Ze moeten ook al die verzen in oud Arabisch uit hun hoofd leren. Niemand weet wat ze zeggen zolang ze maar mee kunnen doen.quote:
quote:
quote:Wil je je rijkdom verbreden ? Verminder dan je hebzucht
quote:Ibdarsen for life !
quote:Dat we in 2014 leven, veranderd niets aan de situatie van relaties. Haram is haram. Een man die jou echt wilt, komt naar je vader.
nog meer van haarquote:Mijn hart, en de Islaam, is één, verbonden met mijn leven, Om alles, blindelings voor Allah, en de Profeet, op te geven, Doenja op de aller laatste plaats, mijn leven, te laten bepalen, Het woord van Allah, kent, en heeft, de allerhoogste waarde.
Een man die jou echt wilt, komt naar je vader.quote:
wutquote:Op zondag 19 januari 2014 20:25 schreef supersof het volgende:
vind de islam wel interessant op zich. vriendin waar ik vrijdag was is ook islamitisch geworden. al een jaar blijkt nu
?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een man die jou echt wilt, komt naar je vader.__________________
is dat gewoon een NL'er dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:25 schreef supersof het volgende:
vind de islam wel interessant op zich. vriendin waar ik vrijdag was is ook islamitisch geworden. al een jaar blijkt nu
nutellaquote:
Die is wel flink gehersenspoeld. Hoe oud is ze dan, is er nog hoop dat ze de islam ooit op een eigen manier zal beleven?quote:
ohquote:Op zondag 19 januari 2014 20:25 schreef supersof het volgende:
[..]
nutella
dat meisje die ook op mic ging praten
uit friesland
half portugeesquote:
zeg je dat niet zo?quote:
Mja, heb vaak zo mijn vraagtekens bij mensen die gelovig zijn. Ik kan daar met mijn hoofd niet bij.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:25 schreef supersof het volgende:
ze is 14 lolquote:Op zondag 19 januari 2014 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die is wel flink gehersenspoeld. Hoe oud is ze dan, is er nog hoop dat ze de islam ooit op een eigen manier zal beleven?
Ik snap niet hoe je dat kan worden alleen omdat je dat wil, je moet het toch echt gaan geloven?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:25 schreef supersof het volgende:
nja ze moeten doen wat ze zelf willenquote:Op zondag 19 januari 2014 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, heb vaak zo mijn vraagtekens bij mensen die gelovig zijn. Ik kan daar met mijn hoofd niet bij.
als jij het zegtquote:
Ik heb vorig jaar een hele cursus gevolgd over de islam. Ik vond het ook oprecht wel interessant om de 'waarheid' erachter te kennen. Dan kom je er ineens achter hoever de standaard verwijten eigenlijk van de islam zelf afstaan maar deze voortkomen uit de nomadencultuur.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:25 schreef supersof het volgende:
ja dat kan toch ookquote:Op zondag 19 januari 2014 20:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je dat kan worden alleen omdat je dat wil, je moet het toch echt gaan geloven?
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik officieel anglicaans
u mad pedo
Uiteraard, maar niemand kan ooit uitleggen waarom ze het doen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
nja ze moeten doen wat ze zelf willen
Als je iemand wil, ga je toch naar diegene zelf?quote:
Ik ook. Maar ik ben nooit verkracht of betast door mannen van de kerk. Jij wel?quote:
interessant wel jaquote:Op zondag 19 januari 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een hele cursus gevolgd over de islam. Ik vond het ook oprecht wel interessant om de 'waarheid' erachter te kennen. Dan kom je er ineens achter hoever de standaard verwijten eigenlijk van de islam zelf afstaan maar deze voortkomen uit de nomadencultuur.
quote:
Ah. Dan is er nog hoop. Niks mis met gelovig zijn, maar als je enkel de woorden van je imam woord voor woord napraat na je 17de gaat het mis.quote:
Waarom doe je dat dan ook pas vanaf 4 vuilsniszakken?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
als jij het zegt
even een stuk of vier vuilniszakken naar buiten sjouwen
vanaf de tweede verdieping
hard knock life deze leven
Nee, kwam er nooitquote:Op zondag 19 januari 2014 20:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ben nooit verkracht of betast door mannen van de kerk. Jij wel?
Loopt vaak wel los, rond je 14e val je of af of je wordt (in ieder geval tijdelijk) fundamenalistischer is mijn ervaring.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Dan is er nog hoop. Niks mis met gelovig zijn, maar als je enkel de woorden van je imam woord voor woord napraat na je 17de gaat het mis.
quote:Quran geeft mij rust, Dou3a's geven me mijn Verlangens, Sbar geeft mij kracht, islam is mijn Leven en Djenna is mijn Streven
Nee, ik ook niet. Ik geloof dan ook niet.quote:
Boeddhisme.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat jij boeddhist was
hoezoquote:Op zondag 19 januari 2014 20:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat jij boeddhist was
Waarom nieuwe UI?quote:
Mwa. Als je er ook daadwerkelijk naar leeft kan het best gezond voor je zijn zowel fysiek als mentaal. Mensen die het Ietsism of iets dergelijks aanhangen zijn daarentegen wel echt mongolen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Boeddhisme.
De hippe religie voor mensen die een hekel hebben aan religies maar geen atheist durven/willen zijn.
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:32 schreef Spatieloos het volgende:
Norbert heeft denk ik de beste 'staat' van het boeddhisme bereikt, wat dat dan ook is.
Ik ben niet religieus maar geloof wel dat er iets is.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Als je er ook daadwerkelijk naar leeft kan het best gezond voor je zijn zowel fysiek als mentaal. Mensen die het Ietsism of iets dergelijks aanhangen zijn daarentegen wel echt mongolen.
Shit. Weer vergeten.quote:
Ik vind boeddhisme de enige leuke religie die ik ken, jammer genoeg kan ik die onzin van reïncarnatie niet geloven, verder weet ik er eigenlijk weinig van, maar vind die dikke die mediteert wel grappig.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Als je er ook daadwerkelijk naar leeft kan het best gezond voor je zijn zowel fysiek als mentaal. Mensen die het Ietsism of iets dergelijks aanhangen zijn daarentegen wel echt mongolen.
Die tweede zin is weer zo overduidelijk dat ik niet serieus op je in gaquote:Op zondag 19 januari 2014 20:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind boeddhisme de enige leuke religie die ik ken, jammer genoeg kan ik die onzin van reïncarnatie niet geloven, verder weet ik er eigenlijk weinig van, maar vind die dikke die mediteert wel grappig.
Het is maar 1 zin met veel komma'squote:Op zondag 19 januari 2014 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die tweede zin is weer zo overduidelijk dat ik niet serieus op je in ga
We moeten het elke week op de stoep zetten den daar is het blijkbaar een tijdje niet van gekomen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook pas vanaf 4 vuilsniszakken?
Ik ben de draad toch al kwijt.quote:
Jimbo be likequote:Op zondag 19 januari 2014 20:37 schreef Jimbo het volgende:
ik zie dat het hier over religie gaat.
Ik ben eigenlijk joods
hihi
grapje.
okéquote:
hahaahahahahahahahhaa gvdquote:
[deleted]quote:Op zondag 19 januari 2014 20:37 schreef Jimbo het volgende:
ik zie dat het hier over religie gaat.
Ik ben eigenlijk joods
hihi