekem wel veel mee
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh, dan haal ik kutusers door de war
Oei, bedtijd.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:38 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
haha, ik zal ze morgen beantwoorden.
To be continued....
Je moet eerst even een nachtje nadenken hoe je alles moet verwoordenquote:Op maandag 20 januari 2014 22:38 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
haha, ik zal ze morgen beantwoorden.
To be continued....
Vakbonden stellen ook wel een onredelijk eishet afschaffen van de jeugdlonen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:37 schreef ikbenschipper het volgende:
De CAO onderhandelingen duren erg lang. Zolang de VGL-CAO niet word afgesloten staat ook de verlopen "Aanvullende CAO Winkelmanagement Albert Heijn" on-hold.
Ik verwacht voorlopig ook nog geen veranderingen. Over 2 dagen start het Januari offensief van de vakbonden. Ik verwacht voorlopig in ieder geval niet veel. Het ligt allemaal veel te ver uit elkaar.
Naamdergebruikerquote:Op maandag 20 januari 2014 22:40 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Hahaha, ik dacht erover om de lapo te pakken en een nieuw topoc topic te openen. Zou wel goeie comeback zijn hahaa
ogodquote:Op maandag 20 januari 2014 22:40 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Hahaha, ik dacht erover om de lapo te pakken en een nieuw topoc topic te openen. Zou wel goeie comeback zijn hahaa
Jumbo geeft ook liever geen geld uit als dat niet nodig is hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 22:40 schreef Loll het volgende:
[..]
Vakbonden stellen ook wel een onredelijk eishet afschaffen van de jeugdlonen bijvoorbeeld.
Ben er wel mee eens dat het wat mij betreft wel afgelopen zijn met de 3x en jaarlijks maximaal 12 uren contract.
Ook met de toeslagen moet de werkgever niet zo skeer zijn zeker van een jumbo(familie bedrijf) verwacht je niet dat ze daar zo moeilijk over doen. Van ahold snap ik het wel die hebben nl aandeelhouders.
Dat ligt aan wetgeving, niet aan de cao.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:40 schreef Loll het volgende:
Ben er wel mee eens dat het wat mij betreft wel afgelopen zijn met de 3x en jaarlijks maximaal 12 uren contract.
Jumbo heeft lagere marges dan AH. Die moeten ergens van betaald worden.quote:Ook met de toeslagen moet de werkgever niet zo skeer zijn zeker van een jumbo(familie bedrijf) verwacht je niet dat ze daar zo moeilijk over doen.
En Watdoeteenvulploegleider is terug. Een beter begin van de week is er niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:44 schreef exelletor het volgende:
Omzet in de hamsterweek lager dan normaal gesproken, hollaaa.Restanten naar de klote, prognose naar de klote en winkelbeeld is een drama, maar hey, wij hebben de uurtjes gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |