SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat maken we het onszelf toch moeilijk...
Dat vind ik een mooi doel. En wie weet lukt het ooit. En wie weet lukt het niet, maar kun je leren tevreden te zijn met wat je wel bereikt hebt.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Erg he!
Gisteren zag ik bij een vriendin van mij een andere vriendin van haar die van net niet slank meer naar mooi slank gegaan was en ik betrapte me op de gedachte 'zou ik ooit weer echt slank kunnen zijn? Is dat niet way te ambitieus?' en toen dacht ik 'Nee, er naar streven kan gewoon altijd, en elke kilo minder is mooi meegenomen!'We zullen zien hoe ver ik kom.
Kilo voor kilo inderdaad.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Erg he!
Gisteren zag ik bij een vriendin van mij een andere vriendin van haar die van net niet slank meer naar mooi slank gegaan was en ik betrapte me op de gedachte 'zou ik ooit weer echt slank kunnen zijn? Is dat niet way te ambitieus?' en toen dacht ik 'Nee, er naar streven kan gewoon altijd, en elke kilo minder is mooi meegenomen!'We zullen zien hoe ver ik kom.
Het ene ellendige momentje na het andere, en nou zijn het allemaal kleine dingetjes hoor maar heel veel kleine dingetjes bij elkaar vind ik toch niet zo heel erg tofquote:Op zondag 19 januari 2014 18:53 schreef PluisigNijntje het volgende:
Vervelend Lovelylady, wat is er gebeurd? Gelukkig is een weekje wat slechter eten ook niet het einde van de wereld. Gewoon weer proberen de draad op te pakken, desnoods in kleine stapjes.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is ook niet echt superslecht gegaan qua eten ofzo, ik moet alleen geen engelse drop in huis halen
Kreeg al op mijn kop van zoonlief waarom het zo hard gegaan was, want ik had ze voor hem gehaald.
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het ene ellendige momentje na het andere, en nou zijn het allemaal kleine dingetjes hoor maar heel veel kleine dingetjes bij elkaar vind ik toch niet zo heel erg tof![]()
En ik heb het er niet zo op dat ik mijn ongesteldheid ook nog eens als excuus gebruik om niet te gaan sporten, maar ik voel me dan zo'n aansteller.Bah, ja, het zijn vaak heel veel kleine druppeltjes die samen toch de emmer doen overlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is ook niet echt superslecht gegaan qua eten ofzo, ik moet alleen geen engelse drop in huis halen
Kreeg al op mijn kop van zoonlief waarom het zo hard gegaan was, want ik had ze voor hem gehaald.
Maar gelukkig viel het qua slecht eten dus wel mee. Een paar dropjes (of een halve zak voor mijn part) overkomt iedereen wel eens. Ik hoop iig voor je dat het snel over is met die ellendigheid.
Ik zit dus nog steeds aan school te werken, wel van half 5 tot half 7 gekookt/gegeten en even genikst. Ruk statistiek, ik kan geen covariantieanalyse meer zien.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
Mja, nou, ik zal je maar niet vertellen dat ik nog een complete DOOS heb liggen he? Mo heeft ze gekoch voor 7 cen per zakquote:Op zondag 19 januari 2014 22:37 schreef Brighteyes het volgende:
Die had je nog? Dikke
daarvoor, maar verder... Tsssss
en even delen ho maar.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Patoshik op 20-01-2014 02:28:58 ]
quote:Op maandag 20 januari 2014 08:13 schreef Brighteyes het volgende:
Jemig! Wat erg zeg! Brand is zo kut!
(Maar ik neem aan dat dat gereedschap wel verzekerd is toch?)
Qwea, een hele doos?![]()
Sterkte daarmee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 januari 2014 08:27 schreef Patoshik het volgende:
[..]Als die schuur is afgebrand kan je niet echt meer zien of de deur opslot stond of niet denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flink klote btw. Sterkte.A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
Ja en dat zonder te sportenquote:Op maandag 20 januari 2014 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
Sterkte pato. Brand is echt heftig.
Goed bezig joene
quote:Op maandag 20 januari 2014 08:13 schreef Brighteyes het volgende:
Jemig! Wat erg zeg! Brand is zo kut!
(Maar ik neem aan dat dat gereedschap wel verzekerd is toch?)
Qwea, een hele doos?![]()
Sterkte daarmee!
quote:Op maandag 20 januari 2014 08:27 schreef Patoshik het volgende:
[..]Bij ons fikte de boel uit wrsch door een niet goed uitgemaakte peuk van mijn moeder, we kregen toen ook alles vergoed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |