abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 januari 2014 @ 20:43:50 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135692380
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 19 januari 2014 @ 20:44:30 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135692436
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat maken we het onszelf toch moeilijk...
:Y Erg he!

Gisteren zag ik bij een vriendin van mij een andere vriendin van haar die van net niet slank meer naar mooi slank gegaan was en ik betrapte me op de gedachte 'zou ik ooit weer echt slank kunnen zijn? Is dat niet way te ambitieus?' en toen dacht ik 'Nee, er naar streven kan gewoon altijd, en elke kilo minder is mooi meegenomen!' :Y We zullen zien hoe ver ik kom.
pi_135694867
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:44 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Gisteren zag ik bij een vriendin van mij een andere vriendin van haar die van net niet slank meer naar mooi slank gegaan was en ik betrapte me op de gedachte 'zou ik ooit weer echt slank kunnen zijn? Is dat niet way te ambitieus?' en toen dacht ik 'Nee, er naar streven kan gewoon altijd, en elke kilo minder is mooi meegenomen!' :Y We zullen zien hoe ver ik kom.
Dat vind ik een mooi doel. En wie weet lukt het ooit. En wie weet lukt het niet, maar kun je leren tevreden te zijn met wat je wel bereikt hebt.
pi_135695169
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:44 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Kilo voor kilo inderdaad.
Ik vind het op dit moment al heel wat dat ik er weer bij nadenk wat ik in mijn mond stop. Ik gebruik wat minder boter bij het bakken enzo. Kleine stapjes.

Morgen begin ik weer met werken (zou dat vorige week doen maar oorontsteking) en dan hoop ik weer in een wat normaler ritme te raken. Ik moet dan wel nadenken over wat ik ga eten die dag en dat is wel heel prettig.

Ik heb me echt voorgenomen om calamiteiten niet meer aan te grijpen als excuus om onverstandig te doen. Ik heb verschrikkelijk onregelmatig gegeten toen mijn beste vriendin op de IC lag. Maar ik at echt met mijn volle verstand een wit broodje roomkaas bij La Place. Ik had ook een salade of kop soep kunnen nemen maar ik dacht op dat moment dat het toch niet meer uitmaakte 8)7

En niet alle drama's zijn gelijk calamiteiten. Deze week is de kans groot dat de vader van mijn beste vriend overlijdt tijdens een operatie. Ik weet dat van te voren en het is niet iets waar ik zelf erg veel emotionele last van zal krijgen dus ik kan normaal eten.
Woensdag wordt het doodgeboren kindje van een goede vriendin gecremeerd. Dat wordt verschrikkelijk en ik wil waarschijnlijk mezelf troosten. Misschien koop ik een mars ofzo. En daar blijft het dan bij.
Spoilers!
  zondag 19 januari 2014 @ 21:23:20 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135695402
Als je jezelf wil troosten in zo'n situatie zou ik langs een banketbakker of Leonidas gaan en daar een stuk of 2-4 écht lekkere bonbons uit kiezen en daar echt met al mijn zintuigen van genieten en het moment me voor altijd inprenten.
Ik heb het ook eens meegemaakt, bijna 12 jaar geleden. Het snijdt door je ziel, daar doe je met een mars geen recht aan, of hoe zeg ik dat.
Dat zou dan echt als bingen voelen ipv troosten.

Hoewel je je natuurlijk niet zou moeten troosten met eten, maar als je het dan toch doet, dan zou ik het goed doen. Zeker als je het nu al bijna incalculeert ipv dat het een ingeving is.
pi_135695602
:D Goed idee O-)

Ik vind het trouwens wel heel zwak staan dat ik woensdag alweer een ongezond moment in heb gepland. Ik wil dat eigenlijk niet zo doen. Maar ik ben nog niet zover dat ik het dan ook niet doe ;)
Spoilers!
pi_135696712
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 18:53 schreef PluisigNijntje het volgende:
Vervelend Lovelylady, wat is er gebeurd? Gelukkig is een weekje wat slechter eten ook niet het einde van de wereld. Gewoon weer proberen de draad op te pakken, desnoods in kleine stapjes. :)

Het ene ellendige momentje na het andere, en nou zijn het allemaal kleine dingetjes hoor maar heel veel kleine dingetjes bij elkaar vind ik toch niet zo heel erg tof -O-

En ik heb het er niet zo op dat ik mijn ongesteldheid ook nog eens als excuus gebruik om niet te gaan sporten, maar ik voel me dan zo'n aansteller.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook niet echt superslecht gegaan qua eten ofzo, ik moet alleen geen engelse drop in huis halen :')

Kreeg al op mijn kop van zoonlief waarom het zo hard gegaan was, want ik had ze voor hem gehaald.
pi_135698399
quote:
2s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:41 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Het ene ellendige momentje na het andere, en nou zijn het allemaal kleine dingetjes hoor maar heel veel kleine dingetjes bij elkaar vind ik toch niet zo heel erg tof -O-

En ik heb het er niet zo op dat ik mijn ongesteldheid ook nog eens als excuus gebruik om niet te gaan sporten, maar ik voel me dan zo'n aansteller.
SPOILER
Het is ook niet echt superslecht gegaan qua eten ofzo, ik moet alleen geen engelse drop in huis halen :')

Kreeg al op mijn kop van zoonlief waarom het zo hard gegaan was, want ik had ze voor hem gehaald.
Bah, ja, het zijn vaak heel veel kleine druppeltjes die samen toch de emmer doen overlopen.
Maar gelukkig viel het qua slecht eten dus wel mee. Een paar dropjes (of een halve zak voor mijn part) overkomt iedereen wel eens. Ik hoop iig voor je dat het snel over is met die ellendigheid.

Ik zit dus nog steeds aan school te werken, wel van half 5 tot half 7 gekookt/gegeten en even genikst. Ruk statistiek, ik kan geen covariantieanalyse meer zien :') .
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  zondag 19 januari 2014 @ 22:36:20 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135700193
_O- dat was een zak choco pepernoten :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 19 januari 2014 @ 22:37:50 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135700304
:o Die had je nog? Dikke _O_ daarvoor, maar verder... Tsssss :{w en even delen ho maar. :{ :N
pi_135700335
Ow ja mn avondT. Hmpf. Mn maag knort nu behoorlijk... :')
  zondag 19 januari 2014 @ 22:47:14 #12
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135700825
quote:
11s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:37 schreef Brighteyes het volgende:
:o Die had je nog? Dikke _O_ daarvoor, maar verder... Tsssss :{w en even delen ho maar. :{ :N
Mja, nou, ik zal je maar niet vertellen dat ik nog een complete DOOS heb liggen he? Mo heeft ze gekoch voor 7 cen per zak _O-

Kom er normaal gesproken niet aan hoor. Maar gisteren avond uit eten geweest (pannenkoekenhuis) en toen veel zoet gehad en dan resulteerd ALTIJD! In de dag erna ook vreten :') ook al ging het tot en met 20u goed _O-

Nou ja, pech. Ik heb nog wel steeds trek dat dan wel _O-
pi_135706571
Oh man. Wat een pech de laatste tijd...

SPOILER

[ Bericht 10% gewijzigd door Patoshik op 20-01-2014 02:28:58 ]
pi_135707323
Jeeezus Pato, wat een ellende! Heel veel sterkte!!
  maandag 20 januari 2014 @ 08:13:43 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135708189
Jemig! Wat erg zeg! Brand is zo kut!

(Maar ik neem aan dat dat gereedschap wel verzekerd is toch?)

Qwea, een hele doos? :o :D Sterkte daarmee!
pi_135708310
Jeej afvalplan doet zn ding weer !

Gaat niet hard maar was 700 gram afgevallen in een week *O*
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_135708331
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 08:13 schreef Brighteyes het volgende:

SPOILER
pi_135708404
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 08:27 schreef Patoshik het volgende:

[..]

SPOILER
Als die schuur is afgebrand kan je niet echt meer zien of de deur opslot stond of niet denk ik :)

Flink klote btw. Sterkte.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_135708615
Sterkte pato. Brand is echt heftig.

Goed bezig joene
pi_135708658
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
Sterkte pato. Brand is echt heftig.

Goed bezig joene
Ja en dat zonder te sporten :D

Nu nog een keer die motivatie ergens vandaan zien te halen.
  maandag 20 januari 2014 @ 09:16:31 #21
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135708888
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 08:13 schreef Brighteyes het volgende:

:Y

Pat, sterkte...
  maandag 20 januari 2014 @ 09:20:06 #22
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135708969
Sterkte Pato! Brand is echt kut, heb het hier ook meegemaakt.

Hier een goed weekend gehad, ondanks de appelkaneelcake en het uit eten bij de griek gisteren. Heb mager vlees gekozen, amper frietjes gegeten en veel salade. Vanochtend 72,5 en dat is er makkelijk morgen weer af, als al dat vlees en zout uit mijn lijf is.

Lijstje voor vandaag is nog een beetje warrig, maar doe toch maar een poging:
O: 1 volkoren kapje met appelstroop en 30+kaas. Beker zelfgemaakte zilvervliesrijstepap.
T: Appel of een pakje crackers.
L: 4 volkoren. 2 appelstroop met 30+kaas, 2 gebr. gehakt.
T: Appel 2
T: Pakje crackers of appel.
D: Mexicaans, jum! Wraps uit de oven met magere rundergehakt-vulling met kidneyboontjes, paprika, maīs en een beetje 30+kaas.
T: Niks meer, veel kaas door de dag heen, dus genoeg eiwitten.

B: Uren viool spelen heb te weinig geoefend, dus even flink inhalen voor de les Dat klinkt niet als beweging, maar daar kan ik zooooo spierpijn van hebben.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 20 januari 2014 @ 09:25:42 #23
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135709057
72,5, tink je bent lichter dan mij :+ Ik was 74,5 in ene vanmorgen :D

O: Knackerbröd met phildadelphia light, 2x spelt roomboter, 1x runderrookvlees 1x filet american
S: 1,5u sportschool. 30 min cardio, 1u armen.
L: 4x spelt roomboter, pindakaas, fricandeau, filet american, philadelphia light, bakje kwark, blikje tonijn.
T: 2x knackerbröd 20+ Smeerkaas
D: Wokgroente, woksaus, kipfilet erdoor, zilvervliesrijst, griekse yoghurt 0%
T: Smoothie
T: 2Knackerbröd met 20+ smeerkaas
T: 1x Spelt pindakaas.

Vanaaf een achterlijke cursus die echt te debiel voor woorden is. Ik twijfel echt ZWAAAAAAR of ik heen ga,
  maandag 20 januari 2014 @ 09:28:12 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135709102
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 08:27 schreef Patoshik het volgende:

[..]

SPOILER
Bij ons fikte de boel uit wrsch door een niet goed uitgemaakte peuk van mijn moeder, we kregen toen ook alles vergoed. :Y
pi_135709173
Zo, schade van een weekend eetbuien +2. Tijd om weer normaal te doen :)
Lijstje:
O: Brinta
T: mandarijn + 2 granenbiscuits van Lu
L: 4 volkoren, 2 met 20+ kaas, 2 fricandeau
D: ovenschotel met aardappel, winterpeen, prei, wat shoarmavlees en kerriesaus
S: 40 min hardlopen
T: 250 gr magere kwark met walnoten
It's better to regret something you did than something you didn't do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: