nja ze moeten doen wat ze zelf willenquote:Op zondag 19 januari 2014 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, heb vaak zo mijn vraagtekens bij mensen die gelovig zijn. Ik kan daar met mijn hoofd niet bij.
als jij het zegtquote:
Ik heb vorig jaar een hele cursus gevolgd over de islam. Ik vond het ook oprecht wel interessant om de 'waarheid' erachter te kennen. Dan kom je er ineens achter hoever de standaard verwijten eigenlijk van de islam zelf afstaan maar deze voortkomen uit de nomadencultuur.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:25 schreef supersof het volgende:
vind de islam wel interessant op zich. vriendin waar ik vrijdag was is ook islamitisch geworden. al een jaar blijkt nu
ja dat kan toch ookquote:Op zondag 19 januari 2014 20:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je dat kan worden alleen omdat je dat wil, je moet het toch echt gaan geloven?
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik officieel anglicaans
u mad pedo
Uiteraard, maar niemand kan ooit uitleggen waarom ze het doen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
nja ze moeten doen wat ze zelf willen
Als je iemand wil, ga je toch naar diegene zelf?quote:
Ik ook. Maar ik ben nooit verkracht of betast door mannen van de kerk. Jij wel?quote:
interessant wel jaquote:Op zondag 19 januari 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een hele cursus gevolgd over de islam. Ik vond het ook oprecht wel interessant om de 'waarheid' erachter te kennen. Dan kom je er ineens achter hoever de standaard verwijten eigenlijk van de islam zelf afstaan maar deze voortkomen uit de nomadencultuur.
quote:
Ah. Dan is er nog hoop. Niks mis met gelovig zijn, maar als je enkel de woorden van je imam woord voor woord napraat na je 17de gaat het mis.quote:
Waarom doe je dat dan ook pas vanaf 4 vuilsniszakken?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
als jij het zegt
even een stuk of vier vuilniszakken naar buiten sjouwen
vanaf de tweede verdieping
hard knock life deze leven
Nee, kwam er nooitquote:Op zondag 19 januari 2014 20:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ben nooit verkracht of betast door mannen van de kerk. Jij wel?
Loopt vaak wel los, rond je 14e val je of af of je wordt (in ieder geval tijdelijk) fundamenalistischer is mijn ervaring.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Dan is er nog hoop. Niks mis met gelovig zijn, maar als je enkel de woorden van je imam woord voor woord napraat na je 17de gaat het mis.
quote:Quran geeft mij rust, Dou3a's geven me mijn Verlangens, Sbar geeft mij kracht, islam is mijn Leven en Djenna is mijn Streven
Nee, ik ook niet. Ik geloof dan ook niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |