vd Vaart en Heitinga zijn anders al goed op weg.quote:Op maandag 20 januari 2014 07:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft pas bij het afbouwen van zijn carrière voor Ajax gekozen. Ik zie iemand die 5 a 6 jaar is opgegroeid bij Ajax dit niet zo snel doen

Ja en hij is toch pas net bezig?quote:Op maandag 20 januari 2014 08:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer want hij schijnt wel goed te zijn

Blind?quote:Op maandag 20 januari 2014 02:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jammer is het wel.
Wie zou een goede vervanger voor hem kunnen zijn?

Doe dan Michael maar.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou Ooijer niet kunnen? Opper maar wat, of Numan, Bogarde, Ruud Krol (al is die nu coach van Tunesie), Melchiot, Reiziger...

Ooijer is jeugd trainer bij PSV dacht ik.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou Ooijer niet kunnen? Opper maar wat, of Numan, Bogarde, Ruud Krol (al is die nu coach van Tunesie), Melchiot, Reiziger...

Heb even gegoogledquote:Op maandag 20 januari 2014 10:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ooijer is jeugd trainer bij PSV dacht ik.
Ooijer loopt inderdaad mee bij de A1 van PSV.. Die valt dan afquote:Ruud van Nistelrooy, Joonas Kolkka, André Ooijer en Boudewijn Zenden gaan komend seizoen stage lopen in de jeugdopleiding van PSV. Dat maakte technisch manager Marcel Brands vrijdag bekend. De voormalig spelers nemen deel aan de cursus TC I/UEFA A en komen in het kader van hun opleiding naar De Herdgang.

Evident kut was de eerste helft ja. Maar sportief, het spel van PSV in de eerste helft moet houvast bieden. Maar wel bizar dat een omzetting de wedstrijd deed kantelen en Cocu het maar liet gebeuren.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeliciteerd met het goede spel in de 2e helft en de daarmee behaalde 3 punten
Jullie eerste helft was wel kut, just sayin'

Onbegrijpelijk inderdaad. Maar gebeurt ook te vaak. Cocu laat tactisch teveel gebeuren.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Evident kut was de eerste helft ja. Maar sportief, het spel van PSV in de eerste helft moet houvast bieden. Maar wel bizar dat een omzetting de wedstrijd deed kantelen en Cocu het maar liet gebeuren.

Had meer met inzet te maken van Ajax kantquote:Op maandag 20 januari 2014 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk inderdaad. Maar gebeurt ook te vaak. Cocu laat tactisch teveel gebeuren.

Ook, maar het gebeurt té vaak.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Had meer met inzet te maken van Ajax kant

Die rush van Fischer is wel mooi hoor!quote:

Ik vond Fischer opzich ook wel weer eens redelijk spelen voor de verandering. Zeker in het begin was een van de weinig bij Ajax die een beetje zin leek te hebben.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Die rush van Fischer is wel mooi hoor!

Klopt, vond ik ook. Maar hij had wel een aantal keer de bal eerder moeten afspelen. Vooral op het einde had hij moeten afleggen op Hoesen en dan was het (waarschijnlijk) 2-0.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vond Fischer opzich ook wel weer eens redelijk spelen voor de verandering. Zeker in het begin was een van de weinig bij Ajax die een beetje zin leek te hebben.

Blijft toch jammer inderdaad. Had eigenlijk ook de 1-0 moeten maken..quote:Op maandag 20 januari 2014 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Sererotje nou eens leert schieten dan zou hij vrij aardig mee moeten kunnen bij Ajax

En eens een beetje vorm houden mag ook wel hij is ook geen 17 meer dus je mag wel wat meer van hem verwachten.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Blijft toch jammer inderdaad. Had eigenlijk ook de 1-0 moeten maken..

Nou nou nou.. Hij scoort toch wel meestal een ruime voldoende, en haalt af en toe een 6. Dit is ook pas het eerste seizoen dat hij zoveel speelt. Ik denk dat hij nog wel beter kan als het middenveld blijft staanquote:Op maandag 20 januari 2014 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En eens een beetje vorm houden mag ook wel hij is ook geen 17 meer dus je mag wel wat meer van hem verwachten.

Nou hij scoort meestal een 6 en soms iets daarboven maar hoe oud is hij nou onderhand? 22 ofzo? Dan mag je gewoon meer van iemand verwachten zo simpel is hetquote:Op maandag 20 januari 2014 13:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou nou nou.. Hij scoort toch wel meestal een ruime voldoende, en haalt af en toe een 6. Dit is ook pas het eerste seizoen dat hij zoveel speelt. Ik denk dat hij nog wel beter kan als het middenveld blijft staan

Was gisteren wel de speler met de hoogste passzuiverheid. Speelde niet goed maar ook zeker niet slecht. Maar goed, jij wil Serero natuurlijk altijd even benadrukken.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Sererotje nou eens leert schieten dan zou hij vrij aardig mee moeten kunnen bij Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |