Maar achteraf bleek het dus geen koffiepauze te zijn?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:25 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Eten op kosten van de zaak mag niet altijd. En in de koffiepauze mag je ook geen boodschappen doen.
Die onderhandelingen zijn wss even ver als toen ze begonnenquote:Op maandag 20 januari 2014 22:26 schreef Loll het volgende:
Ik eigenlijk ook niet![]()
Maar het gaat om het principe van pas klokken als je zit.
Hoe zit het trouwens met de cao onderhandelingen weten jullie daar wat van?
Ik reageerde op Loll die zei dat je altijd eten mocht halen, wat dus niet het geval is.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar achteraf bleek het dus geen koffiepauze te zijn?
Ahquote:Op maandag 20 januari 2014 22:27 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik reageerde op Loll die zei dat je altijd eten mocht halen, wat dus niet het geval is.
Klopt maar mag het bij jullie ook niet om in je pauze en pak koeken of snickers te halen.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:25 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Eten op kosten van de zaak mag niet altijd. En in de koffiepauze mag je ook geen boodschappen doen.
En klokken doen wij niet aan. Mijn pauze gaat wel pas in zodra ik zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM dit is 3KB
Het gaat er in de nieuwe CAO toch niet beter op worden (voor nieuwe medewerkers), dus ze hoeven van mij geen haast te maken.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:26 schreef Loll het volgende:
Ik eigenlijk ook niet![]()
Maar het gaat om het principe van pas klokken als je zit.
Hoe zit het trouwens met de cao onderhandelingen weten jullie daar wat van?
hahaha, de KGB is er niks bij. De users van de ah will track you downquote:Op maandag 20 januari 2014 22:16 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hij is de Jumbo zat (of de Jumbo is WDEVPL zat)
K&W / IKEA - Deel 86 - Billy de Kast
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:29 schreef Loll het volgende:
[..]
Klopt maar mag het bij jullie ook niet om in je pauze en pak koeken of snickers te halen.Alleen tijdens de onbetaalde pauzes mag je eten/drinken halen. Tijdens de koffiepauze (betaald) mag dat niet, en je mag geen producten uit de winkel halen, op eten en later afrekenen. Dat is het beleid, uitvoering van het beleid kan per filiaal verschillen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Hee WDEVPL is back. Hoe gaat het met jequote:Op maandag 20 januari 2014 22:29 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
hahaha, de KGB is er niks bij. De users van de ah will track you down.
Iedereen maandenlang stelselmatig negerenquote:Op maandag 20 januari 2014 22:29 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
hahaha, de KGB is er niks bij. De users van de ah will track you down.
Godver, moest lachenquote:Op maandag 20 januari 2014 22:28 schreef Schuimpjes het volgende:
Attentie Dames en Heren, Watdoeteenvulploegleider wil graag opgehaald worden uit Småland, willen de ouders van Watdoeteenvulploegleider zich begeven naar Småland?
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:31 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Godver, moest lachen![]()
Ook de werkgevers hebben geen haast hoor.Gezien de wensen van de bonden mbt contracten, looneisen en toeslagen.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:29 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het gaat er in de nieuwe CAO toch niet beter op worden (voor nieuwe medewerkers), dus ze hoeven van mij geen haast te maken.
Maar even zonder gein, was die jij "naamdergebruiker"?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:31 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Maar waarom weg bij jumbo dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:31 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Dat was die mierenneuker toch?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:32 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maar even zonder gein, was die jij "naamdergebruiker"?
nee. Ik post en heb maar een acc, deze.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:32 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maar even zonder gein, was die jij "naamdergebruiker"?
Maar hoe is het nou?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:33 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
nee. Ik post en heb maar een acc, deze.
Ons beleid is hier niet zo strikt in. Als er fatsoenlijk mee omgegaan word hoor je mij verder niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:30 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Alleen tijdens de onbetaalde pauzes mag je eten/drinken halen. Tijdens de koffiepauze (betaald) mag dat niet, en je mag geen producten uit de winkel halen, op eten en later afrekenen. Dat is het beleid, uitvoering van het beleid kan per filiaal verschillen.
Teslynd bedoel je? Van de breiclubquote:Op maandag 20 januari 2014 22:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh, dan haal ik kutusers door de war
Ons beleid was er ook niet zo strikt in. Sinds IDB en D&L wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:34 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ons beleid is hier niet zo strikt in. Als er fatsoenlijk mee omgegaan word hoor je mij verder niet.
Het betekend ook dat men bij ons niet te beroerd is om even 10 minuten door te gaan. En dan hebben ze dan misschien 2 minuten pauze teveel gehad. Die krijg je op zoveel vlakken vaak weer terug. Ik zou het nooit wijzigen als het in een winkel al netjes via AH-beleid is maar om het aan te passen moet men er misbruik van maken in mijn ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |