Denk het wel, dat moment in de 2e helft is ook nergens te vinden. Even kijken of de hele wedstrijd straks online komt.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:53 schreef Class het volgende:
Nee nu nog in close-up met slomo, zat de regie te slapen ofzo?

Vooral serieus nemen allemaalquote:Op zondag 19 januari 2014 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is toch echt een klassiekertje.

Het is anders een verademing in vergelijking met Vermeer.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:32 schreef Krunep het volgende:
Cillessen doet het echt top. Al houd ik soms wel mijn hart vast als hij de aanvaller laat komen voordat hij de bal weg schiet.

quote:Op zondag 19 januari 2014 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeliciteerd met het goede spel in de 2e helft en de daarmee behaalde 3 punten
Jullie eerste helft was wel kut, just sayin'

Dankjewelquote:Op zondag 19 januari 2014 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeliciteerd met het goede spel in de 2e helft en de daarmee behaalde 3 punten
Jullie eerste helft was wel kut, just sayin'

Tis ook geen echte ajacied natuurlijkquote:Op zondag 19 januari 2014 23:58 schreef stoeltafel het volgende:
433.NL @433NL 6 min.
Jaap Stam, assistent Frank de Boer, gaat naar AC Milan. Urby Emanuelson verklapte dit vanavond na Milan - Verona.
Hij is Ajax niet echt trouw he...

Zal AC Milan dan geld kosten. Laat ze maar flink betalen.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:58 schreef stoeltafel het volgende:
433.NL @433NL 6 min.
Jaap Stam, assistent Frank de Boer, gaat naar AC Milan. Urby Emanuelson verklapte dit vanavond na Milan - Verona.

Minstens 20 miljoen euro jaquote:Op zondag 19 januari 2014 23:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zal AC Milan dan geld kosten. Laat ze maar flink betalen.

Het is inmiddels wel duidelijk dat de carrière van Vermeer voorbij is. Een soort Menzo dus.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:01 schreef dimmak het volgende:
[..]
Het is anders een verademing in vergelijking met Vermeer.

Gun het hem welquote:Op zondag 19 januari 2014 23:58 schreef stoeltafel het volgende:
433.NL @433NL 6 min.

twitter:BvdPloegg twitterde op zondag 19-01-2014 om 23:44:21Ajax laat opnieuw een speler vertrekken. Na Gino van Kessel (AS Trencin) gaat nu Boban Lazic op zoek naar geluk elders. 1/2 reageer retweet
twitter:BvdPloegg twitterde op zondag 19-01-2014 om 23:45:37De aanvaller laat weten dat hij gaat trainen bij Stade Rennes. Bevalt dat, dan zal er worden onderhandeld over een contract. 2/2 reageer retweet

Verstandigquote:Op maandag 20 januari 2014 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik al lang geleden mee gestopt bij jouw posts.

quote:Op zondag 19 januari 2014 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis ook geen echte ajacied natuurlijk

Oh, ik snap dat wel hoor. Stam houdt volgens mij wel van het Italiaanse voetbal en waarschijnlijk nog meer van Milan(ello).quote:

Bogarde?quote:Op maandag 20 januari 2014 02:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jammer is het wel.
Wie zou een goede vervanger voor hem kunnen zijn?

Een echte persoonlijkheid is er niet echt beschikbaar denk ik.. Reiziger wellicht ?quote:Op maandag 20 januari 2014 02:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jammer is het wel.
Wie zou een goede vervanger voor hem kunnen zijn?

Stond volgens mij in het boekje voor de wedstrijd vandaag, Iets dat we 30 punten achter Psv eindigden ofzoquote:Op zondag 19 januari 2014 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wil wel praten over 1999 . Grandioos jaar

Hij heeft pas bij het afbouwen van zijn carrière voor Ajax gekozen. Ik zie iemand die 5 a 6 jaar is opgegroeid bij Ajax dit niet zo snel doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |