Ik vond hem ook een van de betere gisteren maar dat schieten moet echt veel beterquote:Op maandag 20 januari 2014 13:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Was gisteren wel de speler met de hoogste passzuiverheid. Speelde niet goed maar ook zeker niet slecht. Maar goed, jij wil Serero natuurlijk altijd even benadrukken.

Volgens mij 23, maar Serero scoort sowieso wel vaker hoger dan een 6. Kiest heel goed de momenten waarop hij vooruit moet spelen en wanneer hij een tikje terug moet doen, passt goed, doet verdedigend zijn werk. En het gaat nog beter wordenquote:Op maandag 20 januari 2014 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou hij scoort meestal een 6 en soms iets daarboven maar hoe oud is hij nou onderhand? 22 ofzo? Dan mag je gewoon meer van iemand verwachten zo simpel is het

Ja, maar om dat nu iedere week te benadrukken. Dan word je een beetje een langspeelplaat.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond hem ook een van de betere gisteren maar dat schieten moet echt veel beter

Dat is wel een probleem bij hem, sowieso zijn fysiek ook, was gisteren de beste middenvelder in de 1e helft maar wordt toch wat te makkelijk omver geblazen.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond hem ook een van de betere gisteren maar dat schieten moet echt veel beter

Veltman was op dat trainigskamp ook al niet heel sterk aan het spelen.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, maar om dat nu iedere week te benadrukken. Dan word je een beetje een langspeelplaat.
Ik maakte mij meer zorgen om de slordigheid in de opbouw en het foutje van Veltman. Dat moet er echt uit.

Zette hij Bruma gisteren niet van de bal af?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel een probleem bij hem, sowieso zijn fysiek ook, was gisteren de beste middenvelder in de 1e helft maar wordt toch wat te makkelijk omver geblazen.

Je hoeft geen powerhouse te zijn zoals bijvoorbeeld Yaya Toure om op het middenveld te spelen maar een beetje meer power mag inderdaad wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel een probleem bij hem, sowieso zijn fysiek ook, was gisteren de beste middenvelder in de 1e helft maar wordt toch wat te makkelijk omver geblazen.

Zat gewoon een bepaalde nonchalance in, favoriet zijn is natuurlijk wel aardig maar dat moet je in de wedstrijd(en) nog wel even laten zien, gelukkig ging dat beter in de 2e helftquote:Op maandag 20 januari 2014 13:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, maar om dat nu iedere week te benadrukken. Dan word je een beetje een langspeelplaat.
Ik maakte mij meer zorgen om de slordigheid in de opbouw en het foutje van Veltman. Dat moet er echt uit.

Dat ligt er maar net aan wat je taak is op het veld. David Silva, Santi Cazorla, Ozil, Eriksen zijn ook allemaal niet de sterkste spelers maar doen het heel erg goed in de PL.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hoeft geen powerhouse te zijn zoals bijvoorbeeld Yaya Toure om op het middenveld te spelen maar een beetje meer power mag inderdaad wel.

Die staan toch allemaal wat steviger op hun benen hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 13:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat je taak is op het veld. David Silva, Santi Cazorla, Ozil, Eriksen zijn ook allemaal niet de sterkste spelers maar doen het heel erg goed in de PL.
Fellaini is wel sterk maar kan er bijvoorbeeld weer helemaal niets van.

Jazeker. Maar in verhouding krijgen die natuurlijk ook meer weerstand dan in de Eredivisie. Dus je kan het prima met elkaar vergelijken.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die staan toch allemaal wat steviger op hun benen hoor

Ligt eraan, als er genoeg kwaliteit is komen ze zelden in duels. Is een combinatie van balans, kracht en inzicht.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hoeft geen powerhouse te zijn zoals bijvoorbeeld Yaya Toure om op het middenveld te spelen maar een beetje meer power mag inderdaad wel.

Ik had gisteren het idee dat hij wat meer vrije trappen mee had moeten krijgen maar die niet kreeg omdat hij nu eenmaal wat lichter is en minder duelkracht heeft.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jazeker. Maar in verhouding krijgen die natuurlijk ook meer weerstand dan in de Eredivisie. Dus je kan het prima met elkaar vergelijken.

Mwa, ik had meer het idee dat Kuipers zo veel mogelijk snelheid in het spel wilde houden. Heb aan beide kanten momenten gezien waar hij wel had kunnen fluiten.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had gisteren het idee dat hij wat meer vrije trappen mee had moeten krijgen maar die niet kreeg omdat hij nu eenmaal wat lichter is en minder duelkracht heeft.

Mensen vergissen zich ook wel in Eriksen. Het is geen reus natuurlijk maar ook allang niet meer dat jochie dat hij in zijn beginperiode bij Ajax was.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die staan toch allemaal wat steviger op hun benen hoor

Blijf dan ook weg, kneuzenquote:Politie werkt samen bij weren Feyenoord-aanhang uit Arena
De Amsterdamse politie werkt samen met collega's van de Rotterdamse voetbaleenheid om te voorkomen dat Feyenoord-supporters woensdag massaal de bekerwedstrijd Ajax-Feyenoord bezoeken.
Uit-supporters zijn niet toegestaan bij het duel in de Amsterdam Arena. "We gaan er dan ook voor zorgen dat ze niet in het stadion komen", laat een woordvoerder van de Amsterdamse politie weten.
Op internet circuleren sinds het besluit dat het uitvak in het Ajaxstadion leeg blijft geruchten dat mogelijk wel duizend tot vijftienhonderd Feyenoord-supporters naar de Arena willen komen.
"Wij hebben ook geluiden gehoord dat er veel kaarten voor de thuisvakken in handen zijn van Feyenoord-supporters. Ze zijn echter niet welkom, dus we werken samen met de Rotterdamse voetbaleenheid om ze buiten Amsterdam te houden."
Geen zin
"Wellicht dat een enkeling uiteindelijk toch in het stadion belandt, maar grotere groepen gaat dat niet lukken", voegt de woordvoerder toe. "Het heeft dan ook niet veel zin om het te proberen."
De politie wil verder niet uitweiden over de te hanteren tactiek om aanhangers van Feyenoord te weren. "De Rotterdamse eenheid kent de meeste supporters en is goed op de hoogte. We hebben bovendien voldoende ervaring met voetbalfans om dit in goede banen te leiden."

Alsof dit soort berichten helpen.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blijf dan ook weg, kneuzen

Ik was gister wel voor het eerst echt content met Serero daarentegen.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:11 schreef Smoofie het volgende:
A.s. woensdag hopelijk Duarte en Bojan die meedoen, wat roulatie mag wel.

Interesseert me weinig, die beker ook eigenlijk niet maar tegen hun eruit is ook geen optiequote:Op maandag 20 januari 2014 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blijf dan ook weg, kneuzen

Speelde zeker goed, was soms wat ongelukkig met afpakken dat de bal alsnog bij de tegenstander kwam, maar dat was echt puur ongeluk. Maar ik hoop wel op Duarte woensdag.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was gister wel voor het eerst echt content met Serero daarentegen.
Blijf gewoon weg Typisch, anders djoek ik je kk hard,quote:

Sowieso altijd winnen dat soort wedstrijden, anders worden ze alleen maar weer arrogant.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Interesseert me weinig, die beker ook eigenlijk niet maar tegen hun eruit is ook geen optie

geilquote:Op maandag 20 januari 2014 14:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Blijf gewoon weg Typisch, anders djoek ik je kk hard,

Bleef maar gaan en ik moest hardop lachen toen hij Bruma puur op fysiek de bal afpaktequote:Op maandag 20 januari 2014 14:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Speelde zeker goed, was soms wat ongelukkig met afpakken dat de bal alsnog bij de tegenstander kwam, maar dat was echt puur ongeluk. Maar ik hoop wel op Duarte woensdag.
[..]
Blijf gewoon weg Typisch, anders djoek ik je kk hard,

Nu gaat 'ie dicht ja.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
geil![]()
ik vlieg overigens gewoon met hmf zijn jetpack direct het stadion in, of is het dak dicht?

Kun je voorstellen als hij mijn bouw hadquote:Op maandag 20 januari 2014 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bleef maar gaan en ik moest hardop lachen toen hij Bruma puur op fysiek de bal afpakte

Dan had hij waarschijnlijk het motoriek van een homo gehad.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun je voorstellen als hij mijn bouw had.

glimlachjequote:Op maandag 20 januari 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan had hij waarschijnlijk het motoriek van een homo gehad.
Typisch vindt dit leuk.

Allemaal leuk en aardig maar is weer koren op de molen van de beleidsbepalers, zal wel weer met 5 jaar verlengd worden dat "uit verbod".quote:Op maandag 20 januari 2014 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
geil![]()
ik vlieg overigens gewoon met hmf zijn jetpack direct het stadion in, of is het dak dicht?

Ik heb daar vrij weinig mee te maken, ik doe gewoon normaal.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar is weer koren op de molen van de beleidsbepalers, zal wel weer met 5 jaar verlengd worden dat "uit verbod".

Zou gewoon voor altijd moeten zijn dat verbod het gaat toch nooit goedquote:Op maandag 20 januari 2014 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar is weer koren op de molen van de beleidsbepalers, zal wel weer met 5 jaar verlengd worden dat "uit verbod".

Ja, maar er zijn ook genoeg ajacieden die niet normaal doen, dus als je ook maar probeert te juichen zul je al snel een vuist in je gezicht hebben.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb daar vrij weinig mee te maken, ik doe gewoon normaal.

quote:Op maandag 20 januari 2014 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou gewoon voor altijd moeten zijn dat verbod het gaat toch nooit goed
Dat zien we dan wel weer.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn ook genoeg ajacied die niet normaal doen, dus als je ook maar probeert te juichen zul je al snel een vuist in je gezicht hebben.

Ik vind het een beetje een paardenmiddel, zou inmiddels toch wel anders moeten kunnenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou gewoon voor altijd moeten zijn dat verbod het gaat toch nooit goed

Wat was het laatste incident bij Ajax Feyenoord of omgekeerd?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Merk wel dat het verbod goed werkt inderdaad.
[..]
Dat zien we dan wel weer.

Dat juichen is natuurlijk zeer onwaarschijnlijkquote:Op maandag 20 januari 2014 14:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn ook genoeg ajacieden die niet normaal doen, dus als je ook maar probeert te juichen zul je al snel een vuist in je gezicht hebben.

Toen ik bij Ajax-Feyenoord was in de zomer was er ook een Feyenoorder, kwamen allemaal mensen van 410 en F-side naar het vak om die gast in elkaar te meppen. Politie alles erop en eraan erbij om ze tegen te houden.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Merk wel dat het verbod goed werkt inderdaad.
[..]
Dat zien we dan wel weer.

rookbommetje denk ikquote:Op maandag 20 januari 2014 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat was het laatste incident bij Ajax Feyenoord of omgekeerd?

Ik loop zelfs met een ajaxlife pasje op zak daarzo, komt wel goed met mij Smoofie.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen ik bij Ajax-Feyenoord was in de zomer was er ook een Feyenoorder, kwamen allemaal mensen van 410 en F-side naar het vak om die gast in elkaar te meppen. Politie alles erop en eraan erbij om ze tegen te houden.

Ik snap dat soort dingen nooit, maar ik ben dan ook geen echte hooligan...quote:Op maandag 20 januari 2014 14:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen ik bij Ajax-Feyenoord was in de zomer was er ook een Feyenoorder, kwamen allemaal mensen van 410 en F-side naar het vak om die gast in elkaar te meppen. Politie alles erop en eraan erbij om ze tegen te houden.

Jij gaat met je pa zeker?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik loop zelfs met een ajaxlife pasje op zak daarzo, komt wel goed met mij Smoofie.

Dat soort mensen staan ook niet bekend om hun intellectualiteit.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik snap dat soort dingen nooit, maar ik ben dan ook geen echte hooligan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |