Dat is een beetje het probleem, broekies van 16/17 met geldingsdrang heb je overal. Het is niet eens de 'echte' HK die gaat lopen rellen, het zijn die zogenaamde zoveelste generatie hooligannetjes.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Kinderachtig gedrag allemaal. Als alle bonden/partijen eens niet zo makkelijk probeerde te scoren was het allemaal al een stuk minder spannend. Dit soort loze artikelen zetten louter weer wat 'stoere' mannetjes op scherp.

Snap ik ook niet nee.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik snap dat soort dingen nooit, maar ik ben dan ook geen echte hooligan...

Al heb ik vroeger thuis mijn broertje ook wel eens een dreun verkocht en hem in zijn kamer opgesloten, nadat hij zat te treiteren na een nederlaag...quote:Op maandag 20 januari 2014 14:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat soort mensen staan ook niet bekend om hun intellectualiteit.

Dan ben je inderdaad een mongoolquote:Op maandag 20 januari 2014 14:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snap ik ook niet nee.
Ik heb één keer iemand kakkerlakken horen zeggen in De Kuip, waren duidelijk Noord-Hollanders. Toen heb ik ze als tip meegegeven dat ze gewoon normaal moesten doen, want als de verkeerde het hoort ga je headfirst de gracht in.![]()

Maar je zit er wel tussenin als ik het goed begrijpquote:Op maandag 20 januari 2014 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Naar de arena is één ding, maar dan ook nog met een ajacied gaat mij wel wat ver.

quote:Op maandag 20 januari 2014 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Naar de arena is één ding, maar dan ook nog met een ajacied gaat mij wel wat ver.

Deed ik vroeger ook altijd. Tot het broertje groter werd dan dat ik ben. Nu probeer ik hem te vriend te houden.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Al heb ik vroeger thuis mijn broertje ook wel eens een dreun verkocht en hem in zijn kamer opgesloten, nadat hij zat te treiteren na een nederlaag...

Hahaha, lekker hoor.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan ben je inderdaad een mongool
Ben wel een keertje met schoonvader naar Feyenoord - AZ geweest. Zat er een oud-collega schijnbaar op hetzelfde vak. Begint die kklul hardop te vragen wat ik als Ajacied bij een westrijd van Feyenoord doe
Tot de 60e minuut ja, daarna heb ik wat meer lebensraum.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar je zit er wel tussenin als ik het goed begrijp

Gelukkig allemaal HK matties ikquote:Op maandag 20 januari 2014 14:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hahaha, lekker hoor.
[..]
Tot de 60e minuut ja, daarna heb ik wat meer lebensraum.

Dood vermoeiend wel, maar ieder zijn eigen wijze van stoerdoenerij/uiten van frustratie. Je er druk om maken heeft ook weinig zin het zal toch niet snel veranderen.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem, broekies van 16/17 met geldingsdrang heb je overal. Het is niet eens de 'echte' HK die gaat lopen rellen, het zijn die zogenaamde zoveelste generatie hooligannetjes.

Hoge verwachtingen? Utrecht is geen Ajaxquote:Op maandag 20 januari 2014 14:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Tot de 60e minuut ja, daarna heb ik wat meer lebensraum.

Bedankt.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:31 schreef Smoofie het volgende:
Typisch, ik ga je aangeven nu, even doorgeven dat ze jou niet binnen moeten laten.
Niet bepaald.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoge verwachtingen? Utrecht is geen Ajax

Ik had geluk, het broertje dat inmiddels groter en tyfusveel sterker is dan ik ben, is ook voor Feyenoord.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Deed ik vroeger ook altijd. Tot het broertje groter werd dan dat ik ben. Nu probeer ik hem te vriend te houden.

Ik ben eerlijk Smoofie, dat zou je moeten kunnen waarderen.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Na zo'n banale opmerking jegens mij.

Goed geselecteerdquote:Op maandag 20 januari 2014 14:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had geluk, het broertje dat inmiddels groter en tyfusveel sterker is dan ik ben, is ook voor Feyenoord.

Maar ik had het gevoel dat we....quote:Op maandag 20 januari 2014 14:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk Smoofie, dat zou je moeten kunnen waarderen.

twitter:VI_nl twitterde op maandag 20-01-2014 om 14:33:00Ajax kan enkele weken geen beroep doen op Siem de Jong. De aanvoerder kampt met een spierverrekking in zijn rechterbovenbeen. reageer retweet

Dus Siggy mag van Marwijk's gelijk gaan aantonen.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:34 schreef Tarado het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op maandag 20-01-2014 om 14:33:00Ajax kan enkele weken geen beroep doen op Siem de Jong. De aanvoerder kampt met een spierverrekking in zijn rechterbovenbeen. reageer retweet

Met lebensraum heeft hij eerder Slavische vriend Dven te pakkenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Na zo'n banale opmerking jegens mij.
Tja... in de vorm waarin hij na zijn klaplong verkeerde ga je hem ook niet echt missen, helaas.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:34 schreef Tarado het volgende:

quote:Op maandag 20 januari 2014 14:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had geluk, het broertje dat inmiddels groter en tyfusveel sterker is dan ik ben, is ook voor Feyenoord.

Begint wel een beetje man van glas te worden nu...quote:Op maandag 20 januari 2014 14:34 schreef Tarado het volgende:

Geforceerd en te snel gebracht na zijn eerste blessure. Als je je moet forceren zit een nieuwe blessure er al snel aan te komen.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Begint wel een beetje man van glas te worden nu...

Klopt wel een beetjequote:Op maandag 20 januari 2014 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geforceerd en te snel gebracht na zijn eerste blessure. Als je je moet forceren zit een nieuwe blessure er al snel aan te komen.
Littlerabbit wijsheden

De Jong, echt apart, toen was hij aan de bal best wel sterk en snel, nu is hij log en puur afpakker.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:39 schreef Dven het volgende:
Wel een keer in een café in Rotterdam een paar 'vriendschappelijk' trappen gekregen toen ik begon te juichen voor Ajax. Was bij de 2-3. Heerlijke pot

quote:Op maandag 20 januari 2014 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik snap dat soort dingen nooit, maar ik ben dan ook geen echte hooligan...

Zal eind van dit seizoen wel richting Wolfsburg oid vertrekken. Ik heb bij hem het idee dat het nieveau van de Eredivisie eigenlijk wel zijn top is...quote:Op maandag 20 januari 2014 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geforceerd en te snel gebracht na zijn eerste blessure. Als je je moet forceren zit een nieuwe blessure er al snel aan te komen.
Littlerabbit wijsheden

En had een sterk schot in de benen daar waar hij tegenwoordig vooral niet op doel schiet.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De Jong, echt apart, toen was hij aan de bal best wel sterk en snel, nu is hij log en puur afpakker.
Of als 12de man ergens.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal eind van dit seizoen wel richting Wolfsburg oid vertrekken. Ik heb bij hem het idee dat het nieveau van de Eredivisie eigenlijk wel zijn top is...

Inderdaad zeg, jammer ditquote:Op maandag 20 januari 2014 14:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Begint wel een beetje man van glas te worden nu...

Weet je niet, misschien was hij verder gekomen als hij gewoon zo was gebleven. Maarja, Maduro ook toenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En had een sterk schot in de benen daar waar hij tegenwoordig vooral niet op doel schiet.
Al heeft zijn aanpassing zijn carriere wel goed gedaan dus tja...
[..]
Of als 12de man ergens.

Lekker danquote:Op maandag 20 januari 2014 14:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan ben je inderdaad een mongool
Ben wel een keertje met schoonvader naar Feyenoord - AZ geweest. Zat er een oud-collega schijnbaar op hetzelfde vak. Begint die kklul hardop te vragen wat ik als Ajacied bij een westrijd van Feyenoord doe

Toen Zdenek Grygera, Julien Escude, Maxwell en Hatem Trabelsi nog voor Ajax speeldenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:39 schreef Dven het volgende:
Wel een keer in een café in Rotterdam een paar 'vriendschappelijk' trappen gekregen toen ik begon te juichen voor Ajax. Was bij de 2-3. Heerlijke pot

Sindsdien op de vlucht. Gelukkig biedt Bulgarije genoeg alternatieven voor een blonde, blanke man.quote:

Weinig, sowieso veel bekende mensen op dat vak, dat scheeltquote:

Niet weten dat ik de minste gehate Ajacied van de regio Rijnmond benquote:Op maandag 20 januari 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sindsdien op de vlucht. Gelukkig biedt Bulgarije genoeg alternatieven voor een blonde, blanke man.

En als hij jou uitlacht? Dan kan het niet?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:52 schreef Heeinz het volgende:
Als er woensdag een Feyenoorder naast me zit heb ik daar geen problemen mee. Zolang hij niet gaat juichen en het accepteert als ik hem uitlach en voor z'n gezicht uit m'n dak ga is er niks aan de hand

Nee, het is ons gebiedquote:Op maandag 20 januari 2014 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En als hij jou uitlacht? Dan kan het niet?

Dan gaat hij een Amsterdamse gracht van dichtbij beschouwen.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]

Serieuze vraag? Natuurlijk nietquote:Op maandag 20 januari 2014 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]

Ik dacht dat dat voorrecht alleen aan eigen supporters is voorbehouden.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan gaat hij een Amsterdamse gracht van dichtbij beschouwen.

Auquote:Op maandag 20 januari 2014 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat voorrecht alleen aan eigen supporters is voorbehouden.

Bij het maken van de opmerking wist ik al dat deze er aan zat te komenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat voorrecht alleen aan eigen supporters is voorbehouden.

Ach jaquote:Op maandag 20 januari 2014 14:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij het maken van de opmerking wist ik al dat deze er aan zat te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |